Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aan het oppassen, nu even een vraag!

Ga naar beneden

aan het oppassen, nu even een vraag! Empty aan het oppassen, nu even een vraag!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:14

Vanavond mag ik oppassen op mijn kleine nichtje. Net de laatste fles gegeven en ze lag al te slapen toen ze hem bijna op had.
Met als gevolg dat ze geen boertje heeft gelaten. Ze slaapt al zo vast dat ik haar maar in haar bedje heb gelegd.
Is dat erg? Ze drinkt haar fles wel netjes gedronken zonder geslurp....
Kan iemand mij helpen?

PS het zal vast voor jullie een hele domme vraag zijn, maar ik als niet moeder zijnde weet het even niet...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

aan het oppassen, nu even een vraag! Empty Re: aan het oppassen, nu even een vraag!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:22

onze dochter gaat nu heel vaak zonder te boeren naar bed. Kans bestaat wel dat ze straks nog wakker wordt en haar een boer dwars zit, dan kun je haar even optillen en dan boert ze ws. wel.

Gast
Gast

aan het oppassen, nu even een vraag! Empty Re: aan het oppassen, nu even een vraag!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:25

dank je wel voor je snelle reactie!

Gast
Gast

Bericht  Filoria vr 8 apr 2011 - 9:18

Volgens mij ben jij een hele goeie oppas, dat je dit speciaal gaat navragen Very Happy

Zou me er niet druk om maken, als er iets dwarszit wordt ze vanzelf wel wakker inderdaad.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: