Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

+25
Pien
vlinder-19
TNMN
Moonlight
Qiara
Caro
FireButterfly
Romee
Esperanza
Lady4
Linnie1985
Tsjip
Arwyn
Snoes
luisa
Lady Starstruck
Aziraphale
Jeanette
Makamba
Atelier Madame
Snack a Jack
holaagirl
Marin
Rush
meisjesmama
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  meisjesmama do 16 feb 2012 - 21:02

Wat zou jij dan kiezen en waarom?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Rush do 16 feb 2012 - 21:02

Een HTC, maar ik zou zo niet weten welk type, heb me er niet in verdiept wat nu nieuw is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Marin do 16 feb 2012 - 21:15

iPhone 4s. Maar ik wacht liever op de 5. Heel misschien zou ik nog wel overstappen op android omdat ik dat bestuursysteem fijn vind via Google maar ik ben de iPhone gewend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  meisjesmama do 16 feb 2012 - 21:19

@rush Een HTC heb ik nog nooit gehad en zal ik dus ook niet zo snel naar overstappen.

@marin Wanneer komt de 5 dan?

Ik twijfel een beetje tussen Samsung en een Iphone. Ik heb nu de 3 maar heb ben laatst met een update al mijn gegevens kwijt geraakt. Dus vandaar dat ik nu twijfel omdat ik dat niet nog een keer wil.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Rush do 16 feb 2012 - 21:22

meisjesmama schreef:@rush Een HTC heb ik nog nooit gehad en zal ik dus ook niet zo snel naar overstappen.

Je hebt nu een Iphone, daar ben je toch ook een keer aan begonnen? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  meisjesmama do 16 feb 2012 - 21:25

Rush schreef:
meisjesmama schreef:@rush Een HTC heb ik nog nooit gehad en zal ik dus ook niet zo snel naar overstappen.

Je hebt nu een Iphone, daar ben je toch ook een keer aan begonnen? Wink

Haha ja daar heb je gelijk in maar in mijn omgeving heeft niemand een HTC dus durf ik daar minder snel op over te stappen dan een merk wat iemand wel heeft.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  holaagirl do 16 feb 2012 - 21:39

De telefoon die ik nu heb: samsung galaxy s 2!
Wat een geweldig ding! Lekker groot scherm,i love android! Op vele fronten stuk beter dan iphone! Hoewel ik die wel mooi blijf vinden!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:40

Ik mag over een maand een nieuw telefoon uitzoeken en mn voorkeur gaat uit naar de Samsung Galaxy S plus ofzo. Dus ik zou die kiezen denk ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Marin do 16 feb 2012 - 21:44

Ja dat is echt rot van die update! M'n broertje en moeder hadden t ook, terwijl t bij m'n zus en mij wel goed is gegaan. Maar daarom neig ik ook naar Android. Dat is van Google dus alles kan goed online gesynchroniseerd worden. Zoals al je contacten...staan gewoon in je gmail account. Foto's kunnen via Picasa gebackupt worden. Kalender afspraken staan automatisch zowel op je telefoon als je Google account. Het is echt ideaal.

Maar ik ben toch bang dat ik spijt krijg als ik geen iPhone zou nemen omdat ik die goed ken en zo mooi vind. Dus denk dat ik uiteindelijk de 5 zou nemen. Ik geloof dat die deze zomer uit komt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Snack a Jack do 16 feb 2012 - 21:59

holaagirl schreef:De telefoon die ik nu heb: samsung galaxy s 2!
Wat een geweldig ding! Lekker groot scherm,i love android! Op vele fronten stuk beter dan iphone! Hoewel ik die wel mooi blijf vinden!

+1.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Atelier Madame do 16 feb 2012 - 22:18

Ik heb nu bijna 2 jaar een HTC Legend met Android, ik ben er heel erg tevreden over! Ik denk dat ik sowieso wel weer een telefoon zou nemen met een android besturingssysteem, gewoon omdat ik dat systeem ken en het heel prettig vind werken.
Ik vind de Iphone wel heel erg mooi, maar hoor ook altijd hele negatieve dingen over mensen die alles kwijt zijn nadat ze gesynchroniseerd hebben. Aan de andere kant, mijn Ipod Classic werkt wel heel makkelijk.
Dus ik weet het niet smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Makamba do 16 feb 2012 - 22:19

Ik zou gaan voor een HTC of een Iphone.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Jeanette do 16 feb 2012 - 22:53

Nou, ik mag er dus ook een uitzoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer! laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Aziraphale do 16 feb 2012 - 22:57

Een nieuwe iPhone. Ik heb nu de 4 en heb net SimOnly afgesloten voor een jaar. Dus volgend jaar neem ik pas een nieuwe iPhone.
Wij hebben alles van Apple dus we kunnen alles draadloos synchroniseren, ideaal. Kan allerlei dingen afspelen op onze televisie via de AppleTV en onze iPhones, iMacs en de iPad smile Wil echt niets anders meer qua telefoon.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Lady Starstruck vr 17 feb 2012 - 0:17

Ik heb sinds oktober een LG smartphone, en sindsdien ben ik getrouwd met dat ding. Ik wil geen andere haha.

Ik was blij dat ik deze mocht uitkiezen. Mijn oude mobiel had ik per ongeluk weggegooid. Gelukkig verliep mijn abonnement.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:23

iPhone 4s. Ik vind hem erg prettig in het gebruik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:38

IPhone. Ik heb nu Nokia, met Symbian, maar dit wil ik nooit meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  luisa vr 17 feb 2012 - 7:00

Nokia lumia. Die heb ik sinds kort en is super
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:14

De iPhone 4s. Vrijdag mag ik eindelijk mijn abonnement verlengen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Snoes vr 17 feb 2012 - 7:19

De Samsung Galaxy Gio. Die heb ik een week geleden gekocht, wat een superfijn ding! Ik ben helemaal weg van mijn telefoon én van het Android besturingssysteem.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Arwyn vr 17 feb 2012 - 8:15

De Samsung Galaxy S2.
Ik heb nu de S en vind hem echt heel fijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Tsjip vr 17 feb 2012 - 8:53

Ik zou de Iphone 4S kiezen. Maar ik moet nog een jaar met mijn abonnement en ik ben ook nog erg blij met mijn Iphone 4!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:55

Mijn telefoon die ik nu net nieuw heb.

HTC wildfire S (de schattige zilveren :P ).

Dat ding past helemaal bij mij. Klein, beetje 'verronde' hoeken, mooie matte achterkant en ik vind HTC gewoon ontzettend fijn. (En natuurlijk Android).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Linnie1985 vr 17 feb 2012 - 10:57

Ik mocht paar weken geleden een nieuwe mobiel uitzoeken, deze is het geworden:

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Sony_ericsson_xperia_arc_s
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Lady4 za 18 feb 2012 - 0:22

Tsjip schreef:Ik zou de Iphone 4S kiezen. Maar ik moet nog een jaar met mijn abonnement en ik ben ook nog erg blij met mijn Iphone 4!

+1 en dan in het wit. I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken.... Empty Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum