Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Inge wo 1 jun 2011 - 22:12

Ja absoluut.
Waar ben je geweest?
Wil na het kopen van de jurk ook nog wel proberen verder te gaan met afvallen, maar goed dat doe je dan in overleg denk met waar je je jurk koopt. Ik weet dat ze 1 maatje nog wel kunnen vermaken, maar dat je bij voorbaat niet al een maatje kleiner mag kopen... Naja ik wil stiekem eigenlijk al heel graag op jurkenjacht haha
Heb nu maat 44-46 en wil wel graag naar 42 eigenlijk (nog liever naar 40 maar of dat gaat lukken) (ik had 48-50)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte wo 1 jun 2011 - 22:15

Honeymoon Shop in R.dam. Ik ben daarheen gegaan omdat zij uitgeroepen waren tot het beste bruidsmodewinkel van 2010/11 door RTL5. Om die reden vertrouwde ik erop dat het goed zal gaan. En de hele ervaring was ook heel fijn (nu de rest nog, maar dat zal ook wel goed komen).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Inge wo 1 jun 2011 - 22:18

Moet goed komen toch smile nu kan je lekker dingen uit gaat zoeken op de jurk die je hebt... heerlijk lijkt mij dat.
Oke... ik denk dat ik in Kampen en Zwolle bij een zaak ga kijken en had nog een tip van mijn collega over een zaak in ik dacht Hoogeveen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte wo 1 jun 2011 - 22:21

Inge schreef:Heb nu maat 44-46 en wil wel graag naar 42 eigenlijk (nog liever naar 40 maar of dat gaat lukken) (ik had 48-50)

Wat goed van je. Ik zit nu op 46/48 en op m'n best lukt het om naar 44/46 te gaan. Het enige dat me nu echt stoort is mijn buik, de rest heb ik inmiddels geaccepteerd. Mijn tip is om je vooraf te bedenken wat je sterke punten zijn en met een beetje stylist, vind je heel veel prachtige jurken, die jou vooral geweldig staan.

Ik kan me voorstellen dat je zin hebt in de jurkenjacht, uiteindelijk is dat toch hét stukje waardoor je weet dat je écht gaat trouwen, iets dat de dag toch een beetje tekent, ook al gaat het uiteindelijk niet om de jurk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 1 jun 2011 - 22:37

Ik wil heel graag een halterjurk, die hebben nu mijn voorkeur. ben al jaaaaren gek op halters smile

Nee idd het gaat niet om de jurk maar de jurk draagt wel bij aan je gevoel die dag.. zucht lijkt mij heerlijk haha
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 5:45

Een lijstje met tips voor de dag zelf van een ander forum samengevoegd en overgenomen;

• Op tijd een paraplu kopen (als je in een regengevoelig seizoen trouwt)

• SOS-tas mee (met als inhoud; deodorant, naald/draad, extra panty, labello/touch-up make up, nagelschaartje/vijl, asperine, etc)

• Ceremoniemeester een lijst met belangrijke telefoonnummers geven (bv. ouders, getuigen, bakker, locaties, fotograaf, chauffeur) en een lijst met wat hij/zij mee moet nemen (bv. overnachtingsspullen, huissleutel, bedankjes, kadootjes, camera)

• Een draaiboek met ruimte (extra ruimtes van 15-30 minuten)

• Bedenken wie wanneer wat doet (denk aan speeches, fotomomenten, ringen)

• Fotomomenten inlassen en bedenken met wie je op de foto wilt/groepsfoto's. Dit ook doorgeven aan de fotograaf, zodat hij/zij namen kan afroepen

• Je eigen camera aan iemand meegeven, zodat je meteen foto's hebt en niet hoeft te wachten tot de fotograaf klaar is

Zaten best goede tips bij, die ik zelf niet had bedacht, ondanks dat ze logisch zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 21:16

Ik zou graag jullie mening willen horen over deze schoen voor bij een jurk;

*edit: foto's zijn te groot* Zie deze LINK *klikkerdeklik*

Voor mij zijn de voordelen de niet te hoge hak, herbruikbaarheid, rubberen zool (anti-slip).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 21:20

Zijn je schoenen zichtbaar onder je jurk?
Ik vind ze leuk maar misschien wat lomp onder een trouwjurk (als de schoenen zichtbaar zijn).
Zelf ga ik ook niet voor echte trouwschoenen denk ik... Kan niet echt op hakken lopen en zit zelfs aan ballarina's te denken bv :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 21:26

Nee, misschien de voorkant hier en daar, maar niet het geheel. De eenvoud van de jurk kan trouwens dergelijke schoenen denk ik wel hebben. Ik wil overigens ook gewoon gympen kopen, omdat ik mezelf niet een hele avond op hakken zie staan inderdaad.

