Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

+14
Mom-Of-3
Sanne_86
Lejow
Jeanette
JD
Alex
Tiana
CarpeDiem
Muurvlindertje
luenca
Susan
VeryCherry
Kqip
TukTuk
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 22:09

Sanne_86 schreef:Hoe slecht ik het gedrag van die moeder ook vind, toch moet ik wel zeggen dat ik het wel dapper van haar vind om in de show te verschijnen. Ze heeft toch maar mooi zelf in de gaten dat ze verkeerd bezig is en heeft zelf naar de show geschreven om hulp te vragen. En dat vind ik al heel wat!
Hier in Nederland hebben we allerlei instanties waar we heen kunnen als we hulp nodig hebben met opvoeding en is er genoeg voorlichting. In Amerika is er geeneens kraamzorg en ontbreken dat soort instanties. Je bevalt van je kind en zoek het vervolgens maar uit. Ik denk dat er in Amerika, net zoals hier, veel ouders zijn die zich geen raad weten met hun kind en hoe ze het moeten opvoeden/ tot de orde roepen en er nergens mee heen kunnen. Daarom vind ik het toch wel dapper van die vrouw dat ze ten eerste erkent dat ze het fout doet, en vervolgens met de billen bloot gaat op tv. Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik vind het schandalig dat ze haar kinderen op deze manier straft, maar ik denk dat deze vrouw meer gebaat is met hulp en begeleiding en hulp (en ik heb begrepen dat ze dat inmiddels ook gekregen heeft en dat het inmiddels veel beter gaat.)

Eerlijk gezegd geloof ik niet zo dat er in Amerika zo weinig instanties zijn waar je terecht kunt met vragen over opvoeding. Hooguit moet je het daar zelf betalen en hier niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Makamba do 23 feb 2012 - 23:13

Wat gruwelijk! Ik word er helemaal naar van. pale
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 0:28

PrinsesBo schreef:
Jolee schreef:Ach, zo bijzonder zijn die instanties in Nederland nou ook weer niet. Ook hier strugglen moeders met zulke problemen en krijgen ze er geen/niet goed genoeg hulp voor. Kijk maar naar verschillende gezinsdrama's.

Geen greintje respect voor haar en dat ze naar die show komt. Ze is al veel te ver gegaan en kom naar die show voor opvoed tips, niet omdat ze denkt dat ze fout zit.

100% eens!
Ook eens. Ik kan bijna altijd begrip voor mensen/daden opbrengen, maar in dit geval niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 0:59

Ik durf niet te kijken, ik vind het verhaal om te lezen al erg genoeg.

AngelNyn, wat bewonderenswaardig dat je toch een goede band hebt opgebouwd met je ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  patjuhhh vr 24 feb 2012 - 2:56

Wat een verschrikkelijk filmpje. Zo zielig voor dat jongetje. Bah. Wat een nare vrouw om zoiets te doen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Printje vr 24 feb 2012 - 3:41

Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:
Jolee schreef:Ach, zo bijzonder zijn die instanties in Nederland nou ook weer niet. Ook hier strugglen moeders met zulke problemen en krijgen ze er geen/niet goed genoeg hulp voor. Kijk maar naar verschillende gezinsdrama's.

Geen greintje respect voor haar en dat ze naar die show komt. Ze is al veel te ver gegaan en kom naar die show voor opvoed tips, niet omdat ze denkt dat ze fout zit.

100% eens!
Ook eens. Ik kan bijna altijd begrip voor mensen/daden opbrengen, maar in dit geval niet.



+1 Ik heb het zelf niet gezien, kan zulke dingen echt niet zien. Word er zo boos en verdrietig van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 3 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum