Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hele avonden en nachten huilen.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 23:37

Daar ben ik weer, wordt hier zo onzeker van. Ik zou soms willen dat we 2 jaar verder waren en dat M. kon aangeven wat er aan de hand is. Zoals ik van de week vertelde deed M.ara wat vreemd in de box, ze viel steeds om, kon geen evenwicht houden, en was erg suf. Dit was eenmalig, ze heeft dit niet meer laten zien. Maar sinds 3/4 dagen, nou ja, eigenlijk avonden en nachten is het 1 groot drama. Ze lijkt echt niet naar bed te willen, gillen, echt krijsen, achterover gooien en slaan, echt een heel groot verdriet. Gisteren heeft ze dit tot 04.00 volgehouden en vannacht tot 03.30 Sleep Ik herken dit helemaal niet van S.enna, ze heeft dit echt nooit gedaan. Herkennen jullie dit in jullie kinderen ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Sjonno za 30 jul 2011 - 23:44

Lisa heeft dit ook een tijdje gedaan ( weet alleen niet meer hoe oud ze toen was ) maar niet zo extreem en zeker niet zolang, ze was vaak met een uurtje wel 'klaar'. Kan het geen verlatingsangst zijn? M. is nu toch een maand of 15? Rick had het rond die periode van 15 maanden ook herinner ik me nu, we bleven dan bij hem tot hij sliep en ineens ging het vrij goed.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 23:47

M.ara is nu 16 maanden. Jij herkent het dus ook van je kinderen, dat is al 'fijn'. Ze houd het inderdaad echt heeeel lang vol. Vanaf 19.00 wordt ze naar bed gebracht, en ze huilt en gilt dan gerust tot 04.00 in de nacht. Overdag is ze suffig, maar je dat is ook niet zo gek. Ik vraag me dan echt af wat er aan de hand is ? Naar mijn idee heeft ze nergens pijn, ze kijkt alleen ongemakkelijk en erg onrustig. ( Handjes aanspannen/vuistjes ballen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Wennes za 30 jul 2011 - 23:52

Hoe oud is je kindje?
B heeft dit ook gehad als hij wakker werd als wij naar bed gingen. Dan wilde hij niet meer slapen en ging keihard huilen en schreeuwen en kon dit wel een paar uur volhouden. Met veel moeite zijn we toch consequent geweest en gingen er 1x naartoe en dan weer weg. Na een paar weken was het over.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Coco zo 31 jul 2011 - 0:25

Ik herken het wel ja. Zo gaat het hier al bijna 3 maanden en om de week als mijn man in de avonden werkt is het helemaal drama. Dan blijven ze aan de gang tot papa thuis is en dan vallen ze vaak met een kwartier in slaap.
Dagen waarop ze wel gewoon op tijd naar bed gaan wordt mijn zoontje standaard wakker zodra ik naar bed ga en dan ben ik weer een tijdje zoet met hem. Echt een antenne heeft hij ervoor.
Hopelijk gaat het snel weer over bij jullie. Misschien is het in het geval van M.ara wel beter om er naar te laten kijken als het lang aanhoudt. Just to be sure. Hier is het iig niks lichamelijks.

Komen er geen hoektanden/kiezen door?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 0:30

Pfff 3 maanden, ik heb er nu al genoeg van Laughing meer omdat het me zenuwachtig maakt, omdat je bij haar nooit weet of er nu meer aan de hand is. Ze ligt nu op bed, zonder 1 keer te huilen, volgens mij was ze echt moe haha.... Ik kijk het even aan wat ze vanavond gaat doen, en anders morgen inderdaad maar even het ziekenhuis bellen. Naar kiezen/tanden heb ik gekeken, maar ik kan ze snel niets zien. Vorige week heeft ze 2 kiezen gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  juffie001 zo 31 jul 2011 - 0:38

die periode hebben we hier ook gehad, vreselijk!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  L!ND@ zo 31 jul 2011 - 0:50

Hier is het ook alweer zeker een week aan de gang. Gelukkig duurt het hier niet langer als een uur, maar ik herken het gevoel dat je er zo onrustig van wordt. Je kunt de klok er op gelijk zetten, ze komt ook vaak tussen 00.00 en 01.00 uur. Of je hoort haar de hele avond en nacht niet, of ze is zeer onrustig, ligt continue te draaien en te mopperen/huilen. Ik hoop dat het snel weer voorbij is....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 7:27

Toevallig zit S. nu ook in zo'n fase dat het huilen is omdat hij naar bed moet. Zowel overdag als s'avonds. Afgelopen vrijdag was hij om 8.30 wakker, wilde s'middags niet slapen en uiteindelijk sliep meneer pas om 22.00 (!) Ook is het janken, brullen en mopperen als meneer verschoond moet worden. Ik gooi het maar op een spongetje en doorkomende kiesjes want verder weet ik het ook niet meer. Het is idd zwaar vermoeiend en af en toe jank ik gewoon even met hem mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 8:53

Ik denk dat het ook een sprongetje is, lijkt wel een beetje op de 17 maanden sprong. Ze slaapt nu al eventjes, hopen dat ze niet wakker wordt want dan begint het meestal weer. En dan maar duimen dat dit snel voorbij is Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hele avonden en nachten huilen. Empty Re: Hele avonden en nachten huilen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum