Samenwonen (jaaaa, hij heeft het gevraagd!)
+27
Lejow
Muurvlindertje
Bliss
Bay
Rumble
Mees
Jordana
Lady4
Esperanza
Sugarfall
ExpressoB
slaatje
nina
Suus
Snoes
Middleme
Arwyn
TukTuk
FireButterfly
Jade
Minx
Paper Crown
Jeanette
Rush
Atelier Madame
Mermaid
Marin
31 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Samenwonen (jaaaa, hij heeft het gevraagd!)
slaatje schreef:Nyah schreef:slaatje schreef:Gefeliciteerd Marin! Superleuk dat het hek over de dam is en dat jullie heerlijk gaan samenwone. Geniet van het gevoel. xx
het hek van de dam is. En het schaap over de dam.......gelukkig ben ik niet blont
Volgens mij bedoel je dat de kogel door de kerk is
Leuk joh, Marin!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:slaatje schreef:Nyah schreef:slaatje schreef:Gefeliciteerd Marin! Superleuk dat het hek over de dam is en dat jullie heerlijk gaan samenwone. Geniet van het gevoel. xx
het hek van de dam is. En het schaap over de dam.......gelukkig ben ik niet blont
Leuk joh, Marin!!
Of dat ie voor het zingen de kerk uit gaat.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Is dat jouw humor, muurvlinder? Of weet je gewoon niet beter?
Gast- Gast
Wat maakt de zin van Muurvlinder anders dan die van de anderen dan?Gisele schreef:Is dat jouw humor, muurvlinder? Of weet je gewoon niet beter?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat maakt de zin van Muurvlinder anders dan die van de anderen dan?Gisele schreef:Is dat jouw humor, muurvlinder? Of weet je gewoon niet beter?
Dat komt omdat het Muurvlinder is, omdat zij het zegt is alles ineens stom.
Gast- Gast
Heel vreemd..Carrie schreef:Smikkell schreef:Wat maakt de zin van Muurvlinder anders dan die van de anderen dan?Gisele schreef:Is dat jouw humor, muurvlinder? Of weet je gewoon niet beter?
Dat komt omdat het Muurvlinder is, omdat zij het zegt is alles ineens stom.
Gast- Gast
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven op de vraag en uitleggen waarom jij haar post anders vindt natuurlijk. Ik stelde een serieuze vraag. Jij kiest nu heel selectief waar je op reageert.Gisele schreef:Och, ja.... Dat is het....
Gast- Gast
Ennnnnn daar gaan we weer...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
O my Laat maar weer. Ik mag blijkbaar niet eens meer vragen stellen of de dagjesmensen zijn er al weer om hun mening te geven...Lejow schreef:Ennnnnn daar gaan we weer...
Vind wat jij momenteel doet echt een stuk kwalijker en storender.
Gast- Gast
Dagjesmensen? Pardon?
En wat ben jij dan, vaste clan ofzo?
*edit* jij vindt altijd alles wat anderen doen kwalijker en storender..
Lejow- Lady Post-a-lot
Laat ik het dan ramptoeristen noemen. Wat is de toevoeging om nu zo te gaan reageren als ik ooprecht een serieuze vraag stel aan Gisele? Moet ik haar dan totaal gaan negeren? Ook prima hoor. Ik zie nu alleen even niet in wat er verkeerd is aan mijn post naar Gisele.Lejow schreef:Dagjesmensen? Pardon?
Gast- Gast
Altijd? Alles? Kom nou, Lejow!Lejow schreef:Dagjesmensen? Pardon?
Ik snap niet waarom ik Gisele geen vraag kan stellen maar jij bijvoorbeeld wel op deze manier mag reageren!
Laatst aangepast door Smikkell op di 21 feb 2012 - 12:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind m snerig, op alle slakken zout leggend, kijkend waar je haar op kunt pakken. We weten nu wel dat jullie elkaar niet mogen.
Maar ramptoerist, neuh... Opende het topic om te zien of er nog nieuws was en stuitte op jullie conversatie.. tja..
Maar blijkbaar mag daar niet op gereageerd worden.
Maar ramptoerist, neuh... Opende het topic om te zien of er nog nieuws was en stuitte op jullie conversatie.. tja..
Lejow- Lady Post-a-lot
Nee, liever niet op de manier waarop je het net deed nee. Ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet. Ik was Gisele nergens op aan het pakken. Ik ben, nog steeds, oprecht geintereseerd naar het antwoord.Lejow schreef:Ik vind m snerig, op alle slakken zout leggend, kijkend waar je haar op kunt pakken. We weten nu wel dat jullie elkaar niet mogen.
Gast- Gast
Wat leuk Marin! Echt iets om naar uit te kijken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, liever niet op de manier waarop je het net deed nee. Ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet. Ik was Gisele nergens op aan het pakken. Ik ben, nog steeds, oprecht geintereseerd naar het antwoord.Lejow schreef:Ik vind m snerig, op alle slakken zout leggend, kijkend waar je haar op kunt pakken. We weten nu wel dat jullie elkaar niet mogen.
En ik zie de toegevoegde waarde van jouw vraag niet. En heb het liever niet op de manier zoals jij het deed. Fijn dat je oprecht geïnteresseerd bent, maar ik vond t nogal een rare vraag en vraag me ook af of je die vraag ook gesteld had als pietje van de buren die reactie gegeven had.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind de opmerking van Muurvlindertje gevat en grappig, net als de andere reacties daarboven.
Leuk, Marin! Ben benieuwd hoe, wat en waar
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Same here. Moest wel even lachen, zo op de vroege ochtend.TGR schreef:Ik vind de opmerking van Muurvlindertje gevat en grappig, net als de andere reacties daarboven.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Muurvlindertje schreef:Bliss schreef:slaatje schreef:Nyah schreef:slaatje schreef:Gefeliciteerd Marin! Superleuk dat het hek over de dam is en dat jullie heerlijk gaan samenwone. Geniet van het gevoel. xx
Leuk joh, Marin!!
Of dat ie voor het zingen de kerk uit gaat.
Ik bedoel dat het hek van de dam is, het schaap over de dam, de kogel door de kerk. En of ie voor het zingen de kerk uit gaat, daar bemoei ik me dan weer niet mee Ben in ieder geval gewoon blij dat jullie er samen over uit zijn en dat je lekker gaat samen wonen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind de opmerking van Muurvlindertje ook niet zo erg, gewoon een flauw maar ook grappige opmerking.
Maar TGR: wanneer wordt de zomer en waar is bij hem thuis. Verdere details weten we nog niet ;-)
Maar TGR: wanneer wordt de zomer en waar is bij hem thuis. Verdere details weten we nog niet ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk Marin, gefeliciteerd!
Wij gaan wel een beetje samen op want mijn vriend komt dit jaar nog bij mij wonen. We weten ook nog niet precies wanneer, sowieso eerst een huurder voor zijn huis zoeken.
Wij gaan wel een beetje samen op want mijn vriend komt dit jaar nog bij mij wonen. We weten ook nog niet precies wanneer, sowieso eerst een huurder voor zijn huis zoeken.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Leuk Marin, gefeliciteerd!
*vind ik leuk*
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hee leuk Prosecco!! Vind ie het niet erg dat ie dan in een roze meisjeshuis komt te wonen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: