Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer?

+11
LMCurious
Vancity_girl
Annie24
Kat1980
Lindsya
Flip Fluitketel
Parisienne
Liadan
PapillonRose
snoezel
shadow
15 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer? Empty Wanneer?

Bericht  shadow vr 17 dec 2010 - 10:27

Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af?
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:29

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Heel vroeg al, met 14 weken ofzo, mijn man zat toen in de ww en had toen alle tijd
Wanneer stond bij jullie de box op? Richting de 37 weken
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Met 36 weken
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Tussen de 35 en 37 weken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  snoezel vr 17 dec 2010 - 10:33

[quote="shadow"]Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Rond de 25 weken. We hebben de 20weken echo afgewacht voor het geslacht, toen naar de babywinkel gerend om babykamer te bestellen en meteen begonnen met schilderen. De wieg heb ik wel zelf bekleed en bv zelf gordijnen gemaakt. Die waren pas met ongeveer 35weken af.
Wanneer stond bij jullie de box op? Met ongeveer 30 weken ofzo, erg vroeg.. Hihi. Wilden de katten laten wennen dat ze er niet in mochten.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? 34weken.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Toen ik net verlof had, dus rond de 35weken denk ik.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:38

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af?
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

28 weken
34 weken ivm katten
39 weken
37 weken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:42

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Met 36 weken (tot mijn grote ergernis)
Wanneer stond bij jullie de box op? Met 39 weken geloof ik pas.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Vanaf het moment dat ik thuis mocht bevallen, met 37 weken dus.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Als ik kleertjes kreeg waste ik ze gelijk en legde/hing ik ze in de kast. Dat was volgens mij tussen week 30 en 40.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  PapillonRose vr 17 dec 2010 - 12:55

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Rond 30 weken was hij echt helemaal klaar, inclusief leuke decoratie enzo. Eerder stond al wel alles wat echt nodig was er, maar de aankleding heb ik ook nog eventjes over gedaan.

Wanneer stond bij jullie de box op? Twee weken na de geboorte, grrr! Hij werd met flinke vertraging geleverd.

Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Met 30 weken begonnen en in de weken erna steeds dingen gekocht (zoals minitoiletproducten) of erin gestopt als ik ze tegenkwam in huis.

Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Ben met 26 weken begonnen, had enorme nesteldrang angel Steeds als ik daarna iets kocht of kreeg werd dat ook gewassen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 19:01


Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? met 25 weken
Wanneer stond bij jullie de box op? met 35 weken (ivm kat)
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? met 37 weken
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? als ik iets kreeg of kocht waste ik het meteen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Liadan vr 17 dec 2010 - 20:49

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Met 35 weken ongeveer pas, omdat we veel problemen hadden met de levering van de babydump.
Wanneer stond bij jullie de box op? Met 30 weken al, omdat we wilden weten of alles compleet was (en de box bleek niet goed te zijn dus het was maar goed dat we 'm al zo vroeg in elkaar hadden gezet).
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? met 36 weken ongeveer.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? In mijn verlof, ben ik met 34 of 35 weken mee begonnen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Parisienne vr 17 dec 2010 - 21:03

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Rond 26 weken was de babykamer wel bijna helemaal klaar, op de gordijnen na. Zelfs het ledikantje was opgemaakt.. gewoon voor het mooie, het zou later weer verschoond worden hoor.
Wanneer stond bij jullie de box op? Met ongeveer 34 weken. Ik had kans op vroegtijdig weeen en misschien een geboorte er gelijk na, dus wilde alles op tijd klaar hebben! Zo was het ook wat rustiger voor mij de laatste weken.. ik was veel te gestresst, haha!
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Met 34 weken stond hij helemaal klaar, ik moest er vanaf toen rekening mee houden dat het elk moment kon gebeuren. Is niet gebeurd overigens.. N. is uiteindelijk geboren m.b.v. inleiden bij 39+6.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Met 34 weken had ik de kleinste kleertjes gewassen (maat 50), daarna binnen een week alle kleertje (50 en 56) gewassen. Ook de lakentjes, hydrofiele luiers, etc. waren toen gewassen, gestreken en lagen klaar.

Ik was er best vroeg bij dus, maar dit omdat ik kans had op vroeggeboorte. Mocht dit niet zo zijn denk ik dat ik zou zorgen dat ik alles rond de 36 weken helemaal klaar zou hebben! Het lijkt mij niks zo te moeten 'stressen' en druk bezig zijn die laatste weken..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Flip Fluitketel vr 17 dec 2010 - 22:19


Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? met 32 weken
Wanneer stond bij jullie de box op? met 38weken
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? met 36weken
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? rond week 34/35
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:06

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Rond de 24/25 weken was alles geschilderd en ingericht. De gordijnen hingen pas rond 35 weken ofzo..
Wanneer stond bij jullie de box op? Met 32 weken ivm de kat.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Rond de 37 weken geloof ik.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? In de eerste week van mijn verlof, 34/35 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 1:07

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af?
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

36 weken, het kamertje kwam later dan afgesproken was
36 weken
35 weken
35 weken
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Kat1980 za 18 dec 2010 - 1:33

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Vorige keer was hij nog niet helemaal af, omdat mijn zoontje 9 weken te vroeg geboren werd. Nu hadden we hem met 30 weken af.
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Vorige keer was hij nog niet helemaal af, omdat mijn zoontje 9 weken te vroeg geboren werd. Nu hadden we hem met 30 weken af.
Wanneer stond bij jullie de box op?Bij de eerste opgezet vlak voor hij uit het ziekenhuis kwam. Nu wil ik hem rond de 37 weken gaan neerzetten.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?Was er bij de eerste nog niet van gekomen. Nu heb ik hem afgelopen week ingepakt (tussen de 35 en 36 weken).
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?Bij de eerste toen hij nog in het ziekenhuis lag. Nu heb ik dat ook afgelopen week gedaan.

Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Annie24 za 18 dec 2010 - 1:51

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Het kamertje is zo goed als klaar. Alleen nog wat accesoires zoals schilderijtjes e.d. De kleine kan er wel in slapen als het geboren wordt smile

Wanneer stond bij jullie de box op? Waar de box straks komt staat nu de kerstboom. Als de kerstboom straks weggaat zetten we de box neer. Dit zal dus rond de 37 weken zijn denk ik.

Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Ik heb inmiddels wel een lijstje met wat ik er in wil hebben, maar nog niets ingepakt. Wil dit de 1e week van januari doen en ben dan 36/37 weken. Als ik trouwens zo het lijstje bekijk heb ik het idee dat ik een hele koffer nodig heb :shock:

Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Mijn moeder heeft aangeboden alles te wassen, dit omdat zij alles zo op zolder hangt en er bij ons in huis dan overal rekken zouden staan óf we het in etappes zouden moeten doen. Ik ga binnenkort overal de kaartjes vanaf halen en dan nemen we het mee als we daar op visite gaan.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 5:13

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? met 36 weken
Wanneer stond bij jullie de box op? met 39 weken
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? met 35 weken
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? met 32 weken geloof ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Vancity_girl za 18 dec 2010 - 7:42



Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Helemaal af sinds gisteren, met 36 weken dus
Wanneer stond bij jullie de box op? Die hebben we niet, geen idee waarom maar hier in Canada zijn die niet te koop
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Dat staat voor volgende week op de planning, 37 weken.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Ben ik druk mee bezig hoop volgende week het laatste te wassen. Vanaf 35 tot 37 weken.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  LMCurious za 18 dec 2010 - 7:56

Bij Joris:
Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? volgens mij werden de meubeltjes geleverd tussen 25-30 weken. Alleen het hemeltje moest nog gemaakt worden en die was pas met 39 weken klaar.
Wanneer stond bij jullie de box op? toen de meubels geleverd waren miste er bij sommige onderdelen, om er zeker van te zijn alles te hebben hadden we de box meteen opgezet. En onze kamer heeft zodanig de ruimte dat we hem meteen hebben laten staan.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? rond 36 weken denk ik, met een lijstje bovenop voor de laatste dingen, fototoestel, tandenborstel etc.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? met 36 weken heeft mijn schoonmoeder bijna alles meegenomen en gewassen en gestreken terug gegeven in dezelfde week

Bij deze zwangerschap:
Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? meubeltjes staan er nog van Joris. Ik ga de week na kerst dus met 30 weken aan de gang met decoraties aanpassen voor meisje.
Wanneer stond bij jullie de box op? Nu staat die op zolder, en die moeten we nog opruimen in januari/febr. Dan zullen we denk ik ook meteen de box klaarzetten.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? rond 36 weken denk ik, met een lijstje bovenop voor de laatste dingen, fototoestel, tandenborstel etc.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Ik denk dat mijn schoonmoeder weer een hoop zal wassen, ze komt in januari/februari een aantal dagen helpen ook met huishouden en Joris.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:59

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? beide keren rond 35 weken
Wanneer stond bij jullie de box op? Bij dylan rond week 38 en bij Lynn pas 2 dagen voor haar geboorte *41 weken*
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Bij Dylan stond hij rond week 36 klaar en bij Lynn heb ik hem pas ingepakt toen ik zou worden ingeleid *oeps* echter was dit niet nodig maar toch handig aangezien de bevalling heel snel ging kon Sander alles uit de tas trekken en had zo alles bij de hand.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? In mijn verlof en ben beide keren met 36 weken met verlof gegaan dus tussen 36 en 41 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 8:30

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af?
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

-Had ik niet omdat ik de kraamperiode bij mijn moeder verbleef en we hadden maar 1 kamer en badkamer voor onszelf. Het bedje heb ik denk ik met 37 weken daar neergezet.
-Toen mijn zoon 2 maanden oud was.
-38 weken
-35 weken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  bella za 18 dec 2010 - 8:48

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af?
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

Kinderkamer; beide keren laat. Met de eerste moest eerst de rest van het huis worden gedaan, dus was uiteindelijk klaar met 33 weken. De tweede heeft dezelfde babykamer, moest alleen van roze naar blauw, ook rond 33 weken klaar.
Box; stond toen mijn dochter 3 weken was, en is sindsdien blijven staan.
Ziekenhuistas; bij de eerste ingepakt met 36 weken omdat ik opgenomen werd, en pas weer naar huis mocht als de baby geboren was. Met de tweede stond het met 34 weken klaar.
Kleren; beide keren rond 36 weken, net als het beddengoed e.d
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Fiwen za 18 dec 2010 - 9:02

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Ik ben met 25 weken begonnen met alles schilderen, schuren, aflakken en in elkaar zetten en rond de 30 weken was alles af.

Wanneer stond bij jullie de box op? Met 35 weken volgens mij.

Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Met 34 weken, nadat ik een nacht in het ziekenhuis had gelegen met een dreigende vroeggeboorte. Daarna kwam de realisatie dat het nu toch echt wel ieder moment kon gebeuren en heb ik voor de zekerheid de koffer maar klaar gezet. En toen we met 37 weken nog naar een bruiloft moesten op 2 uur rijden van ons huis hebben we de koffer en de maxi-cosi in de auto gezet en daar ook laten staan.

Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Iedere keer een beetje gewassen en met 34 weken lag alles klaar.


Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Tazz za 18 dec 2010 - 12:18

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? Vorig weekend, 36 weken.
Wanneer stond bij jullie de box op? Toen ik ongeveer 7 maanden was. Zo konden wij, onze dochter en katten er al aan wennen. En het kwam zo uit.
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? Gisteren. Week 38.
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? Toen ik 36 weken was, ik kon niet langer meer wachten. Wel alleen maat 50/56
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  sheila123 za 18 dec 2010 - 20:08

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af? 30 weken
Wanneer stond bij jullie de box op? 30 weken
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt? 36 weken
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen? 36 weken
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 21:18

shadow schreef:Ik ben even nieuwsgierig(mochten jullie nog dingen weten vul maar aan):

Wanneer hadden jullie de kinderkamer af?
Wanneer stond bij jullie de box op?
Wanneer hebben jullie de ziekenhuistas klaargemaakt?
Wanneer hebben jullie de kleren enz gewassen?

Babykamer was bij de oudste zo rond de 36 weken helemaal af.

Box hebben we gekocht toen de oudste een week of 2/3 was.

Ziekenhuistas stond hier standaar klaar vanaf week 28 bij de oudste, omdat ik vanaf toen steeds werd opgenomen.

Kleertjes enzo heb ik ook rond week 36 gewassen.

Bij de tweede was het weer anders: toen hadden we gewoon niets klaar, want met 27 weken lag ik in het ziekenhuis, dus toen hij thuiskwam heb ik een dag daarvoor zijn bedje in elkaar gezet en dat was het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 5:31

De babykamer is sinds vorige week zo goed als af en ik ben nu 27 weken.

De box moet ik nog kopen en neerzetten maar dat ga ik volgende week ergens doen denk ik.

De kleertjes ga ik zo'n beetje na oud&nieuw uitwassen en dan ga ik ook vast een ziekenhuiskoffertje klaarmaken.

Ik wil het dit keer op tijd af hebben omdat ik bij Ciske helemaal niets klaar had. Ik heb toen mijn vliezen braken snel wat spullen in een tasje gegooid en dat was toch niet handig (had bijv. alleen maar strings bij me) en mijn moeder heeft in een week tijd de kinderkamer afgemaakt en kleertjes gewassen en gestreken.
Daar was op zich niet zoveel haast bij omdat Ciske nog 3 weken in het ziekenhuis lag en het eerste jaar bij ons heeft geslapen maar toch.
Het is fijn als je niet aan dat soort dingen hoeft te denken bij een ziekenhuisopname.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer? Empty Re: Wanneer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum