Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloot en kinderen

+13
Linda
L!ND@
Stuiterbal
VeryCherry
Bolleke
Arwyn
*Troela*
Lejow
LMCurious
Lindsya
Thunder
Susan
Fiwen
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bloot en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Bloot en kinderen

Bericht  Bolleke di 21 feb 2012 - 9:23

Omg leaf dat is wel echt grappig, zoiets zeggen omdat je denkt dat het toch niet bij het kind blijft hangen en dat je zusje het daarna vervolgens nog heel vaak gezegd heeft!

Ik doe niet moeilijk over naakt, ik slaap alleen in een shirt en doe ook verder niks aan als Ch.ristian ' s nachts roept, behalve als het heel koud is, of als hij ' s ochtends in mijn bed komt.

Compromiterende posities hoef ik niet bang voor te zijn, de keren dat ik seks heb, is hij niet thuis Bloot en kinderen - Pagina 2 561177
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry di 21 feb 2012 - 9:25

Ik slaap alleen in een string of naakt en ik loop ook rustig zonder kleren uit de badkamer om me vervolgens in de slaapkamer aan te kleden. Ik doe de deur ook nooit op slot als ik aan het douchen ben. Mijn vriend doet alles hermetisch op slot, zelfs als hij alleen thuis is of midden in de nacht.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Stuiterbal di 21 feb 2012 - 9:25

Ik ben eigenlijk nooit bloot. Samen douchen doe ik niet mijn zoontje heeft een hekel aan de sproeier dus ik maak voor hem altijd een klein badje in de douche bak. Ik pas daar echt niet meer bij hoor haha.

S heeft mij amper bloot gezien. Pas geleden stond ik te douchen en dacht dat hij sliep. Maar opeens stond hij op de badkamer en ik trek het douche gordijn aan de kant. Nou dat gezicht van hem... Zijn ogen rolden echt van boven naar beneden en wees toen mijn borsten aan en vroeg "mama was dat nou?"

Ik realiseerde me ook dat hij het idd nog niet eerder had gezien hahaha.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:41

Stella_ schreef:Ik ben eigenlijk nooit bloot. Samen douchen doe ik niet mijn zoontje heeft een hekel aan de sproeier dus ik maak voor hem altijd een klein badje in de douche bak. Ik pas daar echt niet meer bij hoor haha.

S heeft mij amper bloot gezien. Pas geleden stond ik te douchen en dacht dat hij sliep. Maar opeens stond hij op de badkamer en ik trek het douche gordijn aan de kant. Nou dat gezicht van hem... Zijn ogen rolden echt van boven naar beneden en wees toen mijn borsten aan en vroeg "mama was dat nou?"Ik realiseerde me ook dat hij het idd nog niet eerder had gezien hahaha.

Laughing

S. ziet mij en mijn man alleen maar bloot onder de douche. Meestal combineer ik het douche met het badje. We hebben een inloop douche en als ik onder de douche sta s'ochtends zit S. in het badje voor me. Dus hij ziet mij zo 3x per week naakt ofzo en dat zal voorlopig zo blijven. Lekker makkelijk zo en ik maakt er geen punt van nu hij nog zo klein is

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:48

kruimelje schreef:Omg leaf dat is wel echt grappig, zoiets zeggen omdat je denkt dat het toch niet bij het kind blijft hangen en dat je zusje het daarna vervolgens nog heel vaak gezegd heeft!

Ik doe niet moeilijk over naakt, ik slaap alleen in een shirt en doe ook verder niks aan als Ch.ristian ' s nachts roept, behalve als het heel koud is, of als hij ' s ochtends in mijn bed komt.

Compromiterende posities hoef ik niet bang voor te zijn, de keren dat ik seks heb, is hij niet thuis Bloot en kinderen - Pagina 2 561177

Haha ja, mijn zusje kon niet zo goed praten nog, daar was ze best laat mee dus ik snap mijn vader wel hahaha. Als ik het geweest was hadden ze het gewoon netjes uitgelegd, ik was toen 6. We lachen er nu nog om Wink

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ di 21 feb 2012 - 10:00

Wij douchen met haar en lopen ook gewoon naakt in het rond (niemand doe ons zien kan overigens) dat maakt ons niks uit. Zolang we ons daar goed bij voelen, zal dat ook wel zo blijven. Zorgt wel voor leuke situaties. Zo stond mijn man laatst naakt in de badkamer, ging D. voor hem staan, wees eens naar boven, om vervolgens in een schaterlach uit te barsten :-)
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:06

Lejow schreef:Je wilt nie weten wat ik van de kids allemaal voorbij hoor komen..
Al moet ik zeggen dat ik dit soort verhalen nog niet gehoord heb, helaas wel andere verhalen ('Ik was ruzie aan het maken met mijn zus, en toen werd pappa boos op mij en sloot hij me op in de kast' :shock: )
Ow, en mama doet haar tanden uit als ze gaat slapen, papa kan zijn haar afdoen, piemels die in monden verdwijnen.. kleuters vertellen zoveel.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Linda di 21 feb 2012 - 10:08

Wij slapen ook altijd naakt. Als mijn man 's nachts onze dochter gaat halen als ze wakker wordt, doet tie wel even een boxer aan. Ik niet, ik denk daar echt niet aan als ik half slapend de gang op loop.

We gaan ook regelmatig met z'n 3en in bad.

Een vriendin van me had laatst een grappig verhaal. Haar dochter van bijna 4 wees naar de piemel van haar vader en wilde het aanraken. Dus toen begon hij uit te leggen dat dat privé was en dat ze daar niet aan mag zitten (of zo iets). Zegt ze: "mama zit er ook nooit aan he?!" Hahaha.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Shy di 21 feb 2012 - 10:09

L!ND@ schreef:Wij douchen met haar en lopen ook gewoon naakt in het rond (niemand doe ons zien kan overigens) dat maakt ons niks uit. Zolang we ons daar goed bij voelen, zal dat ook wel zo blijven. Zorgt wel voor leuke situaties. Zo stond mijn man laatst naakt in de badkamer, ging D. voor hem staan, wees eens naar boven, om vervolgens in een schaterlach uit te barsten :-)
Haha geweldig!

Toen ik klein was logeerden mijn zus en ik bij mijn oom en tante ik was 5 en zus 7 ongeveer, ze stapte de badkamer in en daar stond mijn oom te douchen. Het eerste wat ik vroeg toen ze de badkamer uitkwam was heb je zijn piemel gezien? nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:11

Linda schreef:Wij slapen ook altijd naakt. Als mijn man 's nachts onze dochter gaat halen als ze wakker wordt, doet tie wel even een boxer aan. Ik niet, ik denk daar echt niet aan als ik half slapend de gang op loop.

We gaan ook regelmatig met z'n 3en in bad.

Een vriendin van me had laatst een grappig verhaal. Haar dochter van bijna 4 wees naar de piemel van haar vader en wilde het aanraken. Dus toen begon hij uit te leggen dat dat privé was en dat ze daar niet aan mag zitten (of zo iets). Zegt ze: "mama zit er ook nooit aan he?!" Hahaha.
Laughing

En die kleuter komt dus op school met het verhaal dat papa vindt dat mama nooit aan zijn piemel zit.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 21 feb 2012 - 10:11

En het ergste is dat je dat als ouders niet weet wat ze vertellen, en de juf dus gekke verhalen te horen heeft kunnen krijgen hahha.

Onze zoon vind 'borstels'reuze grappig. Ook dat papa een grotere piemel heeft.

Dochter vind piemel van zoon ook erg interessant, wijst dan met een gezicht van wat hangt daar nu !

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Linda di 21 feb 2012 - 10:17

Haha, zo grappig die verhalen.

Kindje van bijna 4 had een boekje met uitleg over het verschil tussen jongens en meisjes en dan allerlei benamingen. Ze vond "vagina" een reuze interessant woord, dat riep ze de hele dag door. Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:20

Wij zijn makkelijk met bloot. Lopen beide bloot rond enz.
Gelukkig nog nooit genante situaties meegemaakt. Lijkt me echt heel erg ongemakkelijk.

Ik vraag me soms ook serieus af wat C.iske op school vertelt.
Ik ben ook heel benieuwd of de juffrouw al weet van mijn tatoeages en piercings down under. Very Happy Is ook niet echt iets wat je vraagt tijdens een oudergesprek, haha.

Ik ben al blij dat hij tegenwoordig vraagt of ik naar mijn werk ga.
Hij heeft een periode gehad waarin hij constant vroeg of ik naar de J.ellinek ging.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 10:36

Sunprincess schreef:Wij zijn makkelijk met bloot. Lopen beide bloot rond enz.
Gelukkig nog nooit genante situaties meegemaakt. Lijkt me echt heel erg ongemakkelijk.

Ik vraag me soms ook serieus af wat C.iske op school vertelt.
Ik ben ook heel benieuwd of de juffrouw al weet van mijn tatoeages en piercings down under. Very Happy Is ook niet echt iets wat je vraagt tijdens een oudergesprek, haha.

Hij heeft een periode gehad waarin hij constant vroeg of ik naar de J.ellinek ging.
Ik blijf het leuk vinden lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 22:45

Haha Sunprinces smile

Hier vanmorgen, zoon kwam heel trots de kamer in en zei 'ik heb staand geplast, dat kán ik al'. Waarop mijn dochter met oprechte bewondering roept 'wow, wat góed, mag ik zíen?' en toen renden ze samen naar de wc..... lol!

Gast
Gast

Bericht  Linda di 21 feb 2012 - 23:22

Eucalypta schreef:Haha Sunprinces Bloot en kinderen - Pagina 2 561177

Hier vanmorgen, zoon kwam heel trots de kamer in en zei 'ik heb staand geplast, dat kán ik al'. Waarop mijn dochter met oprechte bewondering roept 'wow, wat góed, mag ik zíen?' en toen renden ze samen naar de wc..... lol!

En ging zij het toen ook proberen? :P

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 23:30

Ik ben nooit naakt bij onze zoon, loop ook zelf nooit naakt door het huis, kleed me aan in de badkamer/slaapkamer en slaap ook niet naakt.
Mijn man loopt rustig naakt vanaf de badkamer naar de slaapkamer om zich aan te kleden. Hij neemt ook onze zoon mee onder de douche.
Ik denk/hoop dat we weinig gênante situaties gaan krijgen mbt naakt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 0:50

Onze kinderen hebben een soort ingebouwd klokje ofzo: die beginnen bijna altijd te roepen of te huilen als wij het gezellig hebben samen...

Wij douchen met allebei de kinderen en lopen ook gewoon bloot van de badkamer naar de slaapkamer. De deur van de wc of de badkamer is hier ook nooit op slot.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 1:06

Ik ben nu ook niet zo moeilijk met bloot, als ze wat ouder worden zal ik er wel meer rekening mee houden, maar wil ook weer niet te preuts zijn, angstvallig alles op slot doen bijv. Mijn man doet dat wel, die sluit ook alles af als hij doucht.

Wat ik wel vervelend vindt, is dat we geen slot op onze slaapkamerdeur hebben. Ik merk gewoon bij mezelf dat ik me dan toch focus op een evt huilend, of nog erger, een binnenkomend kind, en dat is niet echt bevordelijk.

Denk dat we maar een haakje moeten aanschaffen ofzo, zodat ze tenminste niet zo ineens de deur kunnen opengooien. Hier roepen ze echt niet altijd als er wat is, ze staan ook zo ineens voor je neus, en dat zou ik echt niet leuk vinden.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 22 feb 2012 - 1:19

Sunprincess schreef:

Hahahahaha ik verslikte me net serieus in mijn cola.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Niene wo 22 feb 2012 - 1:43

Ook hier word niet moeilijk gedaan met bloot,douchen samen en ik slaap naakt. Ze weet niet beter,zorgt inderdaad wel eens voor hilarische taferelen Laughing
Zo vind ze mijn borsten machtig interessant,en die wil ze ook als ze groot is want dan kan ze mama z'n bh aan...
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud