Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb heimwee

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Ik heb heimwee

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 16:17

Ja, hier zit ik dan in het paradijs (Ko Phi Phi, check google afbeeldingen...) en ik wil gewoon alleen maar naar huis! Ik wil naar mijn vriendje, die sinds een week officieel mijn vriendje is en ik mis thuis zo. Voor ik ging heb ik 4 dagen visite gehad, logees uit Australie en dat was vermoeiend en heb dus geen tijd voor mezelf gehad. Het is hier prachtig, en ik vermaak me absoluut, maar wil zo graag bij hem zijn. Vorige keer toen ik ging reizen, had ik de meest vervelende thuiskomst denkbaar. Was helemaal happy mijn vriend weer te zien, toen hij me belde om te zeggen dat hij een ander had gehad. Dan stort je wereldje dus even in en ben zo bang dat dit weer gaat gebeuren! Voor hem stelt het niks voor, ik ben pas een week weg en kom over een week al thuis en we hebben elkaar wel vaker een week niet gezien. Maar voor mij is het dnek ik anders, hij is zo ver weg en het ljkt of ik nu alle grip kwijt ben ofzo. En mijn vertrouwde omgeving is er even niet. Een paar dagen geleden kwam ik na een lange doorreis aan in Phuket, wat een afschuwelijke plek! Toen was ik er echt even helemal klaar mee. Nu op Phi Phi gaat het beter, ik vertrek straks weer en de heimwee komt weer opzetten. Weer wennen aan een nieuwe plek. Ik ben de dagen aan het aftellen en ik voel me een ontzettende zeur, ik heb het hier zo goed en toch loop ik te zeuren dat ik naar huis wil... En ik wil lieve berichtjes, dat hij me ook mist! Hebben jullie dit ook wel eens? Heimwee als je het van jezelf eigenlijk niet mag hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 18:04

Ja, ik de laatste tijd.. Ik ben nu sinds 3 maanden in Costa Rica, werkelijk waar een supermooi land maar ik begin de dingen uit NL te missen. Ik ben bang dat vriendschappen niet meer zullen zijn zoals eerst, heb het helaas ook al ondervonden dat vrienden besloten hebben er geen energie meer in te steken plotseling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  TukTuk wo 4 mei 2011 - 18:27

Ik herken die heimwee niet zo heel erg, maar hoelang blijf je nog weg dan?
Thailand is veels te mooi om er niet van te genieten Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Moezie wo 4 mei 2011 - 20:18

Jij bent gewoon verliefd :P En wilt graag bij die jongen zijn (logisch ook).
Maar denk je eens in.. Waar jij nu bent is voor sommige mensen een droom!
Geniet van alles wat je meemaakt daar! Zorg dat je genoeg te vertellen en te zien hebt als je terug komt.
En wat jou vriendje betrefd.. Het is nog zo pril.. Misschien houdt hij niet zo van die lieve berichtjes sturen.. Kun je hem niet mailen, msn, skype spreken?

Ik raad je aan om te genieten!!
En niet bang te zijn dat hij een ander heeft gehad.. Je maakt jezelf gek op die manier!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Moezie wo 4 mei 2011 - 20:19

En ik heb eens even gecheckt op google.. Mijn hemel jij zit op een geweldige plaats!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:27

Ah wat rot voor je en dat dit gevoel een combinatie zal zijn van verliefdheid en een nare herinnering aan het verleden. Ik denk dat je zelf heel goed hebt benoemd wat het is; je bent de controle gevoelsmatig nu kwijt, want probeer heel goed in je achterhoofd te houden dat vreemdgaan ook kan gebeuren als je gewoon in NL zou zijn geweest nu. Daarmee bedoel ik dus absoluut niet dat je vriend een lul van een vent is, die sowieso wel vreemdgaat, maar juist dat jouw reis losstaat van wat eer kan gebeuren binnen je relatie. Je associeert deze reis met je verleden en dat is wel logisch hoor, maar niet realistisch. Angst is eigenlijk altijd een slechte raadgever, snap je wat ik bedoel?

Ik ben in het verleden ook op reis geweest (2x) toen ik een vriend in NL had en miste hem ook, maar achteraf gezien ben ik toch heel blij dat ik niet terug ben gegaan of wat dan ook. Het waren namelijk 2 geweldige ervaringen. Ik hoop voor jou dat je vriend je nog een paar lieve berichten stuurt, zodat je je laatste weekje toch nog met plezier doorkomt. Pas goed op jezelf en ik hoop echt dat je nog kan genieten de laatste dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:29

Bobbie, ik kan niet echt iets opbeurends zeggen maar wil je wel een dikke knuffel geven hug wat rot dat je heimwee hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 9:28

Kan helaas niks opbeurends zeggen, zit in hetzelfde schuitje Sad Ben 3 maanden op stage in het buitenland en ik mis mijn vriend en mn huis en zoveel in Nederland zo erg. Ben er nog maar 3 weken en ik ben echt aan het doorbijten, maar heb het heel moeilijk Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb heimwee Empty Re: Ik heb heimwee

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum