wat dragen jullie mannen....?
+17
Lavendel
Bisq
Rouxxxe
SoGood
Lady4
Novalee
Sugarfall
Slakje
Ringling
Arwyn
Caroow
Flippin' Bitch
Marin
Elliot
Rush
Silver
Flower_L
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
wat dragen jullie mannen....?
zie altijd alleen de vrouwenkleding voorbij komen, maar wat dragen jullie mannen?
mijn vriend heeft er weinig verstand van, en loopt het liefst gewoon wat minder opvallend rond. Hij draagt veel overhemden en spijkerbroeken, maar dan houdt het ook op.
Wat voor soort kleding dragen jullie mannen, en hoe gecombineerd?
Vandaag heeft ie dit overhemd aan, met een nette spijkerbroek en zwarte nette schoenen.
Overhemd zit trouwens in de broek, moet naar een klant, dus iets netter.
nu heeft ie
mijn vriend heeft er weinig verstand van, en loopt het liefst gewoon wat minder opvallend rond. Hij draagt veel overhemden en spijkerbroeken, maar dan houdt het ook op.
Wat voor soort kleding dragen jullie mannen, en hoe gecombineerd?
Vandaag heeft ie dit overhemd aan, met een nette spijkerbroek en zwarte nette schoenen.
Overhemd zit trouwens in de broek, moet naar een klant, dus iets netter.
nu heeft ie
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: wat dragen jullie mannen....?
Die van mij heeft altijd een spijkerbroek aan met geruit blousje. Sinds een bruiloft van vrienden draagt ie nu ook meer effen blousjes, en dat vind ik persoonlijk mooier.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend draagt gewoon een jeans met een t-shirt en een trui of vest.
En door de week werkkleding. Een oude broek, oud shirt, oude trui, klompen en een houthakkersvest.
En door de week werkkleding. Een oude broek, oud shirt, oude trui, klompen en een houthakkersvest.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn vriend draagt altijd een spijkerbroek met daarop een t-shirt of een overhemd (vaak geblokt) met sneakers. Soms nog met een bodywarmer eroverheen buiten, als het niet te koud is.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
In de zomer een polo met (spijker)broek en in de winter een overhemd en trui met (spijker)broek. Ik hou van zijn stijltje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op do 27 sep 2012 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Zijn favoriete schoenen:
Deze twee draagt hij ook vaak:
En z'n favoriete t-shirt:
Deze twee draagt hij ook vaak:
En z'n favoriete t-shirt:
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Die van mij draagt gewoon een spijkerbroek met een t-shirt of trui/vest.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben erg tevreden met zijn stijl! Geen gepush dus om andere dingen te kopen of stiekem dingen weggooien haha..
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Altijd een jeansbroek (een donkerblauwe of een beige) en een heel simpel T-shirt erop. Hij heeft 1 grijs T-shirt met een V-hals en knoopjes en daar vind ik hem echt zo yummie in. Haha.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dit soort jeans meestal.
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0026389_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]
Dit soort blouses/shirts/truien.
Schoenen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Doordeweeks vrijwel altijd een pak, meestal donkergrijs, soms zwart, met een effen overhemd, meestal lichtblauw of paars.
In het weekend een spijkerbroek met overhemd of t-shirt. Als het echt koud is krijg ik hem nog wel eens zover dat hij een trui aandoet, maar dat lukt maar zelden
In het weekend een spijkerbroek met overhemd of t-shirt. Als het echt koud is krijg ik hem nog wel eens zover dat hij een trui aandoet, maar dat lukt maar zelden
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh, super leuk Sugarfall, helemaal mijn smaak! Die truien met zo'n kraag vind ik ook zo leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, die vind ik ook heel leuk, ik draag ze zelf ook weleens van hem als hij weg is (alleen binnen)
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Mijn vriend draagt in zijn vrije tijd een spijkerbroek met blouse met lange mouwen. Soms met een vest met rits erover.
In de zomer draagt hij het met een polo, of een korte broek met een polo. En dit gecombineerd met gympen of teenslippers in de zomer. Hij draagt geen t-shirts, truien of gekleurde of andere broeken.
Op zijn werk draagt hij een nette broek met blouse & colbert, of een pak. En nette schoenen (die zijn zo mooi )
In de zomer draagt hij het met een polo, of een korte broek met een polo. En dit gecombineerd met gympen of teenslippers in de zomer. Hij draagt geen t-shirts, truien of gekleurde of andere broeken.
Op zijn werk draagt hij een nette broek met blouse & colbert, of een pak. En nette schoenen (die zijn zo mooi )
Gast- Gast
Mijn vriend draagt het liefst een jeans met shirt of een hoody erboven. Hij heeft deze week een camelbruine chino gekocht en dat staat hem ook echt goed. Mode kan hem eigenlijk niet zoveel boeien, maar ondanks dat loopt hij er toch altijd leuk bij.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn vriend draagt ontzettend veel Unconditonal en Delusion. Verder ook nog veel dingetjes van Religion. Hij is echt fan van Britse merken. De laatste tijd is ZARA ook wel in trek. Hij geeft ook gerust meer dan €100 uit aan een trui en meer dan €200 aan een broek. Hij vind kwaliteit van producten echt heel belangrijk. (Geen acryl en polyester.. Wel merino wool, kasjmier etc. haha) Mannetje is het
Vandaag heeft hij een lichtblauwe blouse aan met een donkerblauwe lichtgebreide trui eroverheen. Een vlinderdasje met kleine stipjes. Een chino met laag kruis en loafers
Verder draagt hij heel veel shirtjes met mooie halzen en zwaar diepe V's.. Hij showt altijd zijn kleine borsthaartjes haha
Maar hij heeft echt 2 kanten. De ene dag is het echt een Engelse mannelijke stijl. De andere dag veel alternatiever.
Als hij deze aanheeft smelt ik echt weg
Dit zou hij zo kunnen dragen. Die wollen broek heeft hij ook.
Deze heeft hij van ZARA en die combineerd hij dan met een blouse.. beetje nonchalant omgeslagen.
Deze ben ik hem nu aan het aansmeren
(Ik kan nog wel uren doorgaan zo haha.. maar daar zit vast niemand op te wachten )
Vandaag heeft hij een lichtblauwe blouse aan met een donkerblauwe lichtgebreide trui eroverheen. Een vlinderdasje met kleine stipjes. Een chino met laag kruis en loafers
Verder draagt hij heel veel shirtjes met mooie halzen en zwaar diepe V's.. Hij showt altijd zijn kleine borsthaartjes haha
Maar hij heeft echt 2 kanten. De ene dag is het echt een Engelse mannelijke stijl. De andere dag veel alternatiever.
Als hij deze aanheeft smelt ik echt weg
Dit zou hij zo kunnen dragen. Die wollen broek heeft hij ook.
Deze heeft hij van ZARA en die combineerd hij dan met een blouse.. beetje nonchalant omgeslagen.
Deze ben ik hem nu aan het aansmeren
(Ik kan nog wel uren doorgaan zo haha.. maar daar zit vast niemand op te wachten )
Gast- Gast
Ik ben jaloers op de kledingkast van mijn vriend. Hij heeft echt super veel kleding en draagt eigenlijk alleen maar merkkleding. Volgens mij heeft ie zelfs nog meer schoenen dan ik heb!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik ben jaloers op de kledingkast van mijn vriend. Hij heeft echt super veel kleding en draagt eigenlijk alleen maar merkkleding. Volgens mij heeft ie zelfs nog meer schoenen dan ik heb!
Mijne ook..
Gast- Gast
Mijn vriend draagt veel spijkerbroeken, vaak met nette blousjes en soms een leuk shirt. In de zomer draagt ie ook vaak kort, wat wijdvallende broeken tot de knie. En in de winter voornamelijk vesten en truien. Hij heeft veel kleding van G-star en Jack en Jones. Qua schoenen heeft ie nette bruine schoenen en blauwe Puma's.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Grappig, die van mij heeft vandaag dezelfde blouse aan als in de openingspost.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Dit is een beetje zijn stijl. Maar dan zou hij eerder een blauwe of een gebroken witte trui aantrekken.
En veel chino's en overhemden.
Gast- Gast
De stijl van jou vriend vind ik leuk PB. Die van jouw vriend Punk'd ook wel.. alleen ik vind het soms wel een klein beetje gay..
Mijn vriend draagt doordeweek beetje chino achtige broeken, vooral beige of donkerblauw. En nette schoenen (vaak suede grijs of cognac) en een overhemd. Met overhemden is het wel een zeikerd btw. Hij wil alleen hele dure, goed getailleerde overhemden,
In het weekend draagt hij het liefst een spijkerbroek of chinoachtige broeken met een T-shirtje en een vest. Daarbij adidasjes of vans.
Mijn vriend draagt doordeweek beetje chino achtige broeken, vooral beige of donkerblauw. En nette schoenen (vaak suede grijs of cognac) en een overhemd. Met overhemden is het wel een zeikerd btw. Hij wil alleen hele dure, goed getailleerde overhemden,
In het weekend draagt hij het liefst een spijkerbroek of chinoachtige broeken met een T-shirtje en een vest. Daarbij adidasjes of vans.
Laatst aangepast door Lavendel op vr 28 sep 2012 - 3:15; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Dat klinkt leuk Lavendel!
Het is jammer dat de foto onscherp is maar deze trui vind ik zo leuk vooral als hij zijn Red Wings er onder heeft en zijn bril op.
Het is jammer dat de foto onscherp is maar deze trui vind ik zo leuk vooral als hij zijn Red Wings er onder heeft en zijn bril op.
Gast- Gast
Lavendel schreef:De stijl van jou vriend vind ik leuk PB. Die van jou vriend Punk'd ook wel.. alleen ik vind het soms wel een klein beetje gay..
hahaha dat kan ik wel begrijpen hoor maar dat wordt ook door dat model flink aangezet natuurlijk .. Nu vind ik (haha maar dat kan ik ook als vriendin wel vinden) dat mijn vriend geen gay lichaam heeft dat helpt ook wel mee. Die modellen zijn allemaal zo smalletjes. (Maar al met al hele diepe v halzen worden door mensen toch snel als gay gezien.. waarom eigenlijk? Ik vind het nogal kortzichtig )
Ik ben bezig met een blog voor mijn vriend.. Hij staat nog op ontzichtbaar omdat de opbouw van de blog echt nog heel lelijk is.. maar als er een beetje schot inkomt zal ik de link hier eens plaatsen. Ik vind zijn kledingstijl behoorlijk vooruitstrevend voor een hetero man namelijk. Daar kunnen veel mannen nog van leren
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie?
» Hoe dragen jullie enkellaarsjes?
» Dragen jullie je winterjas nog?
» Wat dragen jullie met oud&nieuw?
» dragen jullie snowboots?
» Hoe dragen jullie enkellaarsjes?
» Dragen jullie je winterjas nog?
» Wat dragen jullie met oud&nieuw?
» dragen jullie snowboots?