Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

+26
Roxi3
-Belle-
Kowalski
LDJ
Annemoontje
Sam
Rebecca
Lady4
Slakje
Arwyn
Melis1985
Oasis
Chocolate Cookie
M@niek
Japie
Ibbeltje
Puggle
Bliss
Burn
love
Caramba
Niki
Susan
Zonnetje
Antibes
SleepingBeauty
30 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? Empty Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

Bericht  SleepingBeauty zo 28 okt 2012 - 5:56

Ik zou graag boer zoekt vrouw kijken en lekker bank hangen.
Maar helaas ik moet nog aan het werk van 20.00 -23.00uur...Bluh!
Zo geen zin in!! 't Is via het uitzendbureau en ik kwam er net achter dat ze me ook haast geen reiskosten betalen, dus nu baal ik er dubbel van!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? Empty Re: Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:57

Ik ben tegelijkertijd anatomie en radiologie aan het doen.. Afwisselend, omdat ik het allebei stom vind en me op beide niet kan concentreren... Ondertussen ben ik ook nog aan het afwassen, TLC aan het kijken en véél te veel aan het forummen. En dat terwijl ik donderdag tentamen heb en na vanavond nauwelijks nog tijd om te leren.....
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? Empty Re: Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

Bericht  Zonnetje zo 28 okt 2012 - 5:59

Ik wil beginnen met het maken van een fotoboek van onze citytrip naar New York. Verder ga ik Boer zoekt vrouw kijken en misschien beginnen in het nieuwe boek van Nicci French Dinsdag is voorbij.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 5:59

Ik moet nog bezig met het online zetten van m'n website. Nog een presentatie doornemen voor morgen, samenvatting maken voor een vak en eigenlijk ook nog even in bad. Daar ben ik wel echt even aan toe.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 6:00

Niks bijzonders, opruimen en dan een beetje relaxen. Ik overweeg wel om verder te schrijven aan mijn doktersromannetje, maar ik heb rugpijn en voel me niet helemaal lekker, waarschijnlijk door de griepprik van gisteren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Niki zo 28 okt 2012 - 6:02

Ik ben aan het leren voor een engels toets maar kan me niet echt concentreren. Ondertussen probeer ik ook Nederlands te maken, facebooken, forummen, afwassen enz enz. Maar 20 uur stop ik ermee want dan wil ik SYTYCD kijken. Dan is zondagavond weer voorbij.. Neutral
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:02

Mijn zondagavond stelt altijd weinig voor. Momenteel zit ik televisie te kijken. Eigenlijk zou ik moeten stofzuigen. Maar dat is elke keer weer een strijd. Superhekel aan stofzuigen.

Daarnaast zit ik te twijfelen of ik misschien niet even naar vaders wil. Eigenlijk niet, maar hij heeft me nu twee weken niet gezien en amper gesproken.

En ik zit ondertussen te wachten tot ik weer beurten krijg voor Tripletown. Heel leuk en simpel spelletje op de Android. Alleen irritant dat ze willen dat ik ga betalen voor beurten. Dat ga ik dus niet doen. Dan wacht ik wel even.

Gast
Gast

Bericht  Caramba zo 28 okt 2012 - 6:03

Wij gaan zo met groep vrienden uiteten. Iets wat iedere maand wel een keer gebeurt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  love zo 28 okt 2012 - 6:03

Lekker relaxen Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? 3079029344
Heb me huiskloffie aan, straks lekker op de bank met een dekentje en BZV kijken met kop thee verder beetje internetten.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 6:04

Ik zit in de schoolboeken, ben druk bezig om mijn verslagen klaar te krijgen. Moet voor vrijdag alles ingeleverd hebben, wordt nog even aanpoten.
Ik ga straks boer zoekt vrouw kijken en denk dat ik er dan wel weer klaar mee ben! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Ibbeltje zo 28 okt 2012 - 6:04

Zonnetje schreef:Ik wil beginnen met het maken van een fotoboek van onze citytrip naar New York. Verder ga ik Boer zoekt vrouw kijken en misschien beginnen in het nieuwe boek van Nicci French Dinsdag is voorbij.

Hier eerst nu life 4 you en dan ook boer zoekt vrouw Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 6:05

Ik zit nu een chick flick te kijken die ik van de week heb opgenomen (Made of Honor), ga zo tussendoor nog even koken en vanavond kijk ik BZV. Daarna vroeg naar bed, want morgen moet ik weer werken na een week vakantie Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? 1270000679

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:12

Ik ga zo mijn hondje naar mijn ouders brengen en daar koffie drinken. Daarna thuis televisie kijken en op tijd naar bed.

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 28 okt 2012 - 6:14

Ik lig al lekker met mijn dochter op de bank onder een dekentje. Blijf dat ook heel de avond doen Very Happy ben nu life 4 you aan het kijken en daarna weet ik het nog niet.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Chocolate Cookie zo 28 okt 2012 - 6:29

Ik ga zometeen naar het concert van Van Velzen! Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Ibbeltje zo 28 okt 2012 - 6:32

Chocolate Cookie schreef:Ik ga zometeen naar het concert van Van Velzen! Very Happy

Veel plezier!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Japie zo 28 okt 2012 - 6:32

Ik lig even te relaxen op de bank na een druk weekend. Straks boer zoekt vrouw en kijken en op tijd naar bed.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  M@niek zo 28 okt 2012 - 6:38

Ben hamburgers aan het grillen. We hebben vanmiddag de tuin gedaan, boven en beneden gestofzuigd en gedweild en ik heb nog gestudeerd dus vanavond een relax avondje.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Chocolate Cookie zo 28 okt 2012 - 6:39

Ibbeltje schreef:
Chocolate Cookie schreef:Ik ga zometeen naar het concert van Van Velzen! Very Happy

Veel plezier!
Thanks! Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Oasis zo 28 okt 2012 - 6:40

Ik ben aan het leren voor mijn tentamens van morgen en dinsdag, en tussendoor een beetje aan het forummen/internetten.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:49

Studie ontwijkend gedrag aan het vertonen Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? 394967 moet eigenlijk nog 5 (!) verslagen maken. Ben er wel aan begonnen Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Melis1985 zo 28 okt 2012 - 6:51

Nog ff lekker een poosje internetten en straks Boer zoekt vrouw en Undercover in Nederland kijken.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 6:53

Thee drinken, Boer zoekt vrouw kijken en verder lekker niks!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Slakje zo 28 okt 2012 - 6:55

Veel plezier, iedereen!

Ik ga zo meteen wat gaan drinken met mijn vriendinnengroepje. Eén van mijn vriendinnetjes heeft haar vriendje gedumpt, dus ze heeft het nodig.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lady4 zo 28 okt 2012 - 6:57

Heerlijk bankhangen, BZV kijken en thee drinken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: