Hoe lang is het voor jou geleden?
+66
Lies
TNMN
Cheesegirl
Try
Janelie
M-G
Caramba
Chocoholic
Miss G
Lynn_
Silver
FireButterfly
mauwmauw
Sjonno
Sneeuwvlok
TGR
Oasis
Suus
Rouxxxe
Moezie
Error
Amali
Gigi_
Roxi3
Jezzie
Jeanette
Euphoria
samantjuh89
Mida4you
JD
Burn
Kqip
Sterre
Qiara
Lotus
xxDila
CCC
SarahKey
Shy
Joli86
Wennebellah
BJA
Mermaid
patjuhhh
flower
Sweety
Snoes
CaptainSpectacular
Lejow
Laquisia
silly-one
nina
Silva
Toet
pinklady85
Alias
ButterflyEffect
Zininzon
Hoochie
Zwerver
SoGood
Jerry
Angela_1986
Roze Roos
Primrose
Bliss
70 plaatsers
Pagina 11 van 14
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Hoe lang is het voor jou geleden?
Sjonge jonge, wat een gemuts hier... Op het oude forum was er ook zo'n topic en nu heb ik hem toevallig geopend, omdat ik gewoon blij was dat ik weer eens van bil was geweest Het is idd meer zoals Marin zei: voor ons single gals is t gewoon vaak een hele happening als t weer eens gebeurd is, dus dat kan dan leuk zijn om even te vermelden. Als ik een relatie had, zou ik ook niet elke paar dagen (of hoe vaak je het dan ook doet) hier gaan melden hoeveel uur het geleden is. Maar er zijn meiden die dat wel doen: prima toch?! Als je niet benieuwd bent en/of geen zin hebt om dit zelf te vermelden (wat ik ook begrijp uiteraard), dan blijf je hier toch weg?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bedoelde het niet naar jou persoonlijk, Jen. Meer ter vergelijking dat er over elk topic wat misschien anders is dan men 'gewend' is wel iets te zeuren valt. Maar goed, klaar met zeuren. Ik ga eens even van bil.
Gast- Gast
Have funAlex schreef:Ik bedoelde het niet naar jou persoonlijk, Jen. Meer ter vergelijking dat er over elk topic wat misschien anders is dan men 'gewend' is wel iets te zeuren valt. Maar goed, klaar met zeuren. Ik ga eens even van bil.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik denk niet dat mensen speciaal achter de pc kruipen om het even te komen melden..Mama_van2 schreef: Het lijkt hier af en toe wel een wedstrijd van 'kijk mee eens, wij hebben het 1 uur geleden weer gedaan', hoe kom je erbij om dat na 1 uur hier te komen melden ? Hoe dan ook, het lijkt me duidelijk dat ook ik niets van de zin van dit topic begrijp.
Idd, dat lijkt me ook sterk.. En als je het wel zo ziet en er moeilijk over doet, kom je toch gewoon niet in dit topic?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Bliss schreef:
Gefeliciteerd ! Was al heel lang geleden of niet?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Bliss schreef:
Gefeliciteerd ! Was al heel lang geleden of niet?
Bij de openingspost was het een maandje geleden, maar daarvoor was het idd bijna een jaar geleden En nu was het op de dag van de openingspost voor het laatst, dus alweer bijna vier maanden geleden...
Ben jij de Melis_je van het oude forum?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, ik ben terug! Oh, ik dacht dat je nu (na vier maanden) weer seks had gehad. Helemaal verkeerd geïnterpreteerd. Vier maanden vond ik al wel lang genoeg eigenlijk. Na een jaar ben je weer maagd
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ja, ik ben terug! Oh, ik dacht dat je nu (na vier maanden) weer seks had gehad. Helemaal verkeerd geïnterpreteerd. Vier maanden vond ik al wel lang genoeg eigenlijk. Na een jaar ben je weer maagd
Haha, was t maar zo'n feest Vier maanden is voor mij nog niks!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Voor mij was de laatste keer afgelopen zondag op een hotelkamer waar het niet erg was om geluid te produceren...
Voor mij was de laatste keer afgelopen zondag op een hotelkamer waar het niet erg was om geluid te produceren...
Gast- Gast
Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Gast- Gast
Ja, waarom niet? Je bedenkt zelf bepaalde regels waarom het niet kan als vrijgezel. Zelf heb ik me nooit aan dergelijke regels verbonden en heb sinds mijn 19e altijd regelmatig seks gehad of dat nu binnen een relatie was of daar buiten.Marin schreef:Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Gast- Gast
Noa schreef:Ja, waarom niet? Je bedenkt zelf bepaalde regels waarom het niet kan als vrijgezel. Zelf heb ik me nooit aan dergelijke regels verbonden en heb sinds mijn 19e altijd regelmatig seks gehad of dat nu binnen een relatie was of daar buiten.Marin schreef:Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Tja niet iedereen is zo...goedkoop ;-)
Ieder zo z'n eigen keuzes en principes. (ik heb weer andere) en hoef niet met jan en alleman in bed te duiken om elke maand/week seks te hebben. Ik wacht dan liever even een paar maanden zodat ik seks kan hebben met iemand met wie ik echt een klik heb.
Gast- Gast
Goedkoop? ... en bedankt ... en zoveel sekspartners heb ik nou ook weer niet gehad hoor, ik zorgde er gewoon altijd voor dat ik iemand had om ... tja, hoe zeg je zoiets: "op terug te vallen"... maar dan wel steeds dezelfde of in elk geval een select groepje heren waar ik het goed mee kon vinden en ook op basis van wederzijds respect.Marin schreef:Noa schreef:Ja, waarom niet? Je bedenkt zelf bepaalde regels waarom het niet kan als vrijgezel. Zelf heb ik me nooit aan dergelijke regels verbonden en heb sinds mijn 19e altijd regelmatig seks gehad of dat nu binnen een relatie was of daar buiten.Marin schreef:Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Tja niet iedereen is zo...goedkoop ;-)
Ieder zo z'n eigen keuzes en principes. (ik heb weer andere) en hoef niet met jan en alleman in bed te duiken om elke maand/week seks te hebben.
Gast- Gast
Zoals je het eerst stelde klonk het aardig goedkoop ja.
Zoals je het nu uit legt wel weer ok, dat heb ik op zich ook wel, al zit er soms maanden tussen en soms bij sommigen wel jaren. Ik voel iig niet de behoefte om gauw iemand te scoren als ik langer dan een maand geen seks meer heb gehad, en je eerste post doet overkomen alsof je dan echt gek bent (gek worden, ok ;-))
Zoals je het nu uit legt wel weer ok, dat heb ik op zich ook wel, al zit er soms maanden tussen en soms bij sommigen wel jaren. Ik voel iig niet de behoefte om gauw iemand te scoren als ik langer dan een maand geen seks meer heb gehad, en je eerste post doet overkomen alsof je dan echt gek bent (gek worden, ok ;-))
Gast- Gast
Nja, ik zeg niet dat het gek is, maar het verbaast mij wel hoe dat loopt, omdat ik er persoonlijk zéér veel moeite mee zou hebben. Vooral omdat de lekkere mannen zo ongeveer voor het oprapen liggen, tenminste in mijn tijd als vrijgezel... (nu kijk ik nog maar naar 1 man )
Gast- Gast
Haha nou ja ik ben denk ik dan niet zo'n ouwe flirt die overal maar mannen om haar heen ziet
Zou best vaker seks willen, maar absoluut niet met jan en alleman, dus dan maar niet. (en daarbij komt dat zelfs al zou ik dat willen, me zoiets toch niet zou lukken haha. Ik ben vrij kansloos op dat gebied).
Zou best vaker seks willen, maar absoluut niet met jan en alleman, dus dan maar niet. (en daarbij komt dat zelfs al zou ik dat willen, me zoiets toch niet zou lukken haha. Ik ben vrij kansloos op dat gebied).
Gast- Gast
^ Tja ik ben ook niet zo'n held hoor, maar als ik dronken was dan ontpopte ik me tot een ware seksgodin (dacht ik... waarschijnlijk maakte ik mezelf onsterfelijk belachelijk, maar dat maakt de meeste mannen niet zoveel uit om 5 uur 's ochtends). Best slecht inderdaad, dat besef ik me nu ook wel (maar toch blij dat ik er destijds van genoten heb).
Gast- Gast
Te lang.. En mijn probleem is ook nog dat hoe langer het duurt, hoe minder 'zin' ik krijg. Er zit dus maar één ding op: zin maken!
Gast- Gast
Vannacht Hij woont hier 2 deuren verderop in het complex, hij komt uit Honduras. We hadden echt een gezellige middag en avond gehad(oke, het was niet altijd even makkelijk met de taalbarriere, voornamelijk omdat hij ook echt 0 Engels kan) en toen savonds gebeurde het gewoon
Gast- Gast
Noa schreef:Ja, waarom niet? Je bedenkt zelf bepaalde regels waarom het niet kan als vrijgezel. Zelf heb ik me nooit aan dergelijke regels verbonden en heb sinds mijn 19e altijd regelmatig seks gehad of dat nu binnen een relatie was of daar buiten.Marin schreef:Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Hartstikke leuk voor je dat jij wél regelmatig seks had toen je vrijgezel was! Vind dit soort opmerkingen zo irritant hè, "hoe houden mensen het vol?". Tja, als je dus gewoon geen seks hebt, gaat het vanzelf! Je gaat er niet dood aan ofzo als je een jaar geen seks hebt
Ik zou ook liever vaker seks hebben, maar ben gewoon best kieskeurig en doe t niet zomaar met iemand. Niks principieels verder en misschien gebeurt t toch een keer, maar tot nu toe heb ik nooit een one night stand gehad. Daarbij staan de mannen ook niet voor me in de rij ofzo.
Edit: oh, en ik hoor ook graag van je waar die lekkere mannen voor het oprapen liggen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Noa schreef:Ja, waarom niet? Je bedenkt zelf bepaalde regels waarom het niet kan als vrijgezel. Zelf heb ik me nooit aan dergelijke regels verbonden en heb sinds mijn 19e altijd regelmatig seks gehad of dat nu binnen een relatie was of daar buiten.Marin schreef:Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Hartstikke leuk voor je dat jij wél regelmatig seks had toen je vrijgezel was! Vind dit soort opmerkingen zo irritant hè, "hoe houden mensen het vol?". Tja, als je dus gewoon geen seks hebt, gaat het vanzelf! Je gaat er niet dood aan ofzo als je een jaar geen seks hebt
Ik zou ook liever vaker seks hebben, maar ben gewoon best kieskeurig en doe t niet zomaar met iemand. Niks principieels verder en misschien gebeurt t toch een keer, maar tot nu toe heb ik nooit een one night stand gehad. Daarbij staan de mannen ook niet voor me in de rij ofzo.
Edit: oh, en ik hoor ook graag van je waar die lekkere mannen voor het oprapen liggen!
Haha ja ik zag (bijna) nooit lekkere mannen toen ik nog vrijgezel was! Misschien in een speciaal dorpje in Nederland waar wij niet vanaf weten?
Gast- Gast
Ik geef je groot gelijk Bliss!
Kieskeurigheid is in dezen alleen maar beschaafd én weldoordacht.
Noa, komt er bij jou wel liefde kijken dan? Of is het voornamelijk lust?
Kieskeurigheid is in dezen alleen maar beschaafd én weldoordacht.
Noa, komt er bij jou wel liefde kijken dan? Of is het voornamelijk lust?
Gast- Gast
Bliss schreef:Noa schreef:Ja, waarom niet? Je bedenkt zelf bepaalde regels waarom het niet kan als vrijgezel. Zelf heb ik me nooit aan dergelijke regels verbonden en heb sinds mijn 19e altijd regelmatig seks gehad of dat nu binnen een relatie was of daar buiten.Marin schreef:Noa schreef:Pff, hoe houden mensen dat toch vol! Zolang zonder seks... ik zou t niet trekken...
Alsof dat vrijwillig is.
Ik ging veel stappen in die tijd (in een van de grote steden) en kon ook een behoorlijke flirt zijn, en makkelijk met mensen praten als ik wat heb gedronken, dan ging het vaak een beetje vanzelf verder. Het was dan gewoon erg gezellig met zo'n jongen, ik liep er echt niet bij als een slet ofzo en wierp mezelf ook niet direct aan zijn voeten. Vaak kwamen we elkaar een paar keer tegen, leerden elkaar wat beter kennen, lachten veel samen, dansten zwoelig, en het voelde dan gewoon goed bij hem en dan kwam er op een bepaald moment iets van. Had meestal meerdere van dat soort ''projectjes'' lopen.
Maargoed, dat moet je liggen natuurlijk. Ik kan persoonlijk ook goed seks hebben zonder dat daar liefde bij hoeft te komen kijken. Wél moet het ontspannen zijn en moet ik met zo iemand kunnen lachen en me op mijn gemak voelen. (en hij moet aantrekkelijk zijn natuurlijk).
Als mensen een jaar geen seks hebben dan vind ik dat voornamelijk hun eigen schuld, want er valt écht wel aan seks te komen, maar daarvoor moet je wel een drempel over durven gaan, je onzekerheid overwinnen en tijd investeren in een bloeiend sociaal en uitgaansleven.
Gast- Gast
Noa, misschien moest je ook eens wat respect proberen te hebben voor de normen en waarden van een ander, en niet alleen maar voor je eigen normen en waarden.
Gast- Gast
Noa schreef:
Als mensen een jaar geen seks hebben dan vind ik dat voornamelijk hun eigen schuld, want er valt écht wel aan seks te komen, maar daarvoor moet je wel een drempel over durven gaan, je onzekerheid overwinnen en tijd investeren in een bloeiend sociaal en uitgaansleven.
Of die behoefte niet hebben om al die stappen te zetten..maar wel de seks kunnen missen. Het heeft echt niet alleen met een soort drempel te maken, je kunt er ook gewoon een type niet voor zijn. Maar dat neemt niet weg dat je niet af en toe zin in seks hebt. Ik ging wekelijks uit in Engeland, maar flirtte nooit met jongens. Dat interesseert me niet zo tijdens het uitgaan, dan dans ik liever met m'n vriendinnen. In die tijd heb ik dus ook 1,5 jaar geen seks gehad. Had ik best wel willen hebben hoor, maar dus inderdaad echt niet met iemand uit de kroeg.
Gast- Gast
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Is 'ie weer: hoe lang geleden?
» Hoe lang voor je je huis vond?
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
» Hoe lang voor je je huis vond?
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Je vent lang weg voor werk - ervaringen?!
Pagina 11 van 14
Permissies van dit forum: