Zondagavond kletstopic
+15
Pepper
Suus
Roze Roos
Lotus
Muppetje
Cherique
Snoes
dr_oupy
Jeanette
Sjaantje
Zwerver
love
tralala
Blond
Shisha
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zondagavond kletstopic
Vooral de nasmaak is vies!
Ik heb net boer zoekt vrouw gekeken en ben ik dubio of ik ga starten voor mijn studie of dat ik vroeg naar bed ga en morgenvroeg begin..
Ik heb net boer zoekt vrouw gekeken en ben ik dubio of ik ga starten voor mijn studie of dat ik vroeg naar bed ga en morgenvroeg begin..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Brennus, dat doosje ziet er al niet 'lekker' uit vind ik.
Storm, beterschap!
Storm, beterschap!
Gast- Gast
Auxo schreef:Brennus, dat doosje ziet er al niet 'lekker' uit vind ik.
Storm, beterschap!
De thee smaakt naar tandpasta vind ik haha
Gast- Gast
Ik heb net minute-to-win-it gekeken, maar het is niet echt my kind of thing Volgende week sla ik het over!
Storm: Beterschap! Helaas heerst het weer
Storm: Beterschap! Helaas heerst het weer
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Oh bah, zo hoort thee niet te smaken.Brennuss schreef:Auxo schreef:Brennus, dat doosje ziet er al niet 'lekker' uit vind ik.
Storm, beterschap!
Gast- Gast
Die thee vind ik juist heel lekkerAuxo schreef:Oh bah, zo hoort thee niet te smaken.Brennuss schreef:Auxo schreef:Brennus, dat doosje ziet er al niet 'lekker' uit vind ik.
Storm, beterschap!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:
deze thee is zóó lekker!
Dat is ook mijn favoriet!
Edit: De Wintergloed dan, die andere thee had ik er eigenlijk niet bij zien staan haha
Laatst aangepast door Pepper op zo 9 jan 2011 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10
die turkse appel thee van pickwick is ook zoooooooooooo lekker!!
sowieso...muntsmaak ik thee....hoort niet... hier in de kroeg ook, hebben ze verse muntthee....krijg je dus een glas water met een grote berg groen gras erin, bah!!
sowieso...muntsmaak ik thee....hoort niet... hier in de kroeg ook, hebben ze verse muntthee....krijg je dus een glas water met een grote berg groen gras erin, bah!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:die turkse appel thee van pickwick is ook zoooooooooooo lekker!!
Ja, die turkse appel is lekker en die drink ik nu, die lijkt ook wel wat op de herfststorm thee, ongeveer dezelfde ingredienten...
Muntthee is best lekker hoor :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Qiara schreef:*Marietje* schreef:die turkse appel thee van pickwick is ook zoooooooooooo lekker!!
Ja, die turkse appel is lekker en die drink ik nu, die lijkt ook wel wat op de herfststorm thee, ongeveer dezelfde ingredienten...
Muntthee is best lekker hoor :-)
De lucht van de Pickwick Turkse appelthee herinnert me aan appelthee die ik in Turkije heb gedronken en die was echt té smerig.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
De wintergloed thee van pickwick is dus aan te raden? Ook maar eens gaan proberen dan!
Ik kom net terug van de dansschool, ben helemaal gaar. Last van mn nek en rug door de vele drops die ik moest maken, dus zal wel spierpijn worden morgen. Ben blij dat morgen even een avondje dansloos is!
Ik kom net terug van de dansschool, ben helemaal gaar. Last van mn nek en rug door de vele drops die ik moest maken, dus zal wel spierpijn worden morgen. Ben blij dat morgen even een avondje dansloos is!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:De wintergloed thee van pickwick is dus aan te raden? Ook maar eens gaan proberen dan!
Ja, ik vind wintergloed ook lekker.
Wat voor dans doe je?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Zwoesj schreef:De wintergloed thee van pickwick is dus aan te raden? Ook maar eens gaan proberen dan!
Wat voor dans doe je?
Vanavond heb ik zouk gedanst, dans normaliter ook salsa en bachata. Voel me net een ouwe doos, ben niet zo lenig meer als ik was, hoorde vanavond alles kraken
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Qiara schreef:Zwoesj schreef:De wintergloed thee van pickwick is dus aan te raden? Ook maar eens gaan proberen dan!
Wat voor dans doe je?
Vanavond heb ik zouk gedanst, dans normaliter ook salsa en bachata. Voel me net een ouwe doos, ben niet zo lenig meer als ik was, hoorde vanavond alles kraken
Wat is Zouk voor dans? Ik heb er geloof ik wel eerder van gehoord, maar weet even niet meer precies wat het is. Maar hoe vaker je het doet, hoe leniger je weer wordt...
Qiara- Ratel
Hoe leg je dat uit... Zouk is een sensuele dans, komt uit Latijns Amerika en is heel erg gericht op body movements.
Hier een voorbeeldje, dit is niet met veel drops maar geeft een goeie indruk. moet je eigenlijk kijken vanaf de 30 seconden
Hier een voorbeeldje, dit is niet met veel drops maar geeft een goeie indruk. moet je eigenlijk kijken vanaf de 30 seconden
Zwoesj- Ratel
Het nachtcafé is veel gezelliger Komen jullie ook? Ik zet de drankjes vast klaar!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zwoesj schreef:Hoe leg je dat uit... Zouk is een sensuele dans, komt uit Latijns Amerika en is heel erg gericht op body movements.
Het lukt me nu even niet om het filmpje te kijken op de laptop. Morgen maar even kijken of ik het op een vaste pc kan zien.
Qiara- Ratel
Zwoesj schreef:De wintergloed thee van pickwick is dus aan te raden? Ook maar eens gaan proberen dan!
Wintergloed is echt lekker. Ik heb het een paar keer gedronken, maar het is lekkerder dan gewone thee. Als ik weer geld heb dan ga ik m ook halen.
Gast- Gast
Ben benieuwd wat je ervan vindt, is een dans apart, je moet ervan houden
Zwoesj- Ratel
Ja ontzettend!Youandi schreef:Gekje schreef:wc-eend schreef:Toevallig, ik ben ook ongesteld geworden. Het duurde en duurde maar...... Nu ben ik er al wel weer zat van hoor!Gekje schreef:Na 36 dagen EINDELIJK ongesteld geworden.. Normaal was het 26-29-26-29 etc. en nu ineens 36 dagen!
Lekkere info hahaha!
Daarom voelde ik mij zo tot je aangetrokken afgelopen dagen. We hebben iets gemeen haha..
Ik ben er ook weer zat van. 1 dag is eigenlijk wel genoeg Heb je er ook veel last van?
Voel je je ook tot mij aangetrokken dan? Ook ik ben slachtoffer momenteel
Kan me trouwens best voorstellen dat je stress hebt omdat je baas langs komt. Lijkt mij ook niet erg prettig als hij zo op je reageert en 'je in de gaten houdt'
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond Kletstopic!
» Zondagavond! Wat gaan jullie doen??
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
» Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?
» Zondagavond Kletstopic!
» Zondagavond! Wat gaan jullie doen??
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
» Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: