Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koninklijke familie gaat gewoon skien

+26
Tania
loura
Bolleke
Mees
Sterre
Clapperdie
Jasmine
Terkina
Summerlovin
Lady4
tuttebel
Pompoen
juffie001
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Susan
Nora
Arwyn
Ibbeltje
Puk
May
Antibes
Lejow
Sugarfall
Bacio
30 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 3 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 1:09

Wat een onzin dat we met het gehele volk zelfs over de keus om wel of niet te gaan skiën een oordeel geven.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 3 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Terkina zo 19 feb 2012 - 1:11

Megara schreef:Wat een onzin dat we met het gehele volk zelfs over de keus om wel of niet te gaan skiën een oordeel geven.
Dus dat smile
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 1:31

Ik zou het wat anders vieren als ze gezellig met elkaar aan de apresski zitten en in de feeststemming zijn maar dat is niet het geval. Ik kan me juist voorstellen dat ze wel wat afleiding kunnen gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine zo 19 feb 2012 - 1:32

Ik zou hetzelfde doen.

Afleiding kan heel goed doen, ze hebben er ook niks aan om maar binnen te gaan zitten kniezen. En zeker voor de kinderen, die kun je ook niet de hele tijd binnen houden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Clapperdie zo 19 feb 2012 - 1:48

Ik denk als de kinderen er niet geweest waren dat ze echt niet zouden gaan skien. Maar je moet die kleintjes toch bezig houden en tja veel andere opties zullen daar niet zijn dan de sneeuw in gaan. Die kinderen leven waarschijnlijk ook al weken naar de vakantie toe en zijn waarschijnlijk nog te jong om de ernst van de situatie te begrijpen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sterre zo 19 feb 2012 - 1:50

Terkina schreef:
Megara schreef:Wat een onzin dat we met het gehele volk zelfs over de keus om wel of niet te gaan skiën een oordeel geven.
Dus dat koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 3 561177

Mee eens, ik stoorde me ook aan dit topic en de titel; laat die mensen het lekker op hun eigen manier doen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 1:55

Sterre schreef:
Terkina schreef:
Dus dat koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 3 561177

Mee eens, ik stoorde me ook aan dit topic en de titel; laat die mensen het lekker op hun eigen manier doen!
Je mag best een mening hebben over dat volk, lijkt mij.

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 19 feb 2012 - 2:04

Dat mag, maar ik deel die mening in dit geval niet. Dat mag toch ook?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 2:09

Ik snap dus echt niet waarom je hier überhaupt een mening over zou hebben. Waarom je je met zoiets bezig zou houden, of ze wel of niet gaan skiën. Ik snap het echt niet.

Gast
Gast

Bericht  Mees zo 19 feb 2012 - 2:25

Laat die mensen lekker skieën en op hun eigen manier omgaan met deze (erg moeilijke) situatie.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Bolleke zo 19 feb 2012 - 2:40

Ik heb echt met verbazing de discussies gevolgd na het nieuws over Friso, eerst over wel of niet carnaval aflassen (wat niet eens gaat), en nu weer of ze mogen gaan skie-en ja of nee. Ik vind het echt erg voor de koningin en Mabel en de kinderen dat dit gebeurd is, heb met ze te doen. En ik vind het nog eens dubbel sneu dat iedereen in NL nu een mening heeft over hoe ze iets moeten doen.
Als je met zo veel kinderen bent moet je toch iets doen om ze bezig te houden, en wie weet vinden ze het zelf ook wel fijn om even de piste af te gaan, even nergens aan denken, even uitwaaien, om het zo maar te zeggen. W-A is gister een ommetje gaan maken in het dorp, had dat dan ook niet gemogen?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura zo 19 feb 2012 - 4:30

Als iemand in mijn directie omgeving op de IC zou liggen dan is het laatste waar ik aan zou denken skiën. Ik zou er dan bij willen zijn constant of iig zo vaak mogelijk. Voor de kinderen oke, maar zij hebben genoeg oppas die wel even met de kinderen wil skiën lijkt me.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ibbeltje zo 19 feb 2012 - 4:43

Loura maar ze mogen er gewoon niet veel bj zijn op een dag. Ook Mabel en Beatrix niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Terkina zo 19 feb 2012 - 4:47

Tja, misschien willen sommige mensen ook wel gewoon graag bij de kinderen zijn en blijven om hen te steunen en af te leiden. Of ze nou genoeg oppassen hebben of niet.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  loura zo 19 feb 2012 - 5:21

Ibbeltje schreef:Loura maar ze mogen er gewoon niet veel bj zijn op een dag. Ook Mabel en Beatrix niet.

