Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

+31
SoGood
Blondie
ellibre
Ooh La La!
Pompoen
Flippin' Bitch
Muurvlindertje
Schaapke
Makamba
Caramba
VeryCherry
Caroow
loura
Lavendel
Dennenappel
Lady Starstruck
Highway
Tsjip
Paper Crown
Raindrop
Lejow
Rush
Arwyn
Mida4you
Sugarfall
Mermaid
Rovine
Zwerver
Minx
Zora
Ibbeltje
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 7:15

Haha, het enige wat ik weet, is dat hij vindt dat het stinkt en zegt dat hij gaat flauwvallen van de stank. Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

Bericht  Ibbeltje zo 19 feb 2012 - 7:28

Jolee schreef:Haha, het enige wat ik weet, is dat hij vindt dat het stinkt en zegt dat hij gaat flauwvallen van de stank. Laughing

Very Happy mijn vriend vind het ook stinken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 8:57

Hij vindt het leuk, soms krijg ik een complimentje over een bepaald kleurtje. Ik heb altijd nagellak op, van zwart tot oranje. Hij is het gewend.

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 19 feb 2012 - 9:27

Zolang het netjes is en geen bonte verzameling van kleuren vindt hij het wel mooi. Hij vindt het wel heel lekker ruiken.

Ik heb zelf bijna nooit nagelak op, dit mag niet op mijn werk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura zo 19 feb 2012 - 20:14

Zelf vind ik het helemaal niet stinken eigenlijk Rolling Eyes
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry zo 19 feb 2012 - 21:34

Mijn vriend vind het mooi ^^ Vooral donkerrood en zwart. Dat doe ik ook het meeste, héél af en toe doe ik donkerpaars op.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 21:39

Ik weet het eigenlijk niet. Zelf draag ik bijna nooit nagellak.

Gast
Gast

Bericht  Caramba zo 19 feb 2012 - 21:52

Mijn vriend vraagt wel eens of ik nagellak op wil doen.
Ik draag nooit geen nagellak terwijl ik het wel heb.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Makamba zo 19 feb 2012 - 22:22

Ik heb er nooit commentaar op gehad, maar mijn teennagels lak ik dan ook al jaren, dus denk dat men ook niet beter wist.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke ma 20 feb 2012 - 0:15

loura schreef:Mijn vriend vind het mooi, als ik niks op heb vind tie het ook mooi hoor. Maar vaak zeg ik zelf, kijk ik heb een nieuwe kleur op! En dan zegt hij wat hij ervan vind en meestal is dat mooi Very Happy
+1

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 0:42

Hij vind het stinken.. Maar volgens mij vind hij het wel mooi, kreeg laatst te horen dat ik mn nagels opnieuw moest lakken omdat er stukjes af waren haha :P Dat hij daar zelfs op let..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:42

Spetterdespat schreef:Mijn vriend vraagt wel eens of ik nagellak op wil doen.

Dus je draagt altijd nagellak?

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje ma 20 feb 2012 - 9:28

Carrie schreef:
Spetterdespat schreef:Mijn vriend vraagt wel eens of ik nagellak op wil doen.

Dus je draagt altijd nagellak?

lol!
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Flippin' Bitch ma 20 feb 2012 - 10:08

Ik draag altijd nagellak op mijn teennagels en mijn vriend kent me ook niet anders. (ik denk dat hij in die 8 jaar misschien 1x mijn nagels zonder nagellak heeft gezien. Mijn vingernagels lak ik soms. Mijn vriend zegt dat ik er sowieso altijd netjes uit zie smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pompoen di 21 feb 2012 - 0:23

Mijn man vind me ook het leukst zonder make-up, dat draag ik ook zelden. Maar hij vind het wel leuk dat ik er werk van maak als ik een feestje heb of iets waarbij je feestelijk of netjes gekleed gaat. Dan doe ik make up op. In de zomer lak ik mijn teennagels vaak rood, heel soms doe ik ook mijn vingernagels. Hij vind het geloof ik wel leuk, hoewel hij nagellak op mijn vingernagels vaak wat minder vind.

Ik vind nagellak op mijn vingernagels ook vaak wat minder, haha, ik vind het niet zo'n fijn gevoel en het gaat vaak heel snel er alweer af omdat ik zo veel met mijn handen bezig ben. Om dezelfde reden wilde ik ook geen steentje in mijn trouwring, ik zag al voor me hoe daar allemaal verf, lijm of andere prut in zou gaan zitten.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Ooh La La! di 21 feb 2012 - 3:16

Yoyo schreef:Als ik tegen mijn vriend zeg: 'Kijk, ik heb ook weer nagellak op mijn nagels!' zegt hij heel sarcastisch 'Och meid, wat fantastisch'. Het interesseert hem geen drol.. Wink

+1 Tenzij hij de kleur niet mooi vindt, dan zegt ie er wel wat van.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  ellibre di 21 feb 2012 - 4:35

Mijn vriend vindt het erg lelijk, het liefst ziet hij me altijd zonder. Net als lipgloss of lippenstift, haha. Andere make-up vindt hij wel leuk, mits het niet overdreven is.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:48

Mijn vriend vind nagellak leuk Very Happy. Zal mijn nagels weer eens lakken. Op mijn werk maak ik de lunch en ruim ik op dus dan is mijn nagellak vaak niet meer mooi.. Best zonde! Maar ik werk maar 3 dagen dus opzich zou ik de andere dagen gewoon nagellak op kunnen doen.

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje di 21 feb 2012 - 6:16

Hij vindt het stinken!

Laatst aangepast door Muurvlindertje op wo 22 feb 2012 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Blondie di 21 feb 2012 - 7:12

Mijn vriend vindt nagellak maar niks. Net als alle andere make up. Trek me er weinig van aan smile
Blondie
Blondie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 5:23

Mijn vriend doet er niet zoveel op uit, net zoals het feit dat ik make-up draag. Met of zonder, hij vindt me toch wel mooi. Zegt hij. Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  SoGood ma 5 maa 2012 - 6:31

Hij vindt het altijd oprecht wel leuk alleen klaagt hij altijd dat het zo stinkt.

Aansteller.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  TNMN ma 5 maa 2012 - 6:46

Sogood schreef:Hij vindt het altijd oprecht wel leuk alleen klaagt hij altijd dat het zo stinkt.

Aansteller.

+1 smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Lavendel ma 5 maa 2012 - 7:48

Ik vind het best opvallend dat er zoveel mannen zijn die hun vriendin mooier vinden zonder make up dan met.. Ik draag ook niet veel makeup als in dikke lagen foundation, maar een beetje mascara of eyeline/oogpotlood maakt mijn ogen zoveel sprekender. Zonder zie ik er een stuk saaier uit. Wat vinden jullie zelf mooier?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:52

Ik heb ook altijd make-up op. Ik gebruik elke dag mascara en oogpotlood. De rest gebruik ik soms. Zelf vind ik met make-up mooier, sprekender. Mijn vriend vindt dit ook.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: