Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 7 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Emma_ zo 27 feb 2011 - 1:45

Emma_ schreef:Wij hebben de afgelopen week twee feestlocaties bekeken en maandag staat er ook nog 1 op het programma. Nu hebben we bij beide locaties die we hebben gezien nog de eerste keuzes voor onze trouwdag. Alleen de locaties zijn zo verschillend en allebei echt superleuk. Voor het prijsverschil hoeven we het ook niet te laten want het scheelt nog geen 100 euro of we nu de ene of de andere locatie nemen. Lastig dus! De ene locatie is wat moderner/hipper en de andere locatie is meer romantisch en bourgondisch, dus het is maar net wat we willen eigenlijk.

We zijn gisterenmiddag al bij de locatie gaan kijken waar we eigenlijk maandagmiddag een afspraak hadden. Ook hier was de zaal weer heel erg leuk alleen zit er geen tuin bij. Aangezien we eind juni trouwen hopen we wel op mooi weer en we willen overdag dan graag buiten zijn met onze daggasten. Dus waarschijnlijk valt deze locatie toch af. Ook vond ik degene met wie we gesproken hebben wat dwingender en wat minder open staan voor onze ideeen. Dat vond ik ook wat minder prettig.

@ Birgit: ik zie dat wij op dezelfde datum trouwen! Jij had de trouwlocatie al geregeld toch? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want hier zie ik tot nu toe alleen maar dat het pas een jaar van tevoren geregeld kan worden (trouwlocatie dan, de feestlocatie kunnen we wel al vastleggen).

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:16

Emma_ schreef:

@ Birgit: ik zie dat wij op dezelfde datum trouwen! Jij had de trouwlocatie al geregeld toch? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want hier zie ik tot nu toe alleen maar dat het pas een jaar van tevoren geregeld kan worden (trouwlocatie dan, de feestlocatie kunnen we wel al vastleggen).

Ik heb de gemeente gewoon gebeld en aangegeven dat ik graag wilde weten hoe het allemaal verder in zijn werk zou gaan en gevraagd hoelang je van te voren de datum vast kunt leggen.

Edit: ik heb inmiddels de bevestiging ook al binnen :-)

Laatst aangepast door Birgit op zo 27 feb 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tazz zo 27 feb 2011 - 11:22

Dat is een leuke site Birgit! Ik sla hem ook op bij mijn favorieten!

Mijn vriend verklaart me een beetje voor gek dat ik net al trouwkaarten zat te kijken! Terwijl ik toch niet eens zo super actief er al mee bezig ben.

Doen jullie trouwens kousenbandjes aan en kan iemand me daar het nut van vertellen?

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RedRose vr 4 maa 2011 - 22:28

Jaaaaaaaa Very Happy ik mag hier ook meeschrijven!!! Very Happy
Al een tijdje las ik hier mee.. mn vriend en ik hebben hebben namelijk altijd gezegd in 2012 te willen trouwen. Maar ja dan moest ik wel eerst gevraagd worden.
En vanochtend ben ik dan gevraagd, ik ben ook nog eens jarig, dus ben helemaal blij!!!

Ik zal straks ofzo wel even uitgebreid het aanzoek beschrijven, maar nu ga ik eerst ff genieten van m'n aanstaande Laughing

We gaan het deze week nog aan niemand vertellen, omdat we het persoonlijk willen doen en ik zie mijn moeder pas vrijdag weer (wonen een uur van elkaar vandaan) dus dan moet de rest ook maar even wachten. Vind het niet eerlijk als m'n schoonfamilie het een week eerder weet.
Wel heel frustrerend want ik wil het natuurlijk van de daken schreeuwen!! haha

Ik ga straks of in ieder geval van de week dit topic nog eens een keer goed lezen, want nu is het nóg veel leuker Very Happy

RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Bericht  Inge za 5 maa 2011 - 1:18

Dubbel gefeliciteerd Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RedRose zo 6 maa 2011 - 23:46

Dank je wel Inge!
Wat is het rustig hier?! Iedereen druk met alle voorbereidingen of ligt het ff stil?

Nou, ik ben nieuw en enthousiast, dus ik schrijf vrolijk verder hoor smile

Mijn aanzoek:
Zaterdag 5 maart was ik jarig. Om 6.25uur hoorde ik ineens een telefoon. Ik dacht eerst dat het m'n vriend z'n wekker was die hij vergeten was uit te zetten. Dus ik ging eigenlijk gelijk naar zijn nachtkastje om uit te zetten. Ik helemaal verbaasd; M'n vriend lag niet meer in bed en het was niet zijn telefoon maar die van mij. Ik kijk op m'n telefoon en zie een berichtje als alarm; "Goedemorgen liefje, het is tijd om de aanwijzing in de keuken te gaan lezen. Kom uit bed!"
Ik was helemaal in shock, durfde het bed niet uit haha, geen idee waarom. Na 5 minuten liggen wachten (in de hoop dat m'n vriend gewoon naar boven zou komen) toch maar naar beneden gegaan. Ik zag toen gelijk dat m'n vriend z'n auto weg was. En in de keuken lag een briefje "Het is nog vroeg, maar je moet toch echt het huis uit! pak hooguit een paar liga's en ga naar je auto voor verdere instructies".
En toen was ik dus echt in de stress. Want wat moest ik nou? Aankleden natuurlijk, maar wat moest ik aan? Ging ik een hele dag weg of niet? Warme kleren of nette kleren? Nou ik besloot om om gewone kleding aan te trekken maar me wel helemaal op te tutten... je weet tenslotte nooit wat je kan verwachten haha.
In de auto lag een briefje op m'n stoel: "Pak je tomtom en ga naar 'favorieten' en selecteer de route met 'verrassing'.
In het dashboardkastje lag weer een briefje: "als je gearriveerd bent perkeer je de auto naast die van mij en loop in de richting van het voetpad en je zult me tegekomen."
Nou.. en toen moest ik een uur alleen in de auto zitten!! Super zenuwachtig natuurlijk, er ging van alles door m'n hoofd. Ik heb wel een aantal keer aan een huwelijkaanzoek gedacht, maar probeerde dat uit m'n hoofd te praten want anders zou het alleen maar tegenvallen. En ik was tenslotte ook gewoon jarig, dus daar kon het ook gewoon voor zijn.
Nou eenmaal aangekomen in Zeeland, het Grevelingenmeer. M'n vriend stond daar en ik moest al gelijk huilen. Hij pakte een tas uit de auto en we liepen richting het strand. Daar zochten we een mooi plekje op, legde een kleedje neer en genoten van een mooie zonsopgang!
En daarna ging hij op z'n knieen!!!! Kreeg ik een super mooie ring en heb ik natuuuuurlijk JA gezegd!

Hij had wat broodjes meegenomen. Wat wel erg grappig was is dat hij een mes was vergeten en dus het brood moest smeren met z'n autosleutels. Dit vond ik echt geweldig wat er gaat altijd wel wat mis als hij iets organiseerd, dus dit hoorde er wel echt bij.
Daarna hebben we nog een rondje gelopen, maar omdat eigenlijk toch best koud was zijn we rond 11.00 weer naar huis gegaan.

Eenmaal thuis helemaal stomverbaasd....'nu ben ik dan toch echt ten huwelijk gevraagd!! Very Happy "

We hebben het nog niet aan onze families verteld. Ik zie mijn ouders namelijk pas vrijdag en ik wil het ze wel persoonlijk vertellen (wonen een uur van elkaar vandaan) En ik vind het niet eerlijk als m'n schoonouders het al een week eerder weten, dus die vertellen we het woensdagavond.

Wel weten een paar vriendinnen het die ik gisteren heb gezien. Met de opdracht hun mond te houden op hyves en facebook.

We (vooral ik) zijn nu druk bezig om te kijken waar we willen trouwen. We wonen in West-Brabant. Genoeg mooie trouwlocaties, maar ben nog geen een mooie feestlocatie tegengekomen.
Weet iemand iets? In de lijn tussen Breda en Tholen- Bergen op Zoom???

Ik ga vanaf zaterdag ook flink afvallen! Was ik sowieso al van plan, maar dit is wel een goede motivatie smile Ik denk dat ik in de zomervakantie op zoek ga naar een jurk.

Hebben jullie een budget?? Wij willen er niet al teveel geld aan uitgeven, maar al die mooie locaties zijn zo duur Mad

Nou meiden, sorry voor het lange verhaal!! haha
Maar ik hoop dat we hier flink wat tips kunnen uitwisselen en gewoon gezellig kletsen natuurlijk!

RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge ma 7 maa 2011 - 1:40

wow wat romantisch... wat een mooie aanzoek smile
Elk aanzoek is mooi natuurlijk, maar wow smile
Kom je ook gezellig op de 2012trouwhyves kletsen? www.trouwin2012.hyves.nl

Trouwen is erg duur, ons budget is rond de 15000,-
Ik ben ook aan het afvallen voor de trouwdag, hoeveel wil je kwijt? ik zoveel mogelijk haha Very Happy Ga waarschijnlijk in september jurken passen. Ben nu 11,7 kilo kwijt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 1:44

Wow, 15000! Nou wij gaan het proberen voor de helft te doen. We hebben net een nieuw huis gekocht waarvan de tuin nog helemaal gedaan moet worden. (nieuwbouw huis) Dus dat kost ook een hoop geld.

Ik wil eigenlijk een heleboel afvallen, zeker toch wel zo'n 45kg Embarassed Ik ga zaterdag aan het Cambridge dieet beginnen. Shakes, soepen, repen. Enz. Niet heel gezond misschien, maar ik ben al jaren (heel m'n leven) aan het proberen af te vallen en de laatste jaren lukt het niet meer. Dit heb ik nu ff nodig.

Hoe ver zijn jullie al met de voorbereidingen? Locaties al uitgezocht? Ik vind het echt zo moeilijk!!

Ow, en op die hyves kom ik vanaf zaterdag. Dan mag iedereen het weten. Nu is het nog even geheim smile
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Miss G ma 7 maa 2011 - 3:35

Gefeliciteerd red rose! Wat een mooi aanzoek zeg! Echt heel erg romantisch!

Wij hebben ook een budget tussen de 10 en 15000, en zijn daarom nu ook flink aan het sparen. Wij hebben al de fotograaf, feestlocatie en de kerk vaststaan. Eigenlijk doen we alles in het dorp waar ik vandaan kom, dus de locatie is het grootste partycentrum daar haha. Is wel altijd gezellig daar!

Ik ben vorig jaar al 12 kg afgevallen, nu wel weer ong 3 aangekomen. Zou er eigenlijk nog wel 10 af willen, maar ben niet echt een doorzetter haha. Heb al wel voor de gein een jurk aangepast, en het viel niet echt op dat ik maatje 42 heb! Je wordt zo erg ingesnoerd! Moet alleen wel mijn armspieren trainen en een zonnebankje pakken hihi.

Veel plezier met de voorbereidingen!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 3:40

Gefeliciteerd Redrose! Very Happy wat super romantisch!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 3:56

RedRose, super zeg!

Ik denk dat ik ook in de zomer op zoek ga naar een jurk. Ik wil eerst nog flink wat afvallen :-)
Ik denk zelf dat we rond de € 12500 uitkomen.

Inmiddels staat de datum vast, we hebben al 3 fotografen gesproken en binnenkort kijken op wat feestlocaties en wat afspraken inplannen met dj's. Ik vind het erg leuk om alles uit te zoeken.

Gast
Gast

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 5:38

Heej Birgit,
jij komt toch uit E-L?
Heb jij nog leuke adresjes, tips enz. Ik woon zo'n 30 km ten westen van E-L.

Verder bedankt iedereen!!
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 5:41

XxXGeesje schreef:Gefeliciteerd red rose! Wat een mooi aanzoek zeg! Echt heel erg romantisch!

Ik ben vorig jaar al 12 kg afgevallen, nu wel weer ong 3 aangekomen. Zou er eigenlijk nog wel 10 af willen, maar ben niet echt een doorzetter haha. Heb al wel voor de gein een jurk aangepast, en het viel niet echt op dat ik maatje 42 heb! Je wordt zo erg ingesnoerd! Moet alleen wel mijn armspieren trainen en een zonnebankje pakken hihi.

M'n vriendin vertelde dat ook al, dat het niet opvalt als je een klein maatje meer hebt. Maar op dit moment heb ik een groot maatje meer en dat wil ik niet smile

Ik zit er serieus aan te denken om na de zomervakantie een zonnebank te kopen haha. Wij zijn allebei vrij wit van onszelf, m'n vriend is soms echt fluoriserend :P Maar we zijn beide zoveel knapper met een tintje.
En als je zovaak een zonnebankkuur moet nemen ben je ook zoveel geld kwijt
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 6:06

RedRose schreef:Heej Birgit,
jij komt toch uit E-L?
Heb jij nog leuke adresjes, tips enz. Ik woon zo'n 30 km ten westen van E-L.

Verder bedankt iedereen!!

Heb je al een datum in gedachten?

http://www.estherstevens.nl/ We hebben vorige week een afspraak met haar gehad, echt een heel leuk mens!
Ze maakt ook hele mooie fotoboeken, speelt veel met kleur enzo. Wij nemen deze week contact met haar op om onze bruiloft te fotograferen.

http://www.ingridbertens.com/
Zij maakt mooiere foto's vind ik, maar de albums waren iets minder. Het gaat uiteindelijk toch ook wel om het eindproduct en ze is wel een stuk duurder dan de fotograaf hierboven.

Wij hebben nu een afspraak met het Turfschip (a.s. donderdag). Ik weet niet of je het nieuwe gebouw kent, maar ik vind de buitenkant heel erg lelijk, mijn vriend vind het juist wel mooi.
trouwtopic 2012 - Pagina 7 Web

Volgende week gaan we op bezoek bij de Spankeling, dit is onze 1e voorkeur.
trouwtopic 2012 - Pagina 7 Sprankeling-g

Dan hebben we als feestlocatie ook nog de Turfvaart in gedachten
trouwtopic 2012 - Pagina 7 Turfvaart%20Ettenleur1
trouwtopic 2012 - Pagina 7 Turfvaart%20Ettenleur4

Qua locaties om foto's te maken ben ik er nog niet aan uit, maar hier kan een fotograaf je ook goed bij helpen.
Ik zou bijvoorbeeld graag foto's maken bij het Chasse Theater in Breda, zowel binnen als buiten. In het bos vind ik ook heel erg mooi. Hier zijn we nog niet helemaal over uit, maar 3 a 4 locaties die dicht bij elkaar liggen kunnen ook is ons verteld.

Laatst aangepast door Birgit op ma 7 maa 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Miss G ma 7 maa 2011 - 6:10

RedRose schreef:
XxXGeesje schreef:Gefeliciteerd red rose! Wat een mooi aanzoek zeg! Echt heel erg romantisch!

M'n vriendin vertelde dat ook al, dat het niet opvalt als je een klein maatje meer hebt. Maar op dit moment heb ik een groot maatje meer en dat wil ik niet smile

Ik zit er serieus aan te denken om na de zomervakantie een zonnebank te kopen haha. Wij zijn allebei vrij wit van onszelf, m'n vriend is soms echt fluoriserend :P Maar we zijn beide zoveel knapper met een tintje.
En als je zovaak een zonnebankkuur moet nemen ben je ook zoveel geld kwijt

Klinkt me bekend in de oren hihi. Wij zijn beide ook best wit, en je ziet er ook een stuk beter/gezonde uit met een kleurtje! In een witte jurk lijk ik net een spook zo midden in de winter! Ik ga dan wel pas eind mei trouwen, maar denk niet dat ik dan al veel zonuurtjes heb meegekregen!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Tazz ma 7 maa 2011 - 7:21

@ birgit & redrose, dan wonen jullie echt vlakbij mij. ik ben benieuwd met welke adresjes jullie allemaal komen, dan kan ik daar ook naar kijken. al is ons budget een stuk lager. Wij willen maximaal 3000 uitgeven en dat vind ik al veel eigenlijk. Embarassed We hebben uitgerekend dat we voor het feest zo'n 1500-2000 nodig hebben.

We zijn al wat locaties aan het 'bekijken' op de meeste locaties moet je een bepaald bedrag p.p per uur moet betalen. Maar het is veel goedkoper om gewoon op rekening te drinken. Want niemand drinkt 5 drankjes per uur en dat 5 uur achter elkaar, en die ene enkeling die dat wel doet valt in het niet met degene die dat niet doen. Dus er staan ons nog flink wat onderhandelingen te wachten. Hoe doen jullie dat?

Een zaal waar we heen willen, is vlakbij, best goedkoop, we willen daar ook met de dag gasten gaan dineren. En er is een tuin waar kinderen kunnen spelen. Best belangrijk voor ons. We zijn alleen nog niet echt gaan kijken, dus dat willen we binnenkort gaan doen, eerst oriënteren we op prijs en foto's van websites.

Waarschijnlijk hebben we ook al DJ, een kennis van ons die veel ervaring heeft met bruiloften en hij kan erg goed draaien, hij wil best komen voor een vriendenprijsje.

Zijn er nu even niet echt meer mee bezig, met de voorbereidingen dan, zelfs sparen schiet erbij in want we zijn flink aan het carnavallen :P

@redrose, wat heb jij trouwens een ontzettend romantisch aanzoek gehad! gefeliciteerd!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 8:14

Wat leuk Tazz! Ik woon tussen BoZ en Roosendaal. Wij gaan zaterdag kijken bij een prieeltje in de bossen van onze gemeente. Maar feestlocatie weten we echt nog niet.
Wij willen echt niet meer dan 8000 euro uitgeven. Liefst veel minder.
Waar is dat goedkope zaaltje Tazz?

En die DJ? Is dat wat en zou ie ook bij ons willen haha

Mooie locaties Birgit! Ik heb de fotograaf Esther ook even een mail gestuurd. Ben benieuwd naar de prijzen.
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 7 maa 2011 - 9:34

@ alle nieuwe bruidjes, van harte welkom en gefeliciteerd met het mooie nieuws!

Ook wij zijn de laatste weekjes al zachtjes aan bezig met de voorbereidingen van het huwelijk voor 28 september 2012.
Ons budget zal maximaal 8000 euro zijn, dat kunnen we tussen nu en 1,5 jaar nog wel sparen smile.
We hebben inmiddels informatie aangevraagd over feestlocaties, bedankjes en het burgelijk huwelijk. Bij ons in de gemeente kan je kiezen tussen 6 locaties voor het burgelijk huwelijk en daar hebben we een top-3 van gemaakt. Binnenkort gaan we bellen of onze datum nog vrij is. Daarnaast ook nog het kerkelijk bureau benaderen voor onze trouwdatum en of de dominee dan kan en de kerk vrij is, ben wel benieuwd hoe duur dat is. We hebben in ieder geval al wel bedacht waar de huwelijkscollecte heen gaat en zijn een lijst aan het maken voor favoriete gezangen / psalmen / opwekkingsnummers in de dienst.
Een feestlocatie vlak bij onze locatie voor het burgelijk huwelijk en de kerk waar we in willen trouwen, heeft veel keuze in arrangementen, dus we zijn nu aan het kijken welk arrangement ons het meest aanspreekt.
Mijn moeder heeft aangeboden om mijn trouwjurk zelf te maken, dus we gaan hard op zoek naar een mooie stof.
We hebben met elkaar afgesproken dat we tot onze vakantie (half juni) lekker gaan brainstormen en dat we daarna zaken definitief gaan maken, we hebben dan nog 13 maand.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 9:52

RedRose schreef:

Mooie locaties Birgit! Ik heb de fotograaf Esther ook even een mail gestuurd. Ben benieuwd naar de prijzen.

Bij ons heeft ze aangegeven van het moment van omkleden (dichtmaken van de jurk) tot halverwege het diner €1450. Je krijgt dan een fotoboek en alle foto's die ze gemaakt heeft op cd.

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 7 maa 2011 - 12:32

redrose wat een ontzettend romantisch en origineel aanzoek (alleen de tijd van 6,25 zou ik dan weer niet zo blij mee zijn Wink)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 21:00

Birgit schreef:
RedRose schreef:

Bij ons heeft ze aangegeven van het moment van omkleden (dichtmaken van de jurk) tot halverwege het diner €1450. Je krijgt dan een fotoboek en alle foto's die ze gemaakt heeft op cd.

zo.. das best prijzig! Ik ben al een hoop fotograven tegengekomen die onder de 800 euro zitten voor ongeveer 6 uur. Ik hoef niet perse een album erbij, maar wel graag mooie bewerkte foto's.
Ik vind het zelf leuk om zo'n album te maken, vooral omdat je allemaal nog extra foto's erbij hebt van als de fotograaf er niet is, zoals het feest. Dan kan ik daar zelf een album van maken.
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 21:02

Fairytale schreef:redrose wat een ontzettend romantisch en origineel aanzoek (alleen de tijd van 6,25 zou ik dan weer niet zo blij mee zijn Wink)

hahaha... was ik de eerste minuut ook helemaal niet!! Daarna vond ik het geweldig Very Happy Alleen 's avonds waren we allebei super moe. M'n vriend was natuurlijk al om 5.30 opgestaan. Dus de rest van m'n verjaardag was heel rustig haha
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sjors di 8 maa 2011 - 7:00

@ Redrose: gefeliciteerd!! Inderdaad een romantisch aanzoek. Leuk dat hij er zo'n werk van gemaakt heeft smile. Dat vond ik bij mijn vriend ook zo bijzonder, hij is normaal niet zo romantisch en hij had er echt over nagedacht en er werk van gemaakt.

Wij zijn ook alweer een stukje verder met de bruiloft. We hebben de fotograaf vastgezet en ook de band Very Happy , locatie stond al vast! Morgen ga ik de gemeente bellen en het daar vastzetten. Wij trouwen op locatie en de gemeente heeft aangegeven dat wanneer de locatie akkoord is, zij dat ook zijn.
Ik heb ook een heeeeel mooi kapsel gezien Very Happy

Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 8:27

Ik heb vandaag de fotograaf vastgelegd en we zijn net terug van het bekijken van de 1e feestlocatie.
Buitenkant vind ik nog steeds niet zo heel mooi, maar de binnenkant was echt super! Heel veel keus qua zalen. Omdat het nieuw is was nog niet alles helemaal af maar de belangrijkste dingen hebben we gezien. Ze hebben ook 8 hotelkamers en 1 daarvan is paars. Ik zei net al tegen mijn vriend dat ik daar absoluut ook wil blijven slapen als we daar feesten.

O ja, nog even een vraagje tussendoor.
Het schijnt heel normaal te zijn om op een feestlocatie schotelgeld te betalen als je de taart ergens anders regelt, zijn jullie dit ook al tegen gekomen?

Gast
Gast

Bericht  Emma_ vr 11 maa 2011 - 9:24

Birgit schreef:Ik heb vandaag de fotograaf vastgelegd en we zijn net terug van het bekijken van de 1e feestlocatie.
Buitenkant vind ik nog steeds niet zo heel mooi, maar de binnenkant was echt super! Heel veel keus qua zalen. Omdat het nieuw is was nog niet alles helemaal af maar de belangrijkste dingen hebben we gezien. Ze hebben ook 8 hotelkamers en 1 daarvan is paars. Ik zei net al tegen mijn vriend dat ik daar absoluut ook wil blijven slapen als we daar feesten.

O ja, nog even een vraagje tussendoor.
Het schijnt heel normaal te zijn om op een feestlocatie schotelgeld te betalen als je de taart ergens anders regelt, zijn jullie dit ook al tegen gekomen?

Op alle locaties waar wij geweest zijn is er aan ons verteld dat we geld moeten betalen om gebruik te maken van het servies als we de taart niet via hen regelen. Ik vond het nog best veel geld voor een paar gebaksbordjes want we kwamen meestal uit op ongeveer 10 euro. En dan heb je dus alleen de bordjes te "leen" Rolling Eyes

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende