Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondagavond kletstopic

+15
Pepper
Suus
Roze Roos
Lotus
Muppetje
Cherique
Snoes
dr_oupy
Jeanette
Sjaantje
Zwerver
love
tralala
Blond
Shisha
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zondagavond kletstopic - Pagina 2 Empty Re: Zondagavond kletstopic

Bericht  Shisha zo 9 jan 2011 - 7:57

Auxo schreef:
Cherique schreef:Ik ga zometeen de uitzending kijken van minute-to-win-it van gister en verder eigenlijk niet zoveel. lekker bankhangen met mijn man en een beetje tv kijken.

Dat vind ik echt zo'n stom programma! Heb het gister een stukje gekeken maar vond er echt niks aan. Hoop dat jij het wel leuk vindt.

Ik heb gister ook een stukje zitten kijken en ik vond er ook niet zo veel aan. Ben ook niet echt een fan van Gordon.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 7:57

Sjaantje, thnxx!

En die 500 posts gaat wel lukken.. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes zo 9 jan 2011 - 7:58

Isa schreef:Zojuist heb ik heerlijk een kopje Blackcurrant Thee gepakt en ik zit me nu te vervelen. nerd
Hmm, lekker!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 7:59

Shisha schreef:
Auxo schreef:
Cherique schreef:Ik ga zometeen de uitzending kijken van minute-to-win-it van gister en verder eigenlijk niet zoveel. lekker bankhangen met mijn man en een beetje tv kijken.

Dat vind ik echt zo'n stom programma! Heb het gister een stukje gekeken maar vond er echt niks aan. Hoop dat jij het wel leuk vindt.

Ik heb gister ook een stukje zitten kijken en ik vond er ook niet zo veel aan. Ben ook niet echt een fan van Gordon.

Ik vind Gordon wel leuk altijd eigenlijk, bij mij lag het echt aan het programma.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:01

Brennuss schreef:
Isa schreef:Zojuist heb ik heerlijk een kopje Blackcurrant Thee gepakt en ik zit me nu te vervelen. nerd
Wat is dat voor thee?

Ik heb nu ook wel zin in een bakje!

Zwarte bes, als ik het goed heb. Ik heb het jaren moeten missen, Blackcurrant, tot ik bij mijn vader en stief blackcurrant in hun theedoos zag zitten. Blijkt het dus gewoon in een combidoos van Pickwick te zitten en dus ben ik gelijk in de week erop naar de winkel gegaan om het in te slaan! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:01

Ik ga Boer Zoekt Vrouw kijken. Ben zelf niet echt fan, maar vriend vindt het leuk. Ondertussen wordt The Green Mile opgenomen, want die duurt tot 12 uur en dat is toch ietsjes te laat.

En stiekem ben ik een beetje zenuwachtig voor het werk, want de directeur komt deze week weer langs en ik moet laten zien dat het nog steeds goed gaat met de orde... En dat vind ik eng, gezien de reactie van een aantal weken geleden (heb ik toen een topic over gehad)... Het ging afgelopen week super, maar op één of andere manier ben ik toch wel erg onzeker geworden door die in-de-grond-stamp-actie.. Cry

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 9 jan 2011 - 8:03

Isa, ik heb ook zo'n doos van Pickwick gehaald, heerlijk al die fruitsmaken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 8:03

Youandi, wat vervelend! Hopelijk komt het vanzelf goed. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:03

Gekje schreef:
wc-eend schreef:
Gekje schreef:Na 36 dagen EINDELIJK ongesteld geworden.. Normaal was het 26-29-26-29 etc. en nu ineens 36 dagen!
Lekkere info hahaha! nerd
Toevallig, ik ben ook ongesteld geworden. Het duurde en duurde maar...... Nu ben ik er al wel weer zat van hoor!

Very Happy Daarom voelde ik mij zo tot je aangetrokken afgelopen dagen. We hebben iets gemeen Wink haha..

Ik ben er ook weer zat van. 1 dag is eigenlijk wel genoeg :P Heb je er ook veel last van?

Voel je je ook tot mij aangetrokken dan? Ook ik ben slachtoffer momenteel Suspect

Gast
Gast

Bericht  Cherique zo 9 jan 2011 - 8:03

Shisha schreef:
Auxo schreef:

hahaha, ohwjeej! Dan ben ik errug benieuwd wat ik ervan ga vinden silent Ik zal het laten weten Wink Mn man is nu eerst voor de was aan het zorgen en daarna gaan we kijken.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:07

Bedankt voor je reactie Jeanette hug

Voor de kerstvakantie was ie tevreden, maar toen had hij nog wel even de opmerking: 'Maar ik blijf je in de gaten houden en zal zéker nog meerdere keren bij je langs komen'... Dat geeft niet echt een gerust gevoel. Komt bij dat hij afgelopen week steeds heel flauw deed. Beetje geniepig en stokerig. Echt heel vervelend. Alsof ie me op de kast probeert te krijgen confused For some reason!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:08

Snoes schreef:Isa, ik heb ook zo'n doos van Pickwick gehaald, heerlijk al die fruitsmaken!

Ja, ik ben ook fan! Ik vind het heerlijk! Op het werk drink ik altijd Groene thee en Bosvruchtenthee, omdat ik koffie uit een koffieautomaat echt ranzig vind en thuis drink ik koffie, maar ook heel veel thee. En dan het liefst groene thee, of allerlei vruchtenthee'tjes. Heerlijk! En volgens mij is het ook best goed voor de mens. smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 8:11

Youandi schreef:Bedankt voor je reactie Jeanette hug

Voor de kerstvakantie was ie tevreden, maar toen had hij nog wel even de opmerking: 'Maar ik blijf je in de gaten houden en zal zéker nog meerdere keren bij je langs komen'... Dat geeft niet echt een gerust gevoel. Komt bij dat hij afgelopen week steeds heel flauw deed. Beetje geniepig en stokerig. Echt heel vervelend. Alsof ie me op de kast probeert te krijgen confused For some reason!

Jeetje zeg, ik vind dat nogal geniepig van hem. Zo ga je natuurlijk niet met een lekker gevoel naar je werk. Heb je al langer problemen met je baas of is dit de laatste tijd? En wat zeggen je collega's er eigenlijk van?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:14

Ik lig met griep in bed, maar kan niet slapen van de hoofdpijn drunken Sad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 9 jan 2011 - 8:15

Youandi: Bah wat een nare opmerking... Laat je maar niet uit het veld slaan! Ook al weet ik dat het makkelijker gezegd dan gedaan is...

Zo, nu ga ik éérst de was opruimen voordat ik zo lekker zit te forummen dat ik er om 00.00 uur achter kom dat de was nog in de droger zat... Tot zo!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:16

Isa schreef:
Snoes schreef:Isa, ik heb ook zo'n doos van Pickwick gehaald, heerlijk al die fruitsmaken!

Ja, ik ben ook fan! Ik vind het heerlijk! Op het werk drink ik altijd Groene thee en Bosvruchtenthee, omdat ik koffie uit een koffieautomaat echt ranzig vind en thuis drink ik koffie, maar ook heel veel thee. En dan het liefst groene thee, of allerlei vruchtenthee'tjes. Heerlijk! En volgens mij is het ook best goed voor de mens. smile

Me too! Hoewel Lipton ook wel een aantal heerlijke smaken heeft Very Happy

Zoals deze... Heeeerlijk!

Zondagavond kletstopic - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcRaVdhBbTWVVsrZ-nqWWNNOQtmMxaiwIS8pW8A9NM34DU4FPxXL9A

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 9 jan 2011 - 8:17

Isa schreef:
Ik heb het op mijn werk ontdekt. Ik dronk nooit koffie en nooit thee (koffie vind ik echt niet lekker, thee wel maar dronk het gewoon niet), maar sinds anderhalf jaar drink ik bijna dagelijks (fruit)thee. Op mijn werk hadden ze die doos en toen heb ik elke smaak geprobeerd. Van de citroen ben ik niet zo'n geweldige fan en sinaasappel vind ik ook niet geweldig, maar de andere 7 vind ik heel erg lekker! Goed topic dit, ga ik gelijk even een pot thee zetten!

Aw Storm, beterschap meid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje zo 9 jan 2011 - 8:18

Storm, beterschap

Ik zit op de bank met de ipad te spelen, mijn man doet een spelletje op de ps3. Eigenlijk zou ik wel een beetje tv willen kijken, maar dan moet ik naar boven, en dat vind ik dan weer niet gezellig....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:25

Dit speelt sinds een paar weken. Ik werk er sinds augustus en half november is hij voor het eerst langs geweest. Hij heeft me toen in een kwartier tijd flink klein gemaakt (ik deed niks goed in zijn ogen, terwijl veel zaken aannames waren van zijn kant.. Als hij beter had gekeken en zich wat had verdiept, zou hij wel zien dat ik mijn zaken keurig voor elkaar heb), toen is ie na twee weken weer langs geweest en toen vond hij het wél goed gaan.

Mijn collega's herkennen het beeld dat de directeur van mij heeft niet. Ze weten wel dat ik de groep moeilijk vind en dat geef ik ook regelmatig aan. Ik durf ook wel advies te vragen en praat er veel over. Maar dat bijvoorbeeld mijn voorbereiding niet goed is, dat ik weinig overleg met mijn naaste collega, etc.. Dat herkennen ze niet!
Dus... wat hij wil bereiken... ik weet het niet! Ik kan momenteel in ieder geval niet met veel plezier naar het werk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:25

Youandi schreef:
Isa schreef:

Me too! Hoewel Lipton ook wel een aantal heerlijke smaken heeft Very Happy

Zoals deze... Heeeerlijk!

Zondagavond kletstopic - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcRaVdhBbTWVVsrZ-nqWWNNOQtmMxaiwIS8pW8A9NM34DU4FPxXL9A

Daar heb ik volgens mij ook iets van en die vind ik zo ontzettend niet lekker. Sad
Zondagavond kletstopic - Pagina 2 Lipton%20Temptation%20Summer%20Fruits%2020TB Echt een hele vieze nasmaak heeft deze thee. Suspect

Snoes - Zo ben ik ook ongeveer aan de thee geraakt. Als ik "vroeger" dorst had, dan pakte ik cola. Maar nu, heerlijk zo'n kopje thee tussendoor. Veel plezier met jouw pot thee! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lotus zo 9 jan 2011 - 8:25

Beterschap Storm!

Ik ben net weer terug van mijn moeder. Ben een beetje gespannen, wat ik nergens op vind slaan. Ik weet waar het door komt en het is nergens voor nodig om gespannen te worden en toch gebeurt het. Embarassed Straks maar weer vroeg naar bed, want ik ben erg moe.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:27

Aaww Storm... hug Beterschap!!

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 9 jan 2011 - 8:28

Dankje Isa, haha =)

Vriendlief en ik gaan nu een film kijken. Hij heeft gekozen: Pearl Harbor!
Ik ben benieuwd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:29

Dankjulliewel, hopelijk ben ik snel weer beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:30

Er is een thee die ik echt heel vies vind. Zondagavond kletstopic - Pagina 2 20x2MintyMorocco271x193
BRRR!

Ik ga nu aan de winterthee. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen