Als je mocht kiezen....
+17
Kabouter
VanillaRose
Alex
Antibes
Ella
Shy
Suus
Raindrop
Jasmine
Makamba
Jeanette
Supertalentje
PluDan
Bolleke
Susan
Esperanza
Marin
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als je mocht kiezen....
Stel iemand wil je een groot cadeau geven en diegene geeft je twee opties.
Het ene kado is iets wat je eigenlijk al een jaar lang ontzettend graag wil hebben, maar wat gewoon erg duur is, daarom heb je het zelf nooit gekocht. Het is wel echt meer een kado voor alleen jou, in mindere mate ook voor je partner.
Het andere kado is een erg lowbudget vliegvakantie naar Turkije, de reis kost ongeveer 450 euro (voor 2 personen) en verder heb je dan ook nog weinig te besteden tijdens de vakantie zelf. (Eigenlijk praktisch niets, zelfs)
Je partner gaat in de komende maanden ook nog ergens op ski-vakantie, zonder jou.
Wat zou jij kiezen?
Het ene kado is iets wat je eigenlijk al een jaar lang ontzettend graag wil hebben, maar wat gewoon erg duur is, daarom heb je het zelf nooit gekocht. Het is wel echt meer een kado voor alleen jou, in mindere mate ook voor je partner.
Het andere kado is een erg lowbudget vliegvakantie naar Turkije, de reis kost ongeveer 450 euro (voor 2 personen) en verder heb je dan ook nog weinig te besteden tijdens de vakantie zelf. (Eigenlijk praktisch niets, zelfs)
Je partner gaat in de komende maanden ook nog ergens op ski-vakantie, zonder jou.
Wat zou jij kiezen?
Gast- Gast
Re: Als je mocht kiezen....
Lekker voor dat eerste kiezen, je hebt zelf ook wel recht op een pleziertje (Ipad? )
Gast- Gast
De reden dat ik het vraag is namelijk omdat ik me eigenlijk erg bezwaard zou voelen om te kiezen voor het dure kado wat alleen voor mijzelf is. Ondanks dat het iets is wat ik heeeel erg graag wil hebben (zo graag zelfs dat ik er vannacht niet van kon slapen, opgewonden als een klein kind dus) is de keerzijde dat we ook al een hele tijd niet op vakantie geweest zijn. Alleen, op vakantie gaan met weinig geld vind ik A) erg onverstandig en B) het is ook niet zo leuk, want dan zullen we nog zelf eten moeten koken, dat vind ik toch minder vakantie.
Mijn vriend wil het allerliefst op vakantie. Hij gaat dus nog wel op een skitripje en verder kunnen we gaan sparen om van de zomer dan ook nog normaal op vakantie te gaan. Ik mis het vakantiegevoel eigenlijk helemaal niet zo, ik zit nu toch thuis in een fijn appartement, ik ben gewend om niet ieder jaar op vakantie te gaan en eerlijk: Ik heb behoefte aan afleiding, kado 1 is voor mij ideale afleiding.
Nou zou je zeggen: duidelijk, kies voor 1...Maar dan voel ik me zo onmetelijk schuldig naar mijn vriend toe omdat hij zo graag op vakantie wil....
Ik vind dit echt geeeeeeen leuk dilemma.
Mijn vriend wil het allerliefst op vakantie. Hij gaat dus nog wel op een skitripje en verder kunnen we gaan sparen om van de zomer dan ook nog normaal op vakantie te gaan. Ik mis het vakantiegevoel eigenlijk helemaal niet zo, ik zit nu toch thuis in een fijn appartement, ik ben gewend om niet ieder jaar op vakantie te gaan en eerlijk: Ik heb behoefte aan afleiding, kado 1 is voor mij ideale afleiding.
Nou zou je zeggen: duidelijk, kies voor 1...Maar dan voel ik me zo onmetelijk schuldig naar mijn vriend toe omdat hij zo graag op vakantie wil....
Ik vind dit echt geeeeeeen leuk dilemma.
Gast- Gast
Cadeau 1. Het is een cadeau voor jou, dus dan kan het maar beter iets zijn wat je echt leuk vindt, en niet 'maar' op vakantie gaan omdat het toevallig een cadeau is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik gun het je heel erg, dus daarom zeg ik optie 1.
Maar... ik begrijp je denkwijze ook heel goed. Ik zou het ook laten afhangen van wie je het krijgt en waarom diegene dit doet. Als diegene het echt alleen voor jou doet zou ik voor optie 1 gaan omdat je er heel erg blij mee zult zijn en je de vakantie toch meer voor je vriend doet. Lastige keuze hoor, ik vind het in dit soort situaties ook moeilijk om voor mezelf te kiezen.
Maar... ik begrijp je denkwijze ook heel goed. Ik zou het ook laten afhangen van wie je het krijgt en waarom diegene dit doet. Als diegene het echt alleen voor jou doet zou ik voor optie 1 gaan omdat je er heel erg blij mee zult zijn en je de vakantie toch meer voor je vriend doet. Lastige keuze hoor, ik vind het in dit soort situaties ook moeilijk om voor mezelf te kiezen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Cadeau 1. Het is jouw cadeau. Daarbij gaat je vriend al op vakantie.
Je vriend hoort je cadeau 1 toch ook gewoon te gunnen?
Je vriend hoort je cadeau 1 toch ook gewoon te gunnen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Die persoon wil jou een kado geven en je vriend gaat al op vakantie. Ik zie geen probleem. Je moet je niet schuldig voelen en gewoon voor kado 1 kiezen. Het is je ontzettend gegund, dat zal je vriend toch ook doen?
Gast- Gast
Hmm zoals ik nu denk zeg ik 1 maar gezien je toestand rondom je vader en al je gevoellens die je erbij heb zeg ik 2 waarom omdat ik denk dat je wel wat rust in je hoofdje kan gebruiken dat kun je op zich wel oplossen met kadeautje mummer 1 maar ik gun je ook graag een mooie vakantie met een omgeving waar je even helemaal jezelf kan zijn en je gevoel even los kan laten.Niet dat je je papa moet vergeten hoor. Kun je niet iemand meenemen voor de vakantie?
Gast- Gast
Mijn vriend gunt het me ook, het kado komt namelijk van hem! Enorm lief dus. Maar ik voel me wel bezwaard...
Gast- Gast
whoa! Dan zou ik het lekker doen
Mijn vriend moet ff met de jouwe gaan praten denk ik
Mijn vriend moet ff met de jouwe gaan praten denk ik
Gast- Gast
Ga lekker voor cadeau 1 en spaar met je vriend voor een vakantie! Echt lief van hem! En niet bezwaard voelen, voel je maar eens lekker speciaal en bijzonder, heb je verdiend!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha Oreo. Neeee ff serieus, ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit, zo'n duur cadeau gekregen van niet-familie. Echt echt echt enorm lief. Ook nog nooit eerder iets heel duurs van hem trouwens.
Gast- Gast
Nu ben ik wel erg benieuwd om wat voor kado het gaat .
Ik zou ook voor kado nummer 1 gaan.
Soms mag je best voor jezelf kiezen en je vriend gaat al op skivakantie en hij gunt
het jou vast van harte.
Ik zou ook voor kado nummer 1 gaan.
Soms mag je best voor jezelf kiezen en je vriend gaat al op skivakantie en hij gunt
het jou vast van harte.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
kruimelje schreef:Ga lekker voor cadeau 1 en spaar met je vriend voor een vakantie! Echt lief van hem! En niet bezwaard voelen, voel je maar eens lekker speciaal en bijzonder, heb je verdiend!
Idd!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Wat super lief van je vriend.! Gewoon doen en je helemaal niet schuldig voelen.
Laatst aangepast door Cimic op do 22 dec 2011 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou voor Turkije kiezen, dat is nou iets waar je me midden in de nacht voor wakker kunt maken . Maar ik kan me voorstellen dat het veel minder leuk is wanneer je daar niks te besteden hebt.
Ik vind persoonlijk dat je je al best geschikt hebt de afgelopen maanden naar je vriend, die vakantie taan je ook niet naar, dus lekker optie 1 kiezen! Ik ben wel benieuwd wat het is dat je zo graag wilt hebben, haha!
Ik vind persoonlijk dat je je al best geschikt hebt de afgelopen maanden naar je vriend, die vakantie taan je ook niet naar, dus lekker optie 1 kiezen! Ik ben wel benieuwd wat het is dat je zo graag wilt hebben, haha!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik zou voor nr 1 gaan! Je verdient het!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik zou voor nr 1 gaan! Je verdient het!
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zou lekker voor cadeau 1 gaan.
Ten eerste, omdat je het zó ontzettend 'verdiend' hebt na afgelopen jaar. Een positieve impuls waar je echt van kan genieten. Daarbij ga ik er vanuit dat het een blijvend cadeau is, waar je dus langer van kan genieten.
Een vakantie is ook superleuk, zeker samen met je vriend. Maar als je vervolgens vrijwel niks kunt besteden en steeds in je portemonnee moet kijken of je nog wel een drankje kunt doen, is dat ook niet echt ontspannend.
En je vriend gunt het je ook, anders had hij je de keus niet gegeven. Wat mij betreft kun je dan ook zonder schuldgevoel voor het eerste cadeau kiezen. (Wat is het trouwens, ben niet nieuwsgierig hoor )
Ten eerste, omdat je het zó ontzettend 'verdiend' hebt na afgelopen jaar. Een positieve impuls waar je echt van kan genieten. Daarbij ga ik er vanuit dat het een blijvend cadeau is, waar je dus langer van kan genieten.
Een vakantie is ook superleuk, zeker samen met je vriend. Maar als je vervolgens vrijwel niks kunt besteden en steeds in je portemonnee moet kijken of je nog wel een drankje kunt doen, is dat ook niet echt ontspannend.
En je vriend gunt het je ook, anders had hij je de keus niet gegeven. Wat mij betreft kun je dan ook zonder schuldgevoel voor het eerste cadeau kiezen. (Wat is het trouwens, ben niet nieuwsgierig hoor )
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Ik zou lekker voor cadeau 1 gaan.
+1! Wat leuk trouwens dat je een cadeau mag kiezen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als hij je deze keuzes geeft weet hij goed dat er een redelijke kans is dat je voor optie 1 gaat. Gewoon daarvoor gaan dus .
Gast- Gast
Cadeau 1
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Als je mocht kiezen
» Welke baan als je zelf mocht kiezen?
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...
» Welke baan als je zelf mocht kiezen?
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als jij nu een mobiel mocht uitzoeken....
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: