Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

+25
Pien
vlinder-19
TNMN
Moonlight
Qiara
Caro
FireButterfly
Romee
Esperanza
Lady4
Linnie1985
Tsjip
Arwyn
Snoes
luisa
Lady Starstruck
Aziraphale
Jeanette
Makamba
Atelier Madame
Snack a Jack
holaagirl
Marin
Rush
meisjesmama
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 6:56

Ja, zeker weten is wel belangrijk lijkt me!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Zwerver ma 20 feb 2012 - 6:57

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Motorola-Pro
Ik heb momenteel deze, ik zou op dit moment geen andere willen!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 6:58

June schreef:Ja, zeker weten is wel belangrijk lijkt me!

Mag niet! Je hebt gelijk, ik dacht het ook al. Lullig voor mijn vriendin, want tegen haar hebben ze aan de telefoon gezegd dat zij dat wel mocht na 3 maanden.

Edit: Dan wordt het voor mij dus 180 euro bijbetalen Sad Maar, krijg waarschijnlijk nog wel korting. Liever dat, dan ineens pm 65 ipv 45 euro betalen de komende 2 jaar.


Laatst aangepast door Carrie op ma 20 feb 2012 - 7:04; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:01

Carrie schreef:
June schreef:Ja, zeker weten is wel belangrijk lijkt me!

Mag niet! Je hebt gelijk, ik dacht het ook al. Lullig voor mijn vriendin, want tegen haar hebben ze aan de telefoon gezegd dat zij dat wel mocht na 3 maanden.

Mijn stiefmoeder hebben ze ook al voorgelogen over haar abonnement bij Hi. Echt schandalig, maar moeilijk te bewijzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:02

June schreef:
Carrie schreef:
June schreef:Ja, zeker weten is wel belangrijk lijkt me!

Mag niet! Je hebt gelijk, ik dacht het ook al. Lullig voor mijn vriendin, want tegen haar hebben ze aan de telefoon gezegd dat zij dat wel mocht na 3 maanden.

Mijn stiefmoeder hebben ze ook al voorgelogen over haar abonnement bij Hi. Echt schandalig, maar moeilijk te bewijzen.

Echt superlullig! Kreeg ook zo'n bijdehante jongen aan de lijn net 'haha neeee dat mag niet, een superduur abbo nemen zodat je een gratis toestel krijgt, en deze dan verlagen' ik zei 'nee dat was ik ook niet van plan, wilde 1 trede omhoog en mijn vriendin is dat door jullie wel verteld dat je na 3 maanden mag verlagen' 'dan is ze verkeerd geïnformeerd'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:04

.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:05

Kan hij bijdehand gaan doen, maar de fout ligt toch echt bij hen. Irritant zo'n jongen.

Inderdaad jammer dat je meer bij moet betalen, maar wel beter dan twee jaar een bizar duur abonnement.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:06

June schreef:Kan hij bijdehand gaan doen, maar de fout ligt toch echt bij hen. Irritant zo'n jongen.

Inderdaad jammer dat je meer bij moet betalen, maar wel beter dan twee jaar een bizar duur abonnement.

Ja, dat vind ik ook. Nou goed, nu weten we het in ieder geval zeker Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Tsjip ma 20 feb 2012 - 7:10

Atelier Madame schreef:Wat ik me afvraag bij iedereen die een Iphone heeft, hebben jullie niet ontzettend veel moeten bijbetalen? Of hebben jullie gewoon een ontzettend hoog abonnement? Ik zit qua abonnement meestal op niet meer dan 200 belminuten, 50 / 100 smsjes en 500 mb internet. Maar bij bijna alle providers moet je dan over de 200 euro bijbetalen, terwijl je toch al 2 jaar abonnement hebt dan.. vind ze zo duur :shock:

Ik moest 240 euro bijbetalen... Embarassed Ik vond het veel te duur en ik was al naar andere opties aan het zoeken tot ik in een winkel de Iphone in mijn handen kreeg. Die moest en zou ik hebben! Toen had ik eigenlijk ook echt zoiets van hallo ik koop naast kleding nooit iets duurs voor mezelf en ik werk er hard voor dus nu mag het! angel Nog geen moment spijt van gehad en volgend jaar doe ik gewoon hetzelfde weer hoor!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:02

De iPhone 4s. Heb al 2,5 jaar een iPhone en wil niks anders meer. Morgen mag ik verlengen, dus ben ik vanaf morgen de trotse bezitster van de nieuwe iPhone Very Happy Ik moet er 180 euro voor bijbetalen, maar ben zo tevreden over de iPhone dat ik daar zeker geen spijt van ga krijgen, en ik koop nooit iets 'groots' voor mezelf, dus mag wel een keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:35

Jaya schreef:De iPhone 4s. Heb al 2,5 jaar een iPhone en wil niks anders meer. Morgen mag ik verlengen, dus ben ik vanaf morgen de trotse bezitster van de nieuwe iPhone Very Happy Ik moet er 180 euro voor bijbetalen, maar ben zo tevreden over de iPhone dat ik daar zeker geen spijt van ga krijgen, en ik koop nooit iets 'groots' voor mezelf, dus mag wel een keer.

Ook Hi? Je kunt korting krijgen he, altijd even naar vragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:55

Een Nokia Lumia. Ik heb nu voor het eerst een Nokia en ik ben fan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 10:18

Iphone 4s! Maar ik mag pas over anderhalf jaar verlengen, dus dan neem ik de iphone die op dat moment het nieuweste is, waarschijnlijk de 5 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  TNMN ma 20 feb 2012 - 11:55

De Iphone 4S! Als het goed is wordt ie morgen bezorgd Very Happy
Ik heb al bijna 3 jaar een Iphone (3G) en wil niets anders meer!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Penny Blossom ma 20 feb 2012 - 20:47

Dezelfde als drie weken geleden, de HTC Sensation
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Caresses ma 20 feb 2012 - 20:57

Dan zou ik voor een Iphone gaan, ik gebruik die van mijn vriend wel eens en ik vind hem heel fijn om mee te internetten (in tegenstelling tot mijn blackberry).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 0:32

Caresses schreef:Dan zou ik voor een Iphone gaan, ik gebruik die van mijn vriend wel eens en ik vind hem heel fijn om mee te internetten (in tegenstelling tot mijn blackberry).

Oja inderdaad zeg! Wat een verschil he, heb nu ook een bb, internet er bijna nooit op, zo langzaam, en als je de letters groter maakt moet je per zin steeds je scherm bewegen omdat de zinnen er anders buiten vallen. Heel irritant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 6:55

Carrie schreef:
Jaya schreef:De iPhone 4s. Heb al 2,5 jaar een iPhone en wil niks anders meer. Morgen mag ik verlengen, dus ben ik vanaf morgen de trotse bezitster van de nieuwe iPhone Very Happy Ik moet er 180 euro voor bijbetalen, maar ben zo tevreden over de iPhone dat ik daar zeker geen spijt van ga krijgen, en ik koop nooit iets 'groots' voor mezelf, dus mag wel een keer.

Ook Hi? Je kunt korting krijgen he, altijd even naar vragen!

Nee ik zit bij T-Mobile..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... - Pagina 3 Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum