Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thailand

+4
*Noosa
TukTuk
Kruidkoek
sawasdee
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Thailand - Pagina 2 Empty Re: Thailand

Bericht  Kroeskop zo 4 maa 2012 - 2:17

Thailand is wel een erg mooi land ja !
ik heb gehoord dat je niet op olifanten moet gaan rijden, want die worden erg slecht behandeld in thailand..
en goed op je bagage letten op het vliegveld.

Kroeskop
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 53
Registratiedatum : 04-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Thailand - Pagina 2 Empty Re: Thailand

Bericht  Nora zo 4 maa 2012 - 3:12

Fietsen via Co van Kessel was erg leuk. De gidsen kende mooie termen in het Nederlands uit het hoofd: pas op je hoofd en lekker bakkie koffie.
Vond het niet echt vermoeiend qua fietsen. Je moet alleen wel even opletten omdat je door nauwe straatjes met allerlei mensen rijdt. Maar gewoon overal Sawadeka roepen en dan vinden al die mensen het wel best:p

Zelf vond ik sommige Tuktuk chauffeurs erg irritant. Als ze je één seconde met een plattegrond zagen staan gelijk met 10 man op je af, dat ze je wel weet ik wat waar naar toe konden brengen. Met tuk tuk chauffeurs altijd van te voren afspraak gemaakt wat het ons ging kosten, altijd netjes aan gehouden.

Toen ik met mn vriend naar het ziekenhuis moest hebben we in een taxi gezeten. De eerste wilde niet op de meter, dus geweigerd. En de tweede wilde wel op de meter. Dus die maar genomen.
Tijdens de spits wilde alleen nooit iemand ons naar het hotel brengen
omdat het dan super druk was in het centrum en het een uur duurde om
daar door heen komen. Dus dan maar lopen of met de boot:p

Qua straatdealers, bedoel je daar drugshandelaren mee? Wel in de toeristische gebieden allerlei mensen die mannen kostuumpakken aanbieden, vrouwen sieraden en aan iedereen rijbewijzen en diploma's. Vooral irritant om steeds nee te moeten zeggen, maar niet eng ofzo.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: