Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

+14
Mom-Of-3
Sanne_86
Lejow
Jeanette
JD
Alex
Tiana
CarpeDiem
Muurvlindertje
luenca
Susan
VeryCherry
Kqip
TukTuk
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Tiana do 23 feb 2012 - 9:31

Ik heb net een deel van bovenstaand filmpje gekeken, walgelijk zeg! Evil or Very Mad
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 9:32

Bah.. Kan dat filmpje echt niet aanzien.. Sad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Alex do 23 feb 2012 - 9:34

AngelNyn schreef:Bah.. Kan dat filmpje echt niet aanzien.. Sad

+1. Ik heb het één keer gezien en dat is één keer teveel.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 9:36

VeryCherry schreef:
Kqip schreef:las net ook ergens dat een oma en stiefma een kind 3 uur lang rondjes hadden laten lopen om huis omdat ze chocola had gegeten. Kind is wel overleden door uitdroging. Je kan ook tever gaan

In Amerika hè, een meisje van 9. Die stiefmoeder had er niks mee te maken toch?

Hoezo Amerika hè? Alsof er geen vreselijke dingen in Europa gebeuren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 9:38

Zusje schreef:
VeryCherry schreef:
Kqip schreef:las net ook ergens dat een oma en stiefma een kind 3 uur lang rondjes hadden laten lopen om huis omdat ze chocola had gegeten. Kind is wel overleden door uitdroging. Je kan ook tever gaan

In Amerika hè, een meisje van 9. Die stiefmoeder had er niks mee te maken toch?

Hoezo Amerika hè? Alsof er geen vreselijke dingen in Europa gebeuren...

Ik las eerder alsof het gewoon als vraag bedoelt was?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 9:42

Oh, nu je het zegt... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  VeryCherry do 23 feb 2012 - 9:50

AngelNyn schreef:
Zusje schreef:
VeryCherry schreef:
Kqip schreef:las net ook ergens dat een oma en stiefma een kind 3 uur lang rondjes hadden laten lopen om huis omdat ze chocola had gegeten. Kind is wel overleden door uitdroging. Je kan ook tever gaan

In Amerika hè, een meisje van 9. Die stiefmoeder had er niks mee te maken toch?

Hoezo Amerika hè? Alsof er geen vreselijke dingen in Europa gebeuren...

Ik las eerder alsof het gewoon als vraag bedoelt was?

Inderdaad smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Kqip do 23 feb 2012 - 9:57

Was Amerika ja..beetje late reactie Wink . Stiefmoeder had er volgens het stuk ook mee te maken en schijnt bevallen te zijn op de dag dat dat meisje overleed. Krijg van zulk soort berichten altijd de rillingen
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  VeryCherry do 23 feb 2012 - 10:00

Ik las net ook inderdaad dat ze er wel degelijk wat mee te maken heeft. Ik las het geloof ik op de app van de Telegraaf en daar stond dat ze er niks mee te maken had. Op de app van het AD was het veel uitgebreider.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  CarpeDiem do 23 feb 2012 - 10:10

Dat filmpje is inderdaad te zielig om aan te zien Mad


Laatst aangepast door CarpeDiem op do 23 feb 2012 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 10:13

O my. Arm kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  JD do 23 feb 2012 - 10:49

o mijn god....wat een verschrikkelijk filmpje!! Van mij mogen ze dat mens ergens opsluiten, ver weg van haar kind! Het is niet goed m een kind en moeder te scheiden van elkaar, maar in dit geval absoluut wel! Arm jongetje, je zou hem toch zo in huis nemen en laten zen dat het ook anders kan
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Jeanette do 23 feb 2012 - 11:59

Wat erg dit! Wat hebben ze verder in die aflevering bij Dr. Phil daar over gehad dan? Is zij er op aan gesproken dan? Zulke mensen moeten gewoon op gepakt worden, vreselijk filmpje!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 12:09

JaneDoe schreef:o mijn god....wat een verschrikkelijk filmpje!! Van mij mogen ze dat mens ergens opsluiten, ver weg van haar kind! Het is niet goed m een kind en moeder te scheiden van elkaar, maar in dit geval absoluut wel! Arm jongetje, je zou hem toch zo in huis nemen en laten zen dat het ook anders kan
Ik denk in dit geval ook niet. Ik denk dan eerder aan hulp en begeleiding bij de moeder. Waarom dit gedrag en waar komt het vandaan? Waarom pak je het niet anders aan? Dat dit niet kan is duidelijk, maar om hem meteen van zijn moeder te scheiden.. Daar zitten ook weer veel nare consequenties aan.

Nu is dit al een oudere aflevering, is er inmiddels veel gebeurd en zijn ze nog een aantal keer in het programma geweest geloof ik. Ik heb de afleveringen niet gezien. Wel iets van de discussie meegekregen toen via mijn opleiding (geloof ik).

Dit vind ik nog:



Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 12:33; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 12:17

Jessica is een moeder van zes kinderen onder wie de zevenjarige Kristoff, die geadopteerd is. Volgens Jessica vindt ze het moeilijk om Kristoff op een goede manier tot de orde te roepen, wat tot gevolg heeft dat ze vaak tegen de jongen schreeuwt, hete saus in zijn mond spuit en hem onder een koude douche zet als hij lastig is. Zowel Dr. Phil, zijn vrouw Robin en het publiek vinden dat er iets moet gebeuren.

Dat verandert de zaak wel voor mij

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 12:52

Wat veranderd er dan precies voor je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 12:58

Zusje schreef:Wat veranderd er dan precies voor je?
Als het niet zijn biologische moeder is, dan vind ik het al minder belangrijk dat ze niet gescheiden worden. Maakt wel een verschil in hoe lang hij er al woont etc. Adoptie is uiteraard al anders dan pleegzorg.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Lejow do 23 feb 2012 - 21:12

Oh mijn god.. nu de herhaling
Ik word er gewoon misselijk van...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:16

De tranen sprongen in mijn ogen.

Heb dit soort zieke gedrag ook meegemaakt vroeger van mijn toen stiefmoeder. Ook zo'n mormel was dat. Dit is echt vreselijk om te zien, maar ik kan ook niet wegzappen.

Ik kan dat wijf wel iets doen, wat een vreselijk mens zeg. Wat een rot en naar mens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:17

Wat een kutwijf zeg! Machtsgeil ofzo?

Echt zielig.. Dat gehuil van m No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Sanne_86 do 23 feb 2012 - 21:20

Hoe slecht ik het gedrag van die moeder ook vind, toch moet ik wel zeggen dat ik het wel dapper van haar vind om in de show te verschijnen. Ze heeft toch maar mooi zelf in de gaten dat ze verkeerd bezig is en heeft zelf naar de show geschreven om hulp te vragen. En dat vind ik al heel wat!
Hier in Nederland hebben we allerlei instanties waar we heen kunnen als we hulp nodig hebben met opvoeding en is er genoeg voorlichting. In Amerika is er geeneens kraamzorg en ontbreken dat soort instanties. Je bevalt van je kind en zoek het vervolgens maar uit. Ik denk dat er in Amerika, net zoals hier, veel ouders zijn die zich geen raad weten met hun kind en hoe ze het moeten opvoeden/ tot de orde roepen en er nergens mee heen kunnen. Daarom vind ik het toch wel dapper van die vrouw dat ze ten eerste erkent dat ze het fout doet, en vervolgens met de billen bloot gaat op tv. Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik vind het schandalig dat ze haar kinderen op deze manier straft, maar ik denk dat deze vrouw meer gebaat is met hulp en begeleiding en hulp (en ik heb begrepen dat ze dat inmiddels ook gekregen heeft en dat het inmiddels veel beter gaat.)
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:23

Ach, zo bijzonder zijn die instanties in Nederland nou ook weer niet. Ook hier strugglen moeders met zulke problemen en krijgen ze er geen/niet goed genoeg hulp voor. Kijk maar naar verschillende gezinsdrama's.

Geen greintje respect voor haar en dat ze naar die show komt. Ze is al veel te ver gegaan en kom naar die show voor opvoed tips, niet omdat ze denkt dat ze fout zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Mom-Of-3 do 23 feb 2012 - 21:23

Wat vreselijk! Je gaat je kind toch geen chilisaus geven, toen viel me mond al open van verbazing, maar toen ik dat mannetje hoorde huilen onder die koude douche, kreeg al tranen in me ogen. En dan moeder van zes kinderen zijn.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:25

Jolee schreef:Ach, zo bijzonder zijn die instanties in Nederland nou ook weer niet. Ook hier strugglen moeders met zulke problemen en krijgen ze er geen/niet goed genoeg hulp voor. Kijk maar naar verschillende gezinsdrama's.

Geen greintje respect voor haar en dat ze naar die show komt. Ze is al veel te ver gegaan en kom naar die show voor opvoed tips, niet omdat ze denkt dat ze fout zit.

100% eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Poisongirl do 23 feb 2012 - 21:29

PrinsesBo schreef:
Jolee schreef:Ach, zo bijzonder zijn die instanties in Nederland nou ook weer niet. Ook hier strugglen moeders met zulke problemen en krijgen ze er geen/niet goed genoeg hulp voor. Kijk maar naar verschillende gezinsdrama's.

Geen greintje respect voor haar en dat ze naar die show komt. Ze is al veel te ver gegaan en kom naar die show voor opvoed tips, niet omdat ze denkt dat ze fout zit.

100% eens!

Mee eens idd. Maar wat vreselijk. Moest er gewoon om huilen, arm ventje!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) - Pagina 2 Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum