Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

+27
widko
Shisha
Isis
litllejoy
Flippin' Bitch
Mizz_S
Elliot
Oasis
Atelier Madame
Japie
bolus26
Sjaantje
Inge
Burn
Slakje
Marin
Rebecca
Aziraphale
nijntje4
Ibbeltje
girli
Hoochie
Poubelle
Kowalski
silly-one
_Blush_
Mida4you
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:52

Morgen begint de week alweer..... Wat zijn jouw plannen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:53

Maandag tot en met donderdag werken, komend weekend nog geen plannen. En morgen hoort mijn vriend of hij is aangenomen dus dat wordt duimen draaien!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Mida4you zo 14 okt 2012 - 8:54

Maandag: Werken
Dinsdag: Visite van een vriendin en haar dochtertje
Woensdag: werken
Donderdag: Vrij, nog geen plannen maar er wel even lekker op uit met mijn dochter ( naar het bos ofzo )
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: nog geen plannen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  _Blush_ zo 14 okt 2012 - 8:55

Genieten van mijn dochtertje, want na deze week moet ik weer aan het werk na 6 maanden thuis te zijn geweest Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? 1371890812
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  silly-one zo 14 okt 2012 - 8:56

Ik heb nu herfstvakantie.

Maandag: Uitslapen, opruimen en met een vriendin wat doen.
Dinsdag: squashen, motorrijden, 's avonds tennissen
woensdag: Richting mijn ouders, o.a. mijn moeder helpen met het uitzoeken van een nieuw tennisracket.
Donderdag: Met mijn moeder en mijn neefjes naar de film en 's middags met de mannen spelen.
Vrijdag: weer terug naar mijn eigen huisje/kamer. 's avonds weekboodschappen doen.
Zaterdag: geen idee
Zondag: geen idee
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:56

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: werken en 's avonds visite
Donderdag: 's ochtends cursus nagelstyling
Vrijdag: werken
Zaterdag: lunchen met vriendin of high tea met vriendinnen
Zondag: nog niks

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Kowalski zo 14 okt 2012 - 8:56

Eigenlijk, het enige wat ik deze week echt móet doen is twee deadlines halen en leren voor mijn (vier) tentamens van volgende week Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? 1270000679

En ik moet maandagavond en woensdagavond trainen, ik moet dinsdagavond uiteten, woensdag heb ik een sportinnovatiedag in Den Bosch, het weekend moet ik op stap en ik moet trouwens ook gewoon naar de uni Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? 394967

Silly-one: Lekker zeg! Geniet er maar van!


Laatst aangepast door Kowalski op zo 14 okt 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Poubelle zo 14 okt 2012 - 8:57

Ik heb vakantie!

Maandag: 's Ochtends gesprek bij een SBO, 's middags boodschappen doen en even naar de action, 's avonds geen plannen.

Dinsdag: Even naar school om dingen voor te bereiden met m'n duo-partner, 's middags lunchen met een vriendin.
Om 5 uur ga ik de mooiste en leukste vent ophalen, m'n neefje van 6! Hij kom gezellig bij me eten, filmpje kijken en logeren.

Woensdag: Neefje terugbrengen, daarna even naar het ziekenhuis, langs de dermatoloog. Verder geen plannen.

Donderdag: Geen plannen

Vrijdag: 's middags bijkletsen met en vriendin, 's avonds sporten en daarna naar een verjaardag in DH.

Zaterdag: Overdag niks, 's avonds de kroeg in met vriendinnen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:58

Maple, ik zal duimen voor je vriend. Is het een functie die hij ook graag wilde hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:59

Morgen vrij. Dinsdag tot en met vrijdag werken. Woensdagavond een verjaardag. Vrijdag Burn meeten. Zaterdag Doe Maar in het Gelredome. Zondag 1 jaar getrouwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Hoochie zo 14 okt 2012 - 9:05

Ik heb nog een weekje vakantie, maar wel eea te doen.
Maandag: oppassen op mijn nichtjes
Dinsdag: afspraak voor de badkamer en voor keuken kijken
Woensdag: bakkie doen met een vriendin
Donderdag: rondneuzen voor het huis en 's avonds wat drinken met een vriendin
Vrijdag: eten bij mijn ouders en helpen fotoboek te maken
Zaterdag: verjaardag van schoonvader

Ook nog paar keer hardlopen, maar wanneer ligt aan het weer

Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:08

Maandag: School
Dinsdag: School
Woensdag: vrij, met school bezig
Donderdag: vrij, met school bezig
Vrijdag: school
Zaterdag: Mams jarig
Zondag: Niks. Genieten van vakantie als vooruitzicht! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  girli zo 14 okt 2012 - 9:09

Ik wil er nog niet aan denken!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:13

Ik heb herfstvakantie.

Maandag: ben ik jarig! Ik heb mijn verjaardag vandaag al gevierd, maar toch komen mijn ouders nog even langs. Voor de redt ga ik de benedenverdieping goed schoonmaken.
Dinsdag: heb ik afgesproken met vrienden van de pabo en gaan we 's middags bijkletsen en 's avonds uiteten.
Woensdag: met mijn vriend naar de stad een verlaat verjaardagscadeau uitzoeken.
Donderdag: shoppen met mijn moeder in Utrecht.
Vrijdag: een dagje thuis aande studie.
Zaterdag en zondag: nog geen concrete plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 9:17

maandag: hardlopen, middag naar vriendin pepernoten bakken Very Happy En thee drinken Very Happy

Dinsdag t/m vrijdag werken. En moet nog even kijken, ik ga ook nog hardlopen deze week verder.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Kowalski zo 14 okt 2012 - 9:17

Girli dan zal ik maar niet vragen waarom! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? 394967

Wat lekker trouwens dat velen van jullie vakantie hebben! Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? 281626781Ik ben toch wel een soort van jaloers geloof ik Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? 3079029344 Maar ik gun het jullie hoor, zorg maar dat je er flink van gaat genieten!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:18

Pippa schreef:Maple, ik zal duimen voor je vriend. Is het een functie die hij ook graag wilde hebben?
Thanks!! En ja en nee. Het werk lijkt hem erg euk, maar het is wederom weer op uitzendbasis, en daar wilde hij eigenlijk vanaf. Maargoed, je moet tegenwoordig met alles blij zijn, en het bedrijf en het werk, daar was hij in elk geval mega enthousiast over Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  nijntje4 zo 14 okt 2012 - 9:22

Mijn hele week is serieus nog helemaal leeg! Maar hij is in ieder geval gevuld met vacatures zoeken en reageren...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Aziraphale zo 14 okt 2012 - 9:26

Ma t/m do werken. Maandagavond sporten, dinsdagavond vergadering op m'n werk, vrijdagmiddag vertrekken we naar Glasgow t/m dinsdag smile Dan begint ook m'n herfstvakantie! Very Happy
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Rebecca zo 14 okt 2012 - 9:32

Ook ik heb vakantie!
Morgen ga ik aan de poets/opruimen, zorgen dat het huis weer een beetje leefbaar wordt.
Dinsdag ga ik aan de studie, heb een boek dat ik nog gelezen wil hebben, dat wil ik dan doen.
Woensdag ga ik wat dingetjes voorbereiden voor taartopdrachten die ik heb staan, poppetje boetseren, schoentje in elkaar zetten etc.
Donderdag ga ik lunchen met een vriendin. Verder ga ik wat lessen voorbereiden en een beetje aan de studie.
Vrijdag ga ik aan de studie en 's avonds spelletjes spelen met vriendinnen.
Zaterdag wederom aan de studie en 's avonds de verjaardag van mijn schoonoma.
Zondag ook weer aan de studie en gaan we naar de verjaardag van een klasgenote van mijn vriend.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Marin zo 14 okt 2012 - 9:39

Heb echt een heerlijk ouderwets nietsdoen weekend gehad, dus ben weer klaar voor deze week!

Maandag: Werken, wat boodschapjes doen
Dinsdag: Werken en 's avonds alleen eten want m'n vriend is weg
Woensdag: Rijles en 's avonds eten bij de beste vriend van m'n vriend
Donderdag: Werken en 's avonds langs twee sportscholen om te vergelijken
Vrijdag: Werken
Zaterdag: Weekend, nog geen plannen
Zondag: Weekend, nog geen plannen
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Slakje zo 14 okt 2012 - 9:41

Maandag: Naar het ziekenhuis, schoonmaken, papieren in orde brengen
Dinsdag: Werken van 10 tot 18, gaan eten bij mijn schoonouders
Woensdag: Schoonmaken, naar het park met Louise, inkopen doen
Donderdag: Werken van 10 tot 18
En daarna moet ik nog eens bekijken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 9:43

Er zit maar één ding in mijn hoofd...

Dinsdag naar de tandarts om twee gaatjes te vullen!! pale :shock: Cry Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er in mijn agenda staat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Burn zo 14 okt 2012 - 9:44

Maandag: Vrij, lifelines afspraak, voor school bezig, vergadering..
Dinsdag: School, s avonds korfbalwedstrijd
Woensdag: school, s avonds vrij
Donderdag: School, s avonds korfbalwedstrijd
Vrijdag: School, s avonds Youandi meeten!
Zaterdag: Korfbalwedstrijd.

Sportief weekje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Kowalski zo 14 okt 2012 - 9:46

Wow Burn wat hebben jullie veel wedstrijden in een week! Is dat iedere week zo?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit? Empty Re: Het is alweer zondagavond, hoe ziet jouw week eruit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum