Oefenen op dagverblijf..
+3
PiP
Jezzie
Printje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oefenen op dagverblijf..
Morgen gaat N een ochtend oefenen op het dagverblijf, ben benieuwd. Nu is dat gelukkig maar een halve dat maar twijfel een beetje wat ik met R zal doen. Hem meteen ook meenemen de middag, daar laten of de keuze aan hem laten.
Hij zegt nu dat hij wil blijven maar ik schat zo in dat als hij me morgen ziet hij ook mee naar huis wil. Prima natuurlijk maar zouden jullie naar zijn groep gaan om te zeggen dat N weer mee naar huis gaat of haar van haar groep halen en gewoon naar huis gaan. Alleen lijkt het me zo sneu als hij dan gaat kijken op de babygroep en N is weg.
Hij zegt nu dat hij wil blijven maar ik schat zo in dat als hij me morgen ziet hij ook mee naar huis wil. Prima natuurlijk maar zouden jullie naar zijn groep gaan om te zeggen dat N weer mee naar huis gaat of haar van haar groep halen en gewoon naar huis gaan. Alleen lijkt het me zo sneu als hij dan gaat kijken op de babygroep en N is weg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oefenen op dagverblijf..
Ik zou de keus san hem laten, als je N op gaat halen vragen of hij nog wil blijven spelen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou het hem dan denk ik ook vragen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Kan hij jou makkelijk zien als je binnenkomt? Ik zou het niet apart gaan vragen, als hij je niet heeft gezien dan gewoon alleen N ophalen. Als hij je wel ziet kan je het vragen of uitleggen dat je hem later op komt halen.
Voor het geval het het eerste is, zou ik 's ochtends uitleggen dat N niet de hele dag blijft omdat ze nog klein is en moet wennen.
Voor het geval het het eerste is, zou ik 's ochtends uitleggen dat N niet de hele dag blijft omdat ze nog klein is en moet wennen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Kan hij jou makkelijk zien als je binnenkomt? Ik zou het niet apart gaan vragen, als hij je niet heeft gezien dan gewoon alleen N ophalen. Als hij je wel ziet kan je het vragen of uitleggen dat je hem later op komt halen.
Mee eens..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ging altijd stiekem P of E ophalen, zodat L me niet zag en dus van niets wist.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Snoopy schreef:
Dit hebben wij ook gedaan toen onze zoon ging wennen, en dochter vond het prima, kon ook prima aan de leidsters vertellen dat haar broertje niet zolang bleef, omdat hij nog maar zo klein was, en dat ik hem dan kwam halen, en dat zij wel zou blijven ..
Ze heeft er nooit een probleem van gemaakt.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Vandaag heeft N de ochtend geoefend en het is allemaal super gegaan. Ze vond het alleen allemaal veel te interessant om te gaan slapen maar voor de rest deed ze het keurig.
Toen ik N ging halen ben ik met haar naar R gelopen maar hij wilde blijven.
Toen ik N ging halen ben ik met haar naar R gelopen maar hij wilde blijven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» oefenen kdv
» Oefenen op de buik..
» Oefenen op de buik
» Oefenen met flesje
» Pfeiffer op dagverblijf..
» Oefenen op de buik..
» Oefenen op de buik