trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: trouwtopic 2012
James, ik vind jouw budgettips en dagindeling erg interessant! Ik wil zelf ook niet al te veel geld uitgeven, en wij hadden ook bedacht om te trouwen (als dat mogelijk is in de gemeente, moeten we nog uitzoeken) en eten/feest in de tuin bij zijn ouders. Zijn ouders hebben ook een hele grote tuin, dus daar moet ook makkelijk een feesttent in passen.
Waar heb je de tent geregeld en hoeveel ben je daarvoor kwijt? En hoe groot is die tent? Hoeveel mensen komen er bij jullie op het feest?
Waar heb je de bediening en de kok geregeld en hoeveel ben je daarvoor kwijt?
En doe je dan zelf de inkopen voor de barbecue/salades?
Sorry voor alle vragen, maar ben gewoon erg nieuwsgierig, omdat dit ook wel klinkt als wat ik in gedachten had
Waar heb je de tent geregeld en hoeveel ben je daarvoor kwijt? En hoe groot is die tent? Hoeveel mensen komen er bij jullie op het feest?
Sorry voor alle vragen, maar ben gewoon erg nieuwsgierig, omdat dit ook wel klinkt als wat ik in gedachten had
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
wij hebben ook een feesttent in de tuin van mijn ouders, de tent is 10x20 meter (150 personen ongeveer)
we hebben half drie taart met koffie/thee en fris. Half zes eten (life cooking) voor 30 personen, 20:30 feest tot 1:30 met leeg=vol en 5 hapjes en later broodjes hamburgers en beenham. (dit is voor 150 personen)
We hebben het wel redelijk luxe aangekleed met stoelhoezen, tafelhoezen, vloerkleed enz. Dit kost ons iets meer dan 7000,- euro. Vind het wel duur maar ja ik wil ook niet een tent hebben die heel kaal is, moet wel een goede sfeer hangen. (owja we hebben ook obers (4x) en 1 kok.
Het trouwen kost ons ook 1000,- euro, 600,- voor gemeente en 400 voor de locatie.
Wij kopen verder niks zelf in, alles wordt geregeld..
Je vroeg het niet aan mij maar ik dacht misschien heb je er toch wat aan
we hebben half drie taart met koffie/thee en fris. Half zes eten (life cooking) voor 30 personen, 20:30 feest tot 1:30 met leeg=vol en 5 hapjes en later broodjes hamburgers en beenham. (dit is voor 150 personen)
We hebben het wel redelijk luxe aangekleed met stoelhoezen, tafelhoezen, vloerkleed enz. Dit kost ons iets meer dan 7000,- euro. Vind het wel duur maar ja ik wil ook niet een tent hebben die heel kaal is, moet wel een goede sfeer hangen. (owja we hebben ook obers (4x) en 1 kok.
Het trouwen kost ons ook 1000,- euro, 600,- voor gemeente en 400 voor de locatie.
Wij kopen verder niks zelf in, alles wordt geregeld..
Je vroeg het niet aan mij maar ik dacht misschien heb je er toch wat aan
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Tips van andere mensen met ervaring zijn natuurlijk altijd welkom, dank je!
Wat is life cooking?
Wat is life cooking?
Suus- Lady Post-a-lot
Dan wordt het eten gemaakt in de tent/zaal waar je bij zit, het vlees word dan gebakken enz. Niet dat het ergens anders weg komt en dan voor je word gezet maar vers en op dat moment word bereid. Hierdoor hebben de gasten bij ons ook keus in 3 soorten vlees.
Wat leuk! Dank je voor je antwoord
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:James, ik vind jouw budgettips en dagindeling erg interessant! Ik wil zelf ook niet al te veel geld uitgeven, en wij hadden ook bedacht om te trouwen (als dat mogelijk is in de gemeente, moeten we nog uitzoeken) en eten/feest in de tuin bij zijn ouders. Zijn ouders hebben ook een hele grote tuin, dus daar moet ook makkelijk een feesttent in passen.
Mijn ouders hadden een tent, we huren een tent en we lenen een tent. Dan hebben we 3 tenten van 3 x 6 naast elkaar staan, zo'n 54 m2. Plus nog 2 andere tenten, alles samen zo'n 87 m2. Als het mooi weer is zetten we in de tuin her en der nog zitjes en statafels, dus dan heb je nog meer ruimte. Ik geloof dat we voor de tent die we moeten huren €40 voor een weekend betalen. Er komen bij ons in totaal zo'n 70 gasten. We doen geen receptie ofzo, we hebben gewoon de mensen uitgenodigd die het dichtst bij ons staan en die we het meeste zien. Die zijn er de hele dag bij. Alleen 's avonds komen nog wat mensen erbij. Dus geen verre tantes en ooms e.d. We wilden zelf ook geen receptie, omdat we daar zelf een beetje een ''feliciteren,geld vangen en dan weer oprotten'' idee bij krijgen en dat dus niet willen.
Mijn vriend werkt op een ROC (horecaopleiding), dus daar hebben we 2 mensen voor de bediening vandaan en de kok kennen we via via. Ik weet niet precies wat we daar voor kwijt zijn, maar zo'n €10 per uur? Mijn vriend gaat daar over Mijn vriend doet zelf de inkoop voor het eten en drinken, dat is zijn dagelijkse werk ook dus dat kan hij voordelig doen via zijn werk.
Met netwerken kom je al heel ver in ieder geval.
Gast- Gast
Handig die connectie, James En bedankt voor alle info!
Suus- Lady Post-a-lot
Wij hebben gisteren weer wat geregeld voor onze bruiloft. We hebben een fotograaf. Iemand die we via via kennen en die foto's maken voor de hobby doet. Ze had al meerdere bruidsreportages gemaakt en ik moet zeggen dat het erg mooi vond! Ze vroeg ook niet zo gek veel geld, ongeveer 750 euro. Mijn zus had een professionele fotograaf en was het dubbele kwijt. Plus wij krijgen alle foto's op cd-rom en kunnen deze eventueel zelf bij de Hema afdrukken en zij moest voor elke afdruk weet ik niet hoeveel betalen.
We hebben dus in 2 weken tijd al een hoop geregeld. (Gemeentehuis, feestzaal, dj en fotograaf)
We hebben dus in 2 weken tijd al een hoop geregeld. (Gemeentehuis, feestzaal, dj en fotograaf)
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Loes: jullie zijn snel met regelen zeg, maar wel heel leuk om te doen of niet? Wij hebben ook een fotograaf waarbij we alle foto's op cdrom krijgen, scheelt enorm in de kosten dat je niet hoeft na te bestellen..
Sinds lange tijd weer een keertje tijd om uitgebreid te reageren! Ook hier nog steeds lekker aan het regelen, stapje voor stapje !
@ Roos, welkom bij de bruiden van 2012! Veel plezier in dit topic!
@ Inge, wij hebben er totaal nog niet nagedacht over de tekst op de kaart, er is grote kans dat het een tekst wordt met verwijzing naar het geloof. We hebben een hele stapel cd met Opwekkingsmuziek, misschien halen we daar een mooie citaat uit over de liefde & God.
Je hebt mij op een heel leuk idee gebracht om mijn moeder als getuige te gaan vragen, ik stop een mooie kaart in de zak van Sinterklaas!
@ Birgit, wij twijfelen ook over sketches, het is heel vaak iets wat alleen die personen over jezelf weten en dan weet de rest van de gasten het niet.
@ Roos, in ieder geval gaat mijn moeder mee, zij wil namelijk mijn jurk gaan maken en misschien neem ik ook nog wel een vriendin mee en/of mijn schoonmoeder.
@ Geesje, wat tof dat je misschien je jurk hebt gevonden, ik ben benieuwd wat je er over gaat besluiten.
@ Tsjip, jij ook van harte welkom, een goede en romantische voorbereidingstijd gewenst! Fijn dat er positief werd gereageerd op jullie romantische nieuws. Ik heb geen idee of bij ons de tarieven in 2012 voor ondertrouw omhoog gaan, daar is niks over gezet toen ik informatie ging inwinnen.
@ Loes263, welkom terug van vakantie met dit romantische nieuws! Geniet van alles wat op je pad komt en heel veel succes! Jullie zijn ook al lekker snel met regelen, ik behoor toch tot degene die het over meerdere maanden uitsmeert.
@ Vlinder-2011, wij hebben een budget begroot van maximaal 8000 euro, dat is voor ons nog wel te sparen het komende jaar en dan hebben we nog een buffer achter de hand. In ieder geval willen wij wel eerst de complete begroting invullen voordat we ons maximale budget vaststellen. Ik merk dat de budgetten in dit topic heel verschillend zijn, zo kan je veel van elkaar leren, van super-de-luxe tot budgethuwelijken!
@ Birgit, jullie hebben dus ook een gemiddeld hoog budget. Wij hebben er nog niet over nagedacht om een verzekering af te sluiten, zijn er veel meiden die dat hier doen?
@ Arden, jij ook van harte welkom! Ik snap heel goed waarom je op donderdag wil trouwen, voor ons was de keuze snel gemaakt toen we zagen hoeveel je op vrijdag & zaterdag moet betalen. Wat grappig dat je op Gran Canaria ten huwelijk ben gevraagd, daar zijn wij in juni op vakantie geweest. Waar lag de Botanische Tuin?
Jouw idee van zelf ringen maken klinkt wel erg leuk!
@ James, ik herken mij wel in jouw instelling, ik zou ook echt niet meer dan 10.000 euro kunnen uitgeven voor een trouwerij, dat investeer ik liever in iets waar ik meerdere jaren plezier van heb.
@ Mila, ook wij gaan afspraken plannen bij verschillende fotografen. Ga jij nog bij meerdere langs?
Volgens mij heb ik nu wel iedereen gehad !
De afgelopen paar weken hebben wij een optie gelegd op de locatie voor het burgelijk en kerkelijk huwelijk en nu zijn we bezig met het aanschrijven van verschillende fotografen in onze woonplaats en directe omgeving. We hebben inmiddels al een aantal offertes ontvangen en vanaf volgende week willen we kennismakingsgesprekken plannen.
Ook willen we binnenkort een gesprek plannen bij een drukker bij ons in de woonplaats om te kijken wat voor trouwkaarten zij hebben en wat er binnen ons budget past.
Wie van jullie trouwt er trouwens in de kerk en gaat ook een liturgie maken?
@ Roos, welkom bij de bruiden van 2012! Veel plezier in dit topic!
@ Inge, wij hebben er totaal nog niet nagedacht over de tekst op de kaart, er is grote kans dat het een tekst wordt met verwijzing naar het geloof. We hebben een hele stapel cd met Opwekkingsmuziek, misschien halen we daar een mooie citaat uit over de liefde & God.
Je hebt mij op een heel leuk idee gebracht om mijn moeder als getuige te gaan vragen, ik stop een mooie kaart in de zak van Sinterklaas!
@ Birgit, wij twijfelen ook over sketches, het is heel vaak iets wat alleen die personen over jezelf weten en dan weet de rest van de gasten het niet.
@ Roos, in ieder geval gaat mijn moeder mee, zij wil namelijk mijn jurk gaan maken en misschien neem ik ook nog wel een vriendin mee en/of mijn schoonmoeder.
@ Geesje, wat tof dat je misschien je jurk hebt gevonden, ik ben benieuwd wat je er over gaat besluiten.
@ Tsjip, jij ook van harte welkom, een goede en romantische voorbereidingstijd gewenst! Fijn dat er positief werd gereageerd op jullie romantische nieuws. Ik heb geen idee of bij ons de tarieven in 2012 voor ondertrouw omhoog gaan, daar is niks over gezet toen ik informatie ging inwinnen.
@ Loes263, welkom terug van vakantie met dit romantische nieuws! Geniet van alles wat op je pad komt en heel veel succes! Jullie zijn ook al lekker snel met regelen, ik behoor toch tot degene die het over meerdere maanden uitsmeert.
@ Vlinder-2011, wij hebben een budget begroot van maximaal 8000 euro, dat is voor ons nog wel te sparen het komende jaar en dan hebben we nog een buffer achter de hand. In ieder geval willen wij wel eerst de complete begroting invullen voordat we ons maximale budget vaststellen. Ik merk dat de budgetten in dit topic heel verschillend zijn, zo kan je veel van elkaar leren, van super-de-luxe tot budgethuwelijken!
@ Birgit, jullie hebben dus ook een gemiddeld hoog budget. Wij hebben er nog niet over nagedacht om een verzekering af te sluiten, zijn er veel meiden die dat hier doen?
@ Arden, jij ook van harte welkom! Ik snap heel goed waarom je op donderdag wil trouwen, voor ons was de keuze snel gemaakt toen we zagen hoeveel je op vrijdag & zaterdag moet betalen. Wat grappig dat je op Gran Canaria ten huwelijk ben gevraagd, daar zijn wij in juni op vakantie geweest. Waar lag de Botanische Tuin?
Jouw idee van zelf ringen maken klinkt wel erg leuk!
@ James, ik herken mij wel in jouw instelling, ik zou ook echt niet meer dan 10.000 euro kunnen uitgeven voor een trouwerij, dat investeer ik liever in iets waar ik meerdere jaren plezier van heb.
@ Mila, ook wij gaan afspraken plannen bij verschillende fotografen. Ga jij nog bij meerdere langs?
Volgens mij heb ik nu wel iedereen gehad !
De afgelopen paar weken hebben wij een optie gelegd op de locatie voor het burgelijk en kerkelijk huwelijk en nu zijn we bezig met het aanschrijven van verschillende fotografen in onze woonplaats en directe omgeving. We hebben inmiddels al een aantal offertes ontvangen en vanaf volgende week willen we kennismakingsgesprekken plannen.
Ook willen we binnenkort een gesprek plannen bij een drukker bij ons in de woonplaats om te kijken wat voor trouwkaarten zij hebben en wat er binnen ons budget past.
Wie van jullie trouwt er trouwens in de kerk en gaat ook een liturgie maken?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
ik lees al een tijdje mee in dit topic, en mag nu eindelijk ook meepraten:D
we zijn vandaag 9 jaar bij elkaar, en nadat we uitgebreid hadden ontbeten (ik had de boodschappen gedaan, hij heeft het klaargemaakt terwijl ik nog boven in bed lag. hij wilde eik ontbijt op bed maken, maar had gezegd dat dat niet hoefde, omdat ik dat alleen leuk vind als ik het NIET weet) gaf ie me een dikke knuffel twrijl bie het doosje in zn hand had en zei dat ie heel veel van me hield en of ik met hem wilde trouwen. naja zoals de meeste hier hoefde ik daar niet lang over na te denken!!
(niet heel romantisch, maar voor mij meer dan genoeg)
kan het wel van de daken schreeuwen haha. gaan einde van de middag naar mn ouders, daarna ff naar mn beste vriendin (in de hoop dat die al thuis is) en 'savonds komen er andere vrienden langs. zijn moeder (vader is vorig jaar overleden) komt morgenavond pas thuis, dus dat zal vrijdag worden.
wil nu het liefste jan en alleman bellen! maar moet gewoon wachten totdat ik het ze persoonlijk kan zeggen.
dus hier is nu een goede leuke uitlaatklep haha!
we zijn vandaag 9 jaar bij elkaar, en nadat we uitgebreid hadden ontbeten (ik had de boodschappen gedaan, hij heeft het klaargemaakt terwijl ik nog boven in bed lag. hij wilde eik ontbijt op bed maken, maar had gezegd dat dat niet hoefde, omdat ik dat alleen leuk vind als ik het NIET weet) gaf ie me een dikke knuffel twrijl bie het doosje in zn hand had en zei dat ie heel veel van me hield en of ik met hem wilde trouwen. naja zoals de meeste hier hoefde ik daar niet lang over na te denken!!
(niet heel romantisch, maar voor mij meer dan genoeg)
kan het wel van de daken schreeuwen haha. gaan einde van de middag naar mn ouders, daarna ff naar mn beste vriendin (in de hoop dat die al thuis is) en 'savonds komen er andere vrienden langs. zijn moeder (vader is vorig jaar overleden) komt morgenavond pas thuis, dus dat zal vrijdag worden.
wil nu het liefste jan en alleman bellen! maar moet gewoon wachten totdat ik het ze persoonlijk kan zeggen.
dus hier is nu een goede leuke uitlaatklep haha!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne: GEFELICITEERD! vind het toch wel erg leuk hoor hoe hij je gevraagd heeft..
Ik hoor heel veel die voor 8000,- trouwen maar ik weet echt niet hoe wij dit moeten hebben :S Alle locaties hier in de buurt kosten al rond de 6500,- Of woon ik gewoon in een duur gebied :S
Ik hoor heel veel die voor 8000,- trouwen maar ik weet echt niet hoe wij dit moeten hebben :S Alle locaties hier in de buurt kosten al rond de 6500,- Of woon ik gewoon in een duur gebied :S
vlinder-2011 schreef:Sanne: GEFELICITEERD! vind het toch wel erg leuk hoor hoe hij je gevraagd heeft..
Dat denk ik wel. Bij ons zijn er feestlocaties die 19,50 p.p vragen voor de drank en er zit zelfs gedestilleerd binnenlands bij dan.
Het eten is voor 33,50 p.p incl. drankjes.
En dan voor de hapjes betaal je nog verschillende bedragen die echt laag zijn. Dan komt er nog wat zaalhuur bij en zit je totaal rond de 4000 euro.
Wij gaan deze week of volgende week langs bij zo´n zaal en laat ik een offerte maken. Waarschijnlijk valt die goedkoper uit dan ik zelf heb berekend.
Trouwlocatie heb ik geblokkeerd dus die kunnen ze in ieder geval niet meer inpikken. Die is 635 euro bij ons. Voor volgend jaar kan de prijs iets omhoog gaan maar niet veel.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
@ Kamperseboekenwurm, waarschijnlijk wordt het deze fotograaf gewoon, want we hebben van vrienden hele goede verhalen gehoord en de foto's gezien. Maar maandag hebben we een gesprek dus dan zal het helemaal definitief worden.
@ Sanne-84, Gefeliciteerd! Hebben jullie al een datum in gedachten?
@ Vlinder-2011, Ik vind het ook heel knap dat mensen onder de 8000 euro uitkomen, maar ik denk dat als je creatief bent en het wat goedkoper wilt houden dat dit echt wel moet kunnen. Wij willen graag een hele mooie dag hebben en voor ons betekend dat wel wat luxe (mooie feestzaal etc.) en dat kost gewoon net even wat meer geld. Wij zijn ook voor onze feestlocatie (Zuid-Holland) 5500 euro kwijt (receptie, diner en feest). Ik weet niet in welke provincie jij woont?
@ Sanne-84, Gefeliciteerd! Hebben jullie al een datum in gedachten?
@ Vlinder-2011, Ik vind het ook heel knap dat mensen onder de 8000 euro uitkomen, maar ik denk dat als je creatief bent en het wat goedkoper wilt houden dat dit echt wel moet kunnen. Wij willen graag een hele mooie dag hebben en voor ons betekend dat wel wat luxe (mooie feestzaal etc.) en dat kost gewoon net even wat meer geld. Wij zijn ook voor onze feestlocatie (Zuid-Holland) 5500 euro kwijt (receptie, diner en feest). Ik weet niet in welke provincie jij woont?
Gast- Gast
we hebben nog niet echt een datum in gedachten.. vind 10 aug wel leuk (zijn we 10 jaar samen) maar dat valt in de vakantie, en is redelijk ver weg vinden we. dus denken we aan april/mei (juni valt af, want dan trouwen er al meerdere die we kennen)
denk wel dat dat nog wel 2 weken kan duren voordat we het weten. mn vriend (eh verloofde haha) is daar erg makkelijk in, in de trant van dat komt wel, terwijl ik het liefst het gister als vandaag heb geregeld..!
en qua budget.. vrienden van ons zijn een maand geleden getrouwd en waren niet klaar voor 10000 euro. vind dat erg veel geld, maar we willen ook geen bruiloft waarop je kan zien dat bezuinigd is. maar hoe we het precies willen weten we ook nog niet helemaal (logisch)
net bij ons mam en pap geweest, die reageerde wel leuk. ergens hadden ze het wel een beetje zien aankomen, dus het was meer ach wat een mooie ring en gefeliciteerd, gewoon leuk gemeend zeg maar. ben dan ook erg benieuwd hoe schoonmoeder vrijdag reageert, ik denk niet dat zij weet dat we er al mee bezig waren.
en net bij mn beste vriendin langs geweest (die vorige maand is gerouwd), en die sprong een gat in de lucht haha.
denk wel dat dat nog wel 2 weken kan duren voordat we het weten. mn vriend (eh verloofde haha) is daar erg makkelijk in, in de trant van dat komt wel, terwijl ik het liefst het gister als vandaag heb geregeld..!
en qua budget.. vrienden van ons zijn een maand geleden getrouwd en waren niet klaar voor 10000 euro. vind dat erg veel geld, maar we willen ook geen bruiloft waarop je kan zien dat bezuinigd is. maar hoe we het precies willen weten we ook nog niet helemaal (logisch)
net bij ons mam en pap geweest, die reageerde wel leuk. ergens hadden ze het wel een beetje zien aankomen, dus het was meer ach wat een mooie ring en gefeliciteerd, gewoon leuk gemeend zeg maar. ben dan ook erg benieuwd hoe schoonmoeder vrijdag reageert, ik denk niet dat zij weet dat we er al mee bezig waren.
en net bij mn beste vriendin langs geweest (die vorige maand is gerouwd), en die sprong een gat in de lucht haha.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne gefeliciteerd!!!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@ raven: Als ik dan het eten en drinken reken zit ik voor ons ook al op 5610,- excl hapjes en zaalverhuur. We hebben dan ook nog bruidstaart en koffie/thee. Savonds broodjes beenham en sate. Dan zit je bij jullie ook al snel op 7000,-
@ Mila: Wij willen ook graag een mooie locatie en eigenlijk het liefst een tent laten zetten. Ik woon in friesland, echt in het noorden en daar zijn helaas niet zoveel feestzalen.
@ Mila: Wij willen ook graag een mooie locatie en eigenlijk het liefst een tent laten zetten. Ik woon in friesland, echt in het noorden en daar zijn helaas niet zoveel feestzalen.
Wij hebben dan een beperkt budget, maar een beperkt budget betekent natuurlijk niet dat je maar een cheap ass trouwdag hebt. Zo hebben wij het eten vrij luxe, alleen zelf geregeld dus dat kost niet zoveel geld als dat je het door een ander cateringbedrijf laat doen.
Gast- Gast
Dus jullie kennissen, vrienden of iemand kookt die dag dan of?
Heb nu een andere zaal prijsopgave gedaan dit kost maar €4800,- voor alles :S Mmm begin nu toch wat te twijfelen.. Vanavond maar even overleggen..
Heb nu een andere zaal prijsopgave gedaan dit kost maar €4800,- voor alles :S Mmm begin nu toch wat te twijfelen.. Vanavond maar even overleggen..
Nee, wij hebben mensen ingehuurd (zie mijn andere bericht). Ik wil niet dat bekenden voor ons bezig zijn. Dat was bij de bruiloft van mijn zwager wel zo. Wij hebben toen het eten geregeld en van de helft van de bruiloft niks mee gekregen. Zo zou ik het nooit doen.
Gast- Gast
@ Vlinder, totaal voor heel de bruiloft met alles erbij zitten we idd op 7000 tot 8000 euro. Die 4000 was alleen voor het feest en diner met hapjes en drankjes.
@James, als ik een tent op zou zetten zou ik ook mensen inhuren voor het eten. Is idd wel zo gezellig. Jammer dat jij daardoor het bijna heel het feest gemist hebt van je zwager.
@James, als ik een tent op zou zetten zou ik ook mensen inhuren voor het eten. Is idd wel zo gezellig. Jammer dat jij daardoor het bijna heel het feest gemist hebt van je zwager.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Volgens mij kan ik beter hier mee kletsen, want ons topic is een beetje dood
Ik heb vandaag mijn jurk opgehaald en hij is zooo mooooi Damn, moet ik echt nog 3 weken wachten!?
Oh enne, voor wie nog geld wil besparen (jaja, hobbybob komt weer om de hoek kijken): boeket bij de bloemist (met 7/8 boeketrozen): vanaf €60-€75. Zelf maken: Roos €1,50 per stuk. Bloemistentape online: €4 en parelnaalden €0,90 voor 5 stuks. Eh helloo.. Ik ben dus €17 kwijt voor mijn boeket. Lange leve mijn creativiteit
Vandaag ook spul gehaald voor de corsages. We doen geen bloemen, maar wel een corsage van linten. Erg mooi!
Ik heb vandaag mijn jurk opgehaald en hij is zooo mooooi Damn, moet ik echt nog 3 weken wachten!?
Oh enne, voor wie nog geld wil besparen (jaja, hobbybob komt weer om de hoek kijken): boeket bij de bloemist (met 7/8 boeketrozen): vanaf €60-€75. Zelf maken: Roos €1,50 per stuk. Bloemistentape online: €4 en parelnaalden €0,90 voor 5 stuks. Eh helloo.. Ik ben dus €17 kwijt voor mijn boeket. Lange leve mijn creativiteit
Vandaag ook spul gehaald voor de corsages. We doen geen bloemen, maar wel een corsage van linten. Erg mooi!
Gast- Gast
James: Ik ben zooooooooooooooo benieuwd naar jullie dag en vooral hoe jullie 3 eruit zien
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:James: Ik ben zooooooooooooooo benieuwd naar jullie dag en vooral hoe jullie 3 eruit zien
Ik oook
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus