Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koninklijke familie gaat gewoon skien

+26
Tania
loura
Bolleke
Mees
Sterre
Clapperdie
Jasmine
Terkina
Summerlovin
Lady4
tuttebel
Pompoen
juffie001
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Susan
Nora
Arwyn
Ibbeltje
Puk
May
Antibes
Lejow
Sugarfall
Bacio
30 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:22

Ik vind het overigens een beetje gezeur om niets.. Al gingen ze in hun blote kont, met een oranje puntmuts op, achterstevoren met een slee naar beneden..
Wie zijn wij om daar een oordeel over te geven.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:24

Lejow schreef:Ik vind het overigens een beetje gezeur om niets.. Al gingen ze in hun blote kont, met een oranje puntmuts op, achterstevoren met een slee naar beneden..
Wie zijn wij om daar een oordeel over te geven.
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  juffie001 zo 19 feb 2012 - 0:24

Ik vind dat ze dat lekker helemaal zelf moeten weten.
Hoop dat ze er wat afleiding in kunnen vinden en met name voor de kinderen
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Pompoen zo 19 feb 2012 - 0:25

Nou ehh...ik denk dat als ze dát zouden doen Lejow we wel heel wat meer reden hadden om er zo bovenop te zitten, wahahaha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Puk zo 19 feb 2012 - 0:26

Lejow schreef:Ik vind het overigens een beetje gezeur om niets.. Al gingen ze in hun blote kont, met een oranje puntmuts op, achterstevoren met een slee naar beneden..
Wie zijn wij om daar een oordeel over te geven.

Waaahahahaha:cheers:
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:30

тыквашка schreef:Nou ehh...ik denk dat als ze dát zouden doen Lejow we wel heel wat meer reden hadden om er zo bovenop te zitten, wahahaha!

laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 0:32

Ik vind het dan wel weer vrij begrijpelijk dat als je eigen vader ook een heftig ski-ongeluk heeft gehad en jij er destijds niet aan moest denken om te gaan skiën, zoals Bahcio, je hier wel je gedachten en gevoelens bij hebt en die ook uit door middel van een topic. Uiteindelijk moeten de Oranjes het zelf weten uiteraard, maar om het juist in dit geval af te doen als gezeur om niks...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:35

Antibes schreef:Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.

Dit, heel erg mee eens dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:36

Nee, dat vind ik absoluut geen gezeur om niets hoor. Begrijp me niet verkeerd.
Kan me goed voorstellen dat je er zelf geen behoefte aan hebt, maar dat betekent niet dat dat voor iedereen zo is.
Mijn opmerking was vooral in het algemeen bedoeld, over vanalles wat er nu gezegd wordt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Aziraphale zo 19 feb 2012 - 0:37

Maar zeggen dat je dat zélf niet zou doen betekent niet dat je veroordeelt dat zij wel lekker gaan skiën.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes zo 19 feb 2012 - 0:38

Ik snap de emotie van TO echt wel, maar ik vind wel dat ze dat bij zichzelf moet houden en juist niet zou moeten oordelen over anderen die nu in die pijnlijke situatie zitten.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:39

Aziraphale schreef:Maar zeggen dat je dat zélf niet zou doen betekent niet dat je veroordeelt dat zij wel lekker gaan skiën.

Nogmaals, zoals meerdere zeggen hier. Laat iedereen voor zichzelf beslissen hoe ze ermee om gaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:39

Antibes schreef:Ik snap de emotie van TO echt wel, maar ik vind wel dat ze dat bij zichzelf moet houden en juist niet zou moeten oordelen over anderen die nu in die pijnlijke situatie zitten.

Dit dus ook
+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  tuttebel zo 19 feb 2012 - 0:41

ik vind het juist goed dat ze dat doen. Ze mogen toch niet met te veel mensen bij Friso zijn en het lijkt me ook niet fijn voor de kinderen om heel de tijd binnen te zitten. ik vind het dus best logisch dat ze de piste op gaan. Dan doen ze in ieder geval iets waardoor de tijd sneller lijkt te gaan
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 0:43

Waarom zou ze daar niks van mogen vinden dan? In 99% van de topics hier wordt wel geoordeeld over iets wat anderen doen, maar zij moet het bij zichzelf houden?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes zo 19 feb 2012 - 0:44

Aziraphale schreef:Maar zeggen dat je dat zélf niet zou doen betekent niet dat je veroordeelt dat zij wel lekker gaan skiën.

Het "vreemd" noemen bevat wel enigszins een oordeel natuurlijk. Maar ik vond het vooral na het vorige topic onzin om in twee topics uit te wijden over iets dat zo persoonlijk is. Er is geen normale of betere manier om met zo'n ongeluk in de familie om te gaan.

De een zal nooit meer met de risicofactor te maken willen hebben, de ander staat dezelfde middag weer op de skies (of paard, of motor, of wat dan ook). Mensen zijn verschillend, wat is daar vreemd aan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes zo 19 feb 2012 - 0:45

Susan schreef:Waarom zou ze daar niks van mogen vinden dan? In 99% van de topics hier wordt wel geoordeeld over iets wat anderen doen, maar zij moet het bij zichzelf houden?

In 99% van de topics gaat het niet over ernstige ongelukken en familieleed. In die context zul je mij hetzelfde horen zeggen, ook in een ander topic.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lady4 zo 19 feb 2012 - 0:47

Antibes schreef:Ik vind het niet vreemd, mijn familie zou dat ook doen. Onder het mom van "we zijn er nu toch en hoeven niet in het chalet te blijven zitten".

Lekker veroordelend weer dit, net als in het andere topic dat de kinderen absoluut niet zouden gaan skien. Laat iedereen lekker zélf kiezen hoe ze met de situatie omgaan.

Zó +1! (Zonder de rest van het topic te hebben gelezen)
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 0:49

Ja, maar ik vind niet dat ze nou iets vreselijk kwetsends zegt of zo. Ik denk dat de Oranjes zelf ook wel weten dat er veel mensen zijn die hier een (negatieve) mening over hebben en die ook ventileren, maar dat ze dat naast zich neerleggen. Zij maken zelf die afweging en staan daar achter.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Aziraphale zo 19 feb 2012 - 0:51

Lejow schreef:
Aziraphale schreef:Maar zeggen dat je dat zélf niet zou doen betekent niet dat je veroordeelt dat zij wel lekker gaan skiën.

Nogmaals, zoals meerdere zeggen hier. Laat iedereen voor zichzelf beslissen hoe ze ermee om gaan.

Welk gedeelte lees je nu niet? Ik heb zélf meerdere malen gezegd dat mensen dit zelf moeten beslissen. Er staat toch duidelijk in het stukje wat jij quote dat uitleggen wat je eigen gevoel is niet hetzelfde is als veroordelen hoe en ander ermee omgaat? Loze discussie, dit.
Beetje vervelend dat mensen ook blijven noemen dat er veroordeelt wordt in dit topic. Ik zie nergens dat de koninklijke familie wordt veroordeeld, hooguit wordt er gezegd dat sommigen het een bijzondere keuze vinden.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Antibes zo 19 feb 2012 - 0:52

Ik vind gewoon het hebben van die negatieve mening al onnodig en als je hem dan uitspreekt mag ik dat toch ook zeggen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Summerlovin zo 19 feb 2012 - 0:53

Ik dacht ook meteen, waarom niet?
Friso ligt nu niet in het ziekenhuis omdat hij zijn ski verkeerd zette en viel...
Het lijkt mij ook een goede afleiding voor de kinderen om te gaan skieen. Je kunt ze moeilijk de hele dag binnen houden of meenemen naar het ziekenhuis.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Aziraphale zo 19 feb 2012 - 0:58

Antibes schreef:Ik vind gewoon het hebben van die negatieve mening al onnodig en als je hem dan uitspreekt mag ik dat toch ook zeggen?

Tuurlijk mag dat. Maar ik zie nu dat je het over de TO hebt (aangezien ik nergens noem dat het vreemd is en de TO wel in haar openingspost) en ik heb het over mijn eigen posts. Aangezien ik word gequote reageer ik dus ook op mijn eigen posts. Dus we typen lekker langs elkaar heen smile

Ik heb geen negatieve mening, enkel persoonlijke ervaringen en deel dit hier. Dat een ander dit anders doet lijkt me niet meer dan logisch en hier vind ik persoonlijk niks van.


Laatst aangepast door Aziraphale op zo 19 feb 2012 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 1:00

Ik geloof dat ik de draad kwijt ben Embarassed Laughing nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Terkina zo 19 feb 2012 - 1:07

Bacio, hoe oud was jij toen het ongeluk gebeurde en hoe oud zijn deze kinderen nu? Denk dat daar ook wel een verschil in zit... En daarnaast als Friso een ongeluk had gehad op bijvoorbeeld de fiets op een dijk met een weeralarm, was het dan ook vreemd als de kinderen ter afleiding op een fietspad gingen fietsen, wanneer het alleen maar hard waaide. (Even ter vergelijking...)

En, de topictitel stoort me. De koningklijke gaat gewoon skieën. Alsof het mensen zijn zonder gevoel, die gewoon maar doen waar ze zin in hebben. Deze mensen zullen hun redenen (ja, ik denk ook de eerdergenoemde redenen) om wel te gaan. En waarom zouden wij, als buitenstaanders, daar in hemelsnaam een mening over moeten hebben?
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koninklijke familie gaat gewoon skien - Pagina 2 Empty Re: koninklijke familie gaat gewoon skien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum