Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang is het voor jou geleden?

+66
Lies
TNMN
Cheesegirl
Try
Janelie
M-G
Caramba
Chocoholic
Miss G
Lynn_
Silver
FireButterfly
mauwmauw
Sjonno
Sneeuwvlok
TGR
Oasis
Suus
Rouxxxe
Moezie
Error
Amali
Gigi_
Roxi3
Jezzie
Jeanette
Euphoria
samantjuh89
Mida4you
JD
Burn
Kqip
Sterre
Qiara
Lotus
xxDila
CCC
SarahKey
Shy
Joli86
Wennebellah
BJA
Mermaid
patjuhhh
flower
Sweety
Snoes
CaptainSpectacular
Lejow
Laquisia
silly-one
nina
Silva
Toet
pinklady85
Alias
ButterflyEffect
Zininzon
Hoochie
Zwerver
SoGood
Jerry
Angela_1986
Roze Roos
Primrose
Bliss
70 plaatsers

Pagina 12 van 14 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 12 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:28

Marin schreef:
Noa schreef:
Als mensen een jaar geen seks hebben dan vind ik dat voornamelijk hun eigen schuld, want er valt écht wel aan seks te komen, maar daarvoor moet je wel een drempel over durven gaan, je onzekerheid overwinnen en tijd investeren in een bloeiend sociaal en uitgaansleven.

Of die behoefte niet hebben om al die stappen te zetten..maar wel de seks kunnen missen. Het heeft echt niet alleen met een soort drempel te maken, je kunt er ook gewoon een type niet voor zijn. Maar dat neemt niet weg dat je niet af en toe zin in seks hebt. Ik ging wekelijks uit in Engeland, maar flirtte nooit met jongens. Dat interesseert me niet zo tijdens het uitgaan, dan dans ik liever met m'n vriendinnen. In die tijd heb ik dus ook 1,5 jaar geen seks gehad. Had ik best wel willen hebben hoor, maar dus inderdaad echt niet met iemand uit de kroeg.

Nee ok, moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk. Maar als je geen behoefte hebt om zelf énige moeite te doen om iemand leuks te leren kennen, dan moet je ook niet zeuren over de seks. Als ik sommige meiden zie... nooit uitgaan of altijd met een gesloten houding in een vast vriendinnenclubje, nooit iets alleen durven doen, altijd in dezelfde buurt blijven rondhangen. Ja, hoe denk je dan dat je een nieuwe leuke man leert kennen? Dat hij ineens tijdens GTST je raam binnen komt zweven op een vliegend paard?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 12 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:32

Noa schreef:
Marin schreef:
Noa schreef:
Als mensen een jaar geen seks hebben dan vind ik dat voornamelijk hun eigen schuld, want er valt écht wel aan seks te komen, maar daarvoor moet je wel een drempel over durven gaan, je onzekerheid overwinnen en tijd investeren in een bloeiend sociaal en uitgaansleven.

Of die behoefte niet hebben om al die stappen te zetten..maar wel de seks kunnen missen. Het heeft echt niet alleen met een soort drempel te maken, je kunt er ook gewoon een type niet voor zijn. Maar dat neemt niet weg dat je niet af en toe zin in seks hebt. Ik ging wekelijks uit in Engeland, maar flirtte nooit met jongens. Dat interesseert me niet zo tijdens het uitgaan, dan dans ik liever met m'n vriendinnen. In die tijd heb ik dus ook 1,5 jaar geen seks gehad. Had ik best wel willen hebben hoor, maar dus inderdaad echt niet met iemand uit de kroeg.

Nee ok, moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk. Maar als je geen behoefte hebt om zelf énige moeite te doen om iemand leuks te leren kennen, dan moet je ook niet zeuren over de seks. Als ik sommige meiden zie... nooit uitgaan of altijd met een gesloten houding in een vast vriendinnenclubje, nooit iets alleen durven doen, altijd in dezelfde buurt blijven rondhangen. Ja, hoe denk je dan dat je een nieuwe leuke man leert kennen? Dat hij ineens tijdens GTST je raam binnen komt zweven op een vliegend paard?

Nee gelukkig heb ik geen leven en zijn er ook geen andere manieren om mannen tegen te komen. En staat je behoefte aan seks totaal gelijk aan hoeveel moeite je er in steekt. :S
Probeer je inderdaad even iets meer in anderen in te leven! Het is niet zo zwart wit als je denkt.
En gelukkig draait mijn leven niet om constant seks krijgen, ook al heb ik er misschien wel zin in.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:40

Als je iets wilt in het leven dan moet je ervoor gaan óf als je daar geen zin in hebt: niet . Dus niet zeuren en achterover leunen, maar actie ondernemen óf berusten in je eigen gekozen lot. Zo is het met eigenlijk alles.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:44

Maar wie zegt dat wij, ik, Bliss, andere vrijgezelle meiden zeuren? Dat maak jij er van. Dat je af en toe zin in seks hebt, lijkt me niet meer dan normaal, zeker als het al even duurt. Maar ik heb in die 1,5 jaar echt nooit gedacht 'nou nu moet ik echt seks hebben want ik hou het niet meer' of 'ik wil zoooooo graag seks'. Dus nee. Ik ben/was niet aan het zeuren en voor zover ik Bliss ken (= vriendin van me) zij ook niet. Natuurlijk mag het altijd meer. Maar zeuren er om is het niet en daarbij is het gewoon echt niet zo dat iedereen zomaar de kroeg in kan gaan en naar huis gaat om te seksen. Misschien als je je echt heel goedkoop op stelt, maar dat wil ik niet, zo ben ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 8:44

Noa schreef:

Jezus, het moet niet gekker worden met die uitspraken van jou! Wat een dikke bullshit zeg :shock: Ik snap ook wel dat er in een jaar tijd heus wel een keer aan seks valt te komen. Sterker nog, ik heb wel vaker lang droog gestaan en dan bijv. wel met iemand gezoend tijdens het uitgaan. Ik had daarmee dan ook best seks kunnen hebben, maar dat wilde ik zelf op dat moment gewoon niet. Ook al sta ik lang droog, dan betekent dat nog niet dat ik het dan ook maar doe met de eerste de beste die zich aandient. Ik kan prima een avondje met iemand zoenen (al doe ik dat zelfs niet vaak), maar om er dan meteen seks mee te hebben? Nee, en ik denk wel dat dit grotendeels aan mijn onzekerheid ligt. Ik heb gewoon weinig zelfvertrouwen en daarom wil ik eerst wel een beetje weten wat voor vlees ik in de kuip heb.

Het is misschien moeilijk te begrijpen voor je, maar mijn (sociale en uitgaans)leven is niet één grote zoektocht naar seks. Natuurlijk is het leuk om eens een leuke man te leren kennen (en ik moet zeggen dat ik wel dringende behoefte heb aan weer eens een lekker potje zoenen) tijdens bijv. het uitgaan, maar ik ga toch voornamelijk uit om gewoon gezellig te dansen/drinken/kletsen met vriendinnen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:46

Bliss schreef:
maar ik ga toch voornamelijk uit om gewoon gezellig te dansen/drinken/kletsen met vriendinnen!

En dat vind ik veel gezelliger met je! smile :P

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 8:50

Marin schreef:Maar wie zegt dat wij, ik, Bliss, andere vrijgezelle meiden zeuren? Dat maak jij er van. Dat je af en toe zin in seks hebt, lijkt me niet meer dan normaal, zeker als het al even duurt. Maar ik heb in die 1,5 jaar echt nooit gedacht 'nou nu moet ik echt seks hebben want ik hou het niet meer' of 'ik wil zoooooo graag seks'. Dus nee. Ik ben/was niet aan het zeuren en voor zover ik Bliss ken (= vriendin van me) zij ook niet. Natuurlijk mag het altijd meer. Maar zeuren er om is het niet en daarbij is het gewoon echt niet zo dat iedereen zomaar de kroeg in kan gaan en naar huis gaat om te seksen. Misschien als je je echt heel goedkoop op stelt, maar dat wil ik niet, zo ben ik niet.

Inderdaad. En af en toe ff klagen mag heus wel Wink Ik vind dat ik nu ook alweer lang geen seks heb gehad, maar om nou te zeggen dat ik niet te houden ben en maar bovenop de eerste de beste vent duik: nee.

Ik zit ook zeker niet alleen maar op de bank voor de tv te wachten tot de prins op het witte paard voorbij komt ofzo. Ik onderneem genoeg leuke dingen (ook in mn eentje!) en date zo af en toe eens via internet, maar ik kom gewoon weinig leuke kerels tegen! Dus dan houdt het op hè?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:05

Ik ga ook gewoon uit met vriendinnen om lol te hebben en te dansen, maar toen ik vrijgezel was had ik wél een open houding naar een potentiële leuke man. Gewoon omdat ik daar zelf behoefte aan had en omdat ik er plezier in had te flirten. Daar hoefde echt niet altijd iets uit te komen, maar af en toe gebeurde dat wel. Daarvoor hoefde ik me niet goedkoop op te stellen, wel open en sociaal, want tja anders gaat echt niemand zo'n kringetje giechelende meisjes benaderen (en daar hebben de meeste mannen ook helemaal geen zin in...)

Nu heb ik trouwens al drie jaar een super lieve vriend. En ik ga nog steeds regelmatig met vrienden en vriendinnen de stad in zonder dat daar verdere acties ondernomen worden.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 9:10

Noa schreef:Ik ga ook gewoon uit met vriendinnen om lol te hebben en te dansen, maar toen ik vrijgezel was had ik wél een open houding naar een potentiële leuke man. Gewoon omdat ik daar zelf behoefte aan had en omdat ik er plezier in had te flirten. Daar hoefde echt niet altijd iets uit te komen, maar af en toe gebeurde dat wel. Daarvoor hoefde ik me niet goedkoop op te stellen, wel open en sociaal, want tja anders gaat echt niemand zo'n kringetje giechelende meisjes benaderen (en daar hebben de meeste mannen ook helemaal geen zin in...)

Goh, je voelt je wel heel wat hè? Die attitude van jou staat me niet aan. Meiden die samen de kroeg in gaan en lol hebben zijn "een kringetje giechelende meisjes" en jij, de ervaren, open, flirterige seksgodin, voelt je hierboven verheven?! Rolling Eyes

Nu heb ik trouwens al drie jaar een super lieve vriend. En ik ga nog steeds regelmatig met vrienden en vriendinnen de stad in zonder dat daar verdere acties ondernomen worden.

Ja dat is je geraden ook, als je een vriend hebt!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:13

Haha Bliss, dat kost me dus totaal geen moeite, hij is echt mijn allesie angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:14

Bliss, correct me if I'm wrong, maar hoe ik het lees reageer je nu ook vanuit je onzekerheid en heb je het gevoel te worden veroordeeld over de keuzes die jij maakt t.a.v. mannen en het al dan niet hebben van seks met mannen. Zoals ik het lees bedoelt Noa niets meer of minder dat het een keuze is die je vrijwillig maakt, precies wat jij dus doet. Jij kiest ervoor om dit niet te doen, terwijl er ook vrouwen zijn die ervoor kiezen om wel eenmalige seks te hebben met een man of met iemand tijdelijk te scharrelen.

Marin gaf aan dat het niet vrijwillig hoeft te zijn om een langere tijd geen seks te hebben en Noa reageert m.i. heel feitelijk op dat woord vrijwillig, omdat je altijd een keuze hebt. Laten we eerlijk zijn, als je een beetje leuk eruitziet, willen veel mannen wel een nachtje plezier. Dat jij dat zelf nooit zou doen is natuurlijk je goed recht. Ik denk dus dat er puur en alleen over dat woordje 'vrijwillig' nu wordt gestruikeld.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 31 maa 2011 - 9:14

Héééél lang geleden en ik ben er eerder trots op dan dat ik er last van heb. Ben het dan ook erg met Marin en Bliss eens in de posts hierboven..
Maar natuurlijk is het mijn eigen 'schuld', jeetje, alsof ik een fout bega...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:16

Zininzon: begrijp je Noa echt niet of doe je alsof? Ik begrijp geloof ik prima wat ze bedoelt. Waarom voelen mensen zich nu 'aangevallen', terwijl het woordje 'vrijwillig' voor meerdere interpretaties vatbaar is in dit geval. Ook dat is een keuze om negatief te interpreteren.;-)

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 31 maa 2011 - 9:20

Ik val over het woordje 'schuld'.... Ik wil wel seks, maar dan inclusief een relatie. Ik ben niet van de scharrels.
En zij brengt het een beetje zwart/wit alsof je hele avonden/weken thuis zit als je een seksloos jaar/leven hebt. Ik heb een hartstikke leuk leven, een paar relaties gehad, maar de laatste tijd kom ik gewoon geen leukerds tegen.

Dus volgens mij snap ik wel wat ze bedoelt, maar wil ik het zelf niet snappen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:20

Ja maar Guat, zin om seks te hebben is toch heel wat anders dan er daadwerkelijk iets aan doen? Het ligt simpelweg niet in mijn aard om met jan en alleman naar bed te gaan. Ik heb 1 keer een one night stand gehad, en daarna kon ik alleen maar heel hard huilen. Ik hoef dat gewoon niet zo nodig, en daar heb ik vrede mee. Maar neemt niet weg dat je dan geen zin in seks kan hebben. Dat lijkt me niet meer dan menselijk. Noa doet het overkomen alsof je een enorm duf doetje bent als je geen gehoor geeft aan je seksdrive en niet zomaar een vent uit de kroeg plukt. En dat staat me heel erg tegen. Ze is niet cool omdat ze dat doet. Good for her, natuurlijk. Maar ze projecteert haar mening veel te erg op anderen. En daarbij: Het is echt niet voor iedereen zo makkelijk om zomaar iemand te vinden in de kroeg. Echt niet. Sommigen zouden dan misschien in zo'n situatie hun standaard verlagen, maar zelfs dan hoeft het niet eens te lukken voor iedereen. Kan liggen aan je eigen onzekerheid, aan je eigen grenzen, maar ook gewoon tja. Niet iedereen heeft zo'n standaard sex appeal over zich heen. Wil niet beweren dat ik of Bliss dat hebben, want we zijn allebei prima leuke vlotte meiden (jaja echt), maar het IS gewoon niet vanzelfsprekend dat wanneer je denkt 'vanavond ga ik er voor', dat dat dan perse lukt. En dat is toch niet zo gek?

Edit: En inderdaad, met Zininzon eens. Noa impliceert gewoon alsof het een schande is als je lang geen seks heeft en niet aan je lusten toe geeft. Immers, je kan zo seks krijgen, stelt zij. Het stoort mij dat zij impliceert dat je dan dus eigenlijk kansloos bent.

Laatst aangepast door Marin op do 31 maa 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:21

Ja precies dat is wat ik bedoel! Dankje Guattari voor de heldere uitleg Cool Inderdaad gaat het meer om de vrije keuze die ieder voor zich maakt. Ik vind het prima als je ervoor kiest om geen seks te hebben, maar besef wel dat het een kéuze is en geen slachtoffer achtige staat van zijn. Ik hoor ook vooral de onzekerheid in jullie woorden dan dat jullie een hoger ethisch normbesef zouden nastreven...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:24

Guattari schreef:Zininzon: begrijp je Noa echt niet of doe je alsof? Ik begrijp geloof ik prima wat ze bedoelt. Waarom voelen mensen zich nu 'aangevallen', terwijl het woordje 'vrijwillig' voor meerdere interpretaties vatbaar is in dit geval. Ook dat is een keuze om negatief te interpreteren.;-)
Eens.

Gast
Gast

Bericht  BJA do 31 maa 2011 - 9:29

Ik las net op de vorige pagina de standaard opmerking die je vaker hoort; hoe hou je het vol om al zo lang geen sex te hebben, ik zou dat echt niet kunnen hoor!
Vind dat altijd wel moeilijk om te horen, omdat het voor mij best een tijd geleden is.
Het lijkt wel of er een verslaving mee bedoeld wordt, als in moeilijk om vanaf te blijven.
Ikzelf heb ook scharrels gehad, maar er is er geeneen geweest die niet voor vedriet heeft gezorgd. Seks brengt enige emotie met zich mee bij mij en kan het dan ook niet afsluiten.
Soms denk ik dat ik de enige ben die geen ''scharrels'' of ''projecten'' heeft, maar ik weet ook dat mensen vaak een grote mond hebben wat betreft hun seksleven. smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:30

Ik snap jouw uitleg ook hoor, Marin. Gaf hooguit mijn visie op hoe Noa het zou kunnen hebben bedoeld.smile Vind alleen wel dat jij het heel anders brengt dan Bliss, in die zin dat er veel minder onzekerheid uit spreekt en je je niet persoonlijk voelt aangevallen. Dat idee kreeg ik bij Bliss wel, maar dat kan ik natuurlijk geheel verkeerd zien (door een tekst op een beeldscherm).

Vind het overigens wel frappant dat Noa haar mening niet mag ventileren, op een voor jullie ongenuanceerde manier, maar er wel zonder meer gezegd mag worden dat Noa een attitude heeft o.i.d. Dat is een dubbele standaard hanteren, lijkt me.

Het valt me iig op dat er zo in uitersten wordt gedacht nu; niet seksen is doetje, wel seksen is sletje. Dat idee, terwijl dat volgens mij helemaal niet is waar het hier om zou gaan.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 31 maa 2011 - 9:30

Het kwam niet echt over alsof je het zelfde bedoelde als Guattari.. Ik vond je best veroordelend overkomen, maar prima zo.
Volgens mij is onze omgang met mannen erg verschillend en heeft dan wel met mijn normen en waarden te maken. Tuurlijk is er sprake van een bepaalde onzekerheid. Ik stap niet makkelijk op mannen af (onzekerheid), maar als ik contact heb met een leuke man, duik ik er nog niet snel mee het bed in (normen en waarden).

Ik weet niet of voor jou hetzelfde geldt, maar ik hoor juist van meiden die met veel mannen het bed induiken, dat ze dit (on?)bewust doen om te kijken of ze aantrekkelijk worden gevonden (dus om hun onzekerheid weg te nemen). Dus ik denk dat overal wat voor te zeggen is.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:33

Haha Guat de bemiddelaarster. Maar ben het eigenlijk wel met je hele post eens. Ik voelde me namelijk toch wel in een soort hoekje gedreven door Noa (al kwam het misschien iets diplomatieker over, ja ja ik kan het nog) en dat vond ik niet leuk. Ben wat mij betreft ook wel klaar met die discussie, want het behoort gewoon geen wedstrijd te zijn en ik vind niet dat we waardeoordelen over een anders z'n seksleven en keuzes uit moeten spreken. Enerzijds niet, maar anderzijds ook niet, daar heb je gelijk in.

On topic, ik hoop nou volgende week (zou eigenlijk deze week, maar gaat niet door) eindelijk een keertje weer seks te hebben, en ik sta al langer dan twee maanden droog. Kansloos? Ja eigenlijk misschien beetje wel ja. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:34

Marin schreef:Haha Guat de bemiddelaarster.

Cool!:-D

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:39

@ Marin; explain?

Verder snap ik Noa wel hoor.. Mannen zijn meestal niet zo moeilijk te regelen. Heb zelf ook zo'n geval, ik hoef maar 'boe' te roepen en hij komt naar me toe haha. Alleen word ik daar momenteel ook niet echt gelukkig van, dus zie hem voorlopig niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:40

Reeza schreef:@ Marin; explain?

Nou, dan krijg ik bezoek van mannelijk schoon en dan bespringen we elkaar en zijn we beide weer satisfied en hebben we nog een gezellige avond verder :P
En meer zeg ik er niet over :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:41

Storm schreef:
Guattari schreef:Zininzon: begrijp je Noa echt niet of doe je alsof? Ik begrijp geloof ik prima wat ze bedoelt. Waarom voelen mensen zich nu 'aangevallen', terwijl het woordje 'vrijwillig' voor meerdere interpretaties vatbaar is in dit geval. Ook dat is een keuze om negatief te interpreteren.;-)
Eens.

+1! Ik snap wél wat Noa bedoelt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 14 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: