Hoe lang is het voor jou geleden?
+66
Lies
TNMN
Cheesegirl
Try
Janelie
M-G
Caramba
Chocoholic
Miss G
Lynn_
Silver
FireButterfly
mauwmauw
Sjonno
Sneeuwvlok
TGR
Oasis
Suus
Rouxxxe
Moezie
Error
Amali
Gigi_
Roxi3
Jezzie
Jeanette
Euphoria
samantjuh89
Mida4you
JD
Burn
Kqip
Sterre
Qiara
Lotus
xxDila
CCC
SarahKey
Shy
Joli86
Wennebellah
BJA
Mermaid
patjuhhh
flower
Sweety
Snoes
CaptainSpectacular
Lejow
Laquisia
silly-one
nina
Silva
Toet
pinklady85
Alias
ButterflyEffect
Zininzon
Hoochie
Zwerver
SoGood
Jerry
Angela_1986
Roze Roos
Primrose
Bliss
70 plaatsers
Pagina 10 van 14
Pagina 10 van 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Re: Hoe lang is het voor jou geleden?
Die zit. haha..Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Die zit. haha..Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Haha vind je dat die zit ja? Het is toch geen kleuterklas?
Gast- Gast
Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Nee klopt ik hoef dat niet. Maar toch ben ik verbaasd hoe weinig gene mensen kunnen hebben.
Gast- Gast
Nee ok maar ik stoor me er niet aan ofzo..no way dat ik ga vertellen wanneer het de laatste keer was (heb tot nu toe ook niet gereageerd in dit topic) maar ik erger me er niet aan.Jen_ schreef:Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Nee klopt ik hoef dat niet. Maar toch ben ik verbaasd hoe weinig gene mensen kunnen hebben.
Gast- Gast
Storm schreef:Nee ok maar ik stoor me er niet aan ofzo..no way dat ik ga vertellen wanneer het de laatste keer was (heb tot nu toe ook niet gereageerd in dit topic) maar ik erger me er niet aan.Jen_ schreef:Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Ik snap het probleem niet, het enige wat word aangegeven is wanneer je sex hebt gehad, je vertelt toch ook wanneer je voor het laatst naar de bios bent geweest?
Natuurlijk snap ik ook wel dat dat sex iets anders is maar om nou zo overdreven te reageren dat iemand dan geen gene heeft...
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
flower schreef:Storm schreef:Nee ok maar ik stoor me er niet aan ofzo..no way dat ik ga vertellen wanneer het de laatste keer was (heb tot nu toe ook niet gereageerd in dit topic) maar ik erger me er niet aan.Jen_ schreef:Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Ik snap het probleem niet, het enige wat word aangegeven is wanneer je sex hebt gehad, je vertelt toch ook wanneer je voor het laatst naar de bios bent geweest?
Natuurlijk snap ik ook wel dat dat sex iets anders is maar om nou zo overdreven te reageren dat iemand dan geen gene heeft...
Nouja, als bijvoorbeeld zegt 'het is voor mij al 3 maanden/1 jaar/2 jaar geleden, echt te lang!' die snap ik nog goed. Maar vertellen 'vannacht/4 uur geleden/net nog' tja daar kan ik met mijn pet gewoon niet bij.
Gast- Gast
Ik vind 'seks' mutserig staan, daarom zeg ik 'sex'.Jen_ schreef:'Seks' is trouwens met 'ks' met een 'x' is Engels.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind 'seks' mutserig staan, daarom zeg ik 'sex'.Jen_ schreef:'Seks' is trouwens met 'ks' met een 'x' is Engels.
Haha waarom, het is toch gewoon Nederlands?
Gast- Gast
Ja, maar ik vind het gewoon gek staan, met een ks. Is gewoon een gevoel. Voor mij is het dus sex
Gast- Gast
Jen_ schreef:Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Ik snap je wel een beetje hoor, maar sommige mensen zijn nu eenmaal erg open in zulke dingen. Ik heb ook een paar vriendinnen die soms smsen als ze weer eens 'van bil' zijn gegaan (of is het geweest..), of het uitgebreid vertellen als ik ze tegen kom. Moeten ze natuurlijk lekker zelf weten, ik zou dat alleen zelf niet doen (ik ben helemaal niet preuts en praat heus wel over seks, maar niet wanneer de laatste keer was ofzo).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat er ook wel een verschil is tussen de meiden die een relatie hebben en die vrijgezel zijn. Binnen een relatie is seks toch wat normaler, en meestal ook wat intiemer. Dan heb je misschien minder snel de behoefte om dat te delen. Maar wanneer je na lange tijd weer eens 'gescoord' hebt als vrijgezel is het best leuk om dat even te melden. Alleen als je dan leest van iemand die zegt 10 minuten geleden of half uur geleden, dan denk ik wel ieuw.
Gast- Gast
Hahaha.. Zo van 'die zit druipend achter de laptop'Marin schreef:Ik denk dat er ook wel een verschil is tussen de meiden die een relatie hebben en die vrijgezel zijn. Binnen een relatie is seks toch wat normaler, en meestal ook wat intiemer. Dan heb je misschien minder snel de behoefte om dat te delen. Maar wanneer je na lange tijd weer eens 'gescoord' hebt als vrijgezel is het best leuk om dat even te melden. Alleen als je dan leest van iemand die zegt 10 minuten geleden of half uur geleden, dan denk ik wel ieuw.
Gast- Gast
'heb jij je handen wel gewassen voordat je achter de laptop kroop?'
Gast- Gast
Marin schreef:'heb jij je handen wel gewassen voordat je achter de laptop kroop?'
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Jen_ schreef:Dolcis_ schreef:Die zit. haha..Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Moet het alleen zitten in een kleuterklas dan? Vond het wel een leuke opmerking. Dus Ja, ik vind dat die opmerking zit
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Jen_ schreef:Dolcis_ schreef:Die zit. haha..Storm schreef:Als mensen daar antwoord op willen geven, wat maakt het dan uit...jij hoeft toch niet te vertellen wanneer je voor het laatst sex hebt gehad?Jen_ schreef:Ik snap dit topic echt niet hoor. Dit is toch veel te privé en bovendien, wie boeit het nou dat die-en-die 4 uur geleden seks heeft gehad? Ongelooflik. Hou dat lekker voor jezelf joh.
Moet het alleen zitten in een kleuterklas dan? Vond het wel een leuke opmerking. Dus Ja, ik vind dat die opmerking zit
Ja ik vond het nogal een kinderlijke opmerking, vandaar dat ik de kleuterklas erbij haalde. En zo erg zat die opmerking ook niet hoor. Maar goed als ji dat vindt
Gast- Gast
Ik snap die opmerking ook niet zou goed 'die zit' ja wat zit ? Ik zie er geen humor van in. Verder ben ik het geheel met Jen eens, ook ik verbaas me altijd over dit topic, wat maakt het nu uit wanneer je voor het laatst seks hebt gehad wat zou iemand dat nu kunnen interreseren ? Daarnaast vind ik het een heel persoonlijk iets en moet ik er niet aan denken om hier te melden wanneer wij voor het laatst seks hebben gehad, who cares ? Het lijkt hier af en toe wel een wedstrijd van 'kijk mee eens, wij hebben het 1 uur geleden weer gedaan', hoe kom je erbij om dat na 1 uur hier te komen melden ? Hoe dan ook, het lijkt me duidelijk dat ook ik niets van de zin van dit topic begrijp.
Gast- Gast
Ik ben het ook met Jen eens, en ik snap dat 'die zit' ook niet echt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedoel er niks negatiefs mee ofzo hoor. zoals ik net ook al zei: Vond het wel een leuke opmerking.
Gast- Gast
Afgezien van het feit dat het niemand wat aangaat wanneer ik voor het laatst seks had vind ik het een beetje overdreven om het overdreven te vinden dat anderen het wel melden. Wat maakt het nou uit? Dat is net zoiets als het billentopic, daar plaatsen een aantal dames foto's van hun billen en daar wordt ook zo'n big deal van gemaakt. Jen, jij plaatst toch ook een foto van je billen? Ik ook. Maar ik vertel, net als jij, niet wanneer ik voor het laatst seks had. Zo simpel werkt het toch?
Gast- Gast
Ik denk niet dat mensen speciaal achter de pc kruipen om het even te komen melden..Mama_van2 schreef: Het lijkt hier af en toe wel een wedstrijd van 'kijk mee eens, wij hebben het 1 uur geleden weer gedaan', hoe kom je erbij om dat na 1 uur hier te komen melden ? Hoe dan ook, het lijkt me duidelijk dat ook ik niets van de zin van dit topic begrijp.
Gast- Gast
For the record, mijn opmerking tegen Jen was niet bedoeld om haar even een hak te zetten ofzo.
Gast- Gast
Alex schreef:Afgezien van het feit dat het niemand wat aangaat wanneer ik voor het laatst seks had vind ik het een beetje overdreven om het overdreven te vinden dat anderen het wel melden. Wat maakt het nou uit? Dat is net zoiets als het billentopic, daar plaatsen een aantal dames foto's van hun billen en daar wordt ook zo'n big deal van gemaakt. Jen, jij plaatst toch ook een foto van je billen? Ik ook. Maar ik vertel, net als jij, niet wanneer ik voor het laatst seks had. Zo simpel werkt het toch?
Jajajajaja. Ik ben er wel klaar mee, ik vind het gewoon raar.
En mijn billen plaats ik niet meer, is 4 jaar geleden
Gast- Gast
Storm schreef:For the record, mijn opmerking tegen Jen was niet bedoeld om haar even een hak te zetten ofzo.
Dat vind ik lief
Gast- Gast
Pagina 10 van 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Is 'ie weer: hoe lang geleden?
» Hoe lang voor je je huis vond?
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
» Hoe lang voor je je huis vond?
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
Pagina 10 van 14
Permissies van dit forum: