Wanneer zindelijkheidstraining
+12
Susan
pindaatje
maiadebij
Mamsie
Ibbeltje
Thunder
Filoria
Viva
Bruintje Beer
Liadan
mauwmauw
Flower_L
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wanneer zindelijkheidstraining
Ik heb nooit een potje gehad en ze kwamen regelmatig bij ons kijken als we op het toilet zaten, zeker toen ze nog kropen of net liepen. Ze zijn nooit bang geweest voor het toilet en ze zullen er toch een keer op moeten, dus dan maar meteen.Snoepy87 schreef:
Dan moet je wel een kind hebben die op de wc wil natuurlijk, die van ons vind dat eng en ik vind dat begrijpelijk.
Gast- Gast
Hier zo wel eens geprobeerd het potje te introduceren maar meneer vindt het doodeng, dus nog maar ffniet. Dadelijk in de zomer poging 2.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ging Yara ook meteen op de wc, maar poepen durft ze nu nog steeds niet op de wc. Sinds 2 weken zijn we zover dat ze thuis op het potje durft te poepen (al loopt ze soms dan wel al een dag zenuwachtig heen en weer omdat ze toch niet wil, uiteindelijk lukt het wel altijd). Bij oma en op het kdv poept ze nog in een luier (ze vraagt om een luier als ze moet poepen).
Hier dus ook de ervaring dat niet alle kinderen meteen op de wc durven, plassen was hier geen probleem maar poepen dus nog steeds wel.
Hier dus ook de ervaring dat niet alle kinderen meteen op de wc durven, plassen was hier geen probleem maar poepen dus nog steeds wel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Lieskuh schreef:Hier hebben wij trouwens nooit een potje gebruikt. Ik zag daar zelf ook totaal het nut niet van in. Wij hebben gewoon een verhogertje bij het toilet gezet en zo konden ze zelf op het toilet klimmen.
Ik vind het potje ook wel irritant, zeker als ze er in gaan poepen. Wij hebben nu zo'n brilverkleiner voor op de wc, dat is wel handig.
Maar zakken jouw jongens zonder verkleiner niet in het toilet dan?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer beginnen met zindelijkheidstraining?
» Wanneer begonnen jullie met zindelijkheidstraining?
» Zindelijkheidstraining
» Zindelijkheidstraining 'ouder' kind
» Wanneer de box weg?
» Wanneer begonnen jullie met zindelijkheidstraining?
» Zindelijkheidstraining
» Zindelijkheidstraining 'ouder' kind
» Wanneer de box weg?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: