Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang is het voor jou geleden?

+66
Lies
TNMN
Cheesegirl
Try
Janelie
M-G
Caramba
Chocoholic
Miss G
Lynn_
Silver
FireButterfly
mauwmauw
Sjonno
Sneeuwvlok
TGR
Oasis
Suus
Rouxxxe
Moezie
Error
Amali
Gigi_
Roxi3
Jezzie
Jeanette
Euphoria
samantjuh89
Mida4you
JD
Burn
Kqip
Sterre
Qiara
Lotus
xxDila
CCC
SarahKey
Shy
Joli86
Wennebellah
BJA
Mermaid
patjuhhh
flower
Sweety
Snoes
CaptainSpectacular
Lejow
Laquisia
silly-one
nina
Silva
Toet
pinklady85
Alias
ButterflyEffect
Zininzon
Hoochie
Zwerver
SoGood
Jerry
Angela_1986
Roze Roos
Primrose
Bliss
70 plaatsers

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  xxDila ma 14 feb 2011 - 11:50

Gisterochtend wat het eindelijk weer eens raak! Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 22:20

3 a 4 weken geleden denk ik...
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Bliss ma 14 feb 2011 - 22:33

Bij mij was de dag van de openingspost meteen ook de laatste keer en dit zal voorlopig ook wel zo blijven Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  CaptainSpectacular di 15 feb 2011 - 0:15

Minstens 1001 nachten.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 1:44

toetje_ schreef:
Burn schreef:Nog nooit.. Embarassed
Ben 19, 2 jaar een relatie, lukt niet.. bang/onzeker..

Wat vervelend zeg, ben je hier wel eens voor bij de huisarts geweest?

Nop, maar ik ben bang zeg maar, misschien domste wat er is! Nja, hij is nogal 'groot', en tsja, ikke nogal klein denk ik! :P. Heb 1x bijna liggen janken in bed, wassie er net 1 mm in denk ik (sorry voor details).. Maar dat trok ik al niet..

Iemand tips? Ben namelijk bang dat dit onze relatie gaat/kan verzieken...

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Kqip di 15 feb 2011 - 1:54

@burn;
Misschien ben je er wel teveel mee bezig en bang dat ie niet past. OP die manier gaat het niet echt werken denk ik.. Als het echt niet zou lukken, miss. een keer naar de huisarts en het voorleggen oid. Zijn meer vrouwen met vaginisme en zijn ook behandelingen voor! Suc6!


Laatst aangepast door Kqip op di 15 feb 2011 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : behandelingen aangepast, was eerst -en)
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:11

Bliss schreef:Bij mij was de dag van de openingspost meteen ook de laatste keer en dit zal voorlopig ook wel zo blijven Sad
Wat is er gebeurd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  CaptainSpectacular di 15 feb 2011 - 4:31

Elodie schreef:
Bliss schreef:Bij mij was de dag van de openingspost meteen ook de laatste keer en dit zal voorlopig ook wel zo blijven Sad
Wat is er gebeurd?
Zie Date-topic 2.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Toet di 15 feb 2011 - 10:42

Burn schreef:
toetje_ schreef:
Burn schreef:Nog nooit.. Embarassed
Ben 19, 2 jaar een relatie, lukt niet.. bang/onzeker..

Wat vervelend zeg, ben je hier wel eens voor bij de huisarts geweest?

Nop, maar ik ben bang zeg maar, misschien domste wat er is! Nja, hij is nogal 'groot', en tsja, ikke nogal klein denk ik! :P. Heb 1x bijna liggen janken in bed, wassie er net 1 mm in denk ik (sorry voor details).. Maar dat trok ik al niet..

Iemand tips? Ben namelijk bang dat dit onze relatie gaat/kan verzieken...

Je bent niet van nature bang voor een piemel of bang voor seks. Ik raad je dus zeker aan om naar je huisarts te gaan en je te laten doorverwijzen naar een seksuoloog om over je problemen te praten en eventueel behandeling te krijgen.
Ik denk niet dat je dit zelf kan verhelpen en door het te proberen ga je het denk ik alleen maar erger maken. Je moet leren je te ontspannen, dat seks/piemels niet eng zijn en dat seks geen pijn hoort te doen.

Dit kan misschien jouw relatie gaan verzieken, wat heel erg is. Maar denk ook eens na met wat het voor jou zelf doet.

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 21:08

Hmm, nou moet ik eerlijk toegeven dat we ook nog niet veel geprobeerd hebben.. Geen glijmiddel etc. Maar ook vingeren doet bijv. zeer. Maar als ik 't zelf doe, niet (altijd)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Jeanette di 15 feb 2011 - 23:05

1,5 week geleden met mij ex. (Ja, echt heel schandalig Embarassed )
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Toet wo 16 feb 2011 - 3:16

Burn schreef:Hmm, nou moet ik eerlijk toegeven dat we ook nog niet veel geprobeerd hebben.. Geen glijmiddel etc. Maar ook vingeren doet bijv. zeer. Maar als ik 't zelf doe, niet (altijd)

Waarom heb je dit nog niet geprobeerd dan? Vind je het moeilijk je vriend te vertrouwen op seksueel gebied, jezelf aan hem over te geven?

Ik denk serieus niet dat glijmiddel of andere probeersels de oplossing voor jou probleem zijn. Zoals ik al zei, seks doet van nature geen pijn en je hoort er ook niet bang voor te zijn. Ik zou zeker naar de huisarts gaan met deze problemen, dit kun je zelf niet oplossen.

Je mag me ook pm'en als dit te persoonlijk word.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 13:46

mijn laatste keer is over een uurtje....heb net besloten dat ik mn vriend maar eens ga bespringen:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Hoochie do 17 feb 2011 - 7:48

*Marietje* schreef:mijn laatste keer is over een uurtje....heb net besloten dat ik mn vriend maar eens ga bespringen:)

Laughing

Ik gisteravond
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 11:40

Paar uur geleden en dat was niet helemaal de bedoeling, maarja Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Jezzie za 19 feb 2011 - 7:44

Vanmiddag, mocht ook wel na een week niet omdat ik ongesteld was.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 9:34

Vorige week met mijn ex.. Ik ben nog maar een weekje in Costa Rica en aan het scharrelen met een latino, denk volgende week (ik ben echt schandalig bezig..)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 9:50

vruchtenhagel schreef:Ruim een jaar geleden. En ook ruim een jaar geleden dat ik gezoend heb. Volgens mij ben ik het inmiddels verleerd Very Happy
Bij mij is het ook lang geleden... Laatste keer denk ik ergens in mei 2010. Zoenen ergens in december 2010 denk ik. Lekker ordi zoenen in de kroeg, genant! Wink

Gaan we samen op mannenjacht? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 9:51

Reeza schreef:Paar uur geleden en dat was niet helemaal de bedoeling, maarja Laughing
Gewoon per ongeluk Very Happy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:28

Sushi schreef:
Reeza schreef:Paar uur geleden en dat was niet helemaal de bedoeling, maarja Laughing
Gewoon per ongeluk Very Happy Wink

Whaha had wel even zo'n 'what the fuck am I doing' :shock: moment ja :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Bliss za 19 feb 2011 - 11:43

En wil je er verder nog iets over kwijt, Reeza? Hoe, wie, wat, waar etc.? :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 12:00

Bliss schreef:En wil je er verder nog iets over kwijt, Reeza? Hoe, wie, wat, waar etc.? :P

En dat was wat ik me al de hele dag afvroeg. Embarassed Fijn dat iemand anders het voortouw neemt. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Bliss za 19 feb 2011 - 12:04

ABE schreef:
Bliss schreef:En wil je er verder nog iets over kwijt, Reeza? Hoe, wie, wat, waar etc.? :P

En dat was wat ik me al de hele dag afvroeg. Embarassed Fijn dat iemand anders het voortouw neemt. :P

Tja, ik ben nou eenmaal nieuwsgierig van aard Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 12:14

Whahaha nou zo spectaculair is het niet hoor.. Was gewoon mn scharrel :P Alleen had riep ik al de hele tijd dat ik met een scharrel nooit verder zou gaan dan hand & mondwerk, maar heb mn eigen regels dus overtreden Rolling Eyes

en nu wil hij natuurlijk nog een keer, damnit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 22:55

Reeza schreef:Whahaha nou zo spectaculair is het niet hoor.. Was gewoon mn scharrel :P Alleen had riep ik al de hele tijd dat ik met een scharrel nooit verder zou gaan dan hand & mondwerk, maar heb mn eigen regels dus overtreden Rolling Eyes

en nu wil hij natuurlijk nog een keer, damnit
Als het fijn was zou ik zeggen: Do it again!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 6 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum