Thailand met Egypt-Air
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Thailand met Egypt-Air
Wie heeft er ervaring om naar Thailand te vliegen met Egypt-Air?
In januari gaan wij naar Thailand en normaal vliegen we met Eva Air maar ik hoor van mijn tante dat veel mensen die langere tijd in thailand verblijven de laatste tijd met Egypt-Air vliegen.
Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die zo gevlogen zijn en of het goed te doen was en of het een fijne airline is.
Goedkoop is het wel. Voor ons 3e zijn we 1638,- kwijt
In januari gaan wij naar Thailand en normaal vliegen we met Eva Air maar ik hoor van mijn tante dat veel mensen die langere tijd in thailand verblijven de laatste tijd met Egypt-Air vliegen.
Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die zo gevlogen zijn en of het goed te doen was en of het een fijne airline is.
Goedkoop is het wel. Voor ons 3e zijn we 1638,- kwijt
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Thailand met Egypt-Air
sorry, geen ervaring maar ben wel benieuwd of jullie zoontje nog inentingen krijgt/nodig heeft? En blijven jullie puur in de stedelijke gebieden?
Ik wil ook graag weer terug naar Azië over 2 jaar ofzo, maar dan hebben we als het goed is een kleuter en een baby. Zit alleen met die prikjes en malaria.
Wij zijn in 2008 met Emirates gevlogen, ook niet duur. Dusseldorf - Bangkok.
Ik wil ook graag weer terug naar Azië over 2 jaar ofzo, maar dan hebben we als het goed is een kleuter en een baby. Zit alleen met die prikjes en malaria.
Wij zijn in 2008 met Emirates gevlogen, ook niet duur. Dusseldorf - Bangkok.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Heb je dan geen vervelende (lange) overstap? Zou dat met een kindje niet zo snel doen. Wij zijn toen met British Airways gevlogen, dat is dan vanaf London rechtstreeks naar Bangkok.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn broer heeft ermee gevlogen. Hij had een lange overstap in Cairo, hij vond t niks.
Gast- Gast
Toen ik het aan mijn schoonvader vertelde was zijn reactie: Ik leg jullie het geld wel bij als je maar niet met Egypt Air gaat!
We gaan nu met Eva-Air. Al eerder mee gevlogen en beviel ons heel goed. Lekker een rechtstreekse vlucht. Nu zitten we op 715 euro voor ons en 370 euro voor T. Hij heeft dan wel zo'n babymandje waar hij in kan slapen.
Ik weet eigenlijk niet of T. extra inentingen nodig heeft? Zal het volgende week eens overleggen op het CB. We gaan trouwens niet echt de bush in. We blijven dan 3 weken in Hua Hin. Misschien dat mijn vriend en ik nog 4 dagen naar Koh tao gaan maar dan blijft T. bij mijn oom en tante.
We gaan nu met Eva-Air. Al eerder mee gevlogen en beviel ons heel goed. Lekker een rechtstreekse vlucht. Nu zitten we op 715 euro voor ons en 370 euro voor T. Hij heeft dan wel zo'n babymandje waar hij in kan slapen.
Ik weet eigenlijk niet of T. extra inentingen nodig heeft? Zal het volgende week eens overleggen op het CB. We gaan trouwens niet echt de bush in. We blijven dan 3 weken in Hua Hin. Misschien dat mijn vriend en ik nog 4 dagen naar Koh tao gaan maar dan blijft T. bij mijn oom en tante.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: