Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
+25
Pien
vlinder-19
TNMN
Moonlight
Qiara
Caro
FireButterfly
Romee
Esperanza
Lady4
Linnie1985
Tsjip
Arwyn
Snoes
luisa
Lady Starstruck
Aziraphale
Jeanette
Makamba
Atelier Madame
Snack a Jack
holaagirl
Marin
Rush
meisjesmama
29 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
Wat zou jij dan kiezen en waarom?
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
Een HTC, maar ik zou zo niet weten welk type, heb me er niet in verdiept wat nu nieuw is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
iPhone 4s. Maar ik wacht liever op de 5. Heel misschien zou ik nog wel overstappen op android omdat ik dat bestuursysteem fijn vind via Google maar ik ben de iPhone gewend.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@rush Een HTC heb ik nog nooit gehad en zal ik dus ook niet zo snel naar overstappen.
@marin Wanneer komt de 5 dan?
Ik twijfel een beetje tussen Samsung en een Iphone. Ik heb nu de 3 maar heb ben laatst met een update al mijn gegevens kwijt geraakt. Dus vandaar dat ik nu twijfel omdat ik dat niet nog een keer wil.
@marin Wanneer komt de 5 dan?
Ik twijfel een beetje tussen Samsung en een Iphone. Ik heb nu de 3 maar heb ben laatst met een update al mijn gegevens kwijt geraakt. Dus vandaar dat ik nu twijfel omdat ik dat niet nog een keer wil.
meisjesmama- Kletskop
Je hebt nu een Iphone, daar ben je toch ook een keer aan begonnen?meisjesmama schreef:@rush Een HTC heb ik nog nooit gehad en zal ik dus ook niet zo snel naar overstappen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je hebt nu een Iphone, daar ben je toch ook een keer aan begonnen?meisjesmama schreef:@rush Een HTC heb ik nog nooit gehad en zal ik dus ook niet zo snel naar overstappen.
Haha ja daar heb je gelijk in maar in mijn omgeving heeft niemand een HTC dus durf ik daar minder snel op over te stappen dan een merk wat iemand wel heeft.
meisjesmama- Kletskop
De telefoon die ik nu heb: samsung galaxy s 2!
Wat een geweldig ding! Lekker groot scherm,i love android! Op vele fronten stuk beter dan iphone! Hoewel ik die wel mooi blijf vinden!
Wat een geweldig ding! Lekker groot scherm,i love android! Op vele fronten stuk beter dan iphone! Hoewel ik die wel mooi blijf vinden!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik mag over een maand een nieuw telefoon uitzoeken en mn voorkeur gaat uit naar de Samsung Galaxy S plus ofzo. Dus ik zou die kiezen denk ik!
Gast- Gast
Ja dat is echt rot van die update! M'n broertje en moeder hadden t ook, terwijl t bij m'n zus en mij wel goed is gegaan. Maar daarom neig ik ook naar Android. Dat is van Google dus alles kan goed online gesynchroniseerd worden. Zoals al je contacten...staan gewoon in je gmail account. Foto's kunnen via Picasa gebackupt worden. Kalender afspraken staan automatisch zowel op je telefoon als je Google account. Het is echt ideaal.
Maar ik ben toch bang dat ik spijt krijg als ik geen iPhone zou nemen omdat ik die goed ken en zo mooi vind. Dus denk dat ik uiteindelijk de 5 zou nemen. Ik geloof dat die deze zomer uit komt.
Maar ik ben toch bang dat ik spijt krijg als ik geen iPhone zou nemen omdat ik die goed ken en zo mooi vind. Dus denk dat ik uiteindelijk de 5 zou nemen. Ik geloof dat die deze zomer uit komt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
holaagirl schreef:De telefoon die ik nu heb: samsung galaxy s 2!
+1.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Ik heb nu bijna 2 jaar een HTC Legend met Android, ik ben er heel erg tevreden over! Ik denk dat ik sowieso wel weer een telefoon zou nemen met een android besturingssysteem, gewoon omdat ik dat systeem ken en het heel prettig vind werken.
Ik vind de Iphone wel heel erg mooi, maar hoor ook altijd hele negatieve dingen over mensen die alles kwijt zijn nadat ze gesynchroniseerd hebben. Aan de andere kant, mijn Ipod Classic werkt wel heel makkelijk.
Dus ik weet het niet
Ik vind de Iphone wel heel erg mooi, maar hoor ook altijd hele negatieve dingen over mensen die alles kwijt zijn nadat ze gesynchroniseerd hebben. Aan de andere kant, mijn Ipod Classic werkt wel heel makkelijk.
Dus ik weet het niet
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou gaan voor een HTC of een Iphone.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Nou, ik mag er dus ook een uitzoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een nieuwe iPhone. Ik heb nu de 4 en heb net SimOnly afgesloten voor een jaar. Dus volgend jaar neem ik pas een nieuwe iPhone.
Wij hebben alles van Apple dus we kunnen alles draadloos synchroniseren, ideaal. Kan allerlei dingen afspelen op onze televisie via de AppleTV en onze iPhones, iMacs en de iPad Wil echt niets anders meer qua telefoon.
Wij hebben alles van Apple dus we kunnen alles draadloos synchroniseren, ideaal. Kan allerlei dingen afspelen op onze televisie via de AppleTV en onze iPhones, iMacs en de iPad Wil echt niets anders meer qua telefoon.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb sinds oktober een LG smartphone, en sindsdien ben ik getrouwd met dat ding. Ik wil geen andere haha.
Ik was blij dat ik deze mocht uitkiezen. Mijn oude mobiel had ik per ongeluk weggegooid. Gelukkig verliep mijn abonnement.
Ik was blij dat ik deze mocht uitkiezen. Mijn oude mobiel had ik per ongeluk weggegooid. Gelukkig verliep mijn abonnement.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
iPhone 4s. Ik vind hem erg prettig in het gebruik.
Gast- Gast
IPhone. Ik heb nu Nokia, met Symbian, maar dit wil ik nooit meer!
Gast- Gast
Nokia lumia. Die heb ik sinds kort en is super
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
De iPhone 4s. Vrijdag mag ik eindelijk mijn abonnement verlengen!
Gast- Gast
De Samsung Galaxy Gio. Die heb ik een week geleden gekocht, wat een superfijn ding! Ik ben helemaal weg van mijn telefoon én van het Android besturingssysteem.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De Samsung Galaxy S2.
Ik heb nu de S en vind hem echt heel fijn!
Ik heb nu de S en vind hem echt heel fijn!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou de Iphone 4S kiezen. Maar ik moet nog een jaar met mijn abonnement en ik ben ook nog erg blij met mijn Iphone 4!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mijn telefoon die ik nu net nieuw heb.
HTC wildfire S (de schattige zilveren ).
Dat ding past helemaal bij mij. Klein, beetje 'verronde' hoeken, mooie matte achterkant en ik vind HTC gewoon ontzettend fijn. (En natuurlijk Android).
HTC wildfire S (de schattige zilveren ).
Dat ding past helemaal bij mij. Klein, beetje 'verronde' hoeken, mooie matte achterkant en ik vind HTC gewoon ontzettend fijn. (En natuurlijk Android).
Gast- Gast
Ik mocht paar weken geleden een nieuwe mobiel uitzoeken, deze is het geworden:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Tsjip schreef:Ik zou de Iphone 4S kiezen. Maar ik moet nog een jaar met mijn abonnement en ik ben ook nog erg blij met mijn Iphone 4!
+1 en dan in het wit.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mocht jij ...
» Basisschool uitzoeken
» Horloge uitzoeken
» Als je mocht kiezen....
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...