Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendschappen van het andere geslacht

+8
Marsy28
Lady1984
Tullow
loesje
Susan
Marin
Mermaid
Rush
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vriendschappen van het andere geslacht - Pagina 2 Empty Re: Vriendschappen van het andere geslacht

Bericht  luenca za 18 feb 2012 - 23:26

ik heb nu geen vriend maar als het vertrouwen er eenmaal 100 % is heb ik er geen moeite mee als ie met vrouwen omgaat of er zelfs bij logeert. zolang ik zeker weet dat het puur vriendschappelijk is. ik heb ook een aantal jongensvrienden waarbij ik weleens logeer, voornamelijk als ze niet in de buurt wonen en ja daar slaap ik gewoon bij in 1 bed. een bed is nml ook om te slapen en ik slaap overal. ben daar heel makkelijk in
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschappen van het andere geslacht - Pagina 2 Empty Re: Vriendschappen van het andere geslacht

Bericht  Mermaid za 18 feb 2012 - 23:36

Ik zou het trouwens wel heel erg kut vinden als mijn vriend heel hecht wordt met een ander meisje.

Hij is lang weg ivm zijn werk, zie daar genoeg mannen die heel hecht worden met een andere vrouw terwijl ze thuis een vriendin hebben. Het is alleen knuffelen, samen film kijken etc. Ik zou het dus echt niet fijn vinden als mijn vriend dat zou doen. Gelukkig vind hij zulke dingen ook bijna een vorm van vreemdgaan dus kans is klein dat t gebeurd.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bacio za 18 feb 2012 - 23:46

Mijn vriend heeft meerdere vrouwelijke vrienden waar hij 1 op 1 mee afspreekt. Ik heb maar 1 mannelijke vriend die niet homo is waar ik 1 op 1 mee afspreek. Dat gaat prima. Waarom zou t niet kunnen? Ik ben ook totaal niet jaloers aangelegd.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: