Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heimwee naar....

+14
Joontjuh
Makamba
Caro
Lotus
Zwerver
Kabouter
Blond
Jeanette
loura
Flinder
Silva
SleepingBeauty
Zwoesj
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heimwee naar.... - Pagina 2 Empty Re: Heimwee naar....

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:32

:P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 1:39

Af en toe nog naar Curacao. Daar was het leven zo makkelijk, gezellig en ik ben er erg veranderd. Maar, ik ga 30 mei terug voor vakantie smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kabouter ma 10 jan 2011 - 1:41

Ik heb wel eens heimwee naar de basisschool. Geen huiswerk en verantwoordelijkheden. Een moeder die nog eten voor me kookt, het idee hebben dat ze minstens 100 wordt en een vader die niet zoveel zorgen aan zijn hoofd heeft.
Ik heb zelfs wel eens heimwee naar ruzie hebben met mijn broertje en zusje :P.

Ow en Leaf..ook in U.den is er voortaan in ieder geval één supermarkt open op zondag Very Happy. Zelfs in mijn, in de buurt gelegen, dorpje is dat zo..haha!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:54

Ik heb soms nog wel eens heimwee naar het kind-zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:59

Kabouter schreef:Ik heb wel eens heimwee naar de basisschool. Geen huiswerk en verantwoordelijkheden. Een moeder die nog eten voor me kookt, het idee hebben dat ze minstens 100 wordt en een vader die niet zoveel zorgen aan zijn hoofd heeft.

Ow en Leaf..ook in U.den is er voortaan in ieder geval één supermarkt open op zondag Very Happy. Zelfs in mijn, in de buurt gelegen, dorpje is dat zo..haha!

Hahaha het wordt ooit nog wel wat, met U.den Laughing

Gast
Gast

Bericht  Kabouter ma 10 jan 2011 - 2:12

_Leaf_ schreef:
Kabouter schreef:Ik heb wel eens heimwee naar de basisschool. Geen huiswerk en verantwoordelijkheden. Een moeder die nog eten voor me kookt, het idee hebben dat ze minstens 100 wordt en een vader die niet zoveel zorgen aan zijn hoofd heeft.

Hahaha het wordt ooit nog wel wat, met U.den Laughing

Ja zeker!! Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:26

Leaf: Nooit heimwee naar W.ageningen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:31

_Chance schreef:Leaf: Nooit heimwee naar W.ageningen?

Niet echt! Ik was natuurlijk ook nog maar 3 toen ik verhuisde...Alleen de omgeving daar is zo prachtig!! Mijn moeder heeft weleens heimwee naar W.ageningen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:32

Ik heb wel een beetje heimwee naar de tijd die ik in Maastricht heb gehad. Maar dan niet met die jongen als vriend, maar dan gewoon met mijn eigen vriend. Ik heb het daar zo naar mijn zin gehad.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:33

_Leaf_ schreef:
_Chance schreef:Leaf: Nooit heimwee naar W.ageningen?

Niet echt! Ik was natuurlijk ook nog maar 3 toen ik verhuisde...Alleen de omgeving daar is zo prachtig!! Mijn moeder heeft weleens heimwee naar W.ageningen.

Ik wil er ook niet meer weg smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:41

Er is alleen wel een beetje weinig te beleven geloof ik? Qua winkels enzo? Mijn moeder is er min of meer opgegroeid, dus die mist het inderdaad weleens. Ik ben er wel geboren, in het voormalige P.ieterPauw ziekenhuis...Nu G.elderse Vallei. En daar werkte mijn moeder ook, op de W.ageningse berg.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:43

Nee qua winkels is er niet veel te beleven. Ga alleen naar de stad om te stappen, maar dat vind ik wel erg leuk daar. Ben ook geboren in het P.ieterpauw ziekenhuis, heb er ook nog gelegen met een blindedarm ontsteking.
Staat nu helemaal leeg, is ook een tijd een kraakpand geweest.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:46

_Chance schreef:Nee qua winkels is er niet veel te beleven. Ga alleen naar de stad om te stappen, maar dat vind ik wel erg leuk daar. Ben ook geboren in het P.ieterpauw ziekenhuis, heb er ook nog gelegen met een blindedarm ontsteking.

Ja en nog een bejaardentehuis ofzo? Of was dat alleen maar een plan? Wel heel erg zonde...Geloof dat ze er nu gaan bouwen, soort van tweede W.ageningen Hoog?

Ik woonde midden in het centrum, boven die heerlijke ijswinkel zeg maar. Of eigenlijk meer boven de supermarkt...Geen idee meer welke...Die appartementen iig.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 10 jan 2011 - 2:50

Ik heb heimwee naar mijn oude stad.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 2:52

Ik heb wel eens heimwee naar de basisschool waar ik op zat. Daar heb ik altijd erg veel plezier gehad met vriendinnetjes en vriendjes.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:56

_Leaf_ schreef:
_Chance schreef:Nee qua winkels is er niet veel te beleven. Ga alleen naar de stad om te stappen, maar dat vind ik wel erg leuk daar. Ben ook geboren in het P.ieterpauw ziekenhuis, heb er ook nog gelegen met een blindedarm ontsteking.

Ja en nog een bejaardentehuis ofzo? Of was dat alleen maar een plan? Wel heel erg zonde...Geloof dat ze er nu gaan bouwen, soort van tweede W.ageningen Hoog?

Ik woonde midden in het centrum, boven die heerlijke ijswinkel zeg maar. Of eigenlijk meer boven de supermarkt...Geen idee meer welke...Die appartementen iig.

Nou, volgens mij komt er geen bejaardentehuis. Aan de andere kant van de berg staan al twee flats voor senioren. Heb ook niets over huizenbouw gehoord. Ze bouwen meer richting centrum.

Die ijswinkel zit er nog smile Wel nieuwe eigenaar en een nieuwe naam, maar het ijs is nog steeds heerlijk. Supermarkt is wel weg, zit nu een Action.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro ma 10 jan 2011 - 3:34

Ik weet niet wanneer de omslag is gekomen maar ik verlang wel eens terug naar de tijd waarin je je geen zorgen hoefde te maken om ouders die doodgingen. Én om nog niet te weten hoe dat aanvoelt...

Niet dat ik dat nu weet, althans, wel iets maar dan mijn schoonvader.

Verder naar de tijd dat je je rot kon rennen en dan in hard lachen uit barsten! Echt die kleine dingetjes van het heerlijk kind zijn!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Makamba ma 10 jan 2011 - 3:53

Ik heb heimwee naar de vriendschap die ik had met een vroegere vrienden. Het was altijd zó gezellig en leuk en we hadden altijd vreselijk veel lol. De gekste en leukste dingen hebben we samen meegemaakt. Had het er gister toevallig met iemand over en toen kwam dat heimwee-gevoel wel weer even boven drijven.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Joontjuh ma 10 jan 2011 - 7:18

_Leaf_ schreef:De tijd dat alles nog goed was tussen mijn ouders, en we in het dorp woonden wat ik zo verafschuwde maar inmiddels zo vreselijk mis....Bizar he? Ik mis U.den, mijn vriendinnen...Het gemak van even op de fiets stappen en naar ze toe fietsen...De brabantse gezelligheid in de kroegen...Mijn oude huis, met heerlijke tuin...Al mijn huisdieren die ik toen nog had...De zwoele zomeravonden...

En toch zou ik nooit meer terugwillen naar U.den, althans niet om te wonen. Want op zondag niet eens een supermarkt open, dat zijn dingen waar ik niet meer mee kan leven Laughing Of maar een paar keer per uur een bus...En geen treinstation...

Hebben jullie weleens ergens heimwee naar?

Hey meis,

ondertussen hebben we 2 supermarkten die op zondag open zijn, dus je kan met een gerust hart terugkomen hoor ;-)
Ik snap je denk ik wel hoor, alleen zou ik dus niet kunnen aarden in een stad als Den Haag, want dat is voor mij veel te groot.
Laat mij maar lekker in een dorpje hier in Brabant wonen en lekker dicht bij mijn vriendinnen enzo...
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Qiara ma 10 jan 2011 - 12:03

Ik heb heimwee naar de tijd dat mijn vriendinnen single waren en nog in dezelfde stad woonden...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 12:09

Joontjuh schreef:
_Leaf_ schreef:De tijd dat alles nog goed was tussen mijn ouders, en we in het dorp woonden wat ik zo verafschuwde maar inmiddels zo vreselijk mis....Bizar he? Ik mis U.den, mijn vriendinnen...Het gemak van even op de fiets stappen en naar ze toe fietsen...De brabantse gezelligheid in de kroegen...Mijn oude huis, met heerlijke tuin...Al mijn huisdieren die ik toen nog had...De zwoele zomeravonden...

En toch zou ik nooit meer terugwillen naar U.den, althans niet om te wonen. Want op zondag niet eens een supermarkt open, dat zijn dingen waar ik niet meer mee kan leven Laughing Of maar een paar keer per uur een bus...En geen treinstation...

Hebben jullie weleens ergens heimwee naar?

Hey meis,

ondertussen hebben we 2 supermarkten die op zondag open zijn, dus je kan met een gerust hart terugkomen hoor ;-)
Ik snap je denk ik wel hoor, alleen zou ik dus niet kunnen aarden in een stad als Den Haag, want dat is voor mij veel te groot.
Laat mij maar lekker in een dorpje hier in Brabant wonen en lekker dicht bij mijn vriendinnen enzo...

Haha ja ik hoorde het net al, van Kabouter;) Ik ben U.den ontgroeid, ik ben opgevoed als stadskind van ouders die in DH en Arnhem geboren zijn...Beide ook stadsmensen dus. Dan houden de mogelijkheden op een gegeven moment op en ik ben hier nu heel gelukkig Very Happy Gek genoeg voelt DH helemaal niet zo groot aan, dat is ook wat ik van iedereen die hier woont ook hoor. A'dam bijv voelt veel groter aan. Geen idee hoe dat komt...

Mijn vriendinnen mis ik natuurlijk wel! Al ken ik hen al sinds de kleuterklas, dus dat zit wel goed...Altijd als ik weer terug ben is het weer fijn en vertrouwd:)

Gast
Gast

Bericht  Mari di 11 jan 2011 - 1:57

Ik mis mijn exemenjaar van de middelbare school... 2 klassen, 1 geheel, liefde, vriendschappen, eindelijk op stap kunnen. Weekenden BBQen en logeren bij vriendinnen in tenten. 3 dagen achter elkaar stappen zonder moe te worden. Geen verplichtingen, alleen genieten, genieten en genieten.

Ik mis ook mijn stagejaar van het MBO, onbezorgd op een camping wonen, primitief, maar o zo gezellig, en daarna een stage in het buitenland, op mijn eigen benen staan, niemand kennen en toch geen avond alleen gegeten, feesten, feesten, feesten.

Ik mis mijn vriendengroep van vroeger, vele avonden kletsen, stappen, lief en leed delen, intens gelukkig worden van een avondje met de meiden.

Maar ik mag niet klagen, ik kan momenten missen, maar er zijn natuurlijk ook zaken die ik niet mis. Op dit moment geniet ik ook van mijn leven, misschien mis ik dit weer over 5 jaar, wie weet. Ik pluk de dag en leef.... leven met alles wat in me zit, en ik plan leuke dingen in om mijn leefgenot nog meer te verbeteren.
Het is goed om soms terug te kijken, ik wordt er blij van, maar nog fijner is de toekomst bekijken, en dan wel door mijn rozebril... Ik ben erachter dat het leven zo fijn kan zijn, maar echt gelukkig worden begint bij jezelf.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  TNMN di 11 jan 2011 - 2:10

Ik mis mijn stage in het buitenland. Altijd lekker weer, heerlijk eten/drinken, feestjes en nooit alleen. Altijd iemand om mee te praten/koken/drinken etc. Dat was echt een fijne tijd.
Verder mis ik Nederland soms wel, of eigenlijk mijn dorp waar iedereen elkaar kent en het fietsen overal naar toe.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  bolus26 di 11 jan 2011 - 8:27

ik heb heimwee naar de tijd dat ik nog een goede relatie met mijn vader had. Heimwee naar de periode dat ik goed in mn vel zat en heimwee naar de periode dat ik energiek en fit was.

en heimwee naar mn bedje...
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: