Heimwee
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heimwee
Ik heb van jongs af aan al last van heimwee na een leuke gebeurtenis. Toen ik klein was lag ik 's avonds in bed altijd te huilen als de visite weg was.. En dat gevoel heb ik helaas altijd gehouden. Ik ben gisteravond op stap geweest en ik heb echt een superavond/nacht gehad en nu voel ik me al de hele dag ontzettend rot. Misschien kan je 't vergelijken met de nawee van drugs.. Al m'n endorfine heb ik gister geloof ik verbruikt. Liefst ga ik nu de stad weer in maar dan zit ik morgen weer met hetzelfde probleem
Wie heeft dit ook en wat doe je om je weer beter te voelen?
Wie heeft dit ook en wat doe je om je weer beter te voelen?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Heimwee
Haha je maakte zelf ook een fout hier in je eerste zin. Het is naar niet na.
Ik herken het wel een beetje, al kan ik meestal juist enorm op zoiets teren vanuit een positief oogpunt, en word ik er niet zo zeer depri van.
Ik herken het wel een beetje, al kan ik meestal juist enorm op zoiets teren vanuit een positief oogpunt, en word ik er niet zo zeer depri van.
Gast- Gast
Oh haha.. ik bedoel echt na.. gaat namelijk niet om de gebeurtenis zelf. Soort heimwee gevoel zeg maar.. maar de heimwee komt ná een bepaalde gebeurtenis.
Feline- Kletskop
Maar om op de rest van je bericht in te gaan.. Het is ook niet echt depressief, gewoon een beetje liefdesverdriet ofzo. Ik voel me na zo'n leuke avond met heel veel aandacht altijd een beetje verliefd en dan moet ik de volgende dag weer ontdekken dat het een eendagsverliefdheid was
Feline- Kletskop
Ik up dit topic eventjes omdat ik dat gevoel heel erg goed ken (en nu heb). Ik ben afgelopen paar dagen met een grote groep vrienden op vakantie geweest. Heerlijk gezellig een paar dagen weg inclusief aanhang. Dus eigenlijk alle mensen om je heen waar je gek op bent. Nadat ik na zon leuke tijd weer terug thuis kom voel ik me altijd zo leeg. De was wordt gedaan, weer samen eten met mn vriend ipv de hele groep etc. Dat lege gevoel heb ik ook als ik samen met mn vriend op vakantie ga, dan weer heimwee naar het hotel/appartement/camping. Het is echt een gevoel van heimwee een beetje een leeg gevoel. Kan me dus heel goed voorstellen wat je bedoelt. Meestal is het wel weer over na een nachtje slapen overigens.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb heimwee
» Heimwee naar....
» Heimwee naar vroeger
» Heimwee naar zwangerschap/ bevalling/ kraamtijd
» Heimwee naar....
» Heimwee naar vroeger
» Heimwee naar zwangerschap/ bevalling/ kraamtijd