Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?
+31
SoGood
Blondie
ellibre
Ooh La La!
Pompoen
Flippin' Bitch
Muurvlindertje
Schaapke
Makamba
Caramba
VeryCherry
Caroow
loura
Lavendel
Dennenappel
Lady Starstruck
Highway
Tsjip
Paper Crown
Raindrop
Lejow
Rush
Arwyn
Mida4you
Sugarfall
Mermaid
Rovine
Zwerver
Minx
Zora
Ibbeltje
35 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?
Sugarfall schreef:Ik heb best wel een nagellak tic, dus ik zeg het altijd tegen hem als ik een nieuw kleurtje heb, of welke ik net nieuw op mijn nagels heb gelakt. Hij vind het mooi staan, maar verder niet interessant. Laatst had hij wel iets van nail art opgezocht, omdat ik daar een keer iets over zei, en zei hij van ''Maak dat eens een keer, dat vind ik wel leuk staan bij je denk ik!'' Haha, vond ik wel schattig. In het algemeen vind hij er niet zoveel van eigenlijk.
wat schattig ja
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het soms jammer vind dat ik zo weinig met mijn uiterlijk kan doen door mijn werk. En dan denk ik aan een leuk haarkleurtje, ander kapsel, oorbellen, mascara, nagellak dragen etc.
Gast- Gast
Cimic ja dat is dan weer nadeel van jouw werk.
Hij vindt het mooi verzorgd, let heel erg op hoe mensen hun nagels verzorgen haha.
Gast- Gast
Charlie schreef:Hij vindt het mooi verzorgd, let heel erg op hoe mensen hun nagels verzorgen haha.
dat doe ik ook, en wil ook altijd dat die van mij er perfect verzorgd uitzien. Als ik straks ga werken dan heb ik waarschijnlijk ook altijd wel een perfect laagje nagellak op maar dan wel lichtroze ofzo zodat je wel kan zien of mijn nagels schoon zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook veel met mijn nagels bezig ( nailart etc. ) en hij vindt het zo leuk dat ik er zo mooi mee bezig ben. Maar als ik iets op mijn nagels heb en hij niet mooi vindt zegt hij het ook eerlijk. Maar de meeste keren vindt hij het mooi
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn nagels zijn nu pastelgeel en dat vind ie maar raar hahaha.
Gast- Gast
Hij kan zich er niet zo druk over maken eigenlijk, maar vind het wel leuk dat ik de afgelopen jaren er meer mee bezig ben. Toen we elkaar leerden kennen was ik echt zo'n jongens-meisje en ik ben in de afgelopen jaren veel vrouwelijker geworden. Toen we elkaar leerden kennen zei hij dat hij dat soort vrouwen niet leuk vond, maar nu ik zo ben geworden vind hij het toch wel leuk, haha.
Volgens mij stelt hij het wel op prijs dat ik mijn best doe er een beetje leuk uit te zien
Volgens mij stelt hij het wel op prijs dat ik mijn best doe er een beetje leuk uit te zien
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk!! Hij vraagt zich soms zelfs af waar m`n passende nagellak is als ik een gekleurd shirt aan heb en 'saaie' nagellak haha.
Hij koopt soms als cadeautje ook wel een potje nagellak voor me!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Leuk!! Hij vraagt zich soms zelfs af waar m`n passende nagellak is als ik een gekleurd shirt aan heb en 'saaie' nagellak haha.
Wat ene super vent hahaha
Jaaa, hahaha. Hij vindt alleen 50 potjes niet zo nuttig!
Rush- Lady Post-a-lot
en dan nog koopt hij er zelf soms bij?
Hahaha. Ja dat snap ik ook niet, maar ik ga er niets van zeggen
Heb laatst wel veel potjes verkocht!
Heb laatst wel veel potjes verkocht!
Rush- Lady Post-a-lot
haha groot gelijk dat je er niks van gaat zeggen
En o dan mag het best als je er ook verkoopt
En o dan mag het best als je er ook verkoopt
Ik draag nooit nagellak, heb ook geen idee wat mijn vriend er van vindt eigenlijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn vriend vindt het leuk maar bepaalde kleurtjes vindt hij dan weer niks (zoals fel blauw, zwart etc.). Ik draag vooral de kleurtjes die hij leuk vindt. Eigenlijk zou ik die andere kleurtjes ook wat vaker op moeten doen want ik vind ze wel leuk
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Yoyo schreef:Als ik tegen mijn vriend zeg: 'Kijk, ik heb ook weer nagellak op mijn nagels!' zegt hij heel sarcastisch 'Och meid, wat fantastisch'. Het interesseert hem geen drol..
Zo reageert mijn vriend dus ook Maar Ibbeltje, als jij het leuk vind doe je het toch gewoon?
Gast- Gast
Ik heb altijd nagellak op en heel sporadisch zegt hij: Óh, mooi kleurtje! net die ik echt niet leuk vind..
Waar ie wel altijd over zeikt is dat ik wel minstens 8miljoen hersencellen van hem kapot maak met die geur.. hwhahaa. Hij zei zelfs laatst: Áaahhh, schatttttt neee... ik word hier onvruchtbaar van hoor..
Waar ie wel altijd over zeikt is dat ik wel minstens 8miljoen hersencellen van hem kapot maak met die geur.. hwhahaa. Hij zei zelfs laatst: Áaahhh, schatttttt neee... ik word hier onvruchtbaar van hoor..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hij vindt het stinken en dat hoor ik af en toe ook wel. Maar daardoor stop ik er niet mee en dat weet hij ook wel. Felle kleurtjes hoeven voor hem dan weer niet maar die draag ik ook nooit eigenlijk. Ik sta er wel eens mee in mijn handen en dan zie ik de blik van mijn vriend al haha! En om heel eerlijk te zijn past het ook niet bij mij dus verder dan bruin, donkerrood en zilver/grijs kom ik niet! Oh en bruin en rood vond hij in het begin ook niets maar het ook een kwestie van wennen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mijn vriend vind het lelijk, vooral rood. Maar dat is zijn probleem Ik vind het wel mooi. Ik heb het overigens vrijwel nooit op; kan niet echt met mijn werk. Heel af en toe in het weekend voor een feestje ofzo.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik lak mijn teennagels altijd, en mijn vriend vind dat voor oude huisvrouwen (en bedankt!). Verder vind ie nagellak ook verschrikkelijk volgens mij.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn vriend vindt de geur juist lekker! Als ik een tijdje geen nagellak op heb, vraagt hij wanneer ik het weer doe. Hij vindt het juist leuk bij mij staan en leuk als ik het doe. Het liefst rood, dat vindt hij het mooist. Zelf vind ik dat een vervelende kleur om te lakken (wel voor mijn tenen).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn vriend vind het erg leuk. Ik heb vaak rood of oud roze op en het kleurtje matched dan vaak met iets in mijn kleding/oorbellen/andere sieraden.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Mijn vriend vind het mooi, als ik niks op heb vind tie het ook mooi hoor. Maar vaak zeg ik zelf, kijk ik heb een nieuwe kleur op! En dan zegt hij wat hij ervan vind en meestal is dat mooi
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Mannen vinden mij niet aantrekkelijk
» wat dragen jullie mannen....?
» Jullie mannen in de zwangerschap
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie van dit jurkje?
» wat dragen jullie mannen....?