Nee maar toch.... Als ik naar mezelf kijk zou mijn hoofd er niet naar staan
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje zo 19 feb 2012 - 6:18

loura schreef:
Ibbeltje schreef:Loura maar ze mogen er gewoon niet veel bj zijn op een dag. Ook Mabel en Beatrix niet.

maar wat zou jij doen dan als je er niiet bij mag?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 6:28

Mijn eerste reactie was: 'Dat meen je niet! Daar zou mijn hoofd echt niet naar staan..'
Maar nu ik er langer over na heb gedacht, heb ik een andere mening: Ik begrijp het wel. Ze kunnen nu niks doen voor Friso en dan zoek je afleiding. Ze kunnen allemaal goed skiën, dus daar gaat dan de eerste optie naar uit. Als dat je ontspanning geeft, waarom niet?

Als iemand net een auto-ongeluk heeft gehad, ga je de auto toch ook niet mijden?

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 19 feb 2012 - 6:29

loura schreef:

Dat is toch ook prima, de koninklijke familie heeft het hoofd er wel naar staan, is toch ook prima!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  loura zo 19 feb 2012 - 6:47

Puk schreef:
loura schreef:

Dat is toch ook prima, de koninklijke familie heeft het hoofd er wel naar staan, is toch ook prima!

Ik zeg toch ook niet dat het niet prima is? Ik zou er zelf niet aan moeten denken.. Ik zou denk ik in het ziekenhuis zijn in de kamer of niet. Ik zou erbij of in de buurt willen zijn.
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 19 feb 2012 - 7:00

Valt me in dit topic op dat iedereen zo lekker ruimdenkend wil overkomen, niet veroordelend. Maar ondertussen mensen die hun gevoel uitspreken en zélf iets anders zouden doen in dezelfde situatie wel terechtwijzen.
Terwijl ik echt nergens lees dat mensen die zelf niet zouden gaan skiën, de koninklijke familie erom veroordeelt dat zij dat juist wel doen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Tania zo 19 feb 2012 - 7:50

loura schreef:Als iemand in mijn directie omgeving op de IC zou liggen dan is het laatste waar ik aan zou denken skiën. Ik zou er dan bij willen zijn constant of iig zo vaak mogelijk. Voor de kinderen oke, maar zij hebben genoeg oppas die wel even met de kinderen wil skiën lijkt me.

Als er zoiets heftigs zou gebeuren zou ik zelf bij mijn kinderen (en eventueel nichtjes/neefjes) willen zijn. Oppas is handig en vast heel lief maar niet hetzelfde als de ouders. En als je toch niet de hele dag in het ziekenhuis erbij kan zitten heeft het ook weinig zin om je kinderen achter te laten en de hele dag op de gang te gaan zitten in het ziekenhuis.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puk zo 19 feb 2012 - 10:03

loura schreef:
Puk schreef:
loura schreef:

Ik zeg toch ook niet dat het niet prima is? Ik zou er zelf niet aan moeten denken.. Ik zou denk ik in het ziekenhuis zijn in de kamer of niet. Ik zou erbij of in de buurt willen zijn.

Sorry, ik meende een veroordelende ondertoon te lezen in je bericht, sorry dat ik het verkeerd begrepen heb.
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Puk zo 19 feb 2012 - 10:04

Aziraphale schreef:Valt me in dit topic op dat iedereen zo lekker ruimdenkend wil overkomen, niet veroordelend. Maar ondertussen mensen die hun gevoel uitspreken en zélf iets anders zouden doen in dezelfde situatie wel terechtwijzen.
Terwijl ik echt nergens lees dat mensen die zelf niet zouden gaan skiën, de koninklijke familie erom veroordeelt dat zij dat juist wel doen.

Wat een prachtige conclusie:-) Zo gaat het toch heel vaak als het over "gevoelige" onderwerpen gaat?
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Alex zo 19 feb 2012 - 10:08

Youandi schreef:Mijn eerste reactie was: 'Dat meen je niet! Daar zou mijn hoofd echt niet naar staan..'
Maar nu ik er langer over na heb gedacht, heb ik een andere mening: Ik begrijp het wel. Ze kunnen nu niks doen voor Friso en dan zoek je afleiding. Ze kunnen allemaal goed skiën, dus daar gaat dan de eerste optie naar uit. Als dat je ontspanning geeft, waarom niet?

Als iemand net een auto-ongeluk heeft gehad, ga je de auto toch ook niet mijden?

Hier sluit ik me volledig bij aan.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 18:32

Ik lees net op Ad.nl dat de dochtertjes van Mabel en Friso nu weer terug moeten naar Londen, omdat de schoolvakantie erop zit. Dat vind ik wel sneu, hou ze nog een weekje daar nu de rest van de familie er ook nog zit.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: