Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondagavond Kletstopic!

+8
Suus
Lotus
Raindrop
studiebol
TwistedAngel
Phileine
Jeanette
M_as
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zondagavond Kletstopic! Empty Zondagavond Kletstopic!

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 6:36

Wat hebben jullie gedaan vandaag?

Ik ben bezig geweest met de Sinterklaas voorbereidingen. Ik heb de gedichten af en het spel wat we op school gaan spelen. Dus laat pakjesmiddag/avond maar komen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagavond Kletstopic! Empty Re: Zondagavond Kletstopic!

Bericht  M_as zo 28 nov 2010 - 6:46

Er was koopzondag. We zijn gezellig met z'n allen de stad in geweest. Niets bijzonders gekocht verder, maar gewoon gezellig. De gedachten even verzetten. M'n ouders gaan een moeilijke tijd tegemoet.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jeanette zo 28 nov 2010 - 6:48

Ik wilde me vandaag eigenlijk ook gaan bezig houden met Sinterklaas cadeautjes in te pakken, maar is nog niks van gekomen. Embarassed Straks SYTYCD kijken, ben benieuwd wie er gaat winnen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Phileine zo 28 nov 2010 - 6:50

Ik ben bezig met muziek luisteren, wii'en en wat spullen verkopen via marktplaats. Een lekker luierdagje dus. Omdat ik gisteren ook al geluierd hebt, moest ik van mezelf toch nog wat doen voor mijn studie en daar ben ik mee begonnen. Zo nog even twee opdrachten maken en dan over een half uurtje beginnen met koken, zodat ik om acht uur voor de buis zit voor SYTYCD! Ik kijk er eigenlijk nooit naar, maar het lijkt mij wel leuk om de finale te zien.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 6:53

Mijn tafel is aan het drogen. Ik heb hem vanmiddag in de grondverf gezet. Nu doe ik dus even helemaal niets. Ook lekker. Ik heb dan ook dit weekend maar één dag weekend, dus het moet kunnen om te relaxen. angel

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel zo 28 nov 2010 - 6:58

vanmorgen om 10.00 was mijn broer dr al, ff koffie leuten.. vanaf dat moment tot een uur geleden hebben we met de XboX Kinect gepeeld.. hahaha erg verslavend. Mijn ouders en zwager deden mee, en waren allen bek af toen ze naar huis gingen...
nu ga ik nog maar ff verder met mijn legpuzzel en ff tv kijken
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047

Bericht  studiebol zo 28 nov 2010 - 7:01

Ik heb net lekker bij mijn ouders gegeten en zit nu weer lekker op de bank! Gewoon lekker een hangzondag! Zie heel erg op tegen morgen ochtend, heb een gesprek op het werk en dan wordt mij vertelt of ik mag blijven of ergens anders heen moet. Ik wil echt niet ergens anders heen(om meerdere redenen) dus ik zie er erg tegen op!

M_as wat is er met je ouders of wil je dat liever niet vertellen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 7:07

Ik heb vandaag uitgeslapen tot 13.00u. Dat is echt al heel lang geleden. Maar goed, combinatie van een drukke en kloterige werkweek én stappen vannacht, maakte dat ik pas laat wakker werd.

Vanmiddag heb ik cadeautjes ingepakt voor Sinterklaas voor a.s. zondag en ben ik even naar m'n paard geweest, die vandaag een rustdagje heeft.

Nu zit ik op de bank met mijn vriend. Net even wat werk afgemaakt (nakijkwerk) en vriend is ook met werk bezig.

En nu gaat waarschijnlijk het stressen beginnen, want de werkweek komt er weer aan en ik ben bang geworden voor de directeur silent Die vond het afgelopen week nodig me compleet de grond in te trappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 7:15

Ik heb vandaag lekker uitgeslapen en ben vanmiddag de eerste sinterklaascadeautjes wezen kopen. Nu lig ik lekker met laptop en thee in bed, want ik heb echt een baalweek gehad! Sad en moet waarschijnlijk ander werk gaan zoeken omdat ik veel minder uur krijg dan me beloofd is en ik hiervan niet rond kom Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 28 nov 2010 - 7:24

Ik ben vandaag samen met mijn vriend naar een Dierenhappening geweest hier vlakbij. Daar was van alles te doen wat met dieren te maken heeft (shows etc). Heb ook een ritje gemaakt op een kameel haha.

Verder hebben we net voor kattenspullen gekeken en waarschijnlijk gaan we nu snel een katje halen Very Happy
Alleen mogen we van de huurbaas helemaal geen dieren wat ik eigenlijk wel belachelijk vind.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Lotus zo 28 nov 2010 - 7:39

Ik heb vanochtend een les body combat gedaan en meteen daarna nog een les zumba. Verder ben ik nog heel even bij Ikea geweest met mijn moeder en heb ik weer wat aan mijn plan voor therapie gedaan. Dat begint nu echt ergens op te lijken en dat geeft me wat rust.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 7:46

Allemaal mensen bezig met sinterklaasurprises en gedichten, stiekem ben ik best blij dat ik dat dit jaar niet hoef te doen... Twisted Evil
Ik ben vandaag wezen winkelen met moeders. Ik heb dé laarzen gepast(die ik veel te duur vond, maar in de aanbieding waren blablabla) en ze pasten (gelukkig?) niet. Verder daarvoor ook geen vervanging gevonden en heb nu mijn zinnen maar gezet op mooie enkellaarsjes voor onder mijn nieuw gekochte tuniekje. Ik weet al precies wat voor schoentjes ik wil hebben, maar je raad het al. Als Cookie iets wil, dan is het er niet meer.. Evil or Very Mad

Verder heb ik net braaf een planning gemaakt voor aankomend collegeblok, voordat we daar weer gezeur over krijgen. Ik heb een goede daad verricht!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 7:51

Ik ben zoooooo moe!

Met Wolletjes en Sterre (en een vriend van Sterre) naar de Zoom Experience foto beurs geweest en dat was leuk, maar doodsvermoeiend.

Nu ga ik 3 op Reis kijken want Varna (Bulgarije) komt daar in voor en daar ben ik ook geweest :-)

(en ik denk dat ik direct daarna m'n bed in duik)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 8:10

Ik ben vandaag even de stad in geweest met een vriend die ik al een tijd niet had gezien. Was erg gezellig, maar ook erg koud. Hebben meer in een kroeg gezeten dan dat we de stad door hebben gelopen.

Ik zit nu SYTYCD te kijken, ben erg benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 8:22

Aaaaaaaah Nicolette eet een shopska salad en sneshanka in Varna. I love you I love you
Good old Bulgaria .. Zo leuk om al die plekjes te zien waar ik ook ben geweest :-)
Haha en ze gaat uit in de Tralala, daar ben ik ook geweest. (hele foute tent)

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 28 nov 2010 - 8:28

Altijd leuk om plekken te zien waar je zelf ook bent geweest Very Happy
Ik ben vandaag heerlijk wezen schaatsen in het zonnetje, was heerlijk Very Happy Nu ben ik lekker aan het relaxen op de bank. Ga lekker op tijd naar bed denk ik, er komt weer een drukke week aan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Sterre zo 28 nov 2010 - 8:32

Marin schreef:

Met Wolletjes en Sterre (en een vriend van Sterre) naar de Zoom Experience foto beurs geweest en dat was leuk, maar doodsvermoeiend.

Dat heb ik dus gedaan vandaag smile. Was heel gezellig, maar ik had wel iets meer van de beurs verwacht. Wel ben ik heel blij met m'n nieuwe 50mm f1.8 lensje, daar kun je echt hele scherpe foto's mee maken met veel scherpte/diepte.

Nu ben ik ook een beetje gaar aan het bankhangen. Zo even afwassen en misschien nog een filmpje kijken. En een beetje vroeg naar bed, morgen is een belangrijke en lange dag: Een erg drukke dag op mijn werk, daarna twee huisjes bekijken en nog naar de fysio.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 9:13

Nou ik hou het ook maar voor gezien vanavond! Tot later!

Gast
Gast

Bericht  M_as zo 28 nov 2010 - 9:20

studiebol schreef:Ik heb net lekker bij mijn ouders gegeten en zit nu weer lekker op de bank! Gewoon lekker een hangzondag! Zie heel erg op tegen morgen ochtend, heb een gesprek op het werk en dan wordt mij vertelt of ik mag blijven of ergens anders heen moet. Ik wil echt niet ergens anders heen(om meerdere redenen) dus ik zie er erg tegen op!

M_as wat is er met je ouders of wil je dat liever niet vertellen?

Hun baan staat op de tocht. Mijn vader werkt in de bouw en krijgt dinsdag te horen dat hij er uit moet. Dat heeft hij al via via gehoord. Natuurlijk kun je er nog tegenin gaat etc, maar de kans is erg klein dat hij daar kan blijven werken. En zie op je 50ste nog maar wat nieuws te vinden..
Mijn moeder werkt bij de post en daar gaat het ook niet goed. Dus erg onzekere tijden voor ze. Niet leuk met een koophuis.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 10:05

Ik heb heerlijk uitgeslapen en ben daarna op verjaardag geweest bij de man van m`n oma.. Was heel gezellig, de familie was weer eens compleet en m`n 2 nichtjes had ik al minimaal twee jaar niet gezien, dus dat was erg leuk.
Gisteren had ik heel erg ruzie gemaak met W. en dat hebben we uitgepraat gelukkig, was vannacht heel verdrietig..
En vanavond heb ik met wat vrienden lekker gegeten en zonet nog even de kroeg in geweest.. Was heel moeilijk om niet te roken, maar het is gelukt! :cyclops:

Laatst aangepast door _Donnaa op zo 28 nov 2010 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 28 nov 2010 - 11:12

Wij hebben eerst lekker uitgeslapen en daarna hebben we 2 taarten gemaakt, alvast voor mijn vriend zijn verjaardag morgen. Ook nog even langs mijn ouders geweest, bij mijn oma en opa gaan eten en deze avond hebben we nog een cake gebakken, ook voor morgen. Zojuist hebben we de finale van SYTYCD gekeken en zo dadelijk gaan we lekker slapen. Morgen en overmorgen nog lekker vrij, heerlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  _DoI zo 28 nov 2010 - 11:17

_Donnaa schreef:En vanavond heb ik met wat vrienden lekker gegeten en zonet nog even de kroeg in geweest.. Was heel moeilijk om niet te roken, maar het is gelukt! :cyclops:
Goed van je dat je niet hebt gerookt. Ik ben nu drie jaar gestopt en vind het op sommige momenten ook nog steeds moeilijk.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  SleepingBeauty zo 28 nov 2010 - 11:27

Hoihoi,

Ik heb vandaag eigenlijk een hele luie dag gehad!
Al 2 nachten slecht geslapen, hoop nu wat beter te slapen straks en morgen toch nog wat uit te kunnen slapen!
Moet morgen avond waarschijnlijk werken en dinsdag dagje vrij met mijn husband cheers
En woensdag begin ik met mijn nieuwe job!! Ook oproepwerk, maar heb iig 2 inwerk dagen...

Zo nu eerst nog ff wat foto's online zetten, ff hyves, mail, forum en dan Sleep Sleep
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 11:39

@ Donnaa: heb je bewust de naam van W. voluit geschreven of uit automatisme? Normaal doe je dat niet toch?

Ik zit nog even op bed (heb geen fijne bank) tv te kijken en te forummen. Vriendje is net weg. Dit weekend ben ik bij mijn ouders geweest en het was wel een lekker rustig, maar gezellig weekend.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 11:39

SleepingBeauty schreef:Hoihoi,

Ik heb vandaag eigenlijk een hele luie dag gehad!
Al 2 nachten slecht geslapen, hoop nu wat beter te slapen straks en morgen toch nog wat uit te kunnen slapen!
Moet morgen avond waarschijnlijk werken en dinsdag dagje vrij met mijn husband cheers
En woensdag begin ik met mijn nieuwe job!! Ook oproepwerk, maar heb iig 2 inwerk dagen...

Zo nu eerst nog ff wat foto's online zetten, ff hyves, mail, forum en dan Sleep Sleep

Wat voor werk ga je doen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: