jaaaa! Ze eet brood!
+6
Thunder
loesje
Parisienne
holaagirl
Mida4you
Tania
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
jaaaa! Ze eet brood!
onze dochter heeft een tijd een enorme aversie tegen brood gehad, ze begon al te gillen zodra de vrieskast open ging waar het brood in ligt. We zijn toen een paar weken gestopt met brood en daarnet heb ik haar voor het eerst weer wat gegeven en ze heeft gewoon een paar stukjes op Eerst keek ze nog wel heel vies, maar inmiddels doet ze haar mond zelfs open als ik er een stukje in wil doen! Ik zie haar nu zelfs zelf een stukje pakken en in haar mond doen. Hopelijk heb ik niet te vroeg gejuicht en gaat ze vanaf nu brood eten!
Ze heeft overigens ook 3 korsten aan de hond gegeven, maar dat vertel ik er gewoon niet bij.
Gast- Gast
Re: jaaaa! Ze eet brood!
Haha goedzo !!
S. eet al een tijdje brood (met korstjes jaja) en hij vind het echt lekker. Hij heeft alleen nu een periode dat hij zijn melk niet wil
S. eet al een tijdje brood (met korstjes jaja) en hij vind het echt lekker. Hij heeft alleen nu een periode dat hij zijn melk niet wil
Gast- Gast
Goed hoor! En die korstjes, ach lekker belangrijk joh. Mijn zoontje gooit ze ook vaak op de grond omdat hij het zachte gewoonweg lekkerder vindt. Want hij kan ze gewoon eten maar ongeveer de helft van de tijd heeft hij er geen zin in.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Razz_ schreef:Haha goedzo !!
Mijn dochtertje heeft nu ook een periode dat ze haar melk haast niet wil.....:S
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Jeeeh ik snap je blijheid. L heeft tot 11,5 maand brood geweigerd als maaltijd. Tussendoor was het dus wel goed.
Net voor zijn verjaardag is hij het pas gaan eten en nu eet hij gewoon ruim 2 boterhammen! al na 2 weken
Net voor zijn verjaardag is hij het pas gaan eten en nu eet hij gewoon ruim 2 boterhammen! al na 2 weken
Gast- Gast
jeeeeeej! Lekker hoor! Go girl!
N. Heeft dat juist weer met avondeten! Brood gaat er in als zoete koek. Maar avondeten. Maar dit gaat ook elke keer weer beter!
Wat doe je op het brood?
N. Heeft dat juist weer met avondeten! Brood gaat er in als zoete koek. Maar avondeten. Maar dit gaat ook elke keer weer beter!
Wat doe je op het brood?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
vandaag had ik er niks op, als ik met beleg ga proberen ga ik boter of appelstroop proberen.
Gast- Gast
Go Y.!
N. vindt brood heerlijk. Ze eet zo een hele boterham op, al een tijdje gaat dit er goed in. Ik doe er sinds kort boter met een klein beetje appelstroop op, of een heel dun laagje jam. Heerlijk vindt ze het.
N. vindt brood heerlijk. Ze eet zo een hele boterham op, al een tijdje gaat dit er goed in. Ik doe er sinds kort boter met een klein beetje appelstroop op, of een heel dun laagje jam. Heerlijk vindt ze het.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
a.lex vind brood ook erg lekker met boter en smeerleverworst. Alex is meer een fijnproever met avond eten.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Wat goed! Mijn jongste eet nog steeds geen brood...
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wat goed van haar zeg!!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat goed zeg! Fijn dat ze het nu gegeten heeft, hopelijk blijft het zo goed gaan.
Hier ben ik ook net begonnen met boterham.. Ze lijkt het in elk geval wel te lusten, alleen dan denk ik dat ze het goed en vlot opeet en blijkt alles tegen haar verhemelte geplakt te zitten Ze eet trouwens nog geen korstjes, die geef ik haar wel maar daar sabbelt ze alleen wat op.
Hier ben ik ook net begonnen met boterham.. Ze lijkt het in elk geval wel te lusten, alleen dan denk ik dat ze het goed en vlot opeet en blijkt alles tegen haar verhemelte geplakt te zitten Ze eet trouwens nog geen korstjes, die geef ik haar wel maar daar sabbelt ze alleen wat op.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Fijn dat ze eindelijk brood eet! Goed van jullie dat jullie niet hebben gepusht, dat werkt toch averechts en je schiet er niks mee op. Maar goed, dat weet je zelf ook, haha.
Gast- Gast
Wauw!!! Fijn hoor! Hier gaat brood er altijd wel in, het liefst met appelstroop. Alleen dat avondeten......is alweer erg lang prut
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat fijn!!!
Hier gaan er al maanden 4 tot 6 boterhammen per dag naar binnen.
Nu zit ze ook in een fase dat ze geen korstjes wil.
Ach, zo is er steeds wel iets...
Wie weet is dit de doorbraak en wil ze straks meer, meer en meer
Hier gaan er al maanden 4 tot 6 boterhammen per dag naar binnen.
Nu zit ze ook in een fase dat ze geen korstjes wil.
Ach, zo is er steeds wel iets...
Wie weet is dit de doorbraak en wil ze straks meer, meer en meer
Gast- Gast
Wat fijn zeg! Goed dat jullie het een tijdje niet aangeboden hebben. Hier gaat echt werkelijk zo'n beetje alles naar binnen, haha! Avocado vond ze echt niks en daar ging ze van huilen, daar ben ik toen mee gestopt. Vervolgens heb ik een ander stuk fruit gepakt. Ik ga haar dan echt niet pushen om het toch te eten. Zoals hier ook al een keer werd gezegd, dat werkt toch averechts.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
even een update-je. Ze at vanaf dat moment ongeveer twee plukjes brood, meer niet. Nu geef ik haar een halve krentenbol in de handen en die is binnen 5 minuten op. Het was de structuur van het brood dus niet, maar gewoon de smaak, ze houdt dus gewoon niet van normaal brood. Nouja, weten we dat ook weer, kunnen we daar weer mee verder
Gast- Gast
Hier VReet hij brood. Ik doe er niets op, of wat boter...ligt eraan of ik zin en tijd heb voor een smeerboel
beleg nog maar 1x geprobeerd...smeerkaas, en hij smult er niet meer of minder om.
Zou het gewoon over tijdje weer proberen. Opdringen houd ik niet van...kindje groeit ook wel zonder een boterham. Voedingsstoffen zijn ook uit andere producten te halen.
beleg nog maar 1x geprobeerd...smeerkaas, en hij smult er niet meer of minder om.
Zou het gewoon over tijdje weer proberen. Opdringen houd ik niet van...kindje groeit ook wel zonder een boterham. Voedingsstoffen zijn ook uit andere producten te halen.
Gast- Gast
Oh maar dat is hier ook zo hoor Dromertje! Een krentenbol of wit bolletje gaat er 10x harder in!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: