Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koninklijke familie gaat gewoon skien

+26
Tania
loura
Bolleke
Mees
Sterre
Clapperdie
Jasmine
Terkina
Summerlovin
Lady4
tuttebel
Pompoen
juffie001
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Susan
Nora
Arwyn
Ibbeltje
Puk
May
Antibes
Lejow
Sugarfall
Bacio
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 4 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  loura zo 19 feb 2012 - 20:03

Eline schreef:Ik lees net op Ad.nl dat de dochtertjes van Mabel en Friso nu weer terug moeten naar Londen, omdat de schoolvakantie erop zit. Dat vind ik wel sneu, hou ze nog een weekje daar nu de rest van de familie er ook nog zit.

Hu? Kunnen ze in dit soort situaties niet even wegblijven van school dan?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 4 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Caramba zo 19 feb 2012 - 23:28

Eline schreef:Ik lees net op Ad.nl dat de dochtertjes van Mabel en Friso nu weer terug moeten naar Londen, omdat de schoolvakantie erop zit. Dat vind ik wel sneu, hou ze nog een weekje daar nu de rest van de familie er ook nog zit.

Dat niet alleen, hun vander ligt in het ziekenhuis, dan zou je als kind toch het dichtst bij je vader willen zijn?

En ja, ze moeten lekker zelf weten of ze gaan skiën of niet. De 1 maakt een ommetje, de ander gaat de piste af, weer een ander pakt de slee en gaat de slee-piste af. Met alles wat je doet kun je een ongemak krijgen.
Het is erg wat er gebeurt is, maar ik zou ze niet tegen houden om te gaan skiën of wat.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Minx zo 19 feb 2012 - 23:48

Ik neem toch aan dat er hier wel een uitzondering voor gemaakt kan worden. Iedereen begrijpt toch dat mabel niet terug naar londen gaat en je in dit geval de kinderen toch niet weg haalt bij de moeder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan ma 20 feb 2012 - 0:39

Misschien vinden zij het wel beter voor de kinderen als ze teruggaan naar Londen en daar hun gewone dagelijks leven oppakken. Dat moeten ze natuurlijk evengoed zelf weten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui ma 20 feb 2012 - 0:47

Susan schreef:Misschien vinden zij het wel beter voor de kinderen als ze teruggaan naar Londen en daar hun gewone dagelijks leven oppakken. Dat moeten ze natuurlijk evengoed zelf weten.

Dit denk ik ook, als het nog een langdurig iets wordt dan lijkt het me voor de kinderen juist ook wel fijn om zo veel mogelijk hun gewone dingen te doen, dus ook lekker naar school gaan waar je vriendjes ook zijn. Ze hebben in Londen vast wel een nanny waar ze zich ook heel veilig bij voelen. En ze kunnen natuurlijk ook snel genoeg weer naar Oostenrijk vliegen, bv ook komen weekend al.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Caramba ma 20 feb 2012 - 0:48

Dat zou natuurlijk ook kunnen. En het zou zomaar kunnen dat er een ander de kinderen op komt halen, zodat ze naar Londen kunnen? Mabel blijft denk toch wel zolang in Innsbruck.

Maar het is aan hen wat zij gaan doen. Wij kunnen wel een mening of wat hebben, maar het is aan hen wat zij er mee (willen) doen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 10:10

Ik vind het altijd zo vermoeiend als mensen een mening vormen over hoe anderen met een bepaalde situatie omgaan.. Laat iedereen lekker op zijn eigen manier met dit soort dingen omgaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: