Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 8 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Inge vr 11 maa 2011 - 11:35

maar je mag dan geen plastic bordjes gebruiken :P
Ik heb geen idee hoe dat bij onze locatie zit!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:46

€ 10.00 vind ik dan nog wel meevallen. Wij hebben een locatie gezien waar ze € 1.00 per persoon vragen.
En de locatie waar we als 1e zijn gaan kijken vraagt €3.00 per persoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 0:02

Ik heb afgelopen maandag Mary Borsato een mail gestuurd omdat ik op haar site de jurk heb zien staan, maar Alkmaar is een beetje ver weg voor mij. Ik had nooit verwacht dat ik antwoord kreeg, maar ze heeft me vanmorgen gebeld.
Op basis van het telefoongesprek zeg ik: wat een leuk mens!
Misschien nu toch eens een keer gaan kijken.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 20 maa 2011 - 5:49

Oh wow Birgit! Wat leuk voor je. Ik ben wel een winkel binnengestapt, maar men gaf aan dat het 't best is om minimaal 6-8 maanden voor de trouwdatum te gaan kijken. Ik heb wel folders meegekregen en daar staan best leuke jurken in.

De datum was al vastgelegd en afgelopen donderdag hebben we toestemming gekregen om in ondertrouw te gaan (jaja, in mijn gemeente gaat daar nog een afspraak aan vooraf).

Vandaag zijn we naar een restaurant-hotel geweest, waar we al geinteresseerd in waren. Afgelopen vrijdag sprak ik een vriendin, die daar 2 jaar geleden een bruiloft had meegemaakt. Ze was erg te spreken over het eten en de bediening. Mijn vriend en ik zijn er vandaag heen gegaan om even een kopje thee te drinken, maar er was meteen ruimte voor een bezichtiging en uitleg. De mevrouw was erg gastvrij en ze leken erg flexibel. Het sluit precies aan bij onze wensen, dus we vinden het erg geschikt.

Ook heb ik vandaag twee proefkaarten aangevraagd. Ik weet nog niet wanneer ik die kan verwachten, maar ik ben wel benieuwd.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Inge zo 20 maa 2011 - 10:24

Birgit, wat gaaf zeg!

zegmaar_ lekker bezig met de voorbereidingen dus!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte wo 23 maa 2011 - 9:46

Die proefkaarten zijn vandaag binnengekomen en de één vinden we dus echt helemaal niks (zware teleurstelling, online leek het zo mooi) en de ander vinden we juist superleuk.

We zouden dus graag deze kaart bestellen (in een later stadium, als er natuurlijk veel meer details bekend zijn), maar de kosten komen neer op ongeveer 3.5 euro per stuk. Als we 4 versies (NL/EN en dag- en andere gasten) zouden willen bestellen, dan zijn we natuurlijk nog duurder uit. Dan hebben we ze nog niet eens op de bus gedaan! Enige tips?

Wat spenderen jullie aan kaarten? Of wat hebben jullie als budget.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 23 maa 2011 - 10:31

Wij hebben ons nog niet echt verdiept in de kaarten. Gaan daar over 2 maanden ongeveer achteraan.
Ik heb dus helaas geen tips voor je, misschien kan je op de www.trouwin2012.hyves.nl tips vragen?

Wij zijn maandag bij de zaal geweest waar wij ons feest willen geven, daar hadden de dj's die wij willen een promo-avond en daar hebben we naar geluisterd. Zijn er er positief over en hebben een optie genomen.
Ook nog met een fotografe gesproken die een offerte opstuurt naar ons.
Binnenkort komt www.marenko.nl bij ons langs.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:50

@Zegmaar: wat jammer dat de kaarten zo duur zijn.
Wij hebben daar nog niet echt naar gekeken, alleen gekeken wat we ongeveer leuk vinden. Nog niks berekend enzo.
Misschien vind je inderdaad tips op de 2012 hyves.

Wij zijn zaterdag op een feestlocatie gaan kijken en dit wordt hem:
http://www.sprankeling.net/
We stonden buiten, keken elkaar aan en zeiden allebei tegelijk: dit is het :-)
Dit was onze 2e locatie. De 3e zouden we vandaag gaan bekijken, maar die heb ik afgebeld.
We hoeven hier ook geen schotelgeld te betalen, dat vonden ze zo'n onzin.
Als je de hele dag komt is dat voor hun rekening.

Vrijdag een 1e dj op bezoek gehad. Ik kreeg de indruk dat hij niet goed luisterde.
Hij had het steeds over een openingsdans (die wij niet doen) en over beginnen met muziek uit de jaren 70 (wij willen hoofdzakelijk 80 & 90's, oudere muziek hoeft voor ons niet).

Op de feestlocatie hadden ze ook nog 2 dj's. De ene heeft inmiddels een e-mail terug gestuurd en die ga ik morgen eens bellen.

Inmiddels staat er in juni een afspraak om taart te gaan proeven bij http://www.jollycakes.nl/.
Tot nu toe wordt de datum meteen overal als optie genomen, hoef je vaak zelf niet eens om te vragen.

Ik heb vanavond een vriendin gesproken om in juni bij Mary Borsato te gaan kijken.

Ik heb net iemand voor haar en visagie benaderd http://www.jolijndejong.nl/

Morgen ga ik eens informeren voor nepnagels, dat wil ik nu namelijk al wel graag uitproberen.

Vast staat nu:
* de datum
* de fotograaf
* de locatie

Dit was mijn update Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 23 maa 2011 - 19:17

Jullie gaan ook hard hoor, hee. Ik heb helaas geen hyves, dus kan ook die hyvessite niet op.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Quet wo 23 maa 2011 - 19:22

Birgit schreef:
Ik heb vanavond een vriendin gesproken om in juni bij Mary Borsato te gaan kijken.

Als je dan toch in Alkmaar bent, is het echt een aanrader om bij Van Os te gaan kijken. Echt een superwinkel! Ben daar echt super goed geholpen en vond het persoonlijk een veel fijnere winkel dat die van Mary Borsato. Vooral qua service en de omgeving!
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 22:24

Is dat dicht bij elkaar? Ik denk dat we met de trein gaan en dan zou Mary ons op het station komen halen.
Ook zo lullig om te zeggen dat ze ons niet terug naar het station hoeft te brengen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Quet wo 23 maa 2011 - 23:19

Birgit schreef:Is dat dicht bij elkaar? Ik denk dat we met de trein gaan en dan zou Mary ons op het station komen halen.
Ook zo lullig om te zeggen dat ze ons niet terug naar het station hoeft te brengen Laughing

Zit niet ver van elkaar af. Ik vind die andere winkel echt een aanrader.
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42

Bericht  mzcharlotte vr 25 maa 2011 - 9:33

@ Birgit, leuk dat je toch naar Mary gaat!

Ik denk dat we toch geen dure kaarten gaan kopen. Ik heb net op vistaprint best wat eenvoudige en leuke uitnodigingen gezien en ik denk dat ik op circa 50 euro uit zou komen (exclusief postzegels) in de vier versies qua tekst die ik nodig heb. Dit versus ongeveer 160 euro dat ik ergens anders ben tegengekomen voor een andere kaart. De uitnodiging vinden we niet belangrijk genoeg om veel geld aan uit te geven. Voor dat geld kan ik ook al meteen bedankjes kopen...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:46

Inmiddels zijn we weer een week verder en we hebben deze week 2 dj's gezien.
(Van 1 hebben we ook nog een offerte via de mail ontvangen, maar die wordt het niet.)
Allebei positief, alleen is de ene begin 20 en de andere eind 30/begin 40.
Die van begin 20 kwam een beetje onhandig over en het gesprek met de oudere man was veel vrijer en losser.
De jonge knul had een fantastische opstelling met leuke kleureffecten. Van de oudere krijgen we nog foto's van de opstelling gemaild. Mijn gevoel zegt de oudere, die is toevallig ook wat goedkoper.
Feestlocatie heeft ook al veel kleureffecten dus er is twijfel of het bij die ene dan niet te druk wordt qua effecten.
Toch lastig ...

Ik heb inmiddels een offerte binnen van bruidskapsel en make-up.

Binnenkort gaan we ook voor een trouwauto rondkijken.

Vandaag bij ik bij een nagelstyliste geweest omdat ik niet zeker weet of ik tegen die tijd mijn nagels kan laten groeien.
Ik ben (met uitzondering van de zomer) een echte nagelbijter.
Ik heb nu Soak Off Nails. Ik vond het er eerst heel raar uit zien, maar nu is het echt nog mijn eigen nagel (zonder verlenging, wel met vulsel). Ik ben er inmiddels al aan gewend, het wordt mooier als mijn eigen nagels iets langer groeien.

Nu hebben we een weekje niks te doen en volgende week gaan we naar de trouwlocatie kijken.

O ja, ik geloof dat er vanavond een idee is ontstaan voor de opening van de avond :-)
Lintje doorknippen en een confettikanon.

En ik heb wat proefkaarten besteld

trouwtopic 2012 - Pagina 8 720851

trouwtopic 2012 - Pagina 8 721010

trouwtopic 2012 - Pagina 8 920006

trouwtopic 2012 - Pagina 8 721054

trouwtopic 2012 - Pagina 8 920036

trouwtopic 2012 - Pagina 8 920052

Laatst aangepast door Birgit op do 31 maa 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 8:54

Klinkt goed allemaal Birgit.

Gister is bij ons de fotograaf langs geweest en die hebben we meteen vast gelegd.
Waren erg enthousiast over www.marenko.nl en krijgen bij de boeking gratis die dag een cabrio als trouwauto en meerdere wenslampionnen voor in de avond Very Happy

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:03

Zo'n auto is best prijzig dus dat is een mooie actie :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:16

Hoe gaat het bij de rest??? Very Happy

Wat doen jullie als opening van het feest?

Gast
Gast

Bericht  Inge di 5 apr 2011 - 10:04

Hier goed :p

Wij hebben nu 3 dingen die we gaan doen; champagnetoren, wensballonnen oplaten en openingsdans... nog geen idee hoe we dit precies gaan doen :p
jij al een idee?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:09

Wij zetten misschien 2 paaltjes met gekleurd lint neer. Dit knippen we dan door (hierbij is het feest geopend!) en op hetzelfde moment komt er confetti. Daarna waarschijnlijk een polonaise ofzo.

Ik zie het moment van met z'n 2-en op de vloer staan echt niet zitten, daar zou ik dan de hele dag tegenop zien.

Ik heb trouwens een berichtje achter gelaten op de hyves van Edwin Evers, ik ben namelijk op zoek naar een nummer wat bij hen in de studio op is genomen. Ik hoop dat ik antwoord krijg, anders ga ik het denk ik maar via 538 proberen :-)

Gast
Gast

Bericht  Inge do 7 apr 2011 - 8:15

Ben benieuwd of je antwoord krijgt, wel even laten weten dan :p

Wat een super gaaf idee...
wij doen dan geen echte dans ofzo hoor, maar gewoon slowen... maar misschien doen we wel champagne toren als opening en niet de dans erbij
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  RedRose za 9 apr 2011 - 21:46

Hee dames,

Heb een tijdje niks van me laten horen. Maar we hadden ook nog niks geregeld smile
Nu wel, dus even een update.

Wij hebben onze trouwlocatie vastgelegd: Een prieeltje in een super mooie tuin. Daar gaan we ook foto's maken van te voren. Na de ceremonie gaan we daar met de daggasten BBQ'en, buiten onder een groter prieel.

Na de BBQ vertrekken we naar de feestlocatie. Die hebben we sinds gisteren ook vastgelegd.

Morgen komt er een fotograaf langs. Voor 1100 euro komen ze met 2 fotograven en krijgen we een mooi album.

Ik had ook die aktie van Marenko gezien, Inge. Maar ik vond eigenlijk die Cabrio heel lelijk, dus vond het niet veel toevoegen, want dan zou ik alsnog een andere auto willen smile

Wij openen de feestavond waarschijnlijk zo: gasten komen rond 20.30 binnen, feliciteren enz. Dan om 21.00 krijgt iedereen een glaasje champagne ofzo en heffen we gezamelijk het glas. Waarschijnlijk wil ik dan vragen of iemand, mijn vader bijvoorbeeld even even een kleine speech wil geven en de avond wil openen. Dan gaan wij even kort dansen op een nummer van Queen; my best friend. En daarna over op feest muziek en kan de avond los!!

Wij hebben het geluk dat we bij onze feestlocatie geen DJ of Band nodig hebben. Er is al een hele goede instalatie. Dus wij gaan zelf een hele tracklist maken en die draaien ze dan gewoon af. Is wel even veel werk, maar zo weten we wel dat er alleen nummers gedraaid worden die wij leuk vinden.

Zo, tot zo ver maar weer smile
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Bericht  Bibi2010 wo 13 apr 2011 - 19:46

Hoi dames,

Heb ook al een tijdje niks laten horen,had wel al door gegeven dat mijn vriend en ik volgend jaar gaan trouwen maar verder ben ik niet meer op het forum geweest..maar hier ben ik dan weer..

Ten eerste het huwelijksaanzoek dat was op 29 - 01 - 2011 toen gingen mijn vriend en ikke gezellie saampies met onze honden naar scheveningen strand,het was een zonnige dag,strak blauwe lucht dus echt de perfecte dag..we zijn wel vaker saampies naar scheveningen strand geweest daar gaan wij heel graag heen..ik had geen iedee dat mijn vriend mij die dag ten huwelijk wilde vragen..we hebben heerlijk gewandelt op het strand en gespeeld met onze honden,en genoten van het heerlijke weer..na een tijdje wandelen ging mijn vriend plotseling op zijn knieen en pakte mijn hand vast en hij vroeg mij op het strand van schevingen ten huwelijk en ik heb meteen JA gezegt,en waren toen meteen in de wolken en liepen de hele middag te glimlachen!!En we zijn daarna ook nog naar Den Haag geweest maar de rest van de dag hadden we meer oog voor elkaar dan voor Den Haag zelf..en we hebben het een dag later meteen aan familie verteld en een paar dagen later ook aan vrienden,collega's,kennisen en ze vonden het een fantastisch nieuws..wij trouwen volgend jaar in Juni 2012

Wij houden het klein dus alleen trouwen,daarna bruidstaart,en dan foto's maken en s'avonds receptie en dan Bbqen met onze daggasten!!

Zijn al druk bezig met de voorbereidingen!!

* De datum ligt al vast
*Het zaaltje waar wij de receptie willen houden,ligt ook al vast.
* Volgende week komt er een fotograaf langs en misschien wordt zij onze fotograaf wel

Maar wel leuk hoor al die voorbereidingen voor de trouwdag!!

Bibi2010
Bibi2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  mzcharlotte zo 24 apr 2011 - 7:49

En, hoe staat het nu met jullie?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:02

Hier geen reactie van Edwin Evers, had ik wel verwacht. Misschien nog eens via 538 proberen?

Inmiddels een afspraak gemaakt bij de Witte Markies in Alkmaar, 25 juni ga ik passen.

We hebben nu ook besloten wie de dj wordt. Hij is bekend in Etten-Leur en draait vaak op grote feesten. Hij doet ongeveer 15 bruiloften per jaar, best een eer dat hij dan bij ons aanwezig is. Het klikte meteen en hij kwam met leuke ideeën.

http://www.djjozz.nl/

We willen al een paar weken voor het vervoer gaan kijken, maar tot nu toe is er dat nog steeds niet van gekomen.

Mochten mensen trouwens prijzen willen vergelijken dan ben ik natuurlijk altijd bereid de prijzen te noemen Wink

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte zo 24 apr 2011 - 19:55

Jammer van Edwin Evers, Birgit, maar leuk dat je een goede en leuke DJ hebt gevonden. Jullie zijn echt op dreef he? Wat voor soort trouwvervoer willen jullie?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud