Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met oma, opa en familie?

+5
Mermaid
Sarah1985
Susan
Lejow
Rovine
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:32

Dit jaar wordt mijn oma 80 en dus willen we haar verrassen met een dagje uit. Dit hebben we vorig jaar ook gedaan met opa die toen 80 werd. Het probleem is alleen dat de ideeën een beetje op zijn. We hebben al eens een rondvaart gedaan, pannenkoekenhuis, weekendje weg, open-lucht museum, etc. En met een oma die moeilijk loopt en een stel kleinkinderen die de dierentuin nou ondertussen wel gezien hebben is het lastig iets te bedenken. Ook mag het niet te prijzig worden aangezien niet iedereen even goed bij kas zit. Nogal wat eisen dus.

Jullie misschien briljante ideeën?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:34

Waarom geen zaaltje afhuren met lekker eten en leuke muziek. Is misschien standaard maar gezien je oma minder stabiel in lopen is als vroeger lijkt me dit een leuk alternatief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Rovine za 18 feb 2012 - 7:54

Onlangs is mijn schoonzusje met alle kleindochters en oma een middagje gaan high-tea-en. Is dat niet iets?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 7:55

Een fietstocht bij Piet Plezier?
Oma achterop, zodat die niet zelf hoeft te fietsen?

*edit* Die hebben van die fietsen waar je met meerdere mensen op kunt en dan doe je een puzzel/speurtocht.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Susan za 18 feb 2012 - 7:56

Hoeveel mensen komen er?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 7:57

weet niet waar je woont. Maar de orchideeën hoeve is erg leuk, er zit een zaal bij waar je ook kan eten, en je mag een rondleiding door de kassen, Is ook begaanbaar voor oudere mensen ze verhuren er ook rolstoelen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:11

In totaal zijn we denk ik met 21.

Zo'n fietstocht is wel een idee ja! Beide grootouders zijn wel fietsfan. Een zaaltje afhuren vinden we dan weer te saai, haha.

Bedankt voor de ideeën! Meer is altijd welkom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 8:14

Wij hebben het vroeger ook met onze familie gedaan toen opa en oma zoveel jaar getrouwd waren.
Grote mensen fietsen, en de kids op een stoeltje zonder trappers.
Je kon geloof ik met 4 of 6 mensen op zo'n fiets.

En als het afgelopen is kan je er volgens mij ook nog een arangement bij doen met eten enzo. En volgens mij was er ook een speelgebeuren voor de kinderen, met trampolines. Maar dit weet ik én niet zeker én het is al ruim 20 jaar geleden haha.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:18

Ja, maar die Piet is voor ons wel erg uit de richting, haha. Maar hier in de buurt zijn ook wel leuke fietspuzzeltochten zie ik. Enige probleem is dan nog dat het wel weersafhankelijk is natuurlijk. De datum is al gepland: begin april....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Mermaid za 18 feb 2012 - 8:42

Madurodam?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Clapperdie za 18 feb 2012 - 9:35

Wij zijn eens naar Avifauna geweest, vogelpark. Leuk park en daarna heerlijk gegeten (lopend buffet). prijs viel volgens mij wel mee.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Eris za 18 feb 2012 - 9:55

Het Omniversum (in Den Haag) is ook altijd leuk voor jong en oud

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 10:40

Clapperdie schreef:Wij zijn eens naar Avifauna geweest, vogelpark. Leuk park en daarna heerlijk gegeten (lopend buffet). prijs viel volgens mij wel mee.

Dat is zeker leuk!
In het vd Valk restaurant op het park kun je bij dat lopend buffet zooooo goddelijk lekker eten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 22:12

Clapperdie schreef:Wij zijn eens naar Avifauna geweest, vogelpark. Leuk park en daarna heerlijk gegeten (lopend buffet). prijs viel volgens mij wel mee.

Dat gaan wij ook doen met mijn oma (ook in april, meeten? Wink ). Hebben het vorig jaar ook gedaan, erg leuk. Het park zelf heb ik inmiddels wel gezien maar de brunch is echt heerlijk. En ik denk dat het park voor een eerste x ook erg leuk is om te bezoeken. Voor de kinderen is er een grote speeltuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Clapperdie za 18 feb 2012 - 22:56

Het eten daar is inderdaad heerlijk! Het echt gevreten Twisted Evil

De vogelshow is leuk om te zien en zo;n kas waar je in kan waar de vogeltjes naar je toekomen enzo. Je moet er niet wekelijks heen gaan maar voor een opa/oma dag is het heel leuk.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:02

Die kas is idd leuk, daar kun je een bekertje nectar kopen en als je die vashoudt dan komen al die vogeltjes bij je zitten. De roofvogelshow is pal naast het restaurant. Bij ons stonden vorig jaar de ramen open en vloog er zo een enorme roofvogel naar binnen, die ging even vrolijk op onze tafel zitten Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 23:10

Ohhh die vogels met dat nectar, ik was als de dood dat ze me onder zouden schijten hahahaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Clapperdie za 18 feb 2012 - 23:14

Lejow schreef:Ohhh die vogels met dat nectar, ik was als de dood dat ze me onder zouden schijten hahahaha Very Happy

Wat te doen met oma, opa en familie? 394967 hier gebeurd....

Mn zusje had na een week ineens allemaal uitslag bleek ze niet tegen de stofjes van de vogeltjes te kunnen..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:15

Haha oh ik heb een foto daarvan op m'n facebook en ik knijp dat bekertje daar nog nét niet plat, alleen maar zodat ik m'n arm snel weg kon trekken als ze begonnen te schijten haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 23:15

Oh, dat is ook fijn...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 23:35

Maple schreef:Haha oh ik heb een foto daarvan op m'n facebook en ik knijp dat bekertje daar nog nét niet plat, alleen maar zodat ik m'n arm snel weg kon trekken als ze begonnen te schijten haha :P

Je kan dan denk ik het beste een regenponcho aan doen of zo :P

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:23

Maple schreef:Haha oh ik heb een foto daarvan op m'n facebook en ik knijp dat bekertje daar nog nét niet plat, alleen maar zodat ik m'n arm snel weg kon trekken als ze begonnen te schijten haha :P

Het werd ons aangeraden om snel door te lopen naar het midden, en niet stil te staan in die 'gang', omdat ze daar boven je kunnen zitten op die palen en dus makkelijk kunnen schijten smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 9:05

Dank voor alle tips dames! Heb een leuk lijstje kunnen maken en doorgemaild naar m'n ouders. We zullen zien wat t wordt....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Zora zo 19 feb 2012 - 9:21

Misschien is de Keukenhof ook leuk? Zeker rond die tijd!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 12:29

Lejow schreef:
Maple schreef:Haha oh ik heb een foto daarvan op m'n facebook en ik knijp dat bekertje daar nog nét niet plat, alleen maar zodat ik m'n arm snel weg kon trekken als ze begonnen te schijten haha :P

Het werd ons aangeraden om snel door te lopen naar het midden, en niet stil te staan in die 'gang', omdat ze daar boven je kunnen zitten op die palen en dus makkelijk kunnen schijten Wat te doen met oma, opa en familie? 561177

Oh wij moesten direct naar het midden lopen om opstoppingen bij de ingang te voorkomen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met oma, opa en familie? Empty Re: Wat te doen met oma, opa en familie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum