Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang is het voor jou geleden?

+66
Lies
TNMN
Cheesegirl
Try
Janelie
M-G
Caramba
Chocoholic
Miss G
Lynn_
Silver
FireButterfly
mauwmauw
Sjonno
Sneeuwvlok
TGR
Oasis
Suus
Rouxxxe
Moezie
Error
Amali
Gigi_
Roxi3
Jezzie
Jeanette
Euphoria
samantjuh89
Mida4you
JD
Burn
Kqip
Sterre
Qiara
Lotus
xxDila
CCC
SarahKey
Shy
Joli86
Wennebellah
BJA
Mermaid
patjuhhh
flower
Sweety
Snoes
CaptainSpectacular
Lejow
Laquisia
silly-one
nina
Silva
Toet
pinklady85
Alias
ButterflyEffect
Zininzon
Hoochie
Zwerver
SoGood
Jerry
Angela_1986
Roze Roos
Primrose
Bliss
70 plaatsers

Pagina 14 van 14 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 21:44

Zo wat een discussie ineens!
Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen, maar zoals ik gisteravond al liet merken, was ik gewoon geïrriteerd over die (loze) opmerking van "hoe hou je het vol?!". Daarna deed Noa er nog een schepje bovenop door in mijn ogen kleinerend te doen over meiden die gewoon lol hebben samen, want dat zijn "giechelende meisjes in een kringetje". Kom op, we zitten niet meer op de basisschool! (ok ik wel, want ik sta voor de klas, maar dat terzijde)

Zoals ik ook al zei, is t niks principieels ofzo bij mij, maar ik heb gemerkt dat ik, áls ik al in de situatie kwam waarin ik seks kon hebben met een jongen voor één keer, me daar niet prettig bij voelde op dat moment. Ik heb wel meerdere scharrels gehad, daar kwam dus ook niet echt liefde bij kijken, maar dat vind ik dan weer anders. Dat waren jongens die ik al even kende of waar ik eerst gewoon een tijdje alleen mee gezoend heb enzo.

En tja, tuurlijk kun je seks hebben als je dat per se wilt, er ongetwijfeld altijd wel ergens een kerel te vinden die daarvoor te porren is. Ik ga echter niet mijn 'eisen' naar beneden bijstellen om maar aan seks te komen, dat lijkt me logisch. En dus kan ik niet zomaar seks hebben wanneer ik wil, ook al zou ik wel zin hebben in seks. In dat opzicht ben ik het dus niet met Noa eens. Zij stelt dat je 1) geen seks hebt, maar dat komt omdat je niks onderneemt en alleen afwacht of 2) wel er op uit gaat en leuke dingen doet en dan genoeg mannen tegenkomt waar je seks mee kunt hebben.

@ VH: morgenavond gaan we scoren! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 21:53

Gizmo, zoals Elodie ook al antwoordde, geef ik toch juist aan dat het niet alleen om uiterlijk gaat. Ik reageerde op Zininzon die het gevoel had dat ze op voorhand minder leuk werd gevonden door mannen als ze met haar vriendinnen was, vanwege het verschil in uiterlijk. Mijn post gaf aan dat dit niet per se waar hoeft te zijn.

Wat Jen alleen terecht zei; er zit een verschil tussen ongecompliceerde seks hebben voor een nacht/meerdere nachten of echt liefde vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gizmo do 31 maa 2011 - 22:24

Ik doelde ook op Zininzon, niet op Guattari. Verkeerd geqoute, sorry!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Melis_je vr 1 apr 2011 - 3:49

Marin schreef:En daarbij: Het is echt niet voor iedereen zo makkelijk om zomaar iemand te vinden in de kroeg. Echt niet. Sommigen zouden dan misschien in zo'n situatie hun standaard verlagen, maar zelfs dan hoeft het niet eens te lukken voor iedereen.

Dat denk ik ook, of je moet een erg brede smaak hebben. Seks krijgen is makkelijk, maar seks krijgen met een redelijk uitziende, redelijk fatsoenlijke man is veel moeilijker. Het is maar net hoeveel wensen je hebt voor een scharrel. Daarnaast mag je gewoon zin hebben in seks, zonder dat er direct een schuld- en zeurvraagstuk opspeelt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:58

Melis_je schreef:
Marin schreef:En daarbij: Het is echt niet voor iedereen zo makkelijk om zomaar iemand te vinden in de kroeg. Echt niet. Sommigen zouden dan misschien in zo'n situatie hun standaard verlagen, maar zelfs dan hoeft het niet eens te lukken voor iedereen.

Dat denk ik ook, of je moet een erg brede smaak hebben. Seks krijgen is makkelijk, maar seks krijgen met een redelijk uitziende, redelijk fatsoenlijke man is veel moeilijker. Het is maar net hoeveel wensen je hebt voor een scharrel. Daarnaast mag je gewoon zin hebben in seks, zonder dat er direct een schuld- en zeurvraagstuk opspeelt.

Mmm ik weet natuurlijk niet hoe het voor andere vrouwen is, maar zelf heb ik nooit mijn standaarden hoeven te verlagen hoor. Ik ga echt niet naar bed met iemand die me niet aantrekt ((gruwel). Dat kan ik me ook niet eens voorstellen, dat je dan maar genoegen neemt met minder, omdat je nu eenmaal geil bent...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Zininzon vr 1 apr 2011 - 8:47

Gizmo schreef:
Zo jammer dat vrouwen zo denken, zo praat je jezelf die onzekerheid aan. Vaak gaat het uiteindelijk helemaal niet om de kledingmaat, maar om de inhoud van de persoon.

Nouja, volgens mij is dat niet alleen denken. 9/10 mannen stappen gewoon echt op die vriendinnen af! Ik word daar niet heel onzeker van hoor, ik ga niet spontaan op dieet, verf mijn haar niet, laat mijn haar ook niet groeien, ga me niet sexier kleden etc. Als ik zo graag een man/o.n.s. had gewild, had ik daar wel meer moeite voor gedaan.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 14 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 14 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum