Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendschappen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendschappen Empty Vriendschappen

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 9:54

Ja daar ben ik weer met een topic daarover... Het zit mij niet mee geloof ik...

Weken geleden afgesproken met een vriendin om dit weekend te gaan shoppen. We zien elkaar niet zo vaak, zij erg druk door Kids en werk, ik door werk en sport. Daarom dus weken geleden afgesproken. Ik hoorde maar niks van haar...en wil van het idee af dat alles in vriendschappen maar van mijn kant moet komen.
Enfin...ik hoorde maar niks van haar over as weekend, dus een berichtje gestuurd met hoe laat we zaterdag waar afspreken.

Lees ik een Facebook update over wat ze dit weekend allemaal gaat doen. Maar niks over shoppen. Dus ik reageerde met 'Uhm...ben je niet iets vergeten? Ik heb je een sms gestuurd'. Reactie daarop dat ze dus wel iets vergeten is....

Ik ben dus best wel weer teleurgesteld en wil nu ook niet onaardig reageren, dus ik reageer maar even niet. Bah. Zo, moest ik even kwijt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschappen Empty Re: Vriendschappen

Bericht  Starla do 13 dec 2012 - 9:58

Dat is wel een beetje jammer dan ja. lullig om dat zo te zien te krijgen. Ik had haar denk ik zelf niet dat op facebook gezegd maar nog een smsje gestuurt van ' ik zie op facebook dat je allemaal plannen hebt, maar we hadden toch ook afgesproken?'
Of zoiets.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 9:59

Snap dat het rot is voor jou, maar misschien is ze echt vergeten?

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 13 dec 2012 - 10:01

Sommige vriendschappen zijn er maar voor een bepaalde periode in je leven, hoe verdrietig misschien ook. Ik denk dat je genoeg energie hebt gestoken in sommige vriendschappen. Vriendschap moet van 2 kanten komen, soms is het tijd voor nieuwe vriendinnen. Jammer voor hen, fijn voor jou. Vriendschappen 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 10:09

Tuurlijk kan dat Pippa. Heb ik op zich wel begrip voor. Echter kwam zij met alle data, dus daarom is het zo jammer. Ik krijg nu een sms met een voorstel om naar haar te gaan. Ga ik even over denken of ik dat wil. Is namelijk wel anders dan shoppen. Kinderen er bij en opletten op wat je zegt...

Gast
Gast

Bericht  Starla do 13 dec 2012 - 10:14

Nou ja vergeten of niet, als iemand dan een sms stuurt vind ik het erg raar als je daar niet op reageert en wel een ding op facebook zet wat je wel allemaal gaat doen.
Ik snap best dat je moet nadenken over of je wel zin hebt om daar zaterdag heen te gaan.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673

Bericht  Ibbeltje do 13 dec 2012 - 18:24

Oh wat vervelend Jip. Snap ook dat je twijfelt of je daar dan heen wil gaan ipv shoppen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud