Zondagavond kletstopic
+15
Pepper
Suus
Roze Roos
Lotus
Muppetje
Cherique
Snoes
dr_oupy
Jeanette
Sjaantje
Zwerver
love
tralala
Blond
Shisha
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zondagavond kletstopic
Hebben jullie nog plannen?
Ik moet vannacht nog 1 nachtje werken. Mijn vriend ligt heel saai 'even' op bed omdat hij vannacht slecht had geslapen en vanmorgen vroeg op moest. Maar hij ligt onderhand al weer 2 uur in bed. Dus ik zit mij hier een beetje te vervelen.
Dus iemand nog wat leuks te vertellen?
Ik moet vannacht nog 1 nachtje werken. Mijn vriend ligt heel saai 'even' op bed omdat hij vannacht slecht had geslapen en vanmorgen vroeg op moest. Maar hij ligt onderhand al weer 2 uur in bed. Dus ik zit mij hier een beetje te vervelen.
Dus iemand nog wat leuks te vertellen?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Zondagavond kletstopic
Ga zo mn zussie in Nijmegen opzoeken..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Na 36 dagen EINDELIJK ongesteld geworden.. Normaal was het 26-29-26-29 etc. en nu ineens 36 dagen!
Lekkere info hahaha!
Lekkere info hahaha!
Gast- Gast
Nee, geen plannen. Ik zou eigenlijk nog wat dingen moeten lezen voor de studie, waar ik van weet dat het er anders niet meer van komt.. toch zit ik nu een beetje nutteloze dingen te doen ;-)
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga beetje tv kijken en om 10 voor 10 naar de huisartsenpost.
Heb vorige week longontsteking gehad en sinds vanmorgen allerlei uitslag op mijn lichaam
had vanmorgen ook gebeld en net weer gebeld omdat ik nu echt helemaal onder zit, zelfs mijn gezicht ziet er niet uit.
Toch maar even na laten kijken dan..
Heb vorige week longontsteking gehad en sinds vanmorgen allerlei uitslag op mijn lichaam
had vanmorgen ook gebeld en net weer gebeld omdat ik nu echt helemaal onder zit, zelfs mijn gezicht ziet er niet uit.
Toch maar even na laten kijken dan..
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Oh vervelend is dat he! Ik ben het ook wel eens iets later (niet aan de pil) en dan zit ik er echt op te wachten en 9 van de 10x word ik het dan wanneer het echt net even niet uitkomt.
Shisha- Ratel
Toevallig, ik ben ook ongesteld geworden. Het duurde en duurde maar...... Nu ben ik er al wel weer zat van hoor!Gekje schreef:Na 36 dagen EINDELIJK ongesteld geworden.. Normaal was het 26-29-26-29 etc. en nu ineens 36 dagen!
Lekkere info hahaha!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Toevallig, ik ben ook ongesteld geworden. Het duurde en duurde maar...... Nu ben ik er al wel weer zat van hoor!Gekje schreef:Na 36 dagen EINDELIJK ongesteld geworden.. Normaal was het 26-29-26-29 etc. en nu ineens 36 dagen!
Lekkere info hahaha!
Daarom voelde ik mij zo tot je aangetrokken afgelopen dagen. We hebben iets gemeen haha..
Ik ben er ook weer zat van. 1 dag is eigenlijk wel genoeg Heb je er ook veel last van?
Gast- Gast
Geen bijzondere plannen vanavond. Zit lekker boven op mijn kamer met de laptop (als ik beneden zit wordt ik verleid door de rest die lekker zitten te smikkelen..). Misschien zo maar beginnen te lezen in 'Eten, bidden en beminnen' van Elizabeth Gilbert. Dat boek ligt er al een week en ben er nog niet in begonnen.
Verder op tijd slapen, morgen moet ik weer beginnen op stage na 2 weken vakantie. Zal wel wennen zijn, in de vakantie kwam ik niet voor 12en mijn bed uit.
Verder op tijd slapen, morgen moet ik weer beginnen op stage na 2 weken vakantie. Zal wel wennen zijn, in de vakantie kwam ik niet voor 12en mijn bed uit.
Gast- Gast
hahaha Gekje! Gek!
ja ik heb altijd behoorlijk veel last van. Ik heb al de hele week buikkrampen. Soms is het zo erg dat ik niks kan behalve op de bank liggen. Ik kan dan echt amper staan. Nu valt het mee, maar heb wel ontzettend veel bloedverlies waardoor ik me heel lichtjes voel...
ja ik heb altijd behoorlijk veel last van. Ik heb al de hele week buikkrampen. Soms is het zo erg dat ik niks kan behalve op de bank liggen. Ik kan dan echt amper staan. Nu valt het mee, maar heb wel ontzettend veel bloedverlies waardoor ik me heel lichtjes voel...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Whoeoeoe! Ik ben zĂł trots!!!
Zoals ik in het tv-topic vertelde, zitten mijn zus en zwager bij de opnames van Life4You dus hun dochtertje van 9 maanden (waar ik peettante van ben) logeert vandaag voor het eerst bij haar opa en oma. Ik heb net even gebeld om te vragen hoe ze het doet, dus even lekker gekletst met m'n vader.
Belt ie een paar minuten later op om te vertellen dat mijn nichtje mijn naam heeft gezegd! Paps en z'n vriendin hadden het over mij (tante Chantal) en mijn nichtje zei daarna 'Antal' *smelt* Hoe geweldig leuk!
Een paar maanden geleden, toen ze nét begon met 'papa' en 'mama' te zeggen, heb ik ook al een keer zo'n 'Antal'-klank gehoord, maar heb haar toen streng toegesproken dat het niet de bedoeling was dat haar eerste woordje de naam van haar tante was en dat ze eerst maar eens moet beginnen met 'papa' en 'mama'. Daarna heb ik haar nooit meer 'Antal' horen zeggen... Tot vanavond dus
Tante Chantal is zĂł supertrots!!!!!
Zoals ik in het tv-topic vertelde, zitten mijn zus en zwager bij de opnames van Life4You dus hun dochtertje van 9 maanden (waar ik peettante van ben) logeert vandaag voor het eerst bij haar opa en oma. Ik heb net even gebeld om te vragen hoe ze het doet, dus even lekker gekletst met m'n vader.
Belt ie een paar minuten later op om te vertellen dat mijn nichtje mijn naam heeft gezegd! Paps en z'n vriendin hadden het over mij (tante Chantal) en mijn nichtje zei daarna 'Antal' *smelt* Hoe geweldig leuk!
Een paar maanden geleden, toen ze nét begon met 'papa' en 'mama' te zeggen, heb ik ook al een keer zo'n 'Antal'-klank gehoord, maar heb haar toen streng toegesproken dat het niet de bedoeling was dat haar eerste woordje de naam van haar tante was en dat ze eerst maar eens moet beginnen met 'papa' en 'mama'. Daarna heb ik haar nooit meer 'Antal' horen zeggen... Tot vanavond dus
Tante Chantal is zĂł supertrots!!!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh ik er soms ook zo veel last van hebben. Ik loop dan echt als een oud omaatje door huis.
Shisha- Ratel
Ik zou vandaag naar een vriendin gaan om haar nieuwe huisje te bezichtigen, maar nu is ze er vannacht achter gekomen dat haar vriend vreemd is gegaan. Ze had daarom niet echt zin om af te spreken wat begrijpelijk is en ze ging haar spullen pakken.
Vanavond niet veel bijzonders doen. Ik ga idd BZV kijken.
Vanavond niet veel bijzonders doen. Ik ga idd BZV kijken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ai dat is l.ullig Jeanette! Gingen ze net samenwonen?
Shisha- Ratel
Vanavond lekker op de bank met de laptop Boer zoekt vrouw kijken, en daarna het spaanse schaap.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Shisha schreef:Ai dat is l.ullig Jeanette! Gingen ze net samenwonen?
Nee, ze woonden al een jaartje samen, maar hadden nu een nieuw huisje. Erg vervelend dus! Ik bel haar morgen maar weer even op, vind het zo zielig voor haar. Ik hoop dat ze een goede beslissing maakt..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hier ook weinig plannen.
We hebben echt een lazy sunday gehouden, en dat zetten we vanavond gewoon verder met een filmpje ofzo.
Vriend en ik zijn nog 2 dagen vrij voordat we weer aan het werk moeten, dus we genieten nog even van deze vrije momenten!
We hebben echt een lazy sunday gehouden, en dat zetten we vanavond gewoon verder met een filmpje ofzo.
Vriend en ik zijn nog 2 dagen vrij voordat we weer aan het werk moeten, dus we genieten nog even van deze vrije momenten!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb een beetje een 'saaie' zondagavond. We hebben vanmiddag de oma van mijn vriend op verjaardagsbezoek gehad; wat wel gezellig was. Maar hebben dus niet echt iets kunnen doen verder vandaag, behalve een pittige discussie en hangen nu een beetje op de bank samen, morgen begint de week alweer, ik vind het weekend toch iets te snel gaan
Gast- Gast
Ik heb net gegeten en even op de bank gezeten met mijn vriend. Ik ben de hele dag al bezig met school, bluh. Komt me nu wel even mijn neus gaten uit. Ik zou vanavond vroeg op bed, maar ik vind dat dan weer zo zonde van mijn avond. Ik wil namelijk niet dat het morgen wordt haha
Gast- Gast
Zojuist heb ik heerlijk een kopje Blackcurrant Thee gepakt en ik zit me nu te vervelen.
Gast- Gast
Ik ga zometeen de uitzending kijken van minute-to-win-it van gister en verder eigenlijk niet zoveel. lekker bankhangen met mijn man en een beetje tv kijken.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
wc-eend schreef: hahaha Gekje! Gek!
Vervelend is dat. Ik voel me er ook niet erg prettig bij. Vooral op mijn werk niet, witte broek.
Moet wel een witte broek aan morgen want heb geen platte laarzen voor onder een skinny..
Gast- Gast
Wat is dat voor thee?Isa schreef:Zojuist heb ik heerlijk een kopje Blackcurrant Thee gepakt en ik zit me nu te vervelen.
Ik heb nu ook wel zin in een bakje!
Gast- Gast
Jeannette, veel sterkte voor je vriendin!
Ik bereid me voor op een avondje bankhangen en forummen. Ik moet eigenlijk de 500 posts nog halen vanavond maar ik weet niet of me dat gaat lukken. Ben heel erg moe en voel me koortsig, hoop dat ik niet ziek ga worden!
De was zit nog in de droger en ik ben heel erg hard aan het duimen dat de was vanzelf de trap afkomt, zichzelf opvouwt en in de kast legt/hangt. Maar dat zal wel weer niet gebeuren
Cherique, die uitzending heb ik vanmiddag gezien (herhaling op tv) en ik vond het superleuk!
Ik bereid me voor op een avondje bankhangen en forummen. Ik moet eigenlijk de 500 posts nog halen vanavond maar ik weet niet of me dat gaat lukken. Ben heel erg moe en voel me koortsig, hoop dat ik niet ziek ga worden!
De was zit nog in de droger en ik ben heel erg hard aan het duimen dat de was vanzelf de trap afkomt, zichzelf opvouwt en in de kast legt/hangt. Maar dat zal wel weer niet gebeuren
Cherique, die uitzending heb ik vanmiddag gezien (herhaling op tv) en ik vond het superleuk!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Cherique schreef:Ik ga zometeen de uitzending kijken van minute-to-win-it van gister en verder eigenlijk niet zoveel. lekker bankhangen met mijn man en een beetje tv kijken.
Dat vind ik echt zo'n stom programma! Heb het gister een stukje gekeken maar vond er echt niks aan. Hoop dat jij het wel leuk vindt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond Kletstopic!
» Zondagavond! Wat gaan jullie doen??
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
» Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?
» Zondagavond Kletstopic!
» Zondagavond! Wat gaan jullie doen??
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
» Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: