Wanneer ben jij voor het laatst vreselijk geschrokken?
+20
Pompoen
Shisha
Lady1984
Lady Starstruck
RioolSpook
Polly
Bubbelicious
Jeanette
Clapperdie
Summerlovin
Rovine
holaagirl
TGR
Rush
slaatje
Marin
Alex
Zora
TukTuk
Highway
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wanneer ben jij voor het laatst vreselijk geschrokken?
Brrrrr, van jouw verhaal krijg ik kippenvel, Rovine!
Ik ben gisterochtend geschrokken, vanwege de bel die om kwart over 7 in de ochtend ging...
Bleek dat mijn man met mijn zwager had afgesproken om voor het werk snel even een raam op te meten.
Ik ben gisterochtend geschrokken, vanwege de bel die om kwart over 7 in de ochtend ging...
Bleek dat mijn man met mijn zwager had afgesproken om voor het werk snel even een raam op te meten.
Gast- Gast
Ik word nog steeds misselijk als ik eraan terugdenk wat had kunnen gebeuren als hij binnengekomen was als ik in bed lag. Ben ook heel lang bang geweest voor vreemde geluiden, toen een keer iemand op krukken langsliep zat mijn hart in mijn keel omdat ik het geluid niet kende.
Maar nu weet ik wel dat ik in zo'n situatie niet huilend in een hoekje wegkruip, maar een flinke bakkes op kan zetten als het erop aankomt. Ben trouwens wel weer behoorlijk zen geworden sinds ik op de 3e verdieping woon, dat had ik toendertijd echt nodig.
Maar nu weet ik wel dat ik in zo'n situatie niet huilend in een hoekje wegkruip, maar een flinke bakkes op kan zetten als het erop aankomt. Ben trouwens wel weer behoorlijk zen geworden sinds ik op de 3e verdieping woon, dat had ik toendertijd echt nodig.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn man is een koukleum en heeft soms rare neigingen. De laatste keer dat ik me rotschrok stond hij opeens achter me in zijn nakie (kwam net uit de douche)terwijl ik mijn haar aan het föhnen was (...op de kop dus ik zag 'm niet) en stond ie zich te warmen aan de föhnlucht.
Gast- Gast
Toen ik gisteren de garage inliep en de pop zag staan die de dag ervoor in de tuin stond vanwege de 50e verjaardag van mijn moeder. ik schrik best snel dus.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn oma werd 2/3 maanden geleden geopereerd en deze operatie was best risicovol. Helaas had ik die dag een teamdag en moest notuleren dus kon niet zo 123 mijn telefoon opnemen. Ik had de afspraak met mijn moeder gemaakt dat als alles goed was gegaan ze niets zou laten horen en alleen zou bellen als het fout was gegaan. Gaat om 14:00 uur ineens mijn telefoon (die stond stil en lag naast mn laptop) dus ik helemaal geschrokken het overleg uitgelopen zegt mn moeder: Nou alles is goed gegaan hoor! bla bla bla bla... Uhh hallo! |Ik schrok me dus dood dit was toch niet de afspraak? Mn moeder snapte het niet zo geloof ik en kon niet snappen waardoor ik een beetje boos was.
Maar gelukkig was alles goed
Maar gelukkig was alles goed
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had mijn tas bij de H&M laten staan vorige week. Ik liep al lang en breed verder de stad in totdat ik besefte dat ik geen tas bij had (waar dus alles in zat!). Ik ben gauw terug gesjeest en gelukkig stond ie er gewoon nog en was er nog niks uit gehaald. Wat was ik blij!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Mijn man is een koukleum en heeft soms rare neigingen. De laatste keer dat ik me rotschrok stond hij opeens achter me in zijn nakie (kwam net uit de douche)terwijl ik mijn haar aan het föhnen was (...op de kop dus ik zag 'm niet) en stond ie zich te warmen aan de föhnlucht.
*proest* hier moest ik dus even hardop om lachen
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Zora, sterkte voor je schoonzus! Dat is inderdaad schrikken
Rovine, wat een ontzettend eng verhaal, daarom wilde ik dus nooit op de begane grond wonen. Ik zou er serieus een hartverzakking van krijgen, brrrrr. Goed dat je hem hebt weggejaagd!
Ik kan ook heel hard schrikken, tot huilen (en lachen tegelijk) aan toe, heel grappig voor andere mensen maar minder fijn voor mijzelf. Gelukkig schrik ik niet zo snel in het verkeer of zo.
Rovine, wat een ontzettend eng verhaal, daarom wilde ik dus nooit op de begane grond wonen. Ik zou er serieus een hartverzakking van krijgen, brrrrr. Goed dat je hem hebt weggejaagd!
Ik kan ook heel hard schrikken, tot huilen (en lachen tegelijk) aan toe, heel grappig voor andere mensen maar minder fijn voor mijzelf. Gelukkig schrik ik niet zo snel in het verkeer of zo.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Mijn vriend heeft er zo onderhand een sport van gemaakt mij zoveel mogelijk te laten schrikken. Maar dat zijn maar kleine schrikmomentjes.
Maar de laatste keer dat ik echt super ben geschrokken is denk ik een iets langer dan een jaar geleden. Toen lagen mijn vriend en ik op bed toen ik ineens een brandlucht rook. Toen ik uit het raam keek zag ik vlammen boven de daken uitschieten. Precies ter hoogte van mijn moeders woning. Toen kreeg ik echt bijna een hartverzakking. Ik ben toen naar beneden gerend en heb mezelf direct aangekleed om zo naar mijn moeder te kunnen rennen. Gelukkig ging op dat moment de deurbel en stond ze al voor de deur met de honden. Bleek het om de schuur van de buren van mijn moeder te gaan die in de brand stond. Dus uiteindelijk viel het allemaal wel mee, maar ik ben me toen wel echt rot geschrokken.
Maar de laatste keer dat ik echt super ben geschrokken is denk ik een iets langer dan een jaar geleden. Toen lagen mijn vriend en ik op bed toen ik ineens een brandlucht rook. Toen ik uit het raam keek zag ik vlammen boven de daken uitschieten. Precies ter hoogte van mijn moeders woning. Toen kreeg ik echt bijna een hartverzakking. Ik ben toen naar beneden gerend en heb mezelf direct aangekleed om zo naar mijn moeder te kunnen rennen. Gelukkig ging op dat moment de deurbel en stond ze al voor de deur met de honden. Bleek het om de schuur van de buren van mijn moeder te gaan die in de brand stond. Dus uiteindelijk viel het allemaal wel mee, maar ik ben me toen wel echt rot geschrokken.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Mijn vriend had vorige week werkdiensten van 2 uur 's middags tot aan 10 uur 's avonds, en dan komt hij rond half elf thuis. Ik stond in de keuken rond half elf om wat te pakken. Stond hij ineens al zwaaiend voor het keukenraam. ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bruce schreef:Haha zaten er vervolgens niet overal tandpastaspetters?Zelda schreef:holaagirl schreef:Gisteren...mijn vriend stond zijn tanden te poetsen en moest tegelijkertijd niesen!
Wat een herrie en kabaal! Schrok me helemaal lam, dacht echt dat hij erin bleef!
nee, hij rende dus naar de spoelbak (oa daarom schrok ik zo) gelukkig bleef het aardig schoon!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
+1Bruce schreef:+1TGR schreef:Ik voel me onbehaaglijk als ik laat op de avond naar de wc ga en daarna het zwart van een donkere gang achter me voel als ik weer naar bed loopt.
Ik schrik vaak als ik mijn gezicht aan het wassen ben 's avonds en mijn vriend pakt ineens zijn tandenborstel terwijl ik niet had verwacht dat hij al in dezelfde ruimte zou staan.
Maar de laatste keer dat ik erg ben geschrokken weet ik niet meer.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Summerlovin schreef:Toen ik gisteren de garage inliep en de pop zag staan die de dag ervoor in de tuin stond vanwege de 50e verjaardag van mijn moeder. ik schrik best snel dus.
Ik bracht vannacht op mijn werk de waszakken naar de kelder en schrok mij dood van de Sarah pop die daar in een rolstoel zat.
En ik had hem nog wel zelf de nacht daarvoor in elkaar gezet en naar beneden gebracht.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
AngelNyn schreef:Pff kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Wat een doos zeg..
Ik had iets soort gelijks paar weken geleden, was alleen thuis en hoorde ook ineens gerommel aan het slot en de deur open gaan.. Schrok me dood, en stond al met het vlijmscherpe zwaard wat we hebben in mijn handen, bleek het mijn vriend te zijn
Die had ik pas 3 uur later thuis verwacht, en het was niet in hem opgekomen om even te laten weten dat hij zoveel eerder thuis zou zijn..
Heb hem daarna laten beloven altijd even te whatsappen als hij naar huis komt op een ander moment dan verwacht
Mijn man was een keer 's nachts in de logeerkamer gaan liggen omdat hij niet kon slapen. Toen ik wakker werd en het bed naast me leeg was ben ik hem gaan zoeken. Toen ik de deur naar de logeerkamer opendeed kreeg ik me toch een karatetrap in mijn buik...hij werd wakker van geluid en zijn allereerste reactie was dat er een indringer was... Ik ben me wil geschrokken natuurlijk...maar ik geloof dat hij meer geschrokken was, 't was echt een hele harde pijnlijke trap en hij voelt zich er nu, jaren later, nog steeds schuldig over! Ik zelf kan er wel om lachen, 't was echt een hele vreemde situatie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dit klinkt gek, dat weet ik, maar ik ben een aantal jaar een keer enorm geschrokken toen ik alleen in mijn toenmalige huis was. Ik wilde gaan slapen en lag op mijn buik. Ik werd ineens keihard bij beiden kuiten gegrepen. En er was niemand in huis.
Oh de laatste keer dat mijn vriend en ik schrokken, was van de zomer. Het was een zaterdag en we sliepen. Hoorden we iemand aan de voordeur, het slot rammelen. Wij hadden geen idee hoe laat het was, het kon net zo goed 5 uur zijn. (achteraf bleek het 9.30 te zijn haha) Dus wij renden naar de deur, en sloegen op de deur, 'wegwezen!' Hoorden we een klein geschrokken stemmetje van een kleine vrouw 'oh sorry, ik zit verkeerd!' was het de moeder van de buurjongen die de plantjes tijdens zijn vakantie water kwam geven Ze stond bij de verkeerde deur. Duurde trouwens wel heel lang voordat het kwartje viel dat ze de sleutel in het verkeerde slot stond te steken.
Oh de laatste keer dat mijn vriend en ik schrokken, was van de zomer. Het was een zaterdag en we sliepen. Hoorden we iemand aan de voordeur, het slot rammelen. Wij hadden geen idee hoe laat het was, het kon net zo goed 5 uur zijn. (achteraf bleek het 9.30 te zijn haha) Dus wij renden naar de deur, en sloegen op de deur, 'wegwezen!' Hoorden we een klein geschrokken stemmetje van een kleine vrouw 'oh sorry, ik zit verkeerd!' was het de moeder van de buurjongen die de plantjes tijdens zijn vakantie water kwam geven Ze stond bij de verkeerde deur. Duurde trouwens wel heel lang voordat het kwartje viel dat ze de sleutel in het verkeerde slot stond te steken.
Gast- Gast
Thanks Alex en Polly
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Hahaha charlie ik zie het helemaal voor me. Heel grappig, maar snap dat je schrok.
Dat onbehaaglijke gevoel heb ik ook inderdaad tgr. Helemaal in ons nieuwe huis, is heel groot en donker en eigenlijk best eng 's nachts.
Verder schrok ik laatst enorm van mn vriend. Ik hoorde hem niet aankomen en opeens stond ie bij me in de douche, aah!
Dat onbehaaglijke gevoel heb ik ook inderdaad tgr. Helemaal in ons nieuwe huis, is heel groot en donker en eigenlijk best eng 's nachts.
Verder schrok ik laatst enorm van mn vriend. Ik hoorde hem niet aankomen en opeens stond ie bij me in de douche, aah!
Gast- Gast
Eng!!Carrie schreef:Dit klinkt gek, dat weet ik, maar ik ben een aantal jaar een keer enorm geschrokken toen ik alleen in mijn toenmalige huis was. Ik wilde gaan slapen en lag op mijn buik. Ik werd ineens keihard bij beiden kuiten gegrepen. En er was niemand in huis.
Gast- Gast
Alex schreef:Wat sneu, Zora
Ik ben afgelopen zondag voor het laatst geschrokken toen we A ineens kwijt waren in de V&D. We hebben twintig minuten gezocht, samen met medewerkers, beveiliging en een paar winkelende dames die haar hadden zien lopen. Ik haalde me gelijk al de meest enge scenario's in mijn hoofd, heb ook staan huilen van opluchting toen ze eindelijk aan de hand van een vrouw aan kwam lopen.
Oooh ik zou me ook doodschrikken, gelukkig is ze goed terecht gekomen. Ik ga gelijk in mijn zoon zijn jas onze telefoonnummers zetten en adres, stel dat zoiets gebeurd en iemand is zo slim om ff de jas te checken dan zijn we iig snel te vinden.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
De laatste keer dat ik erg geschrokken was, was zo'n 2 jaar geleden toen mijn moeder me meerdere keren achter elkaar had proberen te bellen op een moment waarop ze dat normaal niet zou doen, omdat ze wist dat ik les had. Mijn hard zat in mijn keel toen ik haar terugbelde, had echt het gevoel 'wie is er dood?'
Gelukkig was dat niet het geval, het bericht was ook niet om van te schrikken, nou ja, een beetje, meer verrassend...ik bleek die dag tante te zijn geworden, terwijl we dus helemaal niet wisten dat mijn zusje zwanger was...Dat was erg vreemd moet ik zeggen!
Gelukkig was dat niet het geval, het bericht was ook niet om van te schrikken, nou ja, een beetje, meer verrassend...ik bleek die dag tante te zijn geworden, terwijl we dus helemaal niet wisten dat mijn zusje zwanger was...Dat was erg vreemd moet ik zeggen!
Zondag en dan een jaar terug..
Dat mijn moeder me belde dat papa en hartstilstand had gehad..
Dat mijn moeder me belde dat papa en hartstilstand had gehad..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Highway schreef:van een patient vorige week; ik was bloed aan het afnemen en juist op het moment dat ik de naald wilde insteken riep hij heel hard: 'wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah' en bewoog hij met zijn armen...bloedafname mislukt, want naald zat naast ader en zuster Highway nogal pissed
Haha dat heb ik nou al zovaak meegemaakt daar schrik al niet eens meer van.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
» Spel: Wanneer heb je voor het laatst... ?
» wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?
» Waar heb jij voor het laatst om gelachen?
» Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?
» Spel: Wanneer heb je voor het laatst... ?
» wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?
» Waar heb jij voor het laatst om gelachen?
» Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: