Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloot en kinderen

+13
Linda
L!ND@
Stuiterbal
VeryCherry
Bolleke
Arwyn
*Troela*
Lejow
LMCurious
Lindsya
Thunder
Susan
Fiwen
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bloot en kinderen Empty Bloot en kinderen

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:17

Hoe doen jullie dat? Ik slaap meestal met alleen een boxershort aan. Eerder vaak helemaal naakt, maar tegenwoordig heb ik een boxer bij de hand voor 's ochtends. 's Ochtends kruipen de kinderen altijd bij ons in bed en dan knuffelen we. En daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan, want doodnormaal en zij weten niet beter. En we lopen eigenlijk ook gewoon bloot door het huis. Plus dat er laatst een kleuter in de slaapkamer stond (gelukkig half slapend) terwijl ik op een vrij cruciaal moment ( Embarassed ) bovenop mijn man zat. (Embarassed Embarassed Embarassed god, wat genant was dat, gelukkig had hij niets door).

Of dat je net leuk 'bezig' bent en er huilt een kind en je rent in je blote bips naar de kinderkamer.

Zijn wij nou de enige met dat soort momenten? En zijn jullie daar moeilijk in en trek je kleding aan als je kinderen bij je in bed kruipen/als je voor een noodgeval richting kinderkamer moet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloot en kinderen Empty Re: Bloot en kinderen

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:18

Hm nouja op zich is er niks raars aan bloot, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:19

Charlie schreef:Hm nouja op zich is er niks raars aan bloot, toch?

Nee, maar toch voelt bloot zijn van onder de douche anders dan bloot zijn vanwege een partijtje seks, als het om gesprekken met je kinderen gaat, voor mij dan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:20

Ja dat partijtje sex daar kan ik wel inkomen. Vooral als je net bovenop zit Laughing .

Maar als jij gewoon naakt slaapt, zou ik gewoon verder naakt slapen. Ik zie het probleem niet zolang ze nog geen 16 ofzo zijn en zwaar puberen en overal commentaar op hebben.

Gast
Gast

Bericht  Fiwen di 21 feb 2012 - 5:23

Nee hoor niet de enige met zulke momenten. Wij zijn heel makkelijk met bloot thuis. J.uul gaat met ons alletwee in bad en we lopen ook wel eens naakt boven rond (haha J.uul rent altijd heel hard weg als ze haar luier uit heeft, die vind het heerlijk om in haar blote billen rond te lopen). Laats waren wij ook gezellig bezig en begon ze te huilen maar toen zei manlief dat ik maar even moest gaan omdat hij het heel raar vond om met een erectie de kinderkamer op te lopen en dat snap ik ook wel. angel
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan di 21 feb 2012 - 5:24

Wij slapen niet bloot, we lopen ook niet bloot door het huis, maar als een van ons staat te douchen dan komen ze wel eens binnenlopen, soms sta ik onder de douche en dan speelt Ezra met bekertjes water aan de rand van het bad. We gaan ook wel met ze onder de douche soms.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:24

Oh, dat van die erectie is hier ook een bekende, vind ik zelf ook hoor, dus dan ga ik wel Bloot en kinderen 166342

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, het valt nogal op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:32

Ik weet niet beter dan dat ik mijn ouders heel vaak bloot zag als kind. Zij sliepen ook naakt en liepen ook weleens naakt door het huis. Toen wij klein waren zaten we ook vaak in ons nakie in de achtertuin in het badje of aan zee.

Pas toen ik een jaar of 11 was is mijn vader hiermee opgehouden, toen vond hij het niet zo gepast meer naar mij toe. Mijn ouders zijn/waren overigens wel nudisten ook. Mijn moeder gaat nu nog naar het naaktstrand.

Ik zie het probleem er niet zo van in. Ben zelf absoluut geen nudist, maar nu ik niet meer in een studentenhuis woon kan ik het heerlijk vinden om gewoon naakt uit de douche mijn kleren bij elkaar te gaan zoeken ofzo. Zou het met kinderen niet anders doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:35

Oh ik ben bepaald geen nudist hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:35

Overigena heeft mijn zusje mijn ouders weleens in een compromitterende positie aangetroffen haha. T kind kon nauwelijks praten dus mijn ouders dachten dat het wel losliep, echter wilde zusje wel een verklaring hebben. Dus mijn ouders aan zusje ( 2,5 jaar) uitgelegd dat papa en mama dat doen als ze elkaar lief vinden. En dat heette dan bonken.

Zusje besefte dat ze op een leuk verhaal gestuit was en heeft het nog vaak geroepen....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:38

Mijn zoon ziet ons ook regelmatig naakt onder de douche of naar slaapkamer lopen maar als we in bed liggen te stoeien ofzo, dan hebben we echt wel een slip aan hoor. Dat voelt anders echt raar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:39

Hier was het gelukkig half slaapwandelen en hij had niet eens door dat hij in de kamer stond, maar mán ik ben nog nooit zo snel van iemand afgeklommen volgens mij lol! Ze komen nóóit hun kamer uit 's nachts, ze roepen altijd!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:41

_Leaf_ schreef:Overigena heeft mijn zusje mijn ouders weleens in een compromitterende positie aangetroffen haha. T kind kon nauwelijks praten dus mijn ouders dachten dat het wel losliep, echter wilde zusje wel een verklaring hebben. Dus mijn ouders aan zusje ( 2,5 jaar) uitgelegd dat papa en mama dat doen als ze elkaar lief vinden. En dat heette dan bonken.

Zusje besefte dat ze op een leuk verhaal gestuit was en heeft het nog vaak geroepen....

Bonken? Mijn ouders hebben aan mij gewoon uitgelegd dat dat vrijen/ seks heette, bonken vind ik zo plat klinken!

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 21 feb 2012 - 5:45

Wij slapen wel met kleding aan, maar douchen wel altijd met de jongens. Vind er niks raars aan. Hier is de oudste ook wel eens binnen gekomen op het moment dat ik mijn hoogtepunt kreeg. Embarassed Toch jammer dat het dan zo abrupt eindigt. Very Happy

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Lindsya di 21 feb 2012 - 6:06

Wij slapen nooit naakt. Douche doen we allebei met onze zoon en daar heb ik geen problemen mee. Mijn zoontje wordt nooit wakker s'nachts of hij moet ziek zijn dan wel en hij komt ook nooit zijn bed uit dus gelukkig hebben we die situatie nog nooit mee gemaakt. Maar ik zou me wel ongemakkelijk voelen maar ik zou niet naakt na de zijn slaapkamer lopen gelijk, ik zou wel wat aantrekken.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:00

Fiwen schreef:Nee hoor niet de enige met zulke momenten. Wij zijn heel makkelijk met bloot thuis. J.uul gaat met ons alletwee in bad en we lopen ook wel eens naakt boven rond (haha J.uul rent altijd heel hard weg als ze haar luier uit heeft, die vind het heerlijk om in haar blote billen rond te lopen). Laats waren wij ook gezellig bezig en begon ze te huilen maar toen zei manlief dat ik maar even moest gaan omdat hij het heel raar vond om met een erectie de kinderkamer op te lopen en dat snap ik ook wel. Bloot en kinderen 166342
+1

En als ik desnoods naakt uit bed kom, trek ik wel even mijn badjas er overheen.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious di 21 feb 2012 - 7:08

wij slapen ook bloot, gelukkig nog nooit genante situaties meegemaakt. Ik loop ook gewoon bloot naar de badkamer toe of naar de kinderen als er s nachts / s ochtends iets is. Ook als hij s ochtends heeft gepoept bijvoorbeeld, dan loop ik gewoon bloot naar de badkamer, veeg zijn billen af en leg hem weer in bed. Dave trekt meestal even een badjas aan dan. Maar midden in de nacht ook niet.

In het weekend komt Joris wel vaker bij ons in bed, maar dan ga ik niet eerst kleding aantrekken. Wel even bij Joris sokken aan, anders ligt ie met zn koude voetjes tegen mij aan. Mad Meestal ben ik dan niet echt in een stoei modus zo vroeg, dus dat gebeurd dan weer niet. Wel soms beetje plagen, maar meer kietelen of onder de dekens verstoppen. Als je echt wild gaat stoeien zou ik wel kleding aantrekken.

En als Joris ons in genante posities zou aantreffen zou ik het uitleggen als knuffelen. Hij mag best weten over vrijen, maar hij hoeft niet de volgende ochtend vrolijk tegen zijn juf te vertellen dat papa en mama bezig waren. dan vind ik knuffelen wel even wat anders klinken.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow di 21 feb 2012 - 7:55

LMCurious schreef:wij slapen ook bloot, gelukkig nog nooit genante situaties meegemaakt. Ik loop ook gewoon bloot naar de badkamer toe of naar de kinderen als er s nachts / s ochtends iets is. Ook als hij s ochtends heeft gepoept bijvoorbeeld, dan loop ik gewoon bloot naar de badkamer, veeg zijn billen af en leg hem weer in bed. Dave trekt meestal even een badjas aan dan. Maar midden in de nacht ook niet.

In het weekend komt Joris wel vaker bij ons in bed, maar dan ga ik niet eerst kleding aantrekken. Wel even bij Joris sokken aan, anders ligt ie met zn koude voetjes tegen mij aan. Mad Meestal ben ik dan niet echt in een stoei modus zo vroeg, dus dat gebeurd dan weer niet. Wel soms beetje plagen, maar meer kietelen of onder de dekens verstoppen. Als je echt wild gaat stoeien zou ik wel kleding aantrekken.

En als Joris ons in genante posities zou aantreffen zou ik het uitleggen als knuffelen. Hij mag best weten over vrijen, maar hij hoeft niet de volgende ochtend vrolijk tegen zijn juf te vertellen dat papa en mama bezig waren. dan vind ik knuffelen wel even wat anders klinken.

Jij denkt dat als J tegen de juf verteld 'Ik liep vanmorgen bij papa en mama de slaapkamer in, en toen zat papa boven op mama en waren ze aan het knuffelen!' Dat de juf niet doorheeft wat er gaande is Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  *Troela* di 21 feb 2012 - 8:15

Lejow schreef:
LMCurious schreef:wij slapen ook bloot, gelukkig nog nooit genante situaties meegemaakt. Ik loop ook gewoon bloot naar de badkamer toe of naar de kinderen als er s nachts / s ochtends iets is. Ook als hij s ochtends heeft gepoept bijvoorbeeld, dan loop ik gewoon bloot naar de badkamer, veeg zijn billen af en leg hem weer in bed. Dave trekt meestal even een badjas aan dan. Maar midden in de nacht ook niet.

Jij denkt dat als J tegen de juf verteld 'Ik liep vanmorgen bij papa en mama de slaapkamer in, en toen zat papa boven op mama en waren ze aan het knuffelen!' Dat de juf niet doorheeft wat er gaande is Laughing

Hahahaha ik vraag me ook altijd af wat voor dingen T allemaal op school verteld!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Lejow di 21 feb 2012 - 8:16

Je wilt nie weten wat ik van de kids allemaal voorbij hoor komen..
Al moet ik zeggen dat ik dit soort verhalen nog niet gehoord heb, helaas wel andere verhalen ('Ik was ruzie aan het maken met mijn zus, en toen werd pappa boos op mij en sloot hij me op in de kast' :shock: )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn di 21 feb 2012 - 8:22

Ik heb dan wel geen kinderen, maar toch even een reactie..
Gewoon lekker bloot blijven! Ik weet nog van mijn moeder dat die nooit moeilijk heeft gedaan over naakt. Die liep ook rustig naakt van de badkamer naar de slaapkamer om haar kleren te pakken bijvoorbeeld.
Ik heb daardoor van haar wel heel erg meegekregen dat naakt zijn niks raars is en dat je je niet hoeft te schamen voor je lichaam. Vind ik toch wel heel fijn. Ik had ooit een collega, modellenafmetingen en zo en die schaamde zich dus echt. Niet als ze kleren aan had hoor, maar zelfs haar man mocht haar eigenlijk niet naakt zien (ook niet voor ze kinderen kreeg). Ik vind het toch wel fijn dat ik daar geen moeite mee heb en gewoon naar de sauna durf bijvoorbeeld!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LMCurious di 21 feb 2012 - 8:26

Lejow schreef:

Jawel, maar dan klinkt het toch anders denk ik dan, haha! en als ik het over knuffelen heb heb ik nog kans dat ie alleen zegt dat papa en mama aan het knuffelen waren, zonder details van wie en waar, en dan hoeft de juf daar niks bij te bedenken! Als ie het over vrijen heeft kan het nog maar 1 ding zijn toch....
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow di 21 feb 2012 - 8:28

Ja ok Very Happy

Ik had toen ik vertelde dat er een babytje in mijn buik zat, dat een meisje begon te vertellen: 'Jaaaaa, want een pappa heeft zaadjes, en een mamma heeft eitjes, en als die bij elkaar komen, wordt dat een baby!!'
Gelukkig vertelde ze niet HOE die bij elkaar kwamen nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Troela* di 21 feb 2012 - 8:55

Haha lijkt me erg grappig om verhalen te horen als juf zijnde ( behalve dan dat kindje was opgesloten in de klas)

Ontopic, wij doen niet moeilijk over bloot. Kinderen zien ons regelmatig naakt.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:13

Princess schreef:
_Leaf_ schreef:Overigena heeft mijn zusje mijn ouders weleens in een compromitterende positie aangetroffen haha. T kind kon nauwelijks praten dus mijn ouders dachten dat het wel losliep, echter wilde zusje wel een verklaring hebben. Dus mijn ouders aan zusje ( 2,5 jaar) uitgelegd dat papa en mama dat doen als ze elkaar lief vinden. En dat heette dan bonken.

Bonken? Mijn ouders hebben aan mij gewoon uitgelegd dat dat vrijen/ seks heette, bonken vind ik zo plat klinken!

Ja ach, ze was 2,5 en ik geloof dat mijn vader ook meer een grapje maakte haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: