Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koninklijke familie gaat gewoon skien

+26
Tania
loura
Bolleke
Mees
Sterre
Clapperdie
Jasmine
Terkina
Summerlovin
Lady4
tuttebel
Pompoen
juffie001
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Susan
Nora
Arwyn
Ibbeltje
Puk
May
Antibes
Lejow
Sugarfall
Bacio
30 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Bacio za 18 feb 2012 - 23:19

Koninklijke familie gaat toch skiën in Lech
Laatste update: 19 februari 2012 11:01 infoBekijk op de kaart
LECH - De meeste leden van de koninklijke familie zijn zondagochtend in Lech gewoon gaan skiën.

Foto: ANP
De prinsen Willem-Alexander en Constantijn en prinses Máxima namen hun kinderen en de twee dochtertjes van prinses Mabel en prins Friso mee naar de skipiste in de Oostenrijkse wintersportplaats.
Alleen koningin Beatrix, prinses Mabel en prinses Laurentien bleven achter in het hotel in Lech. De verwachting is dat zij in de loop van zondag weer naar het ziekenhuis in Innsbruck gaan waar prins Friso sinds vrijdagmiddag ligt. Hij werd getroffen door een lawine.
Het sneeuwt zondag flink in Lech, maar de verwachting is niet dat hierdoor de weg naar Innsbruck vanwege het lawinegevaar moet worden afgesloten. Eerder deze week was dit wel het geval.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) had zondagochtend om 11 uur nog geen nieuwe mededelingen gedaan over de gezondheid van de prins.


Ik vind dit persoonlijk best vreemd. Mijn vader heeft ook eens een heftig ski ongeluk gehad, ik moest er echt niet aan denken op dat moment om mezelf op de piste te wagen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Sugarfall za 18 feb 2012 - 23:24

Ik zou het zelf denk ik ook niet doen, maar misschien is het voor hen (of voor de kinderen) juist iets van afleiding. Je kunt er natuurlijk wel de hele dag naast gaan zitten, of in het ziekenhuis blijven, maar dat kan ook niet iedereen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:24

Afleiding kan veel doen, vooral voor kleine kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:25

Dat lijkt me eigenlijk vrij logisch. Ze gaan namelijk met de kinderen skien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 23:26

Eens met bovenstaande. Afleiding is erg goed, je kunt de kids niet eeuwig in het huisje houden.
En hij kan en mag maar weinig bezoek hebben, dus veel anders kunnen ze ook niet doen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes za 18 feb 2012 - 23:26

Ik vind het niet vreemd, mijn familie zou dat ook doen. Onder het mom van "we zijn er nu toch en hoeven niet in het chalet te blijven zitten".

Lekker veroordelend weer dit, net als in het andere topic dat de kinderen absoluut niet zouden gaan skien. Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Bacio za 18 feb 2012 - 23:27

Gisele schreef:Dat lijkt me eigenlijk vrij logisch. Ze gaan namelijk met de kinderen skien.
Zo logisch is t dus niet. Je vader/broer/man verkeert in levensgevaar door te gaan skiën en dan ga jij precies hetzelfde doen als afleiding. Vind ik toch een gekke afleiding. Als ik nu ga skiën denk ik bovenaan iedere piste nog wel een keer aan het ongeluk en dat is toch al 3 jaar geleden.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  May za 18 feb 2012 - 23:29

Ik denk idd dat ze voornamelijk voor de kinderen gaan skiën. Denk dat afleiding ze wel goed doet. En ik denk niet dat je kan verwachten van ze dat ze de hele tijd binnen blijven zitten. Hoe erg het ook is, ze helpen prins Friso er niet mee om binnen te blijven te zitten, en daarbij mag hij maar erg weinig bezoek hebben dus daarin kunnen ze ook nog niet echt iets betekenen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:29

Het ongeluk met Friso gebeurde buiten de piste, niet op de piste zelf...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:29

Bacio schreef:
Gisele schreef:Dat lijkt me eigenlijk vrij logisch. Ze gaan namelijk met de kinderen skien.
Zo logisch is t dus niet. Je vader/broer/man verkeert in levensgevaar door te gaan skiën en dan ga jij precies hetzelfde doen als afleiding. Vind ik toch een gekke afleiding. Als ik nu ga skiën denk ik bovenaan iedere piste nog wel een keer aan het ongeluk en dat is toch al 3 jaar geleden.

Als ze met de kids gaan zullen ze niet buiten de piste gaan maar op de kinderwijde waar de kans op een lawine wel heel erg klein is. Er zal misschien hoogstens een val partij komen maar ze gaan echt geen domme dingen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Bacio za 18 feb 2012 - 23:30

Antibes schreef:Ik vind het niet vreemd, mijn familie zou dat ook doen. Onder het mom van "we zijn er nu toch en hoeven niet in het chalet te blijven zitten".

Lekker veroordelend weer dit, net als in het andere topic dat de kinderen absoluut niet zouden gaan skien. Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.
Welk andere topic? Ik bedoel het trouwens niet veroordelend. Ik zeg dat IK het vreemd vind omdat ik in een zelfde soort situatie heb gezeten en me dat dus echt niet voor kan stellen. Ik zeg niet: wat een idioten dat ze dat doen!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Puk za 18 feb 2012 - 23:31

Waarom zou je er een mening over willen vormen? Als de familie zich er goed bij voelt, so be it! Iedereen doet het anders, en zij doen het nu even zo, prima toch!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes za 18 feb 2012 - 23:31

Bacio schreef:
Gisele schreef:Dat lijkt me eigenlijk vrij logisch. Ze gaan namelijk met de kinderen skien.
Zo logisch is t dus niet. Je vader/broer/man verkeert in levensgevaar door te gaan skiën en dan ga jij precies hetzelfde doen als afleiding. Vind ik toch een gekke afleiding. Als ik nu ga skiën denk ik bovenaan iedere piste nog wel een keer aan het ongeluk en dat is toch al 3 jaar geleden.

Dat ben jij, zij zijn jou niet. Hoe logisch klinkt dat?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes za 18 feb 2012 - 23:33

Bacio schreef:
Antibes schreef:Ik vind het niet vreemd, mijn familie zou dat ook doen. Onder het mom van "we zijn er nu toch en hoeven niet in het chalet te blijven zitten".

Lekker veroordelend weer dit, net als in het andere topic dat de kinderen absoluut niet zouden gaan skien. Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.
Welk andere topic? Ik bedoel het trouwens niet veroordelend. Ik zeg dat IK het vreemd vind omdat ik in een zelfde soort situatie heb gezeten en me dat dus echt niet voor kan stellen. Ik zeg niet: wat een idioten dat ze dat doen!

Het topic over Friso, werden mensen aangevallen hoe bizar het was te suggereren dat de kids nog wel zouden gaan skien.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 23:33

Ze moeten toch iets doen? Ze mogen niet met zijn allen de hele dag bij Friso zijn. En tja de kinderen moet je toch bezighouden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Arwyn za 18 feb 2012 - 23:35

Ik denk dat de volwassenen zich er ook niet echt prettig bij voelen, maar voor de kinderen is het wel heel fijn.
Ze zijn nog jong, van hen kun je niet verwachten dat ze de hele dag binnen blijven of zo, die willen juist lekker naar buiten en skieën.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Nora za 18 feb 2012 - 23:35

Snap wel dat ze gaan skiën. Het heeft weinig zin om nu niet meer te gaan skiën voor dit.
Daarbij gaan ze niet offpiste en tja hoe hard het ook klinkt die ongelukken gebeuren. Dat is het risico van offpiste gaan. Meestal gaat het goed, maar soms gaat het een keertje fout.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Susan za 18 feb 2012 - 23:51

Antibes schreef:
Bacio schreef:
Antibes schreef:Ik vind het niet vreemd, mijn familie zou dat ook doen. Onder het mom van "we zijn er nu toch en hoeven niet in het chalet te blijven zitten".

Lekker veroordelend weer dit, net als in het andere topic dat de kinderen absoluut niet zouden gaan skien. Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.
Welk andere topic? Ik bedoel het trouwens niet veroordelend. Ik zeg dat IK het vreemd vind omdat ik in een zelfde soort situatie heb gezeten en me dat dus echt niet voor kan stellen. Ik zeg niet: wat een idioten dat ze dat doen!

Het topic over Friso, werden mensen aangevallen hoe bizar het was te suggereren dat de kids nog wel zouden gaan skien.

Aangevallen? Lekker overdreven, het was gewoon een discussie.

Er waren ook mensen die vonden dat je de kinderen niet binnen kon houden, had je dat dan ook als een aanval en een veroordeling gezien als de Oranjes NIET waren gaan skiën?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Mermaid za 18 feb 2012 - 23:56

Dat lijkt mij zo'n nadeel van bekend zijn. Iedereen heeft maar een mening over wat je doet.
ze doen het op hun manier, als dit voor hun goed is is t toch goed. Wie ben ik dan om daar een oordeel over te hebben?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes za 18 feb 2012 - 23:59

Tjah, dat hangt er waarschijnlijk vanaf met wie je het eens was. Ik vond Smikkell behoorlijk fanatiek met opmerkingen als "dat zij kinderen wel even uit zou leggen dat het niet gepast was". En ik heb ook ergens iets langs zien komen over wel of geen verstand van kinderen hebben.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Aziraphale zo 19 feb 2012 - 0:01

Susan schreef:
Antibes schreef:
Bacio schreef:
Antibes schreef:Ik vind het niet vreemd, mijn familie zou dat ook doen. Onder het mom van "we zijn er nu toch en hoeven niet in het chalet te blijven zitten".

Lekker veroordelend weer dit, net als in het andere topic dat de kinderen absoluut niet zouden gaan skien. Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.
Welk andere topic? Ik bedoel het trouwens niet veroordelend. Ik zeg dat IK het vreemd vind omdat ik in een zelfde soort situatie heb gezeten en me dat dus echt niet voor kan stellen. Ik zeg niet: wat een idioten dat ze dat doen!

Het topic over Friso, werden mensen aangevallen hoe bizar het was te suggereren dat de kids nog wel zouden gaan skien.

Aangevallen? Lekker overdreven, het was gewoon een discussie.

Er waren ook mensen die vonden dat je de kinderen niet binnen kon houden, had je dat dan ook als een aanval en een veroordeling gezien als de Oranjes NIET waren gaan skiën?

Inderdaad, beetje overdreven dit. Ik was daar nl. één van maar ik viel over dat er stellig werd gezegd dat 'kinderen daar nu eenmaal zo mee omgaan' terwijl dat helemaal niet voor alle kinderen geldt. En ik weet dat uit eigen ervaring. Dat zij wel gaan skiën moeten ze inderdaad zelf weten.

Wat Bacio zegt herken ik wel. Ik vind het wel bijzonder dat je dan net de activiteit gaat doen waarmee het ongeluk is gebeurd, al dan niet op een andere plek (kinderweide of piste). Mijn vader is overleden tijdens een volleybalwedstrijd en ik heb die sport echt nooit meer beoefend. Als we gingen volleyballen bij gym mocht ik wegblijven.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Mermaid zo 19 feb 2012 - 0:02

Antibes schreef:Tjah, dat hangt er waarschijnlijk vanaf met wie je het eens was. Ik vond Smikkell behoorlijk fanatiek met opmerkingen als "dat zij kinderen wel even uit zou leggen dat het niet gepast was". En ik heb ook ergens iets langs zien komen over wel of geen verstand van kinderen hebben.

Ze waren sowieso lekker bezig in dat topic. Maar daar gaat het in dit topic niet over toch?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  SnowWhite zo 19 feb 2012 - 0:03

Lejow schreef:Eens met bovenstaande. Afleiding is erg goed, je kunt de kids niet eeuwig in het huisje houden.
En hij kan en mag maar weinig bezoek hebben, dus veel anders kunnen ze ook niet doen.

+1
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:15

SnowWhite schreef:
Lejow schreef:Eens met bovenstaande. Afleiding is erg goed, je kunt de kids niet eeuwig in het huisje houden.
En hij kan en mag maar weinig bezoek hebben, dus veel anders kunnen ze ook niet doen.

+1

Hier ben ik het ook mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:17

Bacio schreef:
Gisele schreef:Dat lijkt me eigenlijk vrij logisch. Ze gaan namelijk met de kinderen skien.
Zo logisch is t dus niet. Je vader/broer/man verkeert in levensgevaar door te gaan skiën en dan ga jij precies hetzelfde doen als afleiding. Vind ik toch een gekke afleiding. Als ik nu ga skiën denk ik bovenaan iedere piste nog wel een keer aan het ongeluk en dat is toch al 3 jaar geleden.

Met als verschil dat Friso off-piste ging en de rest van de familie gewoon op de piste staat, wat toch echt wel een héél stuk veiliger is. Vergelijk het met schaatsen op natuurijs en op de schaatsbaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum