Waarover kibbelen jullie?
+36
SoGood
Sarah1985
Ibbeltje
Pannetoet
Lady Starstruck
loura
Zonnetje
RYW
Shy
PrimaBella
Caroow
Silver
dolfijntje24
Bazinga
Merai
minoessepoes
Kat1980
NoName88
Caro
Dennenappel
RioolSpook
Atelier Madame
Tullow
Curious
Shisha
Raindrop
Ayla
Niekske
SarahKey
Steep
Rush
Arwyn
Guus
Minx
bolus26
Marin
40 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waarover kibbelen jullie?
*dubbel*
Laatst aangepast door Marin op vr 24 feb 2012 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dolfijntje praktisch wonder ;-)
Als ik het niet zou vergeten dat wc papier houder klepje naar beneden te doen zou dat probleem er niet zijn nee. Maar ik vergeet dat. Ik zet die thuis ook altijd omhoog om wc papier te pakken.
En hij legt nou eenmaal graag z'n mobiel op dat wasbakje maar als ik m'n handen was is t daar nat.
Kleine dingen maar toch
Oh en boodschappen doen we op vrijdagavond omdat dat de eerste avond van t weekend is en we zijn alleen in t weekend samen.
Als ik het niet zou vergeten dat wc papier houder klepje naar beneden te doen zou dat probleem er niet zijn nee. Maar ik vergeet dat. Ik zet die thuis ook altijd omhoog om wc papier te pakken.
En hij legt nou eenmaal graag z'n mobiel op dat wasbakje maar als ik m'n handen was is t daar nat.
Kleine dingen maar toch
Oh en boodschappen doen we op vrijdagavond omdat dat de eerste avond van t weekend is en we zijn alleen in t weekend samen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Atelier Madame schreef:RioolSpook schreef:En over GTST. Hij haat GTST. Dus zodra die aan gaat vlucht hij naar boven. Maar vaak eten we rond die tijd dus moet hij wel meekijken en dan zitten we dus tijdens gtst te kibbelen over hoe stom hij het vindt en hoe leuk ik het vindt.
Als jullie echt vaak eten rond de tijd van GTST vind ik dat je af en toe best water bij de wijn mag doen en bijv om de dag gtst kijken onder het eten en de andere dagen bijv het journaal. Je kunt gtst immers prima nog via uitzendinggemist bekijken.
Sinds ik iets met mijn vriend heb kijk ik nog amper GTST. Het gebeurt ws zo'n 2 x per week dat we tijdens GTSt eten. En meestal staat dan repo, of discovery op. Ook al heb ik GTST twee weken niet gezien, dan nog klaagt hij. Dus dat gaat niet echt op. Water bij de wijn prima, maar dat mag ook best van zijn kant komen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie ze al meer voorbij komen,
- handen afdrogen aan een theedoek,
- na het broodsmeren de plank opruimen,
- huishoudelijke onderwerpen,
- vuile was niet in de wasmand gooien, maar op een stoel ophopen,
- kast open laten staan.
ik daarentegen,
- trek in mijn slaap altijd het dekbed naar mij toe. Zodat hij koud ligt,
- laat de sleutel in de deur en doe de deur op slot, ga vervolgens boven zitten, zodat hij er niet in kan.
En zo zullen er meer zijn, waar ik nu even niet op kan komen.
- handen afdrogen aan een theedoek,
- na het broodsmeren de plank opruimen,
- huishoudelijke onderwerpen,
- vuile was niet in de wasmand gooien, maar op een stoel ophopen,
- kast open laten staan.
ik daarentegen,
- trek in mijn slaap altijd het dekbed naar mij toe. Zodat hij koud ligt,
- laat de sleutel in de deur en doe de deur op slot, ga vervolgens boven zitten, zodat hij er niet in kan.
En zo zullen er meer zijn, waar ik nu even niet op kan komen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Marin schreef:Dolfijntje praktisch wonder ;-)
Kleine dingen maar toch
Ah, ik snap het van de boodschappen. Maar ja, je kunt er nu toch ook bij nadenken om het klepje naar beneden te doen, dan leer je het misschien vanzelf aan Of je koopt een wc houder waar je dat niet bij hebt .
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Hij vindt dat voeten op de grond moeten en niet op de bank, ik vind dat niet.
Hij wil dat alle schoenen netjes op het rek staan, ik zet ze op de deurmat.
Hij laat de afwas opdrogen ipv zelf afdrogen, ik vind dat stom.
Ik vind dat pindasaus en satesaus niet hetzelfde zijn, hij vindt van wel.
Hij wil dat alle schoenen netjes op het rek staan, ik zet ze op de deurmat.
Hij laat de afwas opdrogen ipv zelf afdrogen, ik vind dat stom.
Ik vind dat pindasaus en satesaus niet hetzelfde zijn, hij vindt van wel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
- Raam open of dicht tijdens het slapen (hij wil hem open, ik heb het dan koud dus wil hem dicht hebben)
- Raam open of dicht op de badkamer tijdens douchen (na het douchen maak ik hem wel open hoor, maar wel pas als ik klaar ben met aankleden)
- Eigenlijk gewoon hoe warm/koud het overal moet zijn! haha
- Dat hij zich altijd op het laatste moment nog klaar moet maken
Uhm, volgens mij is er nog wel meer maar daar kom ik nu even niet op..
Edit: Ik doe uit gewoonte altijd de deur op slot op de wc of badkamer. Dit vind hij onzin
Kijk, als ik ga douchen mag hij ook best binnen komen hoor maar als ik naar de wc ga hoeft hij niet binnen te komen hoor.
- Raam open of dicht op de badkamer tijdens douchen (na het douchen maak ik hem wel open hoor, maar wel pas als ik klaar ben met aankleden)
- Eigenlijk gewoon hoe warm/koud het overal moet zijn! haha
- Dat hij zich altijd op het laatste moment nog klaar moet maken
Uhm, volgens mij is er nog wel meer maar daar kom ik nu even niet op..
Edit: Ik doe uit gewoonte altijd de deur op slot op de wc of badkamer. Dit vind hij onzin
Kijk, als ik ga douchen mag hij ook best binnen komen hoor maar als ik naar de wc ga hoeft hij niet binnen te komen hoor.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Altijd sta ik te wachten met mijn jas aan dit irriteert mij heel erg en dat weet hij ook maar er rekening mee houden ho maar. Hij denkt ja we kunnen toch gaan als we gaan hoeven toch geen tijd af te spreken, maar als ik ergens een afspraak heb ben ik liever op tijd dan te laat.
Voor de rest weet ik zo even niet heel veel.
Voor de rest weet ik zo even niet heel veel.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Jop schreef:
En een heel, héél groot punt; op zondag zeggen 'volgende week vrijdag', is in zijn ogen de eerstvolgende vrijdag en volgens mij is 't de vrijdag dáárop. We blijven erover struikelen en ik weet niet of dat punt ooit nog goed komt...
Ja!! Die!!! Ik vind hetzelfde als jij, en mijn vriend hetzelfd als jouw vriend!
Verder plagen we elkaar alleen een beetje met dingen, en kibbelen we niet echt.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Carrie schreef:Powerbabe schreef:Carrie schreef:Rush schreef:Ik lig er trouwens echt niet wakker van dat m`n vriend de wc-bril altijd omhoog laat staan, dat boeit me echt geen zak.
Hij moet 'm 9/10x ook omhoog doen, want ik ga vaker naar toilet, dus als ik 'm dan eens omlaag moet doen, boeiend.
Nah vind het echt irritant. Ik wil die bril niet aanraken elke keer. Of dat je het niet door hebt en je met je kont zo ineens in de W.C. valt.
Haha dat heb ik op mijn werk wel eens. Bahh! De mannen hier doen echt nooit de wc-bril omlaag en spetteren ook. Soms niet een spetteren maar gewoon er naast plassen..
Wat een sukkels! En bah spettertjes op de LINDA! Bij mij komen er sowieso geen tijdschriften op de W.C. en nu al helemaal niet! Heb al gevraagd of ie ook wil zitten. Dat doet hij dan 3 keer en dan vergeet hij het weer. Ik haat het!
hahahaha hillarisch dit sorryy Mijn vriend plast ook staand maar die is maar 1.76 dus die hoeft niet zo'n grote afstand af te leggen tot aan de pot . Ik heb mijn tijdschriften op een fotoplankje van de ikea staan. (rechtop) met daarnaast leuk mijn page wc rolletjes en lavendelgeurding. Helemaal cute en spettervrij omdat het op ooghoogte hangt.. (er moeten wel hele rare dingen gebeuren wil daar plas opkomen haha).
Gast- Gast
Hij mag van mij geen Skyrim spelen op de Playstation als onze zoon wakker is, omdat dat een gewelddadig spel is en ik dat gewoon niet wil hebben. Hij kijkt ook graag Southpark en Family Guy en ik vind dat gewoon veel te grof voor onze zoon. Hij vindt dat onzin
Over het huishouden kibbelen we dagelijks, wel een heel stuk minder dan vroeger.
Over het huishouden kibbelen we dagelijks, wel een heel stuk minder dan vroeger.
Gast- Gast
Wij kibbelen niet echt geloof ik, zou nu in ieder geval even niet weten waarover. Wij hebben het eerste jaar heel veel ruzie gehad, gewoon om onze draai te vinden denk ik. Nu zitten we (meestal) wel op 1 lijn
Gast- Gast
Wij kibbelen vooral over de volgende dingen:
- opruimen/rommel ergens laten liggen. We zijn hierin dichter naar elkaar toe gegroeid, maar kibbelen er nog regelmatig over, omdat mijn vriend het minder snel nodig vindt om iets op te ruimen dan ik.
- hoe laat we moeten vertrekken om ergens op tijd te zijn. Mijn vriend is nogal makkelijk met die dingen en vindt het niet erg om wat te laat te komen, maar ik ben altijd graag op tijd. Vervolgens spreken we een tijd af om te gaan en dan is hij nog niet klaar.
- opruimen/rommel ergens laten liggen. We zijn hierin dichter naar elkaar toe gegroeid, maar kibbelen er nog regelmatig over, omdat mijn vriend het minder snel nodig vindt om iets op te ruimen dan ik.
- hoe laat we moeten vertrekken om ergens op tijd te zijn. Mijn vriend is nogal makkelijk met die dingen en vindt het niet erg om wat te laat te komen, maar ik ben altijd graag op tijd. Vervolgens spreken we een tijd af om te gaan en dan is hij nog niet klaar.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Merai schreef:Haha hilarisch om te lezen dit, sommige dingen zijn wel herkenbaar uit eerdere tijden maar gelukkig is dat gekibbel wel voorbij nu. Ik denk dat wij in het eerste jaar dat we samenwoonden genoeg gekibbeld en ruzie hebben gemaakt om het nooit meer te hoeven Uiteraard wel eens discussies maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer echt knallen.
Ja maar echt knallen valt bij mij niet onder kibbelen Echt knallen, wauw dat hebben we het eerste jaar samenwonen flink gedaan!
Gast- Gast
RYW schreef:Jop schreef:
En een heel, héél groot punt; op zondag zeggen 'volgende week vrijdag', is in zijn ogen de eerstvolgende vrijdag en volgens mij is 't de vrijdag dáárop. We blijven erover struikelen en ik weet niet of dat punt ooit nog goed komt...
Ja!! Die!!! Ik vind hetzelfde als jij, en mijn vriend hetzelfd als jouw vriend!
Verder plagen we elkaar alleen een beetje met dingen, en kibbelen we niet echt.
Vreselijk vind ik 't, zó gruwelijk irritant gewoon. Vorige keer zei ik dat we naar een verjaardag moesten.. Stond ie één week te vroeg voor de deur! Heel lief hoor, opgedoft en met bloemen (hij zou m'n familie voor 't eerst ontmoeten) en ik stond in m'n luie-thuis-broek en oud vest. Hij keek me zó ongelovig aan en toen was-ie in de war
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn vriend laat altijdddd de deur open staan. Elke keer als hij door een deur loopt dan zit het niet in zijn systeem dat ding weer dicht te doen. Wij wonen in een huis die totaal niet geïsoleerd is dus de warmte is snel weg. Dat vind ik ten eerste zonde van de energie en ik heb het daarbij ook erg snel koud. Ik blijf maar zeggen deur dicht.. Wordt er gek van! Hoe moeilijk is dat nou? :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Over dat ik altijd alles stuk maak. Dat is ook wel zo, maar het gaat toch echt altijd per ongeluk. Apparaten hebben het gewoon niet zo op mij.
-Over dat hij steeds nieuwe handdoeken in de wc hangt terwijl ze er best langer kunnen hangen.
-Over dat hij steeds nieuwe handdoeken in de wc hangt terwijl ze er best langer kunnen hangen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
x Dat mijn vriend zijn koffiekopje en kleding in de woonkamer laat voor het slapen gaan, want ja, de volgende dag heeft die het weer nodig En meestal vergeet die het, en pakt die, uiteraard, alles gewoon nieuw.
x Soms het huishouden. Ik doe het, dat gaat prima, en dan gaat die over 1 klein ding lopen zeuren waar ik geen tijd voor heb gehad. Doe het dan lekker zelf, óf zeur niet.
x Mijn vriend vindt dat ik soms te snel dingen opruim, ook na het eten, wil ik het gelijk netjes hebben. Hij wil dan blijven zitten & relaxen, ik kan pas goed relaxen als het klaar is.. Of hij is het kwijt. Tja, moet je het niet laten slingeren
x Soms het huishouden. Ik doe het, dat gaat prima, en dan gaat die over 1 klein ding lopen zeuren waar ik geen tijd voor heb gehad. Doe het dan lekker zelf, óf zeur niet.
x Mijn vriend vindt dat ik soms te snel dingen opruim, ook na het eten, wil ik het gelijk netjes hebben. Hij wil dan blijven zitten & relaxen, ik kan pas goed relaxen als het klaar is.. Of hij is het kwijt. Tja, moet je het niet laten slingeren
Gast- Gast
Fairytale schreef:De boodschappen inderdaad, ik volg gewoon de winkel zeg maar maar dat gaat er bij hem niet in, hij rent kriskras door de winkel heel irritant.
.
Hahahaha! Dat doet mijn vriend ook..! En dan maar klagen dat de winkel zo onhandig ingericht is, dat het te druk is en dat mensen hem altijd voor de voeten lopen..
En wij kibbelen over;
- Dat hij dingen pas vlak van te voren zegt, als we bijv een feestje hebben kan hij een dag van te voren zeggen 'Ohja die is morgen jarig'
- Wij wonen niet samen maar het weekend ben ik altijd wel 3 volle dagen bij hem (hij woont nog bij zijn vader maar die is eigenlijk altijd bij zijn vriendin) en mijn vriend laat werkelijk alles slingeren! Hij drinkt koffie onder de douche en laat gerust het lege kopje daar staan hetzelfde geld voor lege glazen op tafel, bierflesjes etc, de asbak is altijd over- en overvol, hij maakt nooit de spiegels schoon én omdat hij vaak alleen is *ahum* komt het regelmatig voor dat er beschimmeld brood in de la ligt of beschimmelde dingen in de koelkast Bah!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Over het huishouden. Ik ben degene die het meeste doet en dat vind ik niet erg. Ik vind het wel erg dat als ik heb opgeruimd/gepoetst en hij er weer een zooitje van maakt. Hij is zo'n rommelkont.
Gast- Gast
Huishouden. Hij doet dingen op zijn tempo en ziet de rommel niet zoals ik het zie.
Als ik dan er wat van zeg en vaker wat van zeg vind hij mij zeuren Maar hij helpt wel verder met het huishouden dus uiteindelijk heb ik niks te klagen
Als ik dan er wat van zeg en vaker wat van zeg vind hij mij zeuren Maar hij helpt wel verder met het huishouden dus uiteindelijk heb ik niks te klagen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
mijn man laat echt overal lampen aan staan, en dan ook overdag. Elke dag als ik uit mijn werk kom staan overal lampen aan
Hij laat de deuren open staan en dan zeuren dat het koud is.
Zijn was gooit die liever naast de wasmand ipv erin
Wc papier 1 velletje laten hangen. Of rolletje niet opruimen
Keuken kastje altijd open laten, vind ik erg irritant
momenteel kibbelen we heel wat af, we waren normaal amper samen nu hele dagen, en dan ga je veel meer aan elkaar ergeren
Hij laat de deuren open staan en dan zeuren dat het koud is.
Zijn was gooit die liever naast de wasmand ipv erin
Wc papier 1 velletje laten hangen. Of rolletje niet opruimen
Keuken kastje altijd open laten, vind ik erg irritant
momenteel kibbelen we heel wat af, we waren normaal amper samen nu hele dagen, en dan ga je veel meer aan elkaar ergeren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn grootste punt van ergernis is dat wanneer ik het eten op tafel zet hij altijd nog naar de wc gaat. Hij eet lekkerder met een lege blaas, dat zit natuurlijk gewoon tussen z'n oren want als hij een kwartier van te voren nog is geweest gaat hij voor de zekerheid gewoon nog een keer.
Net ook weer, precies hetzelfde! Tegenwoordig begin ik maar gewoon met eten, dan moet hij maar eerder naar het toilet gaan. Ik hoef geen lauw eten! Rotman.
Net ook weer, precies hetzelfde! Tegenwoordig begin ik maar gewoon met eten, dan moet hij maar eerder naar het toilet gaan. Ik hoef geen lauw eten! Rotman.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat ik gewoon rommelig ben, als ik gekookt heb dan ziet het eruit alsof er een bom ontploft is. En dat vind hij irritant en ik vind dat hij dan maar moet koken haha.
De wcrolletjes. Ik ben makkelijk dus ik haal het lege wcrolletje er vanaf en gooi het in het fonteintje in de wc. Gevolg is dat er soms 2 lege rolletjes liggen. Daar klaagt hij dan weer over, terwijl ik denk...gooi het dan gewoon in de prullenbak.
Dat hij een gat in zijn hand heeft en altijd nieuwe dingen wilt. Ik vind dat dan weer onzinnig etc.
Hij houd niet van boodschappen doen, maar gaat soms toch mee. Het gevolg is dan dat hij continu aan het zuchten is en al in de auto vraagt hoe lang het lijstje is. Daar word ik dan weer kriegelig van.
De wcrolletjes. Ik ben makkelijk dus ik haal het lege wcrolletje er vanaf en gooi het in het fonteintje in de wc. Gevolg is dat er soms 2 lege rolletjes liggen. Daar klaagt hij dan weer over, terwijl ik denk...gooi het dan gewoon in de prullenbak.
Dat hij een gat in zijn hand heeft en altijd nieuwe dingen wilt. Ik vind dat dan weer onzinnig etc.
Hij houd niet van boodschappen doen, maar gaat soms toch mee. Het gevolg is dan dat hij continu aan het zuchten is en al in de auto vraagt hoe lang het lijstje is. Daar word ik dan weer kriegelig van.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Waarover krijg jij complimenten?
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
» Waarover heeft jouw partner klachten?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
» Waarover heeft jouw partner klachten?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: