Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:14

Tot nu toe vinden we deze er wel heel erg leuk uitzien

http://www.nefkens-trouwautoverhuur.nl/traction%20avant%20wit.htm

Het wordt wel een auto met chauffeur want we willen zelf niet rijden.

Een limo vind ik ook nog steeds heel leuk, daar had ik al een offerte voor aangevraagd.
€ 645 voor een dag vind ik toch te veel geld.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte zo 24 apr 2011 - 20:30

Een klassieke auto dus Wink Hij is wel mooi!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Inge zo 24 apr 2011 - 22:19

Birgit klinkt allemaal super goed zeg Very Happy
(later even een langere reactie)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Bibi2010 di 26 apr 2011 - 1:25

De fotograaf is vorige week langs geweest en ze is het geworden..dus wij hebben een fotograaf,wel een heel vriendelijke en ze had hele goeie iedee..wel erg leuk!!

Het heeft even geduurd voordat ik weer iets hier neer heb kunnen zetten,maar hebben een drukke week gehad vandaar..in Juni gaan we de ondertrouwdatum regelen bij het gemeentehuis en ook in Juni gaan we kijken voor trouwringen leuk leuk!!
Bibi2010
Bibi2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sjors wo 4 mei 2011 - 22:01

Ik ben hier ook al een tijdje niet geweest.

Jeetje wat hebben jullie al veel geregeld! Zijn jullie niet bang dat jullie straks uitgeregeld zijn en dat je dan nog een paar maanden moet wachten?
Wij hebben alleen de grote dingen vastgelegd, locatie, ambtenaar, band en fotograaf. Eind augustus gaan we op vakantie en als we daarvan terugkomen gaan we pas de overige dingen bekijken/vastleggen.

Mijn collega is vorige week getrouwd en toen begon het echt wel te kriebelen, vooral de weken voorafgaand lijken me zo leuk en bijzonder smile Tijd gaat ook echt snel moet ik zeggen. Als iemand aan mij vroeg hoe lang het nog duurde zei ik steeds standaard nog 15 maanden en toen zij mijn vriend opeens "uh lieverd, het zijn er nog maar 12", haha.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  mzcharlotte do 5 mei 2011 - 6:33

Ik heb zelf nog vrij weinig vast gelegd, eigenlijk alleen nog maar de locatie van de ceremonie.

We hebben wel een optie op een locatie voor het diner en wachten nog op een paar offertes. Ook hebben we een optie op twee locaties waar we later in de week een borrel organiseren.

Ik heb een afspraak gemaakt voor het passen van trouwjurken en na onze vakantie gaan we vrolijk weer verder. Ons strijdplan is om eerst de essentiele details te organiseren en dan het verder in te 'kleuren'.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:12

Sjors schreef:
Jeetje wat hebben jullie al veel geregeld! Zijn jullie niet bang dat jullie straks uitgeregeld zijn en dat je dan nog een paar maanden moet wachten?
Wij hebben alleen de grote dingen vastgelegd, locatie, ambtenaar, band en fotograaf. Eind augustus gaan we op vakantie en als we daarvan terugkomen gaan we pas de overige dingen bekijken/vastleggen.

Op zich hebben wij nu ook alleen nog maar de grote dingen geregeld hoor: datum, fotograaf, dj en feestlocatie.
Ik vind het zelf trouwens alleen maar fijn dat we overal vroeg mee zijn, alles is nog vrij en tot nu toe kan alles wat we willen nog geregeld worden.
Misschien zijn we dan inderdaad vroeg klaar met regelen, maar dat zou ik helemaal niet erg vinden.
Het kan allemaal maar vast staan :-)

We zijn vandaag voor de auto gaan kijken en we hebben een optie genomen op de auto van de link hierboven.
Tegen die tijd is er misschien een andere versie (iets nieuwer), maar die zijn ze nu nog aan het opknappen.

@Zegmaar: ik wil alles zoveel mogelijk modern, maar de auto wordt dan inderdaad klassiek.
Vind ik mooier dan moderne auto's.

In juni gaan we taarten proeven. De mevrouw die ze maakt stond hier op de trouwbeurs en ze had wat kleine cupcakes meegegeven als voorbeeld. Vonden we er wel erg leuk uit zien en ik heb niet lang daarna gevraagd hoelang van te voren je bij haar iets vast moet/kan leggen. Zij doet maar 1 bruiloft per dag (ze doet alles alleen) dus nu zijn we in ieder geval de 1e!

Eind mei is er hier in de buurt een expositie over 40 jaar huwelijk. Hierbij worden verschillende trouwjurken tentoon gesteld en er staan o.a. bakkers en bloemisten. Op deze dag zijn ook de 5 ambtenaren van de burgelijke stand aanwezig en aangezien we uit deze 5 mensen moeten kiezen lijkt het ons wel handig om hier even naartoe te gaan.
Toch wel handig als je een ambtenaar hebt waar het mee klikt.

Gast
Gast

Bericht  Miss G wo 25 mei 2011 - 23:22

Weer even een update: volgend jaar is het zover! Aangezien we het stadhuis pas een jaar van te voren mochten vastzetten hebben we dat vannochtend direct gedaan. Het voelt nu opeens toch heel anders, voor mijn gevoel kunnen we nu echt gaan beginnen met aftellen!
Wil binnenkort ook een afspraak maken om jurken te passen, maar vraag me af hoever van te voren je dit moet gaan doen.. krijg er nu al zin in haha, hopelijk gaat het jaar snel voorbij Very Happy
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 8:32

Jaa!! ik mag mij hier eindelijk ook komen melden! Very Happy Ben helemaal blij!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 29 mei 2011 - 8:33

Mila schreef:Jaa!! ik mag mij hier eindelijk ook komen melden! Very Happy Ben helemaal blij!

Woei, ik lees hier niet vaak, maar dit zag ik even, gefeliciteerd!!
En vertel!! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 9:10

Mila schreef:Jaa!! ik mag mij hier eindelijk ook komen melden! Very Happy Ben helemaal blij!

Gefeliciteerd

vertel vertel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 21:58

Het aanzoek!

Van vrijdag op zaterdag had M. een hotel geboekt in het Noorden van Flevoland, omdat we daar de volgende dag een familiedag zouden hebben. We zouden om tien uur verzamelen bij een bootverhuur vanwaar we met een paar bootjes een tocht zouden gaan maken en onderweg zouden we gaan picknicken. Maar om tien uur belde zijn zusje dat ze met autopech langs de snelweg stonden en dat het nog wel even zou gaan duren. Wij waren inmiddels bij de bootverhuur en gingen samen de tocht maken (dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg) Maar zodra we het open water op kwamen, bleek dat het plan in duigen viel vanwege de harde wind. Na de eerste golf was ik al deels nat en de boot schommelde alle kanten op door de flinke golven. We besloten dus om maar weer terug te gaan, want dit was niet verantwoord. Achteraf bleek dus dat Mark de route helemaal had uitgestippeld en een mooie plek had gevonden, waar we zouden gaan picknicken en daar zou hij mij vragen. Het viel dus allemaal letterlijk in het water en we besloten ergens anders een boottocht te maken. Na de boottocht wilde we een plek opzoeken om dan als nog te gaan picknicken, maar toen begonnen het ook nog te regenen. Mark wilde toch even wat eten en stopte bij een grasveld midden tussen de weilanden waar we helemaal samen waren. Terwijl we de spullen uitpakte ging het nog wat harder regenen en daar zaten we dan onder de paraplu, Mark haalde een voice recorder te voorschijn waar hij wat op had in gesproken en toen de muziek hierna begon ging hij op zijn knieën, kwam er een mooie ring te voorschijn en heb ik JA gezegd! De regen kon mij op dat moment niet meer schelen! Daarna hebben we de champagne ontkurkt en er samen op gedronken!

We hebben nu als datum 1 juni 2012 in gedachten! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 22:34

Mooooi!
Wat romantisch en helemaal jullie moment. kan mij goed voorstellen dat de regen je op dat moment niks meer kan schelen smile

1juni met de reden dat het dan een jaar geleden is dat hij je gevraagd heeft? (alleen zal 1 juni dan in het weekend vallen ipv de 28e?)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:38

Inge schreef:Mooooi!
Wat romantisch en helemaal jullie moment. kan mij goed voorstellen dat de regen je op dat moment niks meer kan schelen smile

1juni met de reden dat het dan een jaar geleden is dat hij je gevraagd heeft? (alleen zal 1 juni dan in het weekend vallen ipv de 28e?)

Nee hoor we hebben niet 1 juni gekozen, omdat dat bijna een jaar later is. Ik heb altijd al geroepen dat ik in juni wil trouwen en als data hadden we 1 of 22 juni. We vinden het gewoon een mooie datum.

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 22:40

Oke (y)
Weten jullie al waar je wilt trouwen zo'n beetje en hoe etc? Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 23:11

Inge schreef:Oke (y)
Weten jullie al waar je wilt trouwen zo'n beetje en hoe etc? Very Happy
Nee! haha, genoeg te doen dus! (al heb ik natuurlijk wel al stiekem even zitten kijken op internet)

Hoever zijn jullie inmiddels? (ik volgde dit topic natuurlijk al wel eens)

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 23:21

Leuk.
Jullie mogen in ieder geval bijna de gemeente enzo vastleggen qua trouwdatum (jaar van te voren)

Wij hebben de fotograaf vastgelegd en een optie op een zaal waar we het feest willen. Ook hebben we een optie op een dj.
vanaf 13juli kunnen we pas de gemeente vast leggen. Weten nog niet precies waar we gaan trouwen, het gemeentehuis hier is een lelijk kreng dus misschien dat we in een dorp vlakbij gaan trouwen (mooi gemeentehuis). En verder gaan we na onze vakantie (over 3 weken zitten we in Kenia) meer dingen oriënteren en vastleggen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 23:27

Inge schreef:Leuk.
Jullie mogen in ieder geval bijna de gemeente enzo vastleggen qua trouwdatum (jaar van te voren)

Wij hebben de fotograaf vastgelegd en een optie op een zaal waar we het feest willen. Ook hebben we een optie op een dj.
vanaf 13juli kunnen we pas de gemeente vast leggen. Weten nog niet precies waar we gaan trouwen, het gemeentehuis hier is een lelijk kreng dus misschien dat we in een dorp vlakbij gaan trouwen (mooi gemeentehuis). En verder gaan we na onze vakantie (over 3 weken zitten we in Kenia) meer dingen oriënteren en vastleggen.

Ja dat moeten we dus nog allemaal gaan bekijken. Het gemeentehuis hier gaat hem in ieder geval ook niet worden, maar er zijn hier in de omgeving genoeg locaties waar je kan trouwen, maar goed ik heb geen idee wat hier voor extra kosten voor worden berekend. Dus dat moeten we allemaal nog gaan uitzoeken.

Leuk dat jullie al een optie hebben op een locatie en DJ en de fotograaf hebben vastgelegd.

Oh ik ben jaloers op de reizen die jij maakt! haha echt zo gaaf lijkt me dat. Riep altijd dat ik naar Kenia en Tanzania wilde als huwelijksreis, maar denk dat dat een beetje te duur gaat worden Wink

Spannende en drukke tijden worden het in ieder geval, maar ik heb er zin in! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 23:38

Tanzania is een dikke vette aanrader... Kenia denk ook, maar dat weet ik nog niet want nog niet geweest :p
Tanzania zijn wij 2 jaar geleden geweest.
Mocht je dat echt willen, zeker doen... het is inderdaad niet goedkoop maar zo mooi.
Wij boeken bij een vrouw die in Tanzania woont www.brendafrica.com Je kan haar mailen wat je zou willen zien / bekijken / bezoeken en zij maakt daar een programma op. Wij kwamen beide keren goedkoper uit dan reisorganisatie. En wij waren met zijn 2en met de gids/chauffeur in een jeep... dus fijner dan in een bus met een heleboel mensen.
Tanzania zijn wij gevlogen naar Dar es Salaam, daar 2 nachten overnachts zodat we 1 dag aan het strand hadden om bij te komen. Daarna een busreis van dik 10 (!)uur in een tanzaniaanse bus (hele belevenis), onderweg stopte we ergens om te eten voor omgerekend 2 euro ofzo... en goed eten ook nog.
Toen kwamen we aan in Arusha, daar hebben we de dag erna een wandelsafari door Arusha NP (leuk) gedaan. Verder hebben we Tarangire NP (aanrader!), Serengeti (Aanrader!) en Ngorongoro crater (viel ons tegen) bezocht... daarna een week afgesloten op Zanzibar. Die vrouw had ook een vlucht voor ons geregeld van Arusha naar Zanzibar en dat was niet zo heel duur. Op Zanzibar eerst 2 nachten in de hoofdstad doorgebracht, daar bij de vismarkt geweest en bij een oud mannetje spicey thee gedronken (beide aanrader)... we gingen met de man van die NL vrouw op pad. Ook bij land schildpadden geweest en gesnorkeld. daarna in 2 verschillende hotels overnacht en die waren beide helemaal super... oa met dolfijnen gezwommen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:21

Gefeliciteerd Mila! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 1 jun 2011 - 20:05

JOEPIE! Ik heb een jurk (uitgekozen)!

Gisteren ben ik met alleen mijn zusje naar een trouwwinkel geweest (op afspraak) en werd echt super geholpen door een vrouw met gevoel voor style. Eerst een orienterend gesprek gehad over mijn wensen en mijn figuur en eigenlijk was het heel helder voor haar. Ik heb juist een mooie taille waar ik niet veel voor hoef te doen en ze vond dat de nadruk daarop gelegd moest worden, wat wij eigenlijk heel snel met haar eens waren. Ze vroeg ook netjes naar budget, maar omdat ik eigenlijk van te voren dacht dat ik alleen kwam passen om te oriënteren (geen beslissingen te nemen), heb ik daar in eerste instantie geen antwoord op gegeven. Ik wilde eerst weten in welke hoek ik moest zoeken.

We zijn de winkel en de jurken afgelopen en de eerste jurk die ze pakte, 'voelde' ik in eerste instantie niets bij/voor, maar ik vond dat ik voor suggesties open moest staan en proberen kan nooit kwaad. En daarop volgde nog een aantal jurken, een paar die zij aanwees en wij het mee eens waren, een paar die ik aanwees en zij vond dat het inderdaad ook wel een optie was. De eerste jurk waar ik in werd gedeponeerd, was de jurk waar ik niets voor voelde, maar het stond echt prachtig (zelfs andere mensen hadden een 'wow'-momentje). Maar de jurken werden steeds mooier en het werd steeds moeilijker, totdat ik die éne jurk aantrok;

Précies wat ik stiekem altijd al in mijn hoofd heb gehad, comfortabel, mooie lijnen, eenvoudig, klassiek maar toch ook stylish. Een haltermodel, met nadruk op taille en decolleté, en een mooie opstaande kraag, waardoor mijn hals (die ik zelf mooi vind) ook benadrukt wordt. Alleen moet ik mijn haar laten opsteken vanwege die kraag en mijn uitgangspositie was eigenlijk los met een mooie diadeem/tiara.

Mijn zusje was ook helemaal onder de indruk en ondanks dat die andere jurken ook fantastisch stonden, vielen bij deze jurk de spreekwoordelijke puzzelstukjes in elkaar en daarmee viel ook de (onverwachte, maar juiste) beslissing om deze jurk te kopen.

Overigens laat ik er ook nog een jasje bij maken, omdat ik eind februari trouw. De jurk is wit, ik laat het jasje in een andere kleur maken.

Ik mag in juli terug komen met mijn moeder, haar beste vriendin (mijn tweede moeder), zusje en mijn beste vriendin om het aan hen te mogen laten zien en nog even de kleur van het jasje te bespreken. De styliste wilde daar ook graag bij zijn en zou dan een glaasje champagne verzorgen haha!

Echt een hele fijne ervaring gehad, jammer dat het relatief snel ging en dat ik me nog niet helemaal besef dat het om míj gaat.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 1 jun 2011 - 21:22

Wow wat gaaf.
Jij had dus ook echt het WOW gevoel bij DE jurk? wat heerlijk.
Ik wil ook zo graag jurken passen en de jurk vinden, maar eerst nog meer afvallen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte wo 1 jun 2011 - 21:46

Je bent al flink onderweg met afvallen, haal je het wel wat betreft bestellen? Ik weet je datum niet meer Embarassed De styliste was erg blij met mij, het bestellen duurt namelijk (overdreven) lang. In januari wordt mijn jurk geleverd.

Wel gaaf dat je zoveel bent afgevallen, het lukt me echt niet (zelfs met hulp van de dietiste niet). De jurk complimenteert mijn figuur wél echt. Ik voelde me zó mooi!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 1 jun 2011 - 21:52

Ah heerlijk dat je je zo mooi voelt in je jurk. Het lijkt mij echt heerlijk.
13-07-2012 is onze datum.
Wil september oktober zo'n beetje voor de jurk gaan... moet lukken qua levertijd.
Wow wat een lange levertijd zit er op jouw jurk :o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte wo 1 jun 2011 - 22:03

Mijn styliste zou erg blij met je zijn als je er in oktober voor gaat Wink, juist in verband met de levertijden. Anders moeten ze die in het rek meegeven (natuurlijk na aanpassen en schoonmaken enz), en dan duurt de levering van hun showmodel dus zo lang.

Ik heb vooraf niet geloofd dat ik een jurk zou vinden waarin ik me zo zou voelen, maar achteraf denk ik dat ik niets minder mocht verwachten. Het is nogal een uitgave, dus je mag er eigenlijk ook wel veel van verwachten (en zeker van de service).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud