Oppassen opa en oma, wat geef je mee?
+16
holaagirl
Flip Fluitketel
sabje
Susan
blondje1313
SarahKey
Fiwen
Bosjesvrouw
Bruintje Beer
Liadan
Fiebje
Linda
Pussycat
Sylvana
Ayla
Supertalentje
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oppassen opa en oma, wat geef je mee?
Wij hebben wel wat extra dingen aangeschaft om bij mijn ouders te laten liggen.
Zoals beddengoed, speelgoed, douchespullen etc.
Ik had geen zin om steeds alles mee te moeten slepen en als we eens onverwachts wilde blijven was alles gewoon daar.
Hier fungeerde het campingbedje als bedje en als box. Ideaal.
Mijn ouders hebben zelf ook spullen aangeschaft, onder andere een kinderstoel.
Zoals beddengoed, speelgoed, douchespullen etc.
Ik had geen zin om steeds alles mee te moeten slepen en als we eens onverwachts wilde blijven was alles gewoon daar.
Hier fungeerde het campingbedje als bedje en als box. Ideaal.
Mijn ouders hebben zelf ook spullen aangeschaft, onder andere een kinderstoel.
Gast- Gast
Ik vind dat je niets kunt verwachten dat zij kopen. Als ze wel dingen kopen uit zichzelf dan is dat natuurlijk prima, maar verwachten dat zij bepaalde dingen kopen kun je niet vind ik.Supertalentje schreef:Maar welke dingen koop je dan voor daar en van welke dingen kun je verwachten dat opa en oma die kopen?
Mijn ouders hadden nog mijn oude ledikantje staan en ze hebben een box geleend van mijn tante. Verder nam ik veelal alles wat ze per dag nodig hadden mee. Natuurlijk lag er bij mijn ouders veel speelgoed van de andere kleinkinderen en wat ze zelf hebben aangeschaft in de loop der jaren. Maar ik zorgde voor de flessen, de voeding, de luiers, de luierdoekjes enz enz.
Gast- Gast
S. gaat 1 dag in de week naar mijn ouders en die hebben eigenlijk alles (bed, box, speelgoed, badje, luiers enz)
Ook ligt er een extra rompertje, truitje en broekje voor het geval als een ongelukje maakt
Het enige wat we s'ochtends moeten inpakken is zijn knuffel, tutdoek, drinkbeker, tutje en de kinderwagen moet ook mee
Ook ligt er een extra rompertje, truitje en broekje voor het geval als een ongelukje maakt
Het enige wat we s'ochtends moeten inpakken is zijn knuffel, tutdoek, drinkbeker, tutje en de kinderwagen moet ook mee
Gast- Gast
A gaat 1 dag in de week naar mn schoonouders en dan slepen we eigenlijk alles mee.... campingbedje matras slaapzak luiers doekjes matje speelgoed eten drinken fopspeen slab reserve kleertjes knoeidoekje en buggy
Ze gaat ook 1 dag in de week naar mn ouders en daar slaapt ze dan ook een nachtje en mn ouders hebben voor haar een ledikantje staan (nog van vroeger) een buggy (had ik via MP voor ze gekocht en eerst een kinderwagen ook via MP maar al weer verkocht en nu een buggy) ze hebben een autostoeltje (van mn tante gekregen die heeft de kleinkinders al weer wat ouder), speelgoed en eigenlijk alles verder. het enige wat ik meegeef voor daar zijn kleertjes en een oppasboekje. verder vul ik daar de luiers ed aan als het op is maar mocht mn moeder een keer de doekjes oid op hebben haalt ze het zelf ook wel.
Ze gaat ook 1 dag in de week naar mn ouders en daar slaapt ze dan ook een nachtje en mn ouders hebben voor haar een ledikantje staan (nog van vroeger) een buggy (had ik via MP voor ze gekocht en eerst een kinderwagen ook via MP maar al weer verkocht en nu een buggy) ze hebben een autostoeltje (van mn tante gekregen die heeft de kleinkinders al weer wat ouder), speelgoed en eigenlijk alles verder. het enige wat ik meegeef voor daar zijn kleertjes en een oppasboekje. verder vul ik daar de luiers ed aan als het op is maar mocht mn moeder een keer de doekjes oid op hebben haalt ze het zelf ook wel.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oppassen
» aan het oppassen, nu even een vraag!
» Vergoeding oppassen kindje van 2
» Opa's en oma's betalen voor oppassen
» opa / oma die betaald krijgen voor oppassen
» aan het oppassen, nu even een vraag!