Edit: voor een sneaker zou ik zoiets kopen; *klikkerdeklik* - alleen dan niet met goud. Dergelijke gympen draag ik vaak, dus passen ook weer bij mij. Very Happy
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte ma 6 jun 2011 - 6:45

*Advies please* - Vandaag heb ik een afspraak gemaakt voor een tweede pas met wat andere mensen erbij, gewoon voor de fun, aangeboden door de styliste daar. Ik heb mijn moeder, mijn 'tweede moeder', zusje, beste vriendin en schoonzus gevraagd. Van de laatste twee weet ik niet of ze uberhaupt kunnen, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.

Nu belde ik mijn moeder zopas en vertelde dat ik mijn schoonzus ook heb uitgenodigd, waarop ze vertelde dat ze dan niet wist of ze er wel zin in zou hebben en of mijn tweede moeder nog wel zou willen, omdat ze zich niet op haar gemak voelt/voelen met mensen om haar heen voor een vrij intiem moment. Ze vind mijn schoonzus 'niet zo', omdat mijn schoonzus haar op mijn verjaardag (vorig jaar) niet had aangekeken. Ofzo.

Ik moet mijn tweede moeder nog bellen, maar ik weet niet of ik op deze manier wel zin heb in een tweede pas, wat eigenlijk heel leuk zou moeten zijn. Ik vind het eigenlijk een beetje een rotreactie van mijn moeder en ben teleurgesteld.

Wat moet ik hier nou mee? Ze zijn dadelijk ook allemaal daggast (en dan zullen er wel meer mensen bij zijn die ze niet kennen).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:02

@Zegmaar: misschien heb je qua schoenen ook nog iets aan deze sites?

http://www.brandos.nl/bruidsschoenen/c173

http://www.mijntrouwschoen.nl/index.php/id_structuur/8686/kies_jouw_trouwschoen.html

http://www.elsacolouredshoes.com/

http://www.weddingbells-company.com/c-471306/trouwschoenen-al-vanaf-maat-34/

Ik vind de schoenen die je geplaatst heb geloof ik niet zo mooi voor onder een jurk. 1e paar spreekt mij ook niet zo aan omdat het lakschoenen zijn, maar wie weet vind jij dat juist wel leuk. En bij zo'n sportschoen onder een jurk kan ik me niet zo heel veel voorstellen :-)

Toch komen gympen misschien vaker voor dan ik denk ... (al kan ik er niet zoveel foto's van vinden)
trouwtopic 2012 - Pagina 10 Afbeelding39

Maar je moet natuurlijk gewoon kiezen waar jij je lekker bij voelt!

Laatst aangepast door Birgit op ma 6 jun 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:09

Wat jammer dat je moeder zo reageert, ik begrijp het helemaal dat je er van baalt.
Je wilt dat het iets leuks is en jij denkt misschien hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Mijn moeder is bijvoorbeeld helemaal niet enthousiast en zij zou ook rustig zo'n opmerking kunnen maken, dit heeft er bij mij toe geleid dat de 1e keer passen samen met een vriendin en een nicht gaat gebeuren.
Zo jammer, het had zo leuk kunnen zijn. Ik was van mening dat ik haar dan beter thuis kan laten omdat ik gewoon wil dat het een leuke dag/middag gaat worden.
Mijn moeder voelde zich gepasseerd toen ik zei dat ik dan de 1e keer wel met iemand anders zou gaan, maar uiteindelijk zegt ze niet dat ze toch mee gaat.

Ik snap ook niet zo goed dat ze dat gevoel niet een paar uurtjes opzij kunnen zetten, het gaat nu immers even om ons.

Ik zou er nog eens met haar over praten en ze hoeft natuurlijk geen hele gesprekken met die mensen te voeren.
Iedereen gaat voor jou mee dus zij toch ook? Ze hoeven geen beste vriendinnen te worden, iedereen gaat toch juist mee omdat zoiets gezellig is. Zou jammer zijn als 1 iemand dit niet ziet zitten.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte ma 6 jun 2011 - 7:45

Bedankt voor de links en het advies Birgit. Jouw moeder werkt ook niet echt mee he? Jammer dat het dan niet wordt begrepen dat je het gewoon fijn vind om ze erbij te hebben. Ik zal mijn moeder er nog wel even naar vragen/met haar praten, maar ik heb er nu even geen zin in. Ik weet dat ze teleurgesteld was dat ze er bij het uitzoeken uiteindelijk niet bij was en ik heb haar al 10x uitgelegd dat het bedoeld was om alleen te oriënteren, maar dat er toevallig dé jurk bij tevoorschijn kwam. Moet ik me echt schuldig voelen dat het sneller ging dan dat ik had verwacht? En inderdaad, het gaat nu toch niet om haar?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 19:17

Nee, natuurlijk moet je je daar niet schuldig om
voelen! Zij gedraagt zich niet normaal, jij wel. Als ze het voor zichzelf wil verpesten, gaat ze toch lekker niet mee? Mijn moeder is ook niet mee geweest hoor, had alleen maar het passen verpest. Ik heb een hele fijne dag gehad met stiefmoeder en schoonmoeder.

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 6 jun 2011 - 19:31

hug voor jullie, omdat jullie moeders niet meewerken zoals jullie graag zouden willen.
Zo jammer dat sommige mensen zich niet even over hun eigen mening heen kunnen zetten om hun dochter het geluk te gunnen.
Het is jullie dag en jullie pakken het aan zoals jullie willen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:29

@ Inge, klinkt echt super die reis! Eerst maar eens kijken hoeveel geld er overblijft na alle huwelijksplannen smile
@ Zegmaar, leuk dat je bent geslaagd. Ik ga denk ik ook in Rotterdam kijken. Ben daar al een keer met een vriendin geweest en service was echt prima.
@ James en Birgit hug vervelend zeg dat jullie moeders niet zo blij kunnen zijn voor jullie!

Ik ben afgelopen week met mijn vriend er een paar dagen tussenuit geweest en hebben toen gezellig een avond heel ontspannen zitten praten over al onze ideeën voor de grote dag en een beetje gekeken wat we als eerst moeten gaan regelen. Gelukkig zitten we behoorlijk op een lijn met onze ideeën dus dat is wel fijn!
Heb vandaag ook telefonisch contact gehad met eerste trouwlocatie die we willen gaan bekijken en mogen volgende week woensdag komen. Ik ben echt zo benieuwd hoe het er in het echt uitziet Very Happy Kijken of we dan ook misschien alvast de datum kunnen gaan vast zetten.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 9 jun 2011 - 10:00

Mijn moeder's eindconclusie; "Het is jouw feestje". Nu hopen dat ze zich daar ook naar zal gedragen smile

Birgit, ik heb je links uitgebreid bekeken en ik heb besloten dat ik sowieso niks bij die weddingbells site ga kopen haha, wat stonden daar vreselijke modellen bij zeg. De anderen die ik dan wel vond gaan, vond ik volledig overpriced. Maar het is ook goed te weten wat je natuurlijk niet wilt. Ik zit ook op het trouwforum en daar heeft iemand deze schoenen, die ik eigenlijk wél heel gaaf vind.

trouwtopic 2012 - Pagina 10 Sized_IMAG0133

Mila, het is echt enorm fijn als je op 1 lijn zit wat betreft wat je wilt. Mijn vriend is wat meer van het 'ik moet er nog even over nadenken'. Zo vond ik het een leuk (en spontaan) idee om zijn neefje (10 jaar) te vragen om de ringen aan ons te geven, maar hij vond het toch niet zo. Nou ja, dan niet. smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 3:46

zegmaar_ schreef:

trouwtopic 2012 - Pagina 10 Sized_IMAG0133

Ik vind de schoenen persoonlijk niet mijn smaak, maar goed wie weet staat het jou heel goed, ken je natuurlijk verder niet smile

Mila, het is echt enorm fijn als je op 1 lijn zit wat betreft wat je wilt. Mijn vriend is wat meer van het 'ik moet er nog even over nadenken'. Zo vond ik het een leuk (en spontaan) idee om zijn neefje (10 jaar) te vragen om de ringen aan ons te geven, maar hij vond het toch niet zo. Nou ja, dan niet. smile

Ja dat is wel fijn, al is mijn vriend wel meer van, we hebben nog alle tijd en ik heb zoiets van eindelijk mag ik
Very Happy Eerst wilde hij nog wachten met locaties kijken, maar bedacht later toch wel dat we dat binnenkort maar moesten gaan doen haha. Jammer dat hij het niets vond om zijn neefje te vragen. Is toch leuk. Wij vragen mijn nichtje om de ringen aan te geven en bruidsmeisje te zijn. Ze is dan 3 jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:46

Ik mag ook mee gaan schrijven! Very Happy
Wij trouwen alleen heel anders dan jullie maar dat maakt niet uit toch? nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:48

Purple schreef:Ik mag ook mee gaan schrijven! Very Happy
Wij trouwen alleen heel anders dan jullie maar dat maakt niet uit toch? nerd

Gefeliciteerd!
Hoe gaan jullie trouwen dan? Tuurlijk mag je hier meeschrijven, je gaat toch trouwen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 2:07

Dank je!

Nou, wij doen alles anders (geen huwelijk zoals je zou denken) en trouwen in de bioscoop! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 19 jun 2011 - 2:37

Wat bijzonder, maar ik heb géén idee wat ik me erbij kan voorstellen. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk in elk geval. Wanneer is 'de' dag?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 2:50

zegmaar_ schreef:Wat bijzonder, maar ik heb géén idee wat ik me erbij kan voorstellen. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk in elk geval. Wanneer is 'de' dag?
Dank je! Very Happy Tja, wij zijn gewoon altijd anders. :P
Het wordt aangezien ik een wintermens ben; 10 november 2012 of 12 oktober 2012.

Laatst aangepast door Purple op ma 20 jun 2011 - 5:57; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 19 jun 2011 - 3:27

Oooh, je hebt nog eventjes om het voor te bereiden zeg! Wij worden ook altijd een 'apart' stel genoemd, maar we zijn toch voor een redelijk traditionele setting gegaan, namelijk een stadhuis hier in de buurt. Was jullie eerste date in de bios of hoe kom je erop? Toen je schreef 'anders', dacht ik eigenlijk eventjes 'oh daar is er weer zo één die in het buitenland gaat trouwen en het anders noemt' haha! Ga je wel voor een trouwjurk, ringen, ceremonie, feest, enz, of doen jullie dat ook anders? Ik heb er overigens ook niks mee om in de zomer te trouwen, wij trouwen 29 februari (schrikkeldag).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:35

zegmaar_ schreef:Oooh, je hebt nog eventjes om het voor te bereiden zeg! Wij worden ook altijd een 'apart' stel genoemd, maar we zijn toch voor een redelijk traditionele setting gegaan, namelijk een stadhuis hier in de buurt. Was jullie eerste date in de bios of hoe kom je erop? Toen je schreef 'anders', dacht ik eigenlijk eventjes 'oh daar is er weer zo één die in het buitenland gaat trouwen en het anders noemt' haha! Ga je wel voor een trouwjurk, ringen, ceremonie, feest, enz, of doen jullie dat ook anders? Ik heb er overigens ook niks mee om in de zomer te trouwen, wij trouwen 29 februari (schrikkeldag).
Ik heb altijd gezegd (meestal in niet nuchtere toestand) tegen een vriend van mij die bedrijfsleider is van de bios dat als ik in de winter zou gaan trouwen ik het bij hem in de bios zou doen... Iets met daar is het droog en warm enzo. :P Trouwjurk; wel een jurkje maar geen trouwjurk, niet wit en niet lang. :P Geen ringen, iets anders maar nog niet helemaal duidelijk. Geen ceremonie, geen receptie maar een uit etentje met de naaste familie en daarna een gaaf feest voor iedereen in de discotheek waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht. Wink Mijn vriend heeft nog een lange slopende zaak lopen met zijn ex dus het "kan" gewoon nog niet eerder helaas...

Dit stukje niet qouten graag.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: