Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lastige kwestie met schoonouders (sorry alweer)

+8
SleepingBeauty
Annie24
meisjesmama
frolic
Fearie
Susan
Tania
holaagirl
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lastige kwestie met schoonouders (sorry alweer) Empty Lastige kwestie met schoonouders (sorry alweer)

Bericht  holaagirl za 18 feb 2012 - 8:51

Hallo dames,

Normaal gesproken wil ik jullie niet lastig vallen met dit soort topics en vragen, maar dit blijft nu al dagen in mijn hoofd spoken en weet niet of ik reeël ben of gewoon té emotioneel.Embarassed

De situatie is zo: mijn schoonouders passen elke woensdag op ons zoontje. Dit was in eerste instantie van 7.30 tot 14.30 uur. Ik werk als juf, dus haalde ik hem na mijn werk op. Mijn schoonouders genieten zo van deze dag dat ze aanboden/vroegen of ik ons zoontje niet door mijn vriend om 18:00 wil laten ophalen zodat ik nog tijd heb voor werk/huishouden/mezelf. Zo kunnen zij nog langer genieten van hem. Het liefste haal ik hem gewoon op, maar heb mij erover gezet en ben op het aanbod ingegaan.
(in vakanties vinden ze het ook raar/niet leuk dat ik hem dan niet wegbreng voor de oppas en hem liever bij mij houd maar dat accepteren ze wel. Ze willen dan wel die dag langskomen om hem toch te zien..)

Nu heb ik N vorige maand een keer eerder opgehaald ivm een doktersafspraak voor hem. Dit heb ik netjes aangegeven. Eén keer had N oorontsteking en ben ik ook direct uit werk naar hem toegekomen, omdat ik graag bij mijn zieke kind wil zijn. Dit vonden ze toen al niet leuk, maar begrijpelijk.
Nu was ik vorige week vergeten dat mijn neef jarig was ( en ik alleen 's middags langs kom) en dus meldde ik 's morgens aan mijn schoonvader dat ik N om 15.30 zou ophalen ivm een verjaardag.