Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

+9
JD
mzcharlotte
Ambivalence
Jeanette
Caroow
Flinder
sterremaan
CareBear
Rumble
13 plaatsers

Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Rumble do 16 dec 2010 - 1:17

... de Koningin?
.... Barack Obama?
... Joran van der Sloot?
... Michael Jackson?
... Mark Rutte?
... (vul zelf in)

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 1:43

Nucia (do dec 16 2010, 13:17) schreef:... de Koningin?
.... Barack Obama? geen idee
... Joran van der Sloot? Heb je het gedaan, en zo ja waar ligt haar lichaam?
... Michael Jackson? Heb je rust gevonden? Hoe doe je de moonwalk?
... Mark Rutte? geen idee
... Mijn vader Hou je van mij? Wat zijn je hobbies? Waar kan je niet tegen? Wat vind je leuk om te doen? Lijk ik op jou? Zoveel zou ik willen vragen aan mijn vader.

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 1:50

... de Koningin? Wat had u willen worden als u geen koningin was geweest? En hoe was Claus? Mist u hem erg? Hoe uit u uw verdriet?
... Barack Obama? Waarom laat je je zo afleiden? Zit je wel lekker in je vel? Waar zijn je dromen?
... Joran van der Sloot? Wat triggert jou om je zo te gedragen zoals je doet?
... Michael Jackson?
... Mark Rutte? Ben ik jouw type?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Rumble do 16 dec 2010 - 1:51

Jen, wat is er met je vader gebeurd als ik vragen mag? Als je niet wil antwoorden hoeft dat niet hoor. Ik kan me voorstellen dat als je je vader om wat voor reden dan ook niet (meer) spreekt dat je met veel vragen zit. Lijkt me heel lastig om daar mee om te gaan.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  CareBear do 16 dec 2010 - 2:06

... de Koningin? Wat trekt u aan na het douchen? Lekker simpel huispak, zonder poespas met je haar, make-up en sieraden, of zo net als altijd. En duikt u dan lekker met de beentjes op de bank? Als het net is, verlangt u niet eens naar een lekker simpel huispak etc?
.... Barack Obama?
... Joran van der Sloot? Heb jij het gedaan en waar is haar lichaam?
... Michael Jackson? Heb je rust? Mis je je kinderen? Wat vind je van je succes nu? En al die 'Michael Jackson programma's op tv?
... Mark Rutte? Waarom is er nog geen leuke vouw in je leven?





CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  sterremaan do 16 dec 2010 - 2:19

Nucia (do dec 16 2010, 13:17) schreef:
... de Koningin? eet u 's avonds voor de buis ook wel eens een patat oorlog?
.... Barack Obama? Denkt u dat u bij de volgende verkiezingen gewoon gekozen gaat worden?
... Joran van der Sloot? Heb je het echt gedaan?
... Michael Jackson? Had je de shows wel volgehouden als je nu al zo zwak was?
... Mark Rutte? Waarom moet er zo onwijs veel geld weg bij instanties en worden mensen in de bijstand en uitkeringen zwaar gepakt? En voeg a.u.b. in dat het wacht geld van de ex kamer leden terug gebracht worden naar bijstand niveau. En laat ze inderdaad ook maar vrijwilligers werk doen!!
... (vul zelf in)Een vraag aan God kunt u geen skype verbinding in de hemel aanleggen, dan kan ik nog even skypen met mijn vriendin.

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:37

Nucia (do dec 16 2010, 13:17) schreef:... de Koningin? ik zou ook wel willen weten of zij met een patat oorlog voor de buis zit in haar huispak en of ze wel eens heel hard vloekt.
.... Barack Obama? Hoe voelt het nu om 1 van de machtigste personen van de wereld te zijn? Als u superkrachten had, wat zou u dan als eerst veranderen in de wereld?
... Joran van der Sloot? Ik hoef niks aan hem te vragen
... Michael Jackson? Vergeef je de personen die je hebben beschuldigt van sexueel misbruik? Zou je je familie vergeven en dan vooral je pa? Vind je dat je broers en zussen, nu je dood bent, misbruik maken van jouw status?
... Mark Rutte? Kan het geld wat opzij is gezet voor het WK 2018 nu worden gestoken in de zorg en in het onderwijs?
... (vul zelf in)

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:45

Nucia (do dec 16 2010, 13:51) schreef:Jen, wat is er met je vader gebeurd als ik vragen mag? Als je niet wil antwoorden hoeft dat niet hoor. Ik kan me voorstellen dat als je je vader om wat voor reden dan ook niet (meer) spreekt dat je met veel vragen zit. Lijkt me heel lastig om daar mee om te gaan.

Oh mag je best vragen hoor! Mijn vader is overleden aan epelepsie toen ik 3 jaar was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 3:22

Waarom zouden jullie allemaal aan Joran vragen of hij het gedaan heeft? Hij ontkent alles toch al jaren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Flinder do 16 dec 2010 - 3:30

... de Koningin? Hoe voelt u zich nu in het openbaar (na Apeldoorn)? Wat doet u als u thuis bent? Wat kijkt u graag op tv?
... Barack Obama? Wat doet u in uw vrije tijd?
... Joran van der Sloot? Hoe is het in de gevangenis? Vragen of hij het gedaan heeft, heeft toch weinig zin, gok ik.
... Michael Jackson? Hoe is het om dood te zijn?
... Mark Rutte? Hoe ziet u ideale vrouw er uit?
... (vul zelf in)

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:18

... de Koningin? Vloekt u ook wel eens?
.... Barack Obama? Daten?
... Joran van der Sloot? Waarom doe je dit allemaal?
... Michael Jackson? Geen idee
... Mark Rutte? Geen idee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Caroow do 16 dec 2010 - 5:19

De koningin: Als u had mogen kiezen, had u dan ervoor gekozen om koningin te worden?
Barack: Heb je niet het gevoel dat je "alles" voor je zelf al bereikt hebt?
Joran: Zou je alles hetzelfde doen als je het opnieuw mocht doen?
Michael Jackson: hmm geen idee.
Mark Rutte, ook geen idee.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 5:52

... de Koningin? Ben je dat handjes schudden niet een keer zat?
.... Barack Obama? Kun je alles wat je beloofd uberhaupt wel waar maken?
... Joran van der Sloot? Waarom ben je zo'n eikel en blijf je het ontkennen?
... Michael Jackson? Waaraan ben je nou echt aan gestorven?
... Mark Rutte? Denk je dat de regering gaat vallen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Ambivalence do 16 dec 2010 - 6:41

... de Koningin? Als u had kunnen kiezen, had u dan als troonopvolger of als 'gewone' burger geboren willen worden? Waarom?
.... Barack Obama? Wat vindt u nou écht van Bush en zijn gevoerde beleid?
... Joran van der Sloot? Hoe ben je zo geworden?
... Michael Jackson? Waar ben je nou precies aan overleden? Was het een bewuste keuze, ben je om het leven gebracht, ongeluk?
... Mark Rutte? Gelooft u dat alles maakbaar en haalbaar is als je maar je best doet?
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 7:02

Nucia schreef:... de Koningin? Toen u vroeger prinsessen tekende, was u er zich toen van bewust dat u al een prinses wás?
.... Barack Obama? Had u niet liever een échte hond ipv een poedelachtige?
... Joran van der Sloot? Trots op jezelf?
... Michael Jackson? Wat is je schoenmaat?
... Mark Rutte? Mis je 't lesgeven?
... (vul zelf in) Oprah: Biseksueel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Rumble do 16 dec 2010 - 8:18

Jen_ schreef:
Nucia (do dec 16 2010, 13:51) schreef:Jen, wat is er met je vader gebeurd als ik vragen mag? Als je niet wil antwoorden hoeft dat niet hoor. Ik kan me voorstellen dat als je je vader om wat voor reden dan ook niet (meer) spreekt dat je met veel vragen zit. Lijkt me heel lastig om daar mee om te gaan.

Oh mag je best vragen hoor! Mijn vader is overleden aan epelepsie toen ik 3 jaar was.

Oh dat wist ik niet. (duh) Dan lijkt het me heel lastig om met al die vragen te 'worstelen', je weet toch al dat je er nooit antwoord op gaat krijgen...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  mzcharlotte do 16 dec 2010 - 8:24

... de Koningin? Shopt u ook weleens online?

.... Barack Obama? Nog twee jaar te gaan, hoe wilt u de teleurstelling van vele landgenoten weer 'goed' maken?

... Joran van der Sloot? Vind je jezelf nou geen onwijze sukkel?

... Michael Jackson? Wat ging er toch in je om?

... Mark Rutte? Hoe vind u het tot zover gaan?

... mijn oom? Wat moeten we nou zonder je op mijn bruiloft?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 9:13

Nucia schreef:
Jen_ schreef:
Nucia (do dec 16 2010, 13:51) schreef:Jen, wat is er met je vader gebeurd als ik vragen mag? Als je niet wil antwoorden hoeft dat niet hoor. Ik kan me voorstellen dat als je je vader om wat voor reden dan ook niet (meer) spreekt dat je met veel vragen zit. Lijkt me heel lastig om daar mee om te gaan.

Oh mag je best vragen hoor! Mijn vader is overleden aan epelepsie toen ik 3 jaar was.

Oh dat wist ik niet. (duh) Dan lijkt het me heel lastig om met al die vragen te 'worstelen', je weet toch al dat je er nooit antwoord op gaat krijgen...

Haha Very Happy Ik houd er aan vast dat ik ooit nog wel antwoorden krijg op deze vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  JD do 16 dec 2010 - 10:48

... de Koningin?
hoe haar "normale" leven bbuiten de camera is....kookt ze wel eens zelf? loopt ze ook rond in een joggingbroek? heeft ze écht altijd haar haar zo zitten? welke dingen doet ze zelf thuis?

.... Barack Obama?

echt werkelijk waar....geen flauw idee.....

... Joran van der Sloot?

sja het is inderdaad heel standaard....maar Waaaaaar is dat lichaam nou toch?

... Michael Jackson?

nu ie toch dood is..... heb je toen die kinderen nou misbruikt of niet? en hoeveel operaties aan zn gezicht heeft ie nou echt gehad?

... Mark Rutte?

of ie niet stiekem homo is??

... Mijn neefje....
of je vanuit de hemel nog kunt zien wat er gebeurd op aarde, en of je vanaf daar de mensen waarvan je houd nog in de gaten kunt houden?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 14:58

... de Koningin? Hoeveel invloed heeft u daadwerkelijk op het land, dus de regering? En waarom laat u het land zo afglijden, terwijl u juist het koningsschap op u heeft genomen, omdat u vond dat uw moeder het niet juist deed.
.... Barack Obama? Waarom niet iets meer van Bush? Maar dan met de kracht, zoals u nu heeft, om het land beter te maken en de oorlogen tegen andere landen uit te bannen? Waar is uw leidersschap, zoals u heeft beloofd deze te gaan handhaven naar eigen kracht? Waar is uw kracht ten aanzien van alle goede plannen die u heeft gemaakt, maar welke niet tot uitvoer komen? Waarom slaat u niet met uw vuist op de tafel en laat u zien wat u kunt? Want ik ben ervan overtuigd dat u de ideeen heeft, maar wordt tegengewerkt... En waardoor?
... Joran van der Sloot? Heb je het gedaan? En waarom? Wat is er in hemelsnaam aan de hand?
... Michael Jackson? Lekker rustig zeker zo?
... Mark Rutte? Waarom wilt u de armen armer maken en de rijken rijker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:50

... de Koningin? Wanneer wordt uw zoon Willem-Alexander koning?
.... Barack Obama? U verft uw haar, of heb ik het mis?
... Joran van der Sloot? Wees nou alsjeblieft een keer eerlijk. Tegen jezelf en tegen de rest van de wereld.
... Michael Jackson?
Waar is het misgegaan?
... Mark Rutte? Maakt uw moeder bij u schoon?
... Bono van U2? Wanneer treden jullie op in de Kuip in Rotterdam? (Heb nl. wel weer zin in een U2 spektakel.)
... De Dalai Lama? Hoe blijft u een 'eenvoudige monnik' zoals u zelf zegt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Roze Roos do 16 dec 2010 - 22:42

Nucia schreef:... de Koningin? Hoe voelt het nou om zo verantwoordelijk te zijn voor het hele land? Wat doe je om te ontspannen?
.... Barack Obama? Hoe is het nou als je zorgt voor hooggespannen verwachtingen en je die ook waar moet maken?
... Joran van der Sloot? Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
... Michael Jackson? Heb je vrede met jezelf gevonden?
... Mark Rutte? Ben je je ervan bewust dat (schijnbaar...) veel vrouwen jou aantrekkelijk vinden?
... (vul zelf in) God? Hoe zit het nou eigenlijk allemaal? Wat is je invloed? * ben totaal niet gelovig maar vraag mij dat wel af*
.... Mijn nieuwe nichtje? Is het echt zo dat kinderen hun ouders kiezen?

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Fayebella vr 17 dec 2010 - 2:25

... de Koningin? Mag ik een keer bij u op bezoek komen en eens kletsen over koetjes en kalfjes?
.... Barack Obama? Heeft u nooit zin om die republikeinen eens de waarheid te zeggen over hoe u er nu echt over denkt? En voer alsjeblieft de gezondheidswet in vooral voor alle armen.
... Joran van der Sloot? Baal je er niet gigantisch van dat je nu in Zuid-Amerika in een gevangenis zit en niet in Nederland?
... Michael Jackson? Wat vind je je van je familieleden die nu met jouw eer aan de haal gaan, en hier flink geld mee verdienen? (volgens mij dan he).
... Mark Rutte? Trek alsjeblieft meer geld uit voor de zorg en het onderwijs. Bezuinig maar op andere dingen en laat de banken het geld terugbetalen waardoor de crisis is ontstaan en niet de belastingbetaler.
... George Bush? Hoe kijk jij terug op je beslissing om Irak binnen te vallen? En kun je leven met het feit dat je de oorlog tegen Irak niet met een eerlijke reden bent begonnen? *Ookal vind ik nog steeds dat ze zeker Sadam Hoessein hadden moeten afzetten*

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 5:45

... de Koningin? Wanneer gaat u aftreden?
.... Barack Obama? Bevalt het leven als de president van de VS? Is het wat je er van had verwacht?
... Joran van der Sloot? Geniet je van de aandacht?
... Michael Jackson? Wat was het gelukkigste moment uit je leven?
... Mark Rutte? Wilt u niet zoveel rechtse bezuiningingen doorvoeren?
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  TGR vr 17 dec 2010 - 22:33

Nucia schreef:
... de Koningin? Wilde u vroeger ook altijd een prinsesje worden?
.... Barack Obama? Hoe ziet uw ideale wereld eruit?
... Joran van der Sloot? Loop je altijd in zeven sloten tegelijk?
... Michael Jackson? Mag ik wat van je talent overnemen?
... Mark Rutte? Daten?
... God (indien hij bestaat) Waarom moeten we het al 2000 jaar zonder uw voelbare aanwezigheid doen?

Welke zou dat dan zijn? Ik ben benieuwd! angel

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 vraag mocht stellen aan ... Empty Re: Als je 1 vraag mocht stellen aan ